Bijna al die, zoals ik het noem 'negermuziek' (niet racistisch bedoeld overigens) staat bol van de uh, uh, uh, met uitzondering van reggea muziek.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 13:46 schreef Spezza19 het volgende:
Wyclef Jean, de man die flink betaald krijgt voor wat "uh uh, yeah" te roepen in liedjes
Ik zou wel wat in elkaar kunnen flansen, eventueel?quote:
Free Nelson Mandela valt zeker niet helemaal binnen het thema?quote:Op dinsdag 5 mei 2015 13:53 schreef knokkels het volgende:
Ik zou wel wat in elkaar kunnen flansen, eventueel?
Verzoekjes met betrekking tot vrijheid, bevrijding zijn welkom in dm
Reggae set in elkaar flansen en je bent klaar.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 13:55 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Free Nelson Mandela valt zeker niet helemaal binnen het thema?
Waarom moet ik nu opeens aan David Hasselhof denkenquote:Op dinsdag 5 mei 2015 13:56 schreef Spezza19 het volgende:
Freedom - George Michael
I don't want your freedom - Wham!
Die geniet al van zijn ultieme vrijheidquote:Op dinsdag 5 mei 2015 13:55 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Free Nelson Mandela valt zeker niet helemaal binnen het thema?
het is echt niet leuk, als dit zo blijft gaan we of pas veel later, of helemaal nietquote:Op dinsdag 5 mei 2015 13:54 schreef Piet_Piraat het volgende:
Nu valt het weer niet meer mee in Wageningen.
Nee, die zal ik vandaag niet draaien hoorquote:Op dinsdag 5 mei 2015 13:57 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Waarom moet ik nu opeens aan David Hasselhof denken![]()
Even mijn kop onder de koude kraan houden, kijken of dat helpt.
Paar dagen geleden was ie op TV en men vroeg hem of zijn lied 'Looking For Freedom' bijgedragen had aan de val van de muur.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 14:00 schreef knokkels het volgende:
[..]
Nee, die zal ik vandaag niet draaien hoor
Was dat niet op Discovery ofzo, David Hasselhoff versus The Wall?quote:Op dinsdag 5 mei 2015 14:02 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Paar dagen geleden was ie op TV en men vroeg hem of zijn lied 'Looking For Freedom' bijgedragen had aan de val van de muur.![]()
![]()
Ja, ik dacht het wel, ik zag het toevallig voorbij komen...quote:Op dinsdag 5 mei 2015 14:03 schreef knokkels het volgende:
[..]
Was dat niet op Discovery ofzo, David Hasselhoff versus The Wall?
Over 2 uur is het weer droog, wel een warme jas meenemen.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 13:59 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
het is echt niet leuk, als dit zo blijft gaan we of pas veel later, of helemaal niet
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |