ik met de inhoudquote:
amsterdamquote:Op dinsdag 5 mei 2015 21:57 schreef MadMaster het volgende:
Andere vraag als hint: Waar gaat dit over?
anarchisten die aan het rellen zijn (tijdens kroning Beatrix?)quote:Op dinsdag 5 mei 2015 21:57 schreef MadMaster het volgende:
Andere vraag als hint: Waar gaat dit over?
quote:Op dinsdag 5 mei 2015 21:59 schreef knokkels het volgende:
[..]
anarchisten die aan het rellen zijn (tijdens kroning Beatrix?)
quote:Op dinsdag 5 mei 2015 22:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]![]()
Het zangkoor dat je hoorde:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
heb je 'n leuke dag gehad?quote:Op dinsdag 5 mei 2015 22:00 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik tune weer in, ik heb vast een hoop gemist vandaag
quote:
quote:
Dank jullie wel.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 22:00 schreef Doedezemaar het volgende:
Ha, DDMquote:Op dinsdag 5 mei 2015 22:00 schreef Doedezemaar het volgende:
Dank voor je inspiratie met 'The Land Of Hope & Glory' vanmiddag...quote:Op dinsdag 5 mei 2015 22:02 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Thnx! Echt met heel veel plezier geluisterd.
ja, toen de regen stopte gingen we naar Wageningen. Defile was indrukwekkend, prachtig om die hoogbejaarden zo enthousiast en emotioneel te zien, krasse ouwetjes hoor. Daarna lekker Iraanse broodjes gegeten en nog wat muziek her en der meegepiktquote:
Wageningenquote:Op dinsdag 5 mei 2015 22:03 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ja, toen de regen stopte gingen we naar Wageningen. Defile was indrukwekkend, prachtig om die hoogbejaarden zo enthousiast en emotioneel te zien, krasse ouwetjes hoor. Daarna lekker Iraanse broodjes gegeten en nog wat muziek her en der meegepikt
kan me voorstellen dat een defilé indrukwekkend is! PP nog gevonden?quote:Op dinsdag 5 mei 2015 22:03 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ja, toen de regen stopte gingen we naar Wageningen. Defile was indrukwekkend, prachtig om die hoogbejaarden zo enthousiast en emotioneel te zien, krasse ouwetjes hoor. Daarna lekker Iraanse broodjes gegeten en nog wat muziek her en der meegepikt
nope, maar in die herrie durfde vriendin zich ook niet te wagen ( en ik ook niet, was doodop)quote:Op dinsdag 5 mei 2015 22:06 schreef just me het volgende:
[..]
kan me voorstellen dat een defilé indrukwekkend is! PP nog gevonden?
nu lekker bijkomenquote:Op dinsdag 5 mei 2015 22:09 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
nope, maar in die herrie durfde vriendin zich ook niet te wagen ( en ik ook niet, was doodop)
Ik hou nu een show.quote:
verzoekjes waar jij op losgaat dusquote:Op dinsdag 5 mei 2015 22:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hoe kan ik in hemelsnaam verzoekjes voor jouw lijst indienen
dit is mijn lijst en dalijk draai ik de lijst van de fans.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 22:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hoe kan ik in hemelsnaam verzoekjes voor jouw lijst indienen
verder is deze oldbie wel liev hoorquote:Op dinsdag 5 mei 2015 22:31 schreef just me het volgende:
sorry meneer mod
* just me kan soms een beetje onbeleefd zijn
de letter t ookquote:
Jij wil gewoon sex met die kale... Dit nummer is één grote Freudian Slipquote:Op dinsdag 5 mei 2015 22:41 schreef tailfox het volgende:
waar blijven de verzoekjes ?
kan er nog wel wat gebruiken mag best meerdere hoor.
quote:Soft lips are open
Them knuckles are pale
quote:Op dinsdag 5 mei 2015 22:42 schreef MadMaster het volgende:
Ik hoorde een mama appelsap:
'And Knokkels, he failed...'
[..]
denk dat de buurvrouw zit mee te genietenquote:
Dat ken ik en daar word ik niet vrolijk van, zelfs niet na 3 flessen cask strength whisky...quote:Op dinsdag 5 mei 2015 22:45 schreef knokkels het volgende:
[..]
die bedoelde ik![]()
![]()
Alleen moet je daar meer bier voor binnenhebben
whehehehequote:Op dinsdag 5 mei 2015 22:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat ken ik en daar word ik niet vrolijk van, zelfs niet na 3 flessen cask strength whisky...
voorzichtig!quote:Op dinsdag 5 mei 2015 22:50 schreef just me het volgende:
* just me gaat de vlag binnen halen, ben ik niet binnen 3 minuten terug, ben ik uit het raam gevallen, moet over een bureau heenkruipen
* knokkels draait alvast 112quote:Op dinsdag 5 mei 2015 22:50 schreef just me het volgende:
* just me gaat de vlag binnen halen, ben ik niet binnen 3 minuten terug, ben ik uit het raam gevallen, moet over een bureau heenkruipen
quote:
welke idioot dat ooit verzonnen heeft, ow ja mijn exquote:
Volgende keer gewoon jezelf in een harnas gespenquote:Op dinsdag 5 mei 2015 22:55 schreef just me het volgende:
[..]
welke idioot dat ooit verzonnen heeft, ow ja mijn ex
![]()
tofjensquote:
verrassend!quote:
balladsquote:Op dinsdag 5 mei 2015 23:00 schreef tailfox het volgende:
Wat zal mijn volgende top show worden?
jullie kunnen kiezen tussen
* ballats
* party/drink muziek
*one hitters
iemand die 06 van tail heeft en kan appenquote:
Ahh, iemand die de VIP ingang gebruiktquote:Op dinsdag 5 mei 2015 23:02 schreef just me het volgende:
[..]
iemand die 06 van tail heeft en kan appen
intimiquote:Op dinsdag 5 mei 2015 23:02 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ahh, iemand die de VIP ingang gebruikt
sommige hier kunnen mij zelfs twitterenquote:Op dinsdag 5 mei 2015 23:02 schreef just me het volgende:
[..]
iemand die 06 van tail heeft en kan appen
Ja en die is zo actief op twitterquote:Op dinsdag 5 mei 2015 23:04 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik kan just me twitteren. De rest is onbelangrijk.
Dat...quote:Op dinsdag 5 mei 2015 23:04 schreef Kingstown het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 5 mei 2015 23:04 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Zoveel heb ik er dit jaar nog niet gedaan.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 23:05 schreef just me het volgende:
Ja en die is zo actief op twitter![]()
vandaag één tweet
hij dusquote:Op dinsdag 5 mei 2015 23:04 schreef slegtfunctionerenderouter het volgende:
Ja ik heb een vippas, kost 49,99
Dankjewel Tailfox
wat gaat er toch steeds mis met jouw inkopen?quote:Op dinsdag 5 mei 2015 23:06 schreef knokkels het volgende:
Ahh nee! Ik had koffiefilters gekocht, en nu heb ik ze niet meer.
Morgenochtend geen koffie
Oké net nog eentjequote:Op dinsdag 5 mei 2015 23:06 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Zoveel heb ik er dit jaar nog niet gedaan.
Steeds mis?quote:Op dinsdag 5 mei 2015 23:07 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
wat gaat er toch steeds mis met jouw inkopen?
Pff te duur... ik tweet hem welquote:Op dinsdag 5 mei 2015 23:04 schreef slegtfunctionerenderouter het volgende:
Ja ik heb een vippas, kost 49,99
Dankjewel Tailfox
Ik kan de mute knop prima vinden...quote:Op dinsdag 5 mei 2015 23:09 schreef slegtfunctionerenderouter het volgende:
Ik ben trouwens degene die elke keer Halestorm nummers aanvraagt want ik maak misbruik van mijn macht om jullie mijn muzieksmaak op te leggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |