SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Praat het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
LEES AUB HET MEET GEDEELTE IN DE SPOILER
Geïnteresseerden kunnen hun naam en ideeen (laten) toevoegenSPOILER: MEET MEET MEET MEETOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit account is niet meer in gebruik.
quote:
Toch nog even zwaaien naar Koenquote:
quote:Op dinsdag 5 mei 2015 00:06 schreef chufi het volgende:
Sorry SPezz.. stond niet aan.
Maar wel waardering voor wat je doet
nee, ik vergeet het luisteren maar even deze weekquote:Op dinsdag 5 mei 2015 00:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Nog een goedkoop headsetje gescoord Koen?
Ik kan er wel 1 opsturen.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 00:18 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nee, ik vergeet het luisteren maar even deze week
Is misschien beter , misschien gewoon ook niet fokken Koen... Vakantie weet je...quote:Op dinsdag 5 mei 2015 00:18 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nee, ik vergeet het luisteren maar even deze week
mag ik op vakantie geen dingen doen die ik leuk vind?quote:Op dinsdag 5 mei 2015 00:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Is misschien beter , misschien gewoon ook niet fokken Koen... Vakantie weet je...
Ja dat is idd zo'n ding... Is Fok leuj genoeg? Jij bent met je fam. op vakantie, OK als ze allemaal slapen is het OK vind ik.. Dus sorryquote:Op dinsdag 5 mei 2015 00:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
mag ik op vakantie geen dingen doen die ik leuk vind?
Dat ben je zelf... Alles goed verderquote:Op dinsdag 5 mei 2015 00:31 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik moet ook maar eens proberen te gaan slapen na Blondie
Gaat niet lukken weet ik nu al.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 00:31 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik moet ook maar eens proberen te gaan slapen na Blondie
kids slapen, vrouw zit op balkon te lezen en heeft nergens zin inquote:Op dinsdag 5 mei 2015 00:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat is idd zo'n ding... Is Fok leuj genoeg? Jij bent met je fam. op vakantie, OK als ze allemaal slapen is het OK vind ik.. Dus sorry
Zijn er geen Dancehalls daar?quote:Op dinsdag 5 mei 2015 00:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
kids slapen, vrouw zit op balkon te lezen en heeft nergens zin in
Dan wist ik het wel.quote:
Ik voelde me gisterenavond toen ik om 23:00 een bakkie deed aan de bar knap jongquote:
quote:Op dinsdag 5 mei 2015 00:40 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dan wist ik het wel.
Ben even een luchtje scheppen schat.
Met ontbijt ben ik er weer.
Oh !!quote:Op dinsdag 5 mei 2015 00:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik voelde me gisterenavond toen ik om 23:00 een bakkie deed aan de bar knap jong
Hey psssst bedoel dat ik koffie zat te drinken tussen de bejaardenquote:Op dinsdag 5 mei 2015 00:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh !!![]()
Ik heb nog wat dagen als het meezit ...
Ik dacht dat je opbloeide vanwege de plaatselijke schoonhedenquote:Op dinsdag 5 mei 2015 00:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hey psssst bedoel dat ik koffie zat te drinken tussen de bejaarden![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik was er niet alle nachten bij, maar je draait afwisselend .. 80s nuquote:Op dinsdag 5 mei 2015 01:05 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Volgens mij heb je aardig wat afwisseling gehoord in de nachten hier.
Nee hoor gewoon 80s +quote:Op dinsdag 5 mei 2015 01:30 schreef Outpost76 het volgende:
Piet draait, dus ik tune in.![]()
Gaat ie metal draaien....![]()
Ja was ook maar 1 nummer en mijn pc had troubles... Ik probeerde die post al minuten te posten maar het lukte niet...quote:
Ja je vraagt er omquote:Op dinsdag 5 mei 2015 01:30 schreef Outpost76 het volgende:
Piet draait, dus ik tune in.![]()
Gaat ie metal draaien....![]()
Set is bijna klaar, wat hierna?quote:Op dinsdag 5 mei 2015 01:32 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja was ook maar 1 nummer en mijn pc had troubles... Ik probeerde die post al minuten te posten maar het lukte niet...
Maar je bent nog steeds wakkerquote:Op dinsdag 5 mei 2015 01:37 schreef svann het volgende:
[..]
Iets saais, dan ga ik pitten.
Of niet of anders ook.
Zal best ... Waar kun je dat volgen ?quote:Op dinsdag 5 mei 2015 01:39 schreef Outpost76 het volgende:
Oh even naast de radio, Gotham is een bazen serie!
sinds januari alquote:Op dinsdag 5 mei 2015 01:45 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Lol, ik betwijfel dat zij dat nu al uitzenden.
Nee, Astro TVquote:Op dinsdag 5 mei 2015 01:45 schreef Outpost76 het volgende:
Lol, ik betwijfel dat zij dat nu al uitzenden.
Ik zit serieus te denken om mn tv weg te doen... Astrio TVquote:Op dinsdag 5 mei 2015 01:48 schreef svann het volgende:
[..]
Nee, Astro TV
Gotham loopt nu (vandaag) idd niet.
Ik heb alleen gratis zenders, heerlijk rustig met zappen.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 01:51 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik zit serieus te denken om mn tv weg te doen... Astrio TVed meuk...
![]()
Ja maar eehm... Mijn tv heeft al een jaar niet meer aangestaan....quote:Op dinsdag 5 mei 2015 01:53 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik heb alleen gratis zenders, heerlijk rustig met zappen.
Draai er ook films en concerten op van PC.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 01:54 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja maar eehm... Mijn tv heeft al een jaar niet meer aangestaan....
Daar is mijn tv te oud voor.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 01:57 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Draai er ook films en concerten op van PC.
Goedemorgen deze morgen.quote:
Hier volop zon, vogeltjes fluiten,quote:Op dinsdag 5 mei 2015 08:58 schreef Melting het volgende:
Half uurtje geleden scheen de zon nog, en nu regent het.
Liever niet.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 09:07 schreef just me het volgende:
[..]
Hier volop zon, vogeltjes fluiten,
tuindeuren open
hou jij die regen nog even bij je ?
Oh ja gefeliciteerdquote:Op dinsdag 5 mei 2015 09:08 schreef Melting het volgende:
[..]
Liever niet.
Moeders is vandaag jarig, en die wil ook wel wat zon.
En daar is de zon weer!
Dank je.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 09:09 schreef just me het volgende:
[..]
Oh ja gefeliciteerd
vannacht heeft het hier wel geregend en behoorlijk gewaaid, alle deuren stonden te klepperen maar ik was te lui om mijn bed uit te gaan
quote:Op dinsdag 5 mei 2015 09:11 schreef Melting het volgende:
Nu even wat stoelen naar ouwelui brengen, anders moeten de gasten zo meteen blijven staan.
Tot straks.
quote:Op dinsdag 5 mei 2015 10:16 schreef suikertaartje het volgende:
Goedemorgen![]()
Gaan jullie nog op stap vandaag?
Mogguhquote:Op dinsdag 5 mei 2015 10:16 schreef suikertaartje het volgende:
Goedemorgen![]()
Gaan jullie nog op stap vandaag?
quote:
Er zijn er meer dan ik dacht die moeten werken vandaag...sip!quote:Op dinsdag 5 mei 2015 10:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]als enige in Nederland.
Maar als troost gaan we tussen de middag lekker lunchen bij Schmidt
Heel veel zelfs, veel CAO's hebben dit niet meer als vrije dag.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 10:36 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Er zijn er meer dan ik dacht die moeten werken vandaag...sip!
En is dit nu een verplichte vrije dag voor jou of komt hij voor rekening van je werkgever?quote:Op dinsdag 5 mei 2015 10:37 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Heel veel zelfs, veel CAO's hebben dit niet meer als vrije dag.
Mijn werkgever had zich vergist en gezegd dat we vrij waren, anders moest ik ook gewoon werken
Geen idee, ik neem toch nooit dagen op buiten de verplichte vakanties, dus beider manieren komt het wel goed.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 10:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En is dit nu een verplichte vrije dag voor jou of komt hij voor rekening van je werkgever?
zal wel het fokvirus zijn op mijn pcquote:
quote:Op dinsdag 5 mei 2015 11:32 schreef Kingstown het volgende:
Inb4 kwijl- en zwijmelliedjes uit de seventies.
Ja, harde wind vandaag ondanks dat het verder prachtig isquote:
quote:Op dinsdag 5 mei 2015 11:58 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja, harde wind vandaag ondanks dat het verder prachtig is
Harde wind, standaard hier in Den Helder. Wel ongelooflijk zonnig.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 11:58 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja, harde wind vandaag ondanks dat het verder prachtig is
vriendin heeft de vlag al na een half uur weer binnengehaald, ding sprong zowat uit z'n houder iddquote:
Het dondert en het bliksemt !quote:Op dinsdag 5 mei 2015 12:28 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
vriendin heeft de vlag al na een half uur weer binnengehaald, ding sprong zowat uit z'n houder idd
quote:
tis niet eerlijk verdeeldquote:
Hier ook stralende zon, alleen geen vlag.quote:
quote:Op dinsdag 5 mei 2015 12:47 schreef knokkels het volgende:
[..]
Hier ook stralende zon, alleen geen vlag.
Jij rotweer en een vlag, ik goed weer en geen vlag. Ergens is daar wel een goede verdeling
Zal zo wel weer terugkomen?quote:
quote:Op dinsdag 5 mei 2015 12:47 schreef knokkels het volgende:
[..]
Hier ook stralende zon, alleen geen vlag.
Jij rotweer en een vlag, ik goed weer en geen vlag. Ergens is daar wel een goede verdeling
Is ie bij jullie ook weg?quote:Op dinsdag 5 mei 2015 12:48 schreef knokkels het volgende:
[..]
Zal zo wel weer terugkomen?
Misschien even een serverreboot?
quote:
Mooie boel ik zat net in mijn reeks.quote:
Muziek getest op 4500%?quote:Op dinsdag 5 mei 2015 12:50 schreef Piet_Piraat het volgende:
Zo alles geregeld, geen zin om vanmiddag rond te hangen, ga vanavond wel weer.
Gewoon jammie jammie.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 12:52 schreef just me het volgende:
mmm mmmm mmm mmm
![]()
wat moet ik daar nu weer bij denken
Jaaaaaaaaquote:
Heb ik dit verzoekje dus niet alleen voor mezelf gedaan. Fijn om te weten dat er nog iemand blij mee is.quote:
Sowieso voor de muziek, bonuspunten voor de knipoog richting A Clockwork Orangequote:Op dinsdag 5 mei 2015 12:57 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Heb ik dit verzoekje dus niet alleen voor mezelf gedaan. Fijn om te weten dat er nog iemand blij mee is.
ik ben benieuwd of we je vanavond nog gaan zien. Voor nu is de planning om in elk geval de gok qua weer straks te wagenquote:Op dinsdag 5 mei 2015 12:54 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heb gisteren klein half uurtje gedraaid met soundcheck, vandaag was laatste overleg vooraf.
quote:Op dinsdag 5 mei 2015 13:13 schreef Mo_Muffin het volgende:
Wat ik nu hoor klinkt op het eerste oor best OK.
quote:Op dinsdag 5 mei 2015 13:10 schreef Mo_Muffin het volgende:
http://frontpage.fok.nl/user/history/384587
Hey Piet, is dit een kloon van jou![]()
![]()
quote:Op zondag 8 juni 2014 16:57 schreef Piet_Piraat het volgende:
Is een andere user met een streepje meer.
Valt tot nu nog wel mee het weer. zal veel achter de schermen bezig zijn bij Kabaal Digitaal.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 13:05 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik ben benieuwd of we je vanavond nog gaan zien. Voor nu is de planning om in elk geval de gok qua weer straks te wagen
De nick heeft ie gejat, de sig en onderschrift lijken op elkaar. De stijl totaal niet.quote:
Ik was eerder.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 13:10 schreef Mo_Muffin het volgende:
http://frontpage.fok.nl/user/history/384587
Hey Piet, is dit een kloon van jou![]()
![]()
Tip voor vanavond.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 13:05 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik ben benieuwd of we je vanavond nog gaan zien. Voor nu is de planning om in elk geval de gok qua weer straks te wagen
Hij heeft nog een breakbeat nodig ook.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 13:23 schreef Kingstown het volgende:
Het enige nummer van Queen wat ik een beetje kan verdragen zit opeens een rare meneer doorheen te zingen.
Zelfde gevoel hier, dit nummer, Radio Gaga en Under Pressure zijn wel lekker, verder heb ik niet veel met Queen.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 13:23 schreef Kingstown het volgende:
Het enige nummer van Queen wat ik een beetje kan verdragen zit opeens een rare meneer doorheen te zingen.
Ja. Wyclef Jean, ex Fugeesquote:
Wilde gok, het is een neger. Oeps, mag ik dat wel zo zeggen. Mijn excuses aan alle gekleurde medemensen, ik bedoel er niets negatiefs mee, behalve dan dat ik niet zo van rap hou.quote:
Ow ja....Under Pressure vind ik ook wel leuk. Lady Gaga niet.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 13:26 schreef Mo_Muffin het volgende:
Zelfde gevoel hier, dit nummer, Radio Gaga en Under Pressure zijn wel lekker, verder heb ik niet veel met Queen.
Thnx. Zegt me niets. Zal eens gaan zoeken.quote:
quote:Op dinsdag 5 mei 2015 13:27 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ow ja....Under Pressure vind ik ook wel leuk. Lady Gaga niet.
[..]
Thnx. Zegt me niets. Zal eens gaan zoeken.
Bijna al die, zoals ik het noem 'negermuziek' (niet racistisch bedoeld overigens) staat bol van de uh, uh, uh, met uitzondering van reggea muziek.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 13:46 schreef Spezza19 het volgende:
Wyclef Jean, de man die flink betaald krijgt voor wat "uh uh, yeah" te roepen in liedjes
Ik zou wel wat in elkaar kunnen flansen, eventueel?quote:
Free Nelson Mandela valt zeker niet helemaal binnen het thema?quote:Op dinsdag 5 mei 2015 13:53 schreef knokkels het volgende:
Ik zou wel wat in elkaar kunnen flansen, eventueel?
Verzoekjes met betrekking tot vrijheid, bevrijding zijn welkom in dm
Reggae set in elkaar flansen en je bent klaar.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 13:55 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Free Nelson Mandela valt zeker niet helemaal binnen het thema?
Waarom moet ik nu opeens aan David Hasselhof denkenquote:Op dinsdag 5 mei 2015 13:56 schreef Spezza19 het volgende:
Freedom - George Michael
I don't want your freedom - Wham!
Die geniet al van zijn ultieme vrijheidquote:Op dinsdag 5 mei 2015 13:55 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Free Nelson Mandela valt zeker niet helemaal binnen het thema?
het is echt niet leuk, als dit zo blijft gaan we of pas veel later, of helemaal nietquote:Op dinsdag 5 mei 2015 13:54 schreef Piet_Piraat het volgende:
Nu valt het weer niet meer mee in Wageningen.
Nee, die zal ik vandaag niet draaien hoorquote:Op dinsdag 5 mei 2015 13:57 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Waarom moet ik nu opeens aan David Hasselhof denken![]()
Even mijn kop onder de koude kraan houden, kijken of dat helpt.
Paar dagen geleden was ie op TV en men vroeg hem of zijn lied 'Looking For Freedom' bijgedragen had aan de val van de muur.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 14:00 schreef knokkels het volgende:
[..]
Nee, die zal ik vandaag niet draaien hoor
Was dat niet op Discovery ofzo, David Hasselhoff versus The Wall?quote:Op dinsdag 5 mei 2015 14:02 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Paar dagen geleden was ie op TV en men vroeg hem of zijn lied 'Looking For Freedom' bijgedragen had aan de val van de muur.![]()
![]()
Ja, ik dacht het wel, ik zag het toevallig voorbij komen...quote:Op dinsdag 5 mei 2015 14:03 schreef knokkels het volgende:
[..]
Was dat niet op Discovery ofzo, David Hasselhoff versus The Wall?
Over 2 uur is het weer droog, wel een warme jas meenemen.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 13:59 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
het is echt niet leuk, als dit zo blijft gaan we of pas veel later, of helemaal niet
quote:
quote:Op dinsdag 5 mei 2015 14:16 schreef knokkels het volgende:
Zo, binnen een paar minuten bijna 2.5 uur aan freedom gerelateerde songs
Bij PSP dacht ik aan een verkiezingsposter uit de jaren 70, maar die mag ik hier niet posten.quote:
Die is te bloot.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 14:23 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Bij PSP dacht ik aan een verkiezingsposter uit de jaren 70, maar die mag ik hier niet posten.
Laten we onze vrijheid gaan vieren dat we dat niet mogen.
maar wel ontwapenendquote:
had je zeker boven je bed hangenquote:
quote:
quote:
Nee, maar ik beken dat ik ooit wel eens PSP gestemd heb. En met een gebroken geweertje heb rondgelopen. Maar dat kwam niet door die poster. Nu denk ik, ach, ik was toen nog naïef.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vrijheid blijheid
Dit account is niet meer in gebruik.
Ik eet nog steeds graag een biefstukkie.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 14:33 schreef just me het volgende:
Ik bedoelde ook niet vanwege die vrouw maar dieop de achtergrond
vroeguhquote:Op dinsdag 5 mei 2015 14:34 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Moet opeens aan een discussie een tijdje terug op 40+ denken.![]()
Ik heb liever een verzoekjequote:
RATM - Freedom. Zal nog even verder denken.quote:
Die staat er uiteraard al inquote:Op dinsdag 5 mei 2015 14:42 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
RATM - Freedom. Zal nog even verder denken.
waar oude dingen verdwijnen komen nieuwe dingen voor in de plaatsquote:Op dinsdag 5 mei 2015 14:39 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Nog 5 dagen en dan kunnen we het gaan herdenken dat het alweer een maand geleden is.
Jij verdwijnt en je kleinkind komt posten ja?quote:Op dinsdag 5 mei 2015 14:43 schreef just me het volgende:
waar oude dingen verdwijnen komen nieuwe dingen voor in de plaats
Zou zomaar kunnenquote:Op dinsdag 5 mei 2015 14:44 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Jij verdwijnt en je kleinkind komt posten ja?
dan wacht je op je geliefde die de oorlog ingegaan isquote:Op dinsdag 5 mei 2015 14:48 schreef knokkels het volgende:
Wat is de significantie van de yellow ribbon eigenlijk?
Ahh, inderdaad ... Klinkt ook wel logischquote:Op dinsdag 5 mei 2015 14:50 schreef just me het volgende:
[..]
dan wacht je op je geliefde die de oorlog ingegaan is
Nu zekerquote:Op dinsdag 5 mei 2015 14:52 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ahh, inderdaad ... Klinkt ook wel logisch
wel hequote:Op dinsdag 5 mei 2015 14:59 schreef just me het volgende:
Die big bands op de achtergrond hebben toch wel wat
Stond al een tijdje aanquote:
Ik ga voor de 3e en laatste pot koffie voor vandaag, kan geen stuiterballetje worden hèquote:
Met Irish Coffee wil dat primaquote:Op dinsdag 5 mei 2015 15:30 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ga voor de 3e en laatste pot koffie voor vandaag, kan geen stuiterballetje worden hè
Ik kan hierna geen koffie meer maken, ik zie net dat ik door mijn koffiefilters heen benquote:Op dinsdag 5 mei 2015 15:30 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ga voor de 3e en laatste pot koffie voor vandaag, kan geen stuiterballetje worden hè
Vouw je zelf eentje van een stukje keukenrol.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 15:33 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik kan hierna geen koffie meer maken, ik zie net dat ik door mijn koffiefilters heen ben
dat smaakt goorquote:Op dinsdag 5 mei 2015 15:34 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Vouw je zelf eentje van een stukje keukenrol.
Ik heb het eerder gedaan met wcpapier, dat was geen succes.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 15:34 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Vouw je zelf eentje van een stukje keukenrol.
Ik heb geen pantyquote:
ben nog even aan het (vrijwilligers)werk mag/kan geen fouten maken met nieuwe leden die zich aanmeldenquote:
Je moet ook geen gebruikt wc papier gebruikenquote:Op dinsdag 5 mei 2015 15:35 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik heb het eerder gedaan met wcpapier, dat was geen succes.
Dat vermoeden had ik al.quote:
Ook geen gerecycled wcpapier ... dat dunne grijze schuurpapier.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 15:37 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Je moet ook geen gebruikt wc papier gebruiken
Tot nu kende ik hem niet. Klinkt wel okeequote:Op dinsdag 5 mei 2015 15:38 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat vermoeden had ik al.
BTW ben ik de enige verknochte liefhebber van Julian Cope hier?
Teardrops Exploded heb ik en 1 LP soloquote:Op dinsdag 5 mei 2015 15:38 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat vermoeden had ik al.
BTW ben ik de enige verknochte liefhebber van Julian Cope hier?
Dit nummer is niet echt direct representatief, maar thema was freedom/war dus.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 15:39 schreef knokkels het volgende:
[..]
Tot nu kende ik hem niet. Klinkt wel okee
Teardrops Explodes was een top band, maar ze hielden er snel mee op 3e album kwam pas postuum in 1990 uit. Julian Cope solo heb ik een verzameling van, maar niet alles.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 15:42 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Teardrops Exploded heb ik en 1 LP solo
quote:Op dinsdag 5 mei 2015 15:43 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dit nummer is niet echt direct representatief, maar thema was freedom/war dus.
Als je een leuk nummer wil checken moet je Beautiful Love nemen, of World Shut Your Mouth.
Waar zitten die knokkels van jou?
[ afbeelding ]
Yep, en ik weet sinds 3 jaar dat het een naam heeft.quote:
Zeker als je het al vanaf je geboorte hebt weet je ook niet anders en handel je er naar !quote:Op dinsdag 5 mei 2015 16:04 schreef knokkels het volgende:
[..]
Yep, en ik weet sinds 3 jaar dat het een naam heeft.
Ik ben eraan gewend, kan er alles mee wat ik moet/wil![]()
Dit dusquote:Op dinsdag 5 mei 2015 16:07 schreef just me het volgende:
[..]
Zeker als je het al vanaf je geboorte hebt weet je ook niet anders en handel je er naar !
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
Wel gratis muziekquote:Op dinsdag 5 mei 2015 16:06 schreef MadMaster het volgende:
Goedemiddag!
Genoeg oude legervoertuigen gezien voor de komende 5 jaar.
Het dance event op 300 meter afstand is hier losgebarsten en de wind staat onze kant op.
Oordoppen in en wat anders luisteren dan maar...
je muziek dan lokaal even wat harder zettenquote:Op dinsdag 5 mei 2015 16:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik hoor en voel alleen maar bassen...
brrrrrrrrrrring itquote:Op dinsdag 5 mei 2015 16:11 schreef Rafeiro het volgende:
Iemand die even een lichtelijk geaggregeerd stukje tekst wil nalezen?
stuur maar doorquote:Op dinsdag 5 mei 2015 16:11 schreef Rafeiro het volgende:
Iemand die even een lichtelijk geaggregeerd stukje tekst wil nalezen?
Ik kan nog wel ff over die bassen heenknallen zo.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 16:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik hoor en voel alleen maar bassen...
Behind the scenes @ DJ Knokkelsquote:Op dinsdag 5 mei 2015 16:17 schreef Spezza19 het volgende:
Knokkels, je mic staat aan
Oh, en Ben Saunders heeft je collega gemept
http://www.nu.nl/achterkl(...)erkeersregelaar.html
Jij denkt zeker ook aan Kermit.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 16:27 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Sommige geluiden wil ik volgens mij niet horen
Ik kuchte alleen maar hoorquote:Op dinsdag 5 mei 2015 16:27 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Sommige geluiden wil ik volgens mij niet horen
Dat hij en zijn vader maar lekker een boete krijgen daarvoor. Minimaal.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 16:17 schreef Spezza19 het volgende:
Oh, en Ben Saunders heeft je collega gemept
http://www.nu.nl/achterkl(...)erkeersregelaar.html
Zijn vader? Die vent zou volwassen moeten zijn, maar helaas spoort ie niet en stelt op muziek gebied geen reet voor.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 16:32 schreef knokkels het volgende:
[..]
Dat hij en zijn vader maar lekker een boete krijgen daarvoor. Minimaal.
Achterlijke lui
Ik heb even geen muziek aan...quote:Op dinsdag 5 mei 2015 16:11 schreef knokkels het volgende:
[..]
je muziek dan lokaal even wat harder zetten
Geen dank, was weer ehhh apartquote:Op dinsdag 5 mei 2015 16:38 schreef just me het volgende:
gone by the wind
en bedankt voor het draaien, maakte mijn klusje vanmiddag minder vervelend
Ja, bedankt. Ik was er alleen op het laatst niet meer bij want ik heb bezoek.quote:
Mjah, beiden gingen over de schreef. En goed ook.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 16:39 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zijn vader? Die vent zou volwassen moeten zijn, maar helaas spoort ie niet en stelt op muziek gebied geen reet voor.
Gezelligquote:Op dinsdag 5 mei 2015 16:42 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, bedankt. Ik was er alleen op het laatst niet meer bij want ik heb bezoek.
Er zullen getuigen zijn, dat ie maar een flinke boete mag krijgen. Mensen die zich misdragen omdat ze denken dat ze een artiest zijn kan ik niet pruimen.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 16:43 schreef knokkels het volgende:
[..]
Mjah, beiden gingen over de schreef. En goed ook.
Zo reageren op verkeersregelaars is gewoon nergens voor nodig. Gewoon omdat ie er blijkbaar door wilde, en niet (snel genoeg) dat kon doen "door toedoen van...".
Wanneer je een stopteken krijgt van een vkr, behoor je dat gewoon op te volgen.
Sowieso, mensen die zich misdragenquote:Op dinsdag 5 mei 2015 16:44 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Er zullen getuigen zijn, dat ie maar een flinke boete mag krijgen. Mensen die zich misdragen omdat ze denken dat ze een artiest zijn kan ik niet pruimen.
Als er een reden voor is kan ik het nog begrijpen. Ik moet verder zwijgen denk ik.quote:
Als niemand zich misdraagt is er verder ook geen redenquote:Op dinsdag 5 mei 2015 16:47 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Als er een reden voor is kan ik het nog begrijpen. Ik moet verder zwijgen denk ik.
Ik heb een hekel aan gezeik, en ruzie. Maar soms kunnen mensen je de pis erg lauw maken. Dan is het moeilijk om je in te houden.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 16:47 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Als niemand zich misdraagt is er verder ook geen reden
Die boetes zijn overigens niet mis.. > ¤350 uit mijn hoofd.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 16:44 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Er zullen getuigen zijn, dat ie maar een flinke boete mag krijgen. Mensen die zich misdragen omdat ze denken dat ze een artiest zijn kan ik niet pruimen.
Tja, daar lach je toch om...quote:Op dinsdag 5 mei 2015 16:49 schreef knokkels het volgende:
[..]
Die boetes zijn overigens niet mis.. > ¤350 uit mijn hoofd.
Ik kreeg een boete van ¤ 500 wegens beledigen van een agent. Was in 2010. Maar goed, dat was een gevalletje apart, waar ik verder niet op in zal gaan. Ik heb betaald zonder mokken en ben er vanaf.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 16:49 schreef knokkels het volgende:
[..]
Die boetes zijn overigens niet mis.. > ¤350 uit mijn hoofd.
Tsja, ik heb een keer met Sail Den Helder een luchtmachtbus stilgezet, om in de stromende regen een man of 100 over te laten steken op het zebrapad. Daar had die buschauffeur een groot probleem mee.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 16:48 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan gezeik, en ruzie. Maar soms kunnen mensen je de pis erg lauw maken. Dan is het moeilijk om je in te houden.
Niet als je die boete uitgereikt krijg. Gok ik zomaarquote:
Dat vind ik een goed argument om die mensen voor de bus te laten gaan.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 16:53 schreef knokkels het volgende:
[..]
Tsja, ik heb een keer met Sail Den Helder een luchtmachtbus stilgezet, om in de stromende regen een man of 100 over te laten steken op het zebrapad. Daar had die buschauffeur een groot probleem mee.
"IK ben een beroepsverkeersregelaar, en JIJ moet MIJ voorrang geven.
Ik heb hem op dat moment duidelijk gemaakt dat ik de evenementenverkeersregelaar van dienst was, en het dus voor het zeggen had. Vervolgens heb ik hem nadat de mensen waren overgestoken laten doorrijden. Die man heeft me voor de rest van het evenement niet meer aangekeken. Hij volgde sindsdien wél keurig mijn aanwijzingen op.
Iedereen in zijn bus zat hoog en droog, en warm. Die mensen stonden al een tijdje in de stromende regen.
Ik zou er niet wakker van liggen en Ben schnabbelt gewoon een half uur langer door...quote:Op dinsdag 5 mei 2015 16:54 schreef knokkels het volgende:
[..]
Niet als je die boete uitgereikt krijg. Gok ik zomaar
Die buschauffeur was bang dat ie te laat zou komen. Boo-fucking-hoo.. Hij moest nog 2 hele minuten rijden.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 16:55 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat vind ik een goed argument om die mensen voor de bus te laten gaan.
* knokkels mompelt iets over een werkstrafquote:Op dinsdag 5 mei 2015 16:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zou er niet wakker van liggen en Ben schnabbelt gewoon een half uur langer door...
quote:Op dinsdag 5 mei 2015 16:56 schreef knokkels het volgende:
[..]
Die buschauffeur was bang dat ie te laat zou komen. Boo-fucking-hoo.. Hij moest nog 2 hele minuten rijden.
Foto uit goede oude tijden![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |