SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Praat het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
LEES AUB HET MEET GEDEELTE IN DE SPOILER
Geīnteresseerden kunnen hun naam en ideeen (laten) toevoegenSPOILER: MEET MEET MEET MEETOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit account is niet meer in gebruik.
quote:
Toch nog even zwaaien naar Koenquote:
quote:Op dinsdag 5 mei 2015 00:06 schreef chufi het volgende:
Sorry SPezz.. stond niet aan.
Maar wel waardering voor wat je doet
nee, ik vergeet het luisteren maar even deze weekquote:Op dinsdag 5 mei 2015 00:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Nog een goedkoop headsetje gescoord Koen?
Ik kan er wel 1 opsturen.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 00:18 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nee, ik vergeet het luisteren maar even deze week
Is misschien beter , misschien gewoon ook niet fokken Koen... Vakantie weet je...quote:Op dinsdag 5 mei 2015 00:18 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nee, ik vergeet het luisteren maar even deze week
mag ik op vakantie geen dingen doen die ik leuk vind?quote:Op dinsdag 5 mei 2015 00:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Is misschien beter , misschien gewoon ook niet fokken Koen... Vakantie weet je...
Ja dat is idd zo'n ding... Is Fok leuj genoeg? Jij bent met je fam. op vakantie, OK als ze allemaal slapen is het OK vind ik.. Dus sorryquote:Op dinsdag 5 mei 2015 00:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
mag ik op vakantie geen dingen doen die ik leuk vind?
Dat ben je zelf... Alles goed verderquote:Op dinsdag 5 mei 2015 00:31 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik moet ook maar eens proberen te gaan slapen na Blondie
Gaat niet lukken weet ik nu al.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 00:31 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik moet ook maar eens proberen te gaan slapen na Blondie
kids slapen, vrouw zit op balkon te lezen en heeft nergens zin inquote:Op dinsdag 5 mei 2015 00:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat is idd zo'n ding... Is Fok leuj genoeg? Jij bent met je fam. op vakantie, OK als ze allemaal slapen is het OK vind ik.. Dus sorry
Zijn er geen Dancehalls daar?quote:Op dinsdag 5 mei 2015 00:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
kids slapen, vrouw zit op balkon te lezen en heeft nergens zin in
Dan wist ik het wel.quote:
Ik voelde me gisterenavond toen ik om 23:00 een bakkie deed aan de bar knap jongquote:
quote:Op dinsdag 5 mei 2015 00:40 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dan wist ik het wel.
Ben even een luchtje scheppen schat.
Met ontbijt ben ik er weer.
Oh !!quote:Op dinsdag 5 mei 2015 00:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik voelde me gisterenavond toen ik om 23:00 een bakkie deed aan de bar knap jong
Hey psssst bedoel dat ik koffie zat te drinken tussen de bejaardenquote:Op dinsdag 5 mei 2015 00:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh !!![]()
Ik heb nog wat dagen als het meezit ...
Ik dacht dat je opbloeide vanwege de plaatselijke schoonhedenquote:Op dinsdag 5 mei 2015 00:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hey psssst bedoel dat ik koffie zat te drinken tussen de bejaarden![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik was er niet alle nachten bij, maar je draait afwisselend .. 80s nuquote:Op dinsdag 5 mei 2015 01:05 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Volgens mij heb je aardig wat afwisseling gehoord in de nachten hier.
Nee hoor gewoon 80s +quote:Op dinsdag 5 mei 2015 01:30 schreef Outpost76 het volgende:
Piet draait, dus ik tune in.![]()
Gaat ie metal draaien....![]()
Ja was ook maar 1 nummer en mijn pc had troubles... Ik probeerde die post al minuten te posten maar het lukte niet...quote:
Ja je vraagt er omquote:Op dinsdag 5 mei 2015 01:30 schreef Outpost76 het volgende:
Piet draait, dus ik tune in.![]()
Gaat ie metal draaien....![]()
Set is bijna klaar, wat hierna?quote:Op dinsdag 5 mei 2015 01:32 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja was ook maar 1 nummer en mijn pc had troubles... Ik probeerde die post al minuten te posten maar het lukte niet...
Maar je bent nog steeds wakkerquote:Op dinsdag 5 mei 2015 01:37 schreef svann het volgende:
[..]
Iets saais, dan ga ik pitten.
Of niet of anders ook.
Zal best ... Waar kun je dat volgen ?quote:Op dinsdag 5 mei 2015 01:39 schreef Outpost76 het volgende:
Oh even naast de radio, Gotham is een bazen serie!
sinds januari alquote:Op dinsdag 5 mei 2015 01:45 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Lol, ik betwijfel dat zij dat nu al uitzenden.
Nee, Astro TVquote:Op dinsdag 5 mei 2015 01:45 schreef Outpost76 het volgende:
Lol, ik betwijfel dat zij dat nu al uitzenden.
Ik zit serieus te denken om mn tv weg te doen... Astrio TVquote:Op dinsdag 5 mei 2015 01:48 schreef svann het volgende:
[..]
Nee, Astro TV
Gotham loopt nu (vandaag) idd niet.
Ik heb alleen gratis zenders, heerlijk rustig met zappen.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 01:51 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik zit serieus te denken om mn tv weg te doen... Astrio TVed meuk...
![]()
Ja maar eehm... Mijn tv heeft al een jaar niet meer aangestaan....quote:Op dinsdag 5 mei 2015 01:53 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik heb alleen gratis zenders, heerlijk rustig met zappen.
Draai er ook films en concerten op van PC.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 01:54 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja maar eehm... Mijn tv heeft al een jaar niet meer aangestaan....
Daar is mijn tv te oud voor.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 01:57 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Draai er ook films en concerten op van PC.
Goedemorgen deze morgen.quote:
Hier volop zon, vogeltjes fluiten,quote:Op dinsdag 5 mei 2015 08:58 schreef Melting het volgende:
Half uurtje geleden scheen de zon nog, en nu regent het.
Liever niet.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 09:07 schreef just me het volgende:
[..]
Hier volop zon, vogeltjes fluiten,
tuindeuren open
hou jij die regen nog even bij je ?
Oh ja gefeliciteerdquote:Op dinsdag 5 mei 2015 09:08 schreef Melting het volgende:
[..]
Liever niet.
Moeders is vandaag jarig, en die wil ook wel wat zon.
En daar is de zon weer!
Dank je.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 09:09 schreef just me het volgende:
[..]
Oh ja gefeliciteerd
vannacht heeft het hier wel geregend en behoorlijk gewaaid, alle deuren stonden te klepperen maar ik was te lui om mijn bed uit te gaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |