Dat mag.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 15:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
We zitten net een quote van je te bespreken.
Het is pure literatuur. Ik stel voor dat we binnenkort ze in bundel uitbrengen.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 15:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
Al mijn posts zijn stuk voor stuk interessant dus het werd eens een keertje tijd dat je je er in ging verdiepen.
Doe jezelf niet tekort, jouw tegels over de edele dartssport mogen ook wel ingelijst worden.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 15:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het is pure literatuur. Ik stel voor dat we binnenkort ze in bundel uitbrengen.
Goed plan.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 15:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Misschien moeten we gewoon een keer met FOK! naar Arie's Over de Streep. Misschien dat we dan meer begrip voor elkaar op kunnen brengen.
quote:Op dinsdag 5 mei 2015 15:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het is pure literatuur. Ik stel voor dat we binnenkort ze in bundel uitbrengen.
Ik heb aan het begin van het seizoen een groot betoog gehouden waarom PSV niet kampioen ging worden. Nu voel ik mezelf een beetje kut.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 15:17 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Doe jezelf niet tekort, jouw tegels over de edele dartssport mogen ook wel ingelijst worden.
Het Familiediner met de hele NWS SC lijkt me ook wel wat.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 15:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Misschien moeten we gewoon een keer met FOK! naar Arie's Over de Streep. Misschien dat we dan meer begrip voor elkaar op kunnen brengen.
quote:Op dinsdag 5 mei 2015 15:18 schreef Ajacied422 het volgende:
quote:
Wie speelt de zielige neutralist die het diner gaat maken?quote:Op dinsdag 5 mei 2015 15:19 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Het Familiediner met de hele NWS SC lijkt me ook wel wat.
Zoals je in het vorige topic hebt kunnen lezen is timmmmm de barmhartige samaritaan van dit gezelschap.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 15:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wie speelt de zielige neutralist die het diner gaat maken?
Lolquote:Op dinsdag 5 mei 2015 15:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Nu Fylax het een goed plan vindt, vind ik het niet meer een goed plan.
quote:Op dinsdag 5 mei 2015 15:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Nu Fylax het een goed plan vindt, vind ik het niet meer een goed plan.
Dat zegt half fok al een halfjaar tegen je, waarom verwacht je dat we nu naar je gaan luisteren?quote:
Jij bent hier ook alleen maar als ramptoerist, hommo.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 15:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat zegt half fok al een halfjaar tegen je, waarom verwacht je dat we nu naar je gaan luisteren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |