Waren dat die sigaretten met dat mentholblaasje dat je kapot kon knijpen en dan dus van een "normale" sigaret een mentholsigaret kon maken?quote:Op dinsdag 5 mei 2015 18:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, maar het was mijn vaste lulverhaal als mijn merk ter sprake kwam.
Er is een tijd om mij serieus te nemen..quote:
Nee, mentholsigaretten vond ik smerig, in geval van nood rookte in dan liever zware shag dan mentholsigaretten.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 19:00 schreef knokkels het volgende:
[..]
Waren dat die sigaretten met dat mentholblaasje dat je kapot kon knijpen en dan dus van een "normale" sigaret een mentholsigaret kon maken?
Lekker, daar waar in mijn tuin de zon staat, waait het als een malle.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 19:01 schreef just me het volgende:
* just me had beschut plekje in de tuin gevonden, oogjes dichtgedaan, muziekje op, zo heerlijk
was een heerlijk beschut plekje tegen mijn schuur aan, had ik eerder moeten ontdekkenquote:Op dinsdag 5 mei 2015 19:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lekker, daar waar in mijn tuin de zon staat, waait het als een malle.
Er staat me ook iets van bij dat die claim qua gezondheid onderuit gehaald was.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 19:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee, mentholsigaretten vond ik smerig, in geval van nood rookte in dan liever zware shag dan mentholsigaretten.
Barclays sigaretten hadden van die gaatjes in de filter, ik heb er al een plaatje van zitten zoeken, maar dat is niet te vinden, ze worden ook al jaren niet meer verkocht.
Ik heb alleen maar een balkon. Maar dan kan ik niet meedoen in het gebabbel over herequote:Op dinsdag 5 mei 2015 19:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lekker, daar waar in mijn tuin de zon staat, waait het als een malle.
http://www.hartvannederla(...)ewaaid-kalverstraat/quote:Op dinsdag 5 mei 2015 19:10 schreef chufi het volgende:
Ik kom net van mn balkon en geen wind gevoeld... Brandde zels bijna weg...
Ik kon de muziek van MM zn achtertuin horen...quote:Op dinsdag 5 mei 2015 19:10 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar een balkon. Maar dan kan ik niet meedoen in het gebabbel over here
capslock ninja edit gespotquote:Op dinsdag 5 mei 2015 19:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik kon de muziek van MM zn achtertuin horen...
Natuurlijk, roken is gewoon ongezond, daarom ben ik er ook mee gestoptquote:Op dinsdag 5 mei 2015 19:09 schreef knokkels het volgende:
[..]
Er staat me ook iets van bij dat die claim qua gezondheid onderuit gehaald was.
Big duh
ja ik ook, wel 18 maanden en toen.... dom dom domquote:Op dinsdag 5 mei 2015 19:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Natuurlijk, roken is gewoon ongezond, daarom ben ik er ook mee gestopt
Er komen nog dagen zat dat jij van dat plekje kan genieten.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 19:08 schreef just me het volgende:
[..]
was een heerlijk beschut plekje tegen mijn schuur aan, had ik eerder moeten ontdekken
Stoppen met roken is niet makkelijk, maar gestopt blijven is nog moeilijker. Zelfs na 7 jaar heb ik heel af en toe nog wel trek in een sigaretje.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 19:14 schreef just me het volgende:
[..]
ja ik ook, wel 18 maanden en toen.... dom dom dom
kheb vakantie dus laat die zon maar komen!!quote:Op dinsdag 5 mei 2015 19:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Er komen nog dagen zat dat jij van dat plekje kan genieten.
Ik ben een keer 1.5 jaar gestopt... En toen...........quote:Op dinsdag 5 mei 2015 19:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Stoppen met roken is niet makkelijk, maar gestopt blijven is nog moeilijker. Zelfs na 7 jaar heb ik heel af en toe nog wel trek in een sigaretje.
Volgens mij gaat dat er deze week nog wel van komen, lekker vitamine D opdoen!quote:Op dinsdag 5 mei 2015 19:16 schreef just me het volgende:
[..]
kheb vakantie dus laat die zon maar komen!!
Het gevaar blijft op de loer liggenquote:Op dinsdag 5 mei 2015 19:17 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik ben een keer 1.5 jaar gestopt... En toen...........
* knokkels reageert terwijl hij een hijs van zijn shaggie neemtquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |