quote:Op dinsdag 5 mei 2015 14:16 schreef knokkels het volgende:
Zo, binnen een paar minuten bijna 2.5 uur aan freedom gerelateerde songs
Bij PSP dacht ik aan een verkiezingsposter uit de jaren 70, maar die mag ik hier niet posten.quote:
Die is te bloot.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 14:23 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Bij PSP dacht ik aan een verkiezingsposter uit de jaren 70, maar die mag ik hier niet posten.
Laten we onze vrijheid gaan vieren dat we dat niet mogen.
maar wel ontwapenendquote:
had je zeker boven je bed hangenquote:
quote:
quote:
Nee, maar ik beken dat ik ooit wel eens PSP gestemd heb. En met een gebroken geweertje heb rondgelopen. Maar dat kwam niet door die poster. Nu denk ik, ach, ik was toen nog naïef.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vrijheid blijheid
Dit account is niet meer in gebruik.
Ik eet nog steeds graag een biefstukkie.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 14:33 schreef just me het volgende:
Ik bedoelde ook niet vanwege die vrouw maar dieop de achtergrond
vroeguhquote:Op dinsdag 5 mei 2015 14:34 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Moet opeens aan een discussie een tijdje terug op 40+ denken.![]()
Ik heb liever een verzoekjequote:
RATM - Freedom. Zal nog even verder denken.quote:
Die staat er uiteraard al inquote:Op dinsdag 5 mei 2015 14:42 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
RATM - Freedom. Zal nog even verder denken.
waar oude dingen verdwijnen komen nieuwe dingen voor in de plaatsquote:Op dinsdag 5 mei 2015 14:39 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Nog 5 dagen en dan kunnen we het gaan herdenken dat het alweer een maand geleden is.
Jij verdwijnt en je kleinkind komt posten ja?quote:Op dinsdag 5 mei 2015 14:43 schreef just me het volgende:
waar oude dingen verdwijnen komen nieuwe dingen voor in de plaats
Zou zomaar kunnenquote:Op dinsdag 5 mei 2015 14:44 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Jij verdwijnt en je kleinkind komt posten ja?
dan wacht je op je geliefde die de oorlog ingegaan isquote:Op dinsdag 5 mei 2015 14:48 schreef knokkels het volgende:
Wat is de significantie van de yellow ribbon eigenlijk?
Ahh, inderdaad ... Klinkt ook wel logischquote:Op dinsdag 5 mei 2015 14:50 schreef just me het volgende:
[..]
dan wacht je op je geliefde die de oorlog ingegaan is
Nu zekerquote:Op dinsdag 5 mei 2015 14:52 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ahh, inderdaad ... Klinkt ook wel logisch
wel hequote:Op dinsdag 5 mei 2015 14:59 schreef just me het volgende:
Die big bands op de achtergrond hebben toch wel wat
Stond al een tijdje aanquote:
Ik ga voor de 3e en laatste pot koffie voor vandaag, kan geen stuiterballetje worden hèquote:
Met Irish Coffee wil dat primaquote:Op dinsdag 5 mei 2015 15:30 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ga voor de 3e en laatste pot koffie voor vandaag, kan geen stuiterballetje worden hè
Ik kan hierna geen koffie meer maken, ik zie net dat ik door mijn koffiefilters heen benquote:Op dinsdag 5 mei 2015 15:30 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ga voor de 3e en laatste pot koffie voor vandaag, kan geen stuiterballetje worden hè
Vouw je zelf eentje van een stukje keukenrol.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 15:33 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik kan hierna geen koffie meer maken, ik zie net dat ik door mijn koffiefilters heen ben
dat smaakt goorquote:Op dinsdag 5 mei 2015 15:34 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Vouw je zelf eentje van een stukje keukenrol.
Ik heb het eerder gedaan met wcpapier, dat was geen succes.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 15:34 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Vouw je zelf eentje van een stukje keukenrol.
Ik heb geen pantyquote:
ben nog even aan het (vrijwilligers)werk mag/kan geen fouten maken met nieuwe leden die zich aanmeldenquote:
Je moet ook geen gebruikt wc papier gebruikenquote:Op dinsdag 5 mei 2015 15:35 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik heb het eerder gedaan met wcpapier, dat was geen succes.
Dat vermoeden had ik al.quote:
Ook geen gerecycled wcpapier ... dat dunne grijze schuurpapier.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 15:37 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Je moet ook geen gebruikt wc papier gebruiken
Tot nu kende ik hem niet. Klinkt wel okeequote:Op dinsdag 5 mei 2015 15:38 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat vermoeden had ik al.
BTW ben ik de enige verknochte liefhebber van Julian Cope hier?
Teardrops Exploded heb ik en 1 LP soloquote:Op dinsdag 5 mei 2015 15:38 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat vermoeden had ik al.
BTW ben ik de enige verknochte liefhebber van Julian Cope hier?
Dit nummer is niet echt direct representatief, maar thema was freedom/war dus.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 15:39 schreef knokkels het volgende:
[..]
Tot nu kende ik hem niet. Klinkt wel okee
Teardrops Explodes was een top band, maar ze hielden er snel mee op 3e album kwam pas postuum in 1990 uit. Julian Cope solo heb ik een verzameling van, maar niet alles.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 15:42 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Teardrops Exploded heb ik en 1 LP solo
quote:Op dinsdag 5 mei 2015 15:43 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dit nummer is niet echt direct representatief, maar thema was freedom/war dus.
Als je een leuk nummer wil checken moet je Beautiful Love nemen, of World Shut Your Mouth.
Waar zitten die knokkels van jou?
[ afbeelding ]
Yep, en ik weet sinds 3 jaar dat het een naam heeft.quote:
Zeker als je het al vanaf je geboorte hebt weet je ook niet anders en handel je er naar !quote:Op dinsdag 5 mei 2015 16:04 schreef knokkels het volgende:
[..]
Yep, en ik weet sinds 3 jaar dat het een naam heeft.
Ik ben eraan gewend, kan er alles mee wat ik moet/wil![]()
Dit dusquote:Op dinsdag 5 mei 2015 16:07 schreef just me het volgende:
[..]
Zeker als je het al vanaf je geboorte hebt weet je ook niet anders en handel je er naar !
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
Wel gratis muziekquote:Op dinsdag 5 mei 2015 16:06 schreef MadMaster het volgende:
Goedemiddag!
Genoeg oude legervoertuigen gezien voor de komende 5 jaar.
Het dance event op 300 meter afstand is hier losgebarsten en de wind staat onze kant op.
Oordoppen in en wat anders luisteren dan maar...
je muziek dan lokaal even wat harder zettenquote:Op dinsdag 5 mei 2015 16:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik hoor en voel alleen maar bassen...
brrrrrrrrrrring itquote:Op dinsdag 5 mei 2015 16:11 schreef Rafeiro het volgende:
Iemand die even een lichtelijk geaggregeerd stukje tekst wil nalezen?
stuur maar doorquote:Op dinsdag 5 mei 2015 16:11 schreef Rafeiro het volgende:
Iemand die even een lichtelijk geaggregeerd stukje tekst wil nalezen?
Ik kan nog wel ff over die bassen heenknallen zo.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 16:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik hoor en voel alleen maar bassen...
Behind the scenes @ DJ Knokkelsquote:Op dinsdag 5 mei 2015 16:17 schreef Spezza19 het volgende:
Knokkels, je mic staat aan
Oh, en Ben Saunders heeft je collega gemept
http://www.nu.nl/achterkl(...)erkeersregelaar.html
Jij denkt zeker ook aan Kermit.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 16:27 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Sommige geluiden wil ik volgens mij niet horen
Ik kuchte alleen maar hoorquote:Op dinsdag 5 mei 2015 16:27 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Sommige geluiden wil ik volgens mij niet horen
Dat hij en zijn vader maar lekker een boete krijgen daarvoor. Minimaal.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 16:17 schreef Spezza19 het volgende:
Oh, en Ben Saunders heeft je collega gemept
http://www.nu.nl/achterkl(...)erkeersregelaar.html
Zijn vader? Die vent zou volwassen moeten zijn, maar helaas spoort ie niet en stelt op muziek gebied geen reet voor.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 16:32 schreef knokkels het volgende:
[..]
Dat hij en zijn vader maar lekker een boete krijgen daarvoor. Minimaal.
Achterlijke lui
Ik heb even geen muziek aan...quote:Op dinsdag 5 mei 2015 16:11 schreef knokkels het volgende:
[..]
je muziek dan lokaal even wat harder zetten
Geen dank, was weer ehhh apartquote:Op dinsdag 5 mei 2015 16:38 schreef just me het volgende:
gone by the wind
en bedankt voor het draaien, maakte mijn klusje vanmiddag minder vervelend
Ja, bedankt. Ik was er alleen op het laatst niet meer bij want ik heb bezoek.quote:
Mjah, beiden gingen over de schreef. En goed ook.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 16:39 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zijn vader? Die vent zou volwassen moeten zijn, maar helaas spoort ie niet en stelt op muziek gebied geen reet voor.
Gezelligquote:Op dinsdag 5 mei 2015 16:42 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, bedankt. Ik was er alleen op het laatst niet meer bij want ik heb bezoek.
Er zullen getuigen zijn, dat ie maar een flinke boete mag krijgen. Mensen die zich misdragen omdat ze denken dat ze een artiest zijn kan ik niet pruimen.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 16:43 schreef knokkels het volgende:
[..]
Mjah, beiden gingen over de schreef. En goed ook.
Zo reageren op verkeersregelaars is gewoon nergens voor nodig. Gewoon omdat ie er blijkbaar door wilde, en niet (snel genoeg) dat kon doen "door toedoen van...".
Wanneer je een stopteken krijgt van een vkr, behoor je dat gewoon op te volgen.
Sowieso, mensen die zich misdragenquote:Op dinsdag 5 mei 2015 16:44 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Er zullen getuigen zijn, dat ie maar een flinke boete mag krijgen. Mensen die zich misdragen omdat ze denken dat ze een artiest zijn kan ik niet pruimen.
Als er een reden voor is kan ik het nog begrijpen. Ik moet verder zwijgen denk ik.quote:
Als niemand zich misdraagt is er verder ook geen redenquote:Op dinsdag 5 mei 2015 16:47 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Als er een reden voor is kan ik het nog begrijpen. Ik moet verder zwijgen denk ik.
Ik heb een hekel aan gezeik, en ruzie. Maar soms kunnen mensen je de pis erg lauw maken. Dan is het moeilijk om je in te houden.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 16:47 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Als niemand zich misdraagt is er verder ook geen reden
Die boetes zijn overigens niet mis.. > ¤350 uit mijn hoofd.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 16:44 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Er zullen getuigen zijn, dat ie maar een flinke boete mag krijgen. Mensen die zich misdragen omdat ze denken dat ze een artiest zijn kan ik niet pruimen.
Tja, daar lach je toch om...quote:Op dinsdag 5 mei 2015 16:49 schreef knokkels het volgende:
[..]
Die boetes zijn overigens niet mis.. > ¤350 uit mijn hoofd.
Ik kreeg een boete van ¤ 500 wegens beledigen van een agent. Was in 2010. Maar goed, dat was een gevalletje apart, waar ik verder niet op in zal gaan. Ik heb betaald zonder mokken en ben er vanaf.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 16:49 schreef knokkels het volgende:
[..]
Die boetes zijn overigens niet mis.. > ¤350 uit mijn hoofd.
Tsja, ik heb een keer met Sail Den Helder een luchtmachtbus stilgezet, om in de stromende regen een man of 100 over te laten steken op het zebrapad. Daar had die buschauffeur een groot probleem mee.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 16:48 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan gezeik, en ruzie. Maar soms kunnen mensen je de pis erg lauw maken. Dan is het moeilijk om je in te houden.
Niet als je die boete uitgereikt krijg. Gok ik zomaarquote:
Dat vind ik een goed argument om die mensen voor de bus te laten gaan.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 16:53 schreef knokkels het volgende:
[..]
Tsja, ik heb een keer met Sail Den Helder een luchtmachtbus stilgezet, om in de stromende regen een man of 100 over te laten steken op het zebrapad. Daar had die buschauffeur een groot probleem mee.
"IK ben een beroepsverkeersregelaar, en JIJ moet MIJ voorrang geven.
Ik heb hem op dat moment duidelijk gemaakt dat ik de evenementenverkeersregelaar van dienst was, en het dus voor het zeggen had. Vervolgens heb ik hem nadat de mensen waren overgestoken laten doorrijden. Die man heeft me voor de rest van het evenement niet meer aangekeken. Hij volgde sindsdien wél keurig mijn aanwijzingen op.
Iedereen in zijn bus zat hoog en droog, en warm. Die mensen stonden al een tijdje in de stromende regen.
Ik zou er niet wakker van liggen en Ben schnabbelt gewoon een half uur langer door...quote:Op dinsdag 5 mei 2015 16:54 schreef knokkels het volgende:
[..]
Niet als je die boete uitgereikt krijg. Gok ik zomaar
Die buschauffeur was bang dat ie te laat zou komen. Boo-fucking-hoo.. Hij moest nog 2 hele minuten rijden.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 16:55 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat vind ik een goed argument om die mensen voor de bus te laten gaan.
* knokkels mompelt iets over een werkstrafquote:Op dinsdag 5 mei 2015 16:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zou er niet wakker van liggen en Ben schnabbelt gewoon een half uur langer door...
quote:Op dinsdag 5 mei 2015 16:56 schreef knokkels het volgende:
[..]
Die buschauffeur was bang dat ie te laat zou komen. Boo-fucking-hoo.. Hij moest nog 2 hele minuten rijden.
Foto uit goede oude tijden![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |