Dat mag.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 15:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
We zitten net een quote van je te bespreken.
Het is pure literatuur. Ik stel voor dat we binnenkort ze in bundel uitbrengen.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 15:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
Al mijn posts zijn stuk voor stuk interessant dus het werd eens een keertje tijd dat je je er in ging verdiepen.
Doe jezelf niet tekort, jouw tegels over de edele dartssport mogen ook wel ingelijst worden.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 15:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het is pure literatuur. Ik stel voor dat we binnenkort ze in bundel uitbrengen.
Goed plan.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 15:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Misschien moeten we gewoon een keer met FOK! naar Arie's Over de Streep. Misschien dat we dan meer begrip voor elkaar op kunnen brengen.
quote:Op dinsdag 5 mei 2015 15:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het is pure literatuur. Ik stel voor dat we binnenkort ze in bundel uitbrengen.
Ik heb aan het begin van het seizoen een groot betoog gehouden waarom PSV niet kampioen ging worden. Nu voel ik mezelf een beetje kut.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 15:17 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Doe jezelf niet tekort, jouw tegels over de edele dartssport mogen ook wel ingelijst worden.
Het Familiediner met de hele NWS SC lijkt me ook wel wat.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 15:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Misschien moeten we gewoon een keer met FOK! naar Arie's Over de Streep. Misschien dat we dan meer begrip voor elkaar op kunnen brengen.
quote:Op dinsdag 5 mei 2015 15:18 schreef Ajacied422 het volgende:
quote:
Wie speelt de zielige neutralist die het diner gaat maken?quote:Op dinsdag 5 mei 2015 15:19 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Het Familiediner met de hele NWS SC lijkt me ook wel wat.
Zoals je in het vorige topic hebt kunnen lezen is timmmmm de barmhartige samaritaan van dit gezelschap.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 15:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wie speelt de zielige neutralist die het diner gaat maken?
Lolquote:Op dinsdag 5 mei 2015 15:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Nu Fylax het een goed plan vindt, vind ik het niet meer een goed plan.
quote:Op dinsdag 5 mei 2015 15:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Nu Fylax het een goed plan vindt, vind ik het niet meer een goed plan.
Dat zegt half fok al een halfjaar tegen je, waarom verwacht je dat we nu naar je gaan luisteren?quote:
Jij bent hier ook alleen maar als ramptoerist, hommo.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 15:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat zegt half fok al een halfjaar tegen je, waarom verwacht je dat we nu naar je gaan luisteren?
Mad.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 15:23 schreef Fylax het volgende:
[..]
Jij bent hier ook alleen maar als ramptoerist, hommo.
Dit is wel hatespeech Fylax, even dimmen.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 15:23 schreef Fylax het volgende:
[..]
Jij bent hier ook alleen maar als ramptoerist, hommo.
We hebben natuurlijk topkok johannes in huisquote:Op dinsdag 5 mei 2015 15:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wie speelt de zielige neutralist die het diner gaat maken?
Ja maar heb die nasi wel eens gezienquote:Op dinsdag 5 mei 2015 15:26 schreef timmmmm het volgende:
[..]
We hebben natuurlijk topkok johannes in huis
Krijg ebola, paardenkutquote:Op dinsdag 5 mei 2015 15:25 schreef LTVDK het volgende:
Toch fijn dat onze voorvaderen hebben gestreden zodat wij nu de mogelijkheid hebben om in vrijheid elkaar op internet verrot te schelden.
Nu onderschat je jezelf een beetje.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 15:26 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat je lekker jezelf kapotschijt aan choleraquote:
Ik doe dat graag, ik speel en passant ook wel Matt van Leeuwen.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 15:26 schreef timmmmm het volgende:
[..]
You know nothing Fokker89.quote:
Gratis voor jou een mooie quote van priester Mark Rutte.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 15:25 schreef LTVDK het volgende:
Toch fijn dat onze voorvaderen hebben gestreden zodat wij nu de mogelijkheid hebben om in vrijheid elkaar op internet verrot te schelden.
Wel goed voor de lijn denk ikquote:Op dinsdag 5 mei 2015 15:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat je lekker jezelf kapotschijt aan cholera.
quote:Op dinsdag 5 mei 2015 15:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat je lekker jezelf kapotschijt aan cholera.
jazekerwel. Ik rook het hier manquote:Op dinsdag 5 mei 2015 15:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik doe dat graag, ik speel en passant ook wel Matt van Leeuwen.
[..]
You know nothing Fokker89.
Ik vond dat je al zo lang stil bleef.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 15:32 schreef timmmmm het volgende:
Jongens, ik heb goed nieuws. Fylax en ik zijn er uitgekomen. Hij heeft toegezegd geen topics meer te kapen waar hij geen topics hoort te kapen dus we zijn weer vriendjes.
quote:Op dinsdag 5 mei 2015 15:32 schreef timmmmm het volgende:
Jongens, ik heb goed nieuws. Fylax en ik zijn er uitgekomen. Hij heeft toegezegd geen topics meer te kapen waar hij geen topics hoort te kapen dus we zijn weer vriendjes.
Waaruit? De kast?quote:
Toch blijft het een klootzakje met een kleine piemelquote:Op dinsdag 5 mei 2015 15:32 schreef timmmmm het volgende:
Het waren hevige DM-onderhandelingen, het was hard werkenquote:Op dinsdag 5 mei 2015 15:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vond dat je al zo lang stil bleef.
Doe eens niet alsof jij hier in NWS nog maar enig gezag hebt...quote:Op dinsdag 5 mei 2015 15:33 schreef timmmmm het volgende:
Dus pisnichten die hier komen rellen kunnen weer lekker naar hun eigen pauperreeks vertrekken en daar regenboogjes schijten met hun gladde kuiten.
Mani is de enige gladdekuitenkoning die hier welkom is
Ik ben over het algemeen niet zo geinteresseerd in de piemellengte van andere heren. Ik vind dit zorgwekkend.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 15:34 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Toch blijft het een klootzakje met een kleine piemel
quote:Op dinsdag 5 mei 2015 15:33 schreef timmmmm het volgende:
Dus pisnichten die hier komen rellen kunnen weer lekker naar hun eigen pauperreeks vertrekken en daar regenboogjes schijten met hun gladde kuiten.
Lekker door de Bollenstreek fietsen. Daar waar er genoeg te beleven is. Daar waar zelfs koeien over de snelweg lopen.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 15:35 schreef Mani89 het volgende:
Deze gladde kuiten gaan maar weer fietsen dan, zonder rellen is er natuurlijk geen kut meer aan.
Nee bezopen)quote:Op dinsdag 5 mei 2015 15:37 schreef Specularium het volgende:
Ik merk dat Fokker nog een beetje mad is.
Ik ben wel bijna kaal aan de zijkant.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 15:38 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik hoop het niet. Kaal is niks als je iets te grote oren hebt
Daar is het wel een beetje vroeg voor hè? Zelfs Corrie is nu pas aan haar tweede pak bezigquote:
Lekker biefstuk etenquote:Op dinsdag 5 mei 2015 15:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Lekker door de Bollenstreek fietsen. Daar waar er genoeg te beleven is. Daar waar zelfs koeien over de snelweg lopen.
Doe eens rustig, Fokker. Als je mensen niet kunt waarderen, moet je ze negeren. Tevens heb je een FOK!abbo waarmee je... nee wacht dat kan niet als het 'kroew' is.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 15:39 schreef Fokker89 het volgende:
gaan we nu ineens fylax leuk vinden hier
Flikker lekker op
Eng he, veranderingquote:Op dinsdag 5 mei 2015 15:39 schreef Fokker89 het volgende:
gaan we nu ineens fylax leuk vinden hier
Flikker lekker op
Tuurlijk kan dat wel.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 15:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Doe eens rustig, Fokker. Als je mensen niet kunt waarderen, moet je ze negeren. Tevens heb je een FOK!abbo waarmee je... nee wacht dat kan niet als het 'kroew' is.
Nee, dat kan serieus niet.quote:
slaat nergens op.quote:
Het kan echt. Er zijn wat users die mij geblokkeerd hebben. Het kan niet via het knopje, maar als je de duurste abo hebt (of de een na duurste) kun je met custom CSS een code typen waarbij je berichten van mij niet meer te zien krijgt. (Wel als iemand mij quote)quote:Op dinsdag 5 mei 2015 15:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, dat kan serieus niet.
Ik wilde dat randfiguur, mag ik dat zeggen?, van een Paul negeren, maar tot mijn verdriet bleek dat onmogelijk.
Met custom ccs is een hoop mogelijk, ook datquote:Op dinsdag 5 mei 2015 15:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, dat kan serieus niet.
Ik wilde dat randfiguur, mag ik dat zeggen?, van een Paul negeren, maar tot mijn verdriet bleek dat onmogelijk.
Oh, dus toch. Volgende keer beter.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 15:44 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Met custom ccs is een hoop mogelijk, ook dat
Harde woorden dit jongens. Dat wordt mezelf in slaap huilen vanavondquote:Op dinsdag 5 mei 2015 15:43 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
slaat nergens op.
Als jij zon kneus bent die zich laat omlullen door een pubertje snap ik niet waarom je ER bent
Inderdaad, je kunt mensen ook negeren door er honderdduizend splitsquotes aan te wijden.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 15:49 schreef Elfletterig het volgende:
Mensen die zich in allerlei rare, technische bochten wringen om andere users te negeren
Anders geef je even het gehoor aan mijn verzoek om geen redactie frontpage meer te zijn, zoals ik 3 maanden geleden heb aangegeven, ipv dat je hier een beetje komt ouwehoeren.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 15:48 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Harde woorden dit jongens. Dat wordt mezelf in slaap huilen vanavond
Doe dit even lekker ook niet.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 15:43 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
slaat nergens op.
Als jij zon kneus bent die zich laat omlullen door een pubertje snap ik niet waarom je ER bent
Soowwwww.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 15:52 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Anders geef je even het gehoor aan mijn verzoek om geen redactie frontpage meer te zijn, zoals ik 3 maanden geleden heb aangegeven, ipv dat je hier een beetje komt ouwehoeren.
Heb ik veel meer aan
Misschien een boekje voor het slapengaan?quote:Op dinsdag 5 mei 2015 15:48 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Harde woorden dit jongens. Dat wordt mezelf in slaap huilen vanavond
Wat vind jij van Dotan?quote:Op dinsdag 5 mei 2015 15:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Dat wordt weer genieten vanavond.
Giovanca zou ik wel naar rechts swipen.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 15:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Of door ze gewoon straal te negeren.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 15:52 schreef Specularium het volgende:
[..]
Inderdaad, je kunt mensen ook negeren door er honderdduizend splitsquotes aan te wijden.
Met die wind is nu het perfecte moment om alle records van Thijs Zonneveld hier in de buurt aan te vallen.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 15:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Lekker door de Bollenstreek fietsen. Daar waar er genoeg te beleven is. Daar waar zelfs koeien over de snelweg lopen.
Ik vind Dotan wel goed.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 16:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Het liefst bind ik Dotan vast op de motorkap van een Jaguar om er in de nacht met 200km/u over de snelweg te racen.
Bedankt voor de waarschuwing. Dat wordt geheid NIET kijken.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 15:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Thijs heeft het momenteel toch te druk om mensen terecht te wijzen op Twitt0r.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 16:00 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Met die wind is nu het perfecte moment om alle records van Thijs Zonneveld hier in de buurt aan te vallen.
Kom snel naar de MolleBridge.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 16:00 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Met die wind is nu het perfecte moment om alle records van Thijs Zonneveld hier in de buurt aan te vallen.
Eftering heeft ook een hekel aan struisvogels.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 16:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Thijs heeft het momenteel toch te druk om mensen terecht te wijzen op Twitt0r.
[ afbeelding ]
Done.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 15:52 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Anders geef je even het gehoor aan mijn verzoek om geen redactie frontpage meer te zijn, zoals ik 3 maanden geleden heb aangegeven, ipv dat je hier een beetje komt ouwehoeren.
Heb ik veel meer aan
Haha ja.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 16:49 schreef Fylax het volgende:
Mag ik de plaats van Fokker overnemen, timmmmm?
Eerst nog een paar maanden probleemloos webloggen en dan ga ik het met de Pax overleggenquote:Op dinsdag 5 mei 2015 16:49 schreef Fylax het volgende:
Ah, dat vind ik prima.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 16:50 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Eerst nog een paar maanden probleemloos webloggen en dan ga ik het met de Pax overleggen
quote:Op dinsdag 5 mei 2015 16:49 schreef Fylax het volgende:
En bashen op mij.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 16:50 schreef Fokker89 het volgende:
Eindelijk weer een normale user, kan ik ook weer trollen hier en daar.
Timmmmm ook bedankt voor de kans, maar zoals je zag was het mijn ding niet
En nu tijd voor tetten
Dat blauwe tagje heeft Specsavers daar anders nooit van weerhouden...quote:Op dinsdag 5 mei 2015 16:50 schreef Fokker89 het volgende:
En nu tijd voor tetten
En ik heb nog even reclame gemaakt voor je radiootje. Iedereen gelukkigquote:Op dinsdag 5 mei 2015 16:50 schreef Fokker89 het volgende:
En nu tijd voor tetten
Bestaat die nogsteeds?quote:Op dinsdag 5 mei 2015 16:53 schreef timmmmm het volgende:
[..]
En ik heb nog even reclame gemaakt voor je radiootje. Iedereen gelukkig
Je blogjes gaan vooral vaak over vrouwtjes die ik een 7 zou gevenquote:Op dinsdag 5 mei 2015 16:50 schreef Fylax het volgende:
[..]
Mijn weblogjes zijn altijd heel erg goed en goed bekeken.
Mooi bericht hoor!quote:Op dinsdag 5 mei 2015 16:53 schreef timmmmm het volgende:
[..]
En ik heb nog even reclame gemaakt voor je radiootje. Iedereen gelukkig
Maar hebben wel gemiddeld 6000 views.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 16:54 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Je blogjes gaan vooral vaak over vrouwtjes die ik een 7 zou geven
quote:Op dinsdag 5 mei 2015 16:56 schreef Mani89 het volgende:
Fylax is een kijkcijferkanon, een uniek talent die minstens 3 keer Balkenendenorm verdient.
Waar zie je mij trollen dan, paardenlul?quote:Op dinsdag 5 mei 2015 16:53 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat blauwe tagje heeft Specsavers daar anders nooit van weerhouden...
Misschien kan hij de opvolger van Matthijs van Nieuwkerk worden.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 16:56 schreef Mani89 het volgende:
Fylax is een kijkcijferkanon, een uniek talent die minstens 3 keer Balkenendenorm verdient.
Ik schrijf altijd berichten die in het holst van de nacht online gaan en die haast niemand leest.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 16:56 schreef Mani89 het volgende:
Wees blij, dan onderscheid je je van de rest.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 16:57 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik schrijf altijd berichten die in het holst van de nacht online gaan en die haast niemand leest.
Je trollt zelfs nog in NWS-FB.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 16:56 schreef Specularium het volgende:
[..]
Waar zie je mij trollen dan, paardenlul?
Ik lees ze, en zet ze dan overdag online?quote:Op dinsdag 5 mei 2015 16:57 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik schrijf altijd berichten die in het holst van de nacht online gaan en die haast niemand leest.
Maar dan kijk jij niet meer naar DWDD.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 16:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Misschien kan hij de opvolger van Matthijs van Nieuwkerk worden.
Vanavond een documentaire over #DWDD trouwens.
Ik vind het wel jammer dat jij als mede-minderjarige mij niet mag. Hoe kan ik mezelf volgens jou verbeteren zodat jij mij wel mag?quote:
Neem nou zoiets: slechts 6 reacties en 1700 views:quote:Op dinsdag 5 mei 2015 16:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wees blij, dan onderscheid je je van de rest.
PEC Zwolle bashen schijnt te helpen.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 16:59 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik vind het wel jammer dat jij als mede-minderjarige mij niet mag. Hoe kan ik mezelf volgens jou verbeteren zodat jij mij wel mag?
Nu ze de bekerfinale hebben verloren, komt er weer wat rust in mijn hoofd. Dan heb ik 12 maanden om me weer voor te bereiden.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 17:03 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
PEC Zwolle bashen schijnt te helpen.
Ach, PEC heeft dit seizoen in elk geval meer prijzen gepakt dan Ajax.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 17:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nu ze de bekerfinale hebben verloren, komt er weer wat rust in mijn hoofd. Dan heb ik 12 maanden om me weer voor te bereiden.
Als jij daar gelukkig van wordt, wees er gelukkig mee.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 17:10 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ach, PEC heeft dit seizoen in elk geval meer prijzen gepakt dan Ajax.![]()
Berichten waar je tijd in stopt en achtergrondinfo over opzoekt doen het op de een of andere manier altijd slechterquote:Op dinsdag 5 mei 2015 17:02 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Neem nou zoiets: slechts 6 reacties en 1700 views:
Vrouwelijke concurrentie voor Hillary Clinton
Klöpt.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 17:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Berichten waar je tijd in stopt en achtergrondinfo over opzoekt doen het op de een of andere manier altijd slechter.
Ik neem het mee naar achterquote:Op dinsdag 5 mei 2015 17:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Berichten waar je tijd in stopt en achtergrondinfo over opzoekt doen het op de een of andere manier altijd slechter.
1742 inmiddels. Op naar de 6000.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 17:02 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Neem nou zoiets: slechts 6 reacties en 1700 views:
Vrouwelijke concurrentie voor Hillary Clinton
quote:Op dinsdag 5 mei 2015 17:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daar trapt niemand in natuurlijk.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 17:39 schreef Elfletterig het volgende:
Kom jongens, laten we ons terugtrekken in FP / Vier hier het vertrek van Fokker89
HAHAHAHAHquote:Op dinsdag 5 mei 2015 17:39 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
[..]
Kom jongens, laten we ons terugtrekken in FP / Vier hier het vertrek van Fokker89
Denk je?quote:
Verkapt kijk mij wat te doen hebben.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 18:26 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik moet het missen, helaas pindakaas. Lees de reacties wel in het DWDD topic, of hier.
Was het wel leuk in Amsterdam?quote:Op dinsdag 5 mei 2015 18:32 schreef Fokker89 het volgende:
Ik zit weer in de trein naar huis
Waar is die regen nou dan ;')
Ja en neequote:Op dinsdag 5 mei 2015 18:36 schreef Specularium het volgende:
[..]
Was het wel leuk in Amsterdam?
Nog mensen aan hun neus getrokken?
Maak een verticaal filmpje.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 18:38 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja en nee
Ik zit nu aan een halve liter AH pils
Zo maar ff een conducteur in mekaar meppen
Ik kijk ook gewoon de herhaling.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 18:26 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik moet het missen, helaas pindakaas. Lees de reacties wel in het DWDD topic, of hier.
Is Fokker lichtgetint dan?quote:Op dinsdag 5 mei 2015 18:39 schreef Specularium het volgende:
[..]
Maak een verticaal filmpje.
Dan maakt Mani het topic wel.
Heb alleen een verticale foto, nog geen conducteurquote:Op dinsdag 5 mei 2015 18:39 schreef Specularium het volgende:
[..]
Maak een verticaal filmpje.
Dan maakt Mani het topic wel.
5,2.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 18:43 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Heb alleen een verticale foto, nog geen conducteur
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 5 mei 2015 18:49 schreef Fokker89 het volgende:
Lekker alleen in de trein bier drinken
Als een baask
De wifi (zeg:wiefie) is weer uitstekend zie ik.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 18:51 schreef Fokker89 het volgende:
Lekker alleen in de trein bier drinken
Als een baas
ja dat was wel weer geweldig.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 18:59 schreef Specularium het volgende:
[..]
[..]
De wifi (zeg:wiefie) is weer uitstekend zie ik.
Die paar keer dat me dat gebeurt moet ik het wel even melden natuurlijk.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 18:27 schreef Specularium het volgende:
[..]
Verkapt kijk mij wat te doen hebben.
Jij weet het al natuurlijk, want jij hebt die note gezet.quote:
Ik weet het ook.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 20:29 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Jij weet het al natuurlijk, want jij hebt die note gezet.misselijk crewlid
IK heb de rest niet eens gelezenquote:Op dinsdag 5 mei 2015 20:31 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nou leuk he?
De helft van mijn notes zijn omdat fylax
sterktequote:Op dinsdag 5 mei 2015 20:32 schreef Karina het volgende:
[..]
IK heb de rest niet eens gelezenMaar ga ik nu effe doen.
Dat was niet zo zeer de reden, maar nu je het zegtquote:Op dinsdag 5 mei 2015 20:34 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Vroeger was ik echt een badass, nu ben ik wel vrij normaal
Ik trek soms mijn mond iets te ver open. Het spijt mequote:Op dinsdag 5 mei 2015 20:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat was niet zo zeer de reden, maar nu je het zegt
Ben je de enige hier denk ikquote:Op dinsdag 5 mei 2015 20:57 schreef sp3c het volgende:
potje hockey, potje bier, ik heb eigenlijk een geweldig leven
Ga je om 0:00 weer gewoon je normale UI gebruiken?quote:Op dinsdag 5 mei 2015 21:10 schreef Specularium het volgende:
Zo, kunnen we nu weer even normaal doen?
Bedankt. Kom hier wel voor mijn rust.
Wie deed er niet normaal dan?quote:Op dinsdag 5 mei 2015 21:10 schreef Specularium het volgende:
Zo, kunnen we nu weer even normaal doen?
Bedankt. Kom hier wel voor mijn rust.
Dan gaan we rellen met een Pim Fortuyn UI.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 21:12 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ga je om 0:00 weer gewoon je normale UI gebruiken?
Klopt wel deelsquote:Op dinsdag 5 mei 2015 21:22 schreef Specularium het volgende:
Emmeloord klinkt als een vorm van anuskanker.
Is ook een vriend van Matthijs.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 21:29 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik ging dit googlen, weet helemaal niet wie dat is.
Krystlquote:
Ikquote:
Check DM, haar of geen haar? wat staat beter?quote:Op dinsdag 5 mei 2015 21:36 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Ikmijn tag. Al check ik weinig de laatste tijd
Hey, jij had toch een tagje?quote:Op dinsdag 5 mei 2015 21:41 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Als ik dit allemaal eerder wist had ik hem nog even op de frontpage gezet.
Ik doe ook altijd net alsof ik iets te doen heb. Eigenlijk voer ik geen reet uit natuurlijk.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 21:47 schreef Specularium het volgende:
LTDPAARDENLUL zit ook al de hele dag te doen of hij iets te doen heeft.
LTVKD nietquote:Op dinsdag 5 mei 2015 21:47 schreef Njosnavelin het volgende:
Sommige mensen moeten gewoon werken op 5 mei.
Ik heb geen DM gehad, maar denk dat ik daar blij mee moet zijnquote:Op dinsdag 5 mei 2015 21:38 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Check DM, haar of geen haar? wat staat beter?
Helaas niet, ben wel toe aan een baan.quote:
Hoelang moet je nog?quote:Op dinsdag 5 mei 2015 21:50 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Helaas niet, ben wel toe aan een baan.
Ik weet wel watquote:Op dinsdag 5 mei 2015 21:50 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Helaas niet, ben wel toe aan een baan.
Ja, tenzij er iets opeens helemaal mis gaat.quote:
Spannend, dan nog specialiseren of was dat het dan wel?quote:Op dinsdag 5 mei 2015 21:54 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ja, tenzij er iets opeens helemaal mis gaat.
Dat is wel het planquote:Op dinsdag 5 mei 2015 21:55 schreef Tem het volgende:
[..]
Spannend, dan nog specialiseren of was dat het dan wel?
Soms zijn de gesprekken hier niet zo heel boeiendquote:Op dinsdag 5 mei 2015 21:47 schreef Specularium het volgende:
LTDPAARDENLUL zit ook al de hele dag te doen of hij iets te doen heeft.
Jij vind fielaks wel lief hequote:Op dinsdag 5 mei 2015 22:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Soms zijn de gesprekken hier niet zo heel boeiend.
Ik vind jou zelfs aardig in vergelijking met die blaag, kun je nagaanquote:
Precies. Geniet ervan zolang het nog kan, mensen.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 21:59 schreef Tem het volgende:
Oke, laatste weken dus dat Marianne actief is op FOK! daarna heeft ze geen privé leven meer.
echt hequote:Op dinsdag 5 mei 2015 22:03 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Vindt, met een t erachter. Het is maar goed dat je geen FP-redacteur bent.
Heb je al ziekenhuis waar je wil gaan specialiseren?quote:Op dinsdag 5 mei 2015 22:02 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Precies. Geniet ervan zolang het nog kan, mensen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |