21:30?quote:Op dinsdag 5 mei 2015 21:14 schreef tailfox het volgende:
Wanneer zal ik mijn top 12 lijstje houden heb de eerste al klaar
Je hebt het eerste lijstje toch al klaar?quote:Op dinsdag 5 mei 2015 21:20 schreef tailfox het volgende:
[..]
ik wil best zo draaien maar het lijstje weet ik nog niet
Eens. Bovendien is iedereen dat toch al vergeten.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 21:21 schreef MadMaster het volgende:
Eerder gedraaid een keer, maar dit is zo lekker...
quote:Op dinsdag 5 mei 2015 21:21 schreef MadMaster het volgende:
Eerder gedraaid een keer, maar dit is zo lekker...
het is wel een super show he.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 21:22 schreef knokkels het volgende:
[..]
Je hebt het eerste lijstje toch al klaar?
Huh? Belle Stars kwamen toch voort uit de Bodysnatchers?quote:
En lekkere nummers mogen best vaker gedraaid worden, toch?quote:Op dinsdag 5 mei 2015 21:22 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Eens. Bovendien is iedereen dat toch al vergeten.
Ow, op die manier.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 21:23 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Huh? Belle Stars kwamen toch voort uit de Bodysnatchers?Met Rhoda die later ook weer met The Specials meedeed.
it takes two to...quote:
Mijn moeder gaf me ooit een boekje en zei als je vragen hebt hoor ik het wel... toen ik vroeg hoe het eitje dan bevrucht werd zei ze.. dat vertel ik je nog wel.quote:
Veronica heeft daar zo'n trien voor, na de reguliere uitzendingen.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 21:29 schreef just me het volgende:
[..]
Mijn moeder gaf me ooit een boekje en zei als je vragen hebt hoor ik het wel... toen ik vroeg hoe het eitje dan bevrucht werd zei ze.. dat vertel ik je nog wel.
En nu kan ik niets meer vragen..
Ben bang dat het nu daarvoor te laat is, kheb toch 2 kinderen gekregen gebaardquote:Op dinsdag 5 mei 2015 21:31 schreef knokkels het volgende:
[..]
Veronica heeft daar zo'n trien voor, na de reguliere uitzendingen.
Het is wel een ultiem eng wijf
quote:Op dinsdag 5 mei 2015 21:32 schreef just me het volgende:
[..]
Ben bang dat het nu daarvoor te laat is, kheb toch 2 kinderen gekregen gebaard
De vrouw met de gebaard!quote:Op dinsdag 5 mei 2015 21:32 schreef just me het volgende:
[..]
Ben bang dat het nu daarvoor te laat is, kheb toch 2 kinderen gekregen gebaard
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |