Dat mag.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 15:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
We zitten net een quote van je te bespreken.
Het is pure literatuur. Ik stel voor dat we binnenkort ze in bundel uitbrengen.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 15:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
Al mijn posts zijn stuk voor stuk interessant dus het werd eens een keertje tijd dat je je er in ging verdiepen.
Doe jezelf niet tekort, jouw tegels over de edele dartssport mogen ook wel ingelijst worden.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 15:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het is pure literatuur. Ik stel voor dat we binnenkort ze in bundel uitbrengen.
Goed plan.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 15:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Misschien moeten we gewoon een keer met FOK! naar Arie's Over de Streep. Misschien dat we dan meer begrip voor elkaar op kunnen brengen.
quote:Op dinsdag 5 mei 2015 15:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het is pure literatuur. Ik stel voor dat we binnenkort ze in bundel uitbrengen.
Ik heb aan het begin van het seizoen een groot betoog gehouden waarom PSV niet kampioen ging worden. Nu voel ik mezelf een beetje kut.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 15:17 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Doe jezelf niet tekort, jouw tegels over de edele dartssport mogen ook wel ingelijst worden.
Het Familiediner met de hele NWS SC lijkt me ook wel wat.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 15:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Misschien moeten we gewoon een keer met FOK! naar Arie's Over de Streep. Misschien dat we dan meer begrip voor elkaar op kunnen brengen.
quote:Op dinsdag 5 mei 2015 15:18 schreef Ajacied422 het volgende:
quote:
Wie speelt de zielige neutralist die het diner gaat maken?quote:Op dinsdag 5 mei 2015 15:19 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Het Familiediner met de hele NWS SC lijkt me ook wel wat.
Zoals je in het vorige topic hebt kunnen lezen is timmmmm de barmhartige samaritaan van dit gezelschap.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 15:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wie speelt de zielige neutralist die het diner gaat maken?
Lolquote:Op dinsdag 5 mei 2015 15:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Nu Fylax het een goed plan vindt, vind ik het niet meer een goed plan.
quote:Op dinsdag 5 mei 2015 15:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Nu Fylax het een goed plan vindt, vind ik het niet meer een goed plan.
Dat zegt half fok al een halfjaar tegen je, waarom verwacht je dat we nu naar je gaan luisteren?quote:
Jij bent hier ook alleen maar als ramptoerist, hommo.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 15:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat zegt half fok al een halfjaar tegen je, waarom verwacht je dat we nu naar je gaan luisteren?
Mad.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 15:23 schreef Fylax het volgende:
[..]
Jij bent hier ook alleen maar als ramptoerist, hommo.
Dit is wel hatespeech Fylax, even dimmen.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 15:23 schreef Fylax het volgende:
[..]
Jij bent hier ook alleen maar als ramptoerist, hommo.
We hebben natuurlijk topkok johannes in huisquote:Op dinsdag 5 mei 2015 15:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wie speelt de zielige neutralist die het diner gaat maken?
Ja maar heb die nasi wel eens gezienquote:Op dinsdag 5 mei 2015 15:26 schreef timmmmm het volgende:
[..]
We hebben natuurlijk topkok johannes in huis
Krijg ebola, paardenkutquote:Op dinsdag 5 mei 2015 15:25 schreef LTVDK het volgende:
Toch fijn dat onze voorvaderen hebben gestreden zodat wij nu de mogelijkheid hebben om in vrijheid elkaar op internet verrot te schelden.
Nu onderschat je jezelf een beetje.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 15:26 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat je lekker jezelf kapotschijt aan choleraquote:
Ik doe dat graag, ik speel en passant ook wel Matt van Leeuwen.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 15:26 schreef timmmmm het volgende:
[..]
You know nothing Fokker89.quote:
Gratis voor jou een mooie quote van priester Mark Rutte.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 15:25 schreef LTVDK het volgende:
Toch fijn dat onze voorvaderen hebben gestreden zodat wij nu de mogelijkheid hebben om in vrijheid elkaar op internet verrot te schelden.
Wel goed voor de lijn denk ikquote:Op dinsdag 5 mei 2015 15:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat je lekker jezelf kapotschijt aan cholera.
quote:Op dinsdag 5 mei 2015 15:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat je lekker jezelf kapotschijt aan cholera.
jazekerwel. Ik rook het hier manquote:Op dinsdag 5 mei 2015 15:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik doe dat graag, ik speel en passant ook wel Matt van Leeuwen.
[..]
You know nothing Fokker89.
Ik vond dat je al zo lang stil bleef.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 15:32 schreef timmmmm het volgende:
Jongens, ik heb goed nieuws. Fylax en ik zijn er uitgekomen. Hij heeft toegezegd geen topics meer te kapen waar hij geen topics hoort te kapen dus we zijn weer vriendjes.
quote:Op dinsdag 5 mei 2015 15:32 schreef timmmmm het volgende:
Jongens, ik heb goed nieuws. Fylax en ik zijn er uitgekomen. Hij heeft toegezegd geen topics meer te kapen waar hij geen topics hoort te kapen dus we zijn weer vriendjes.
Waaruit? De kast?quote:
Toch blijft het een klootzakje met een kleine piemelquote:Op dinsdag 5 mei 2015 15:32 schreef timmmmm het volgende:
Het waren hevige DM-onderhandelingen, het was hard werkenquote:Op dinsdag 5 mei 2015 15:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vond dat je al zo lang stil bleef.
Doe eens niet alsof jij hier in NWS nog maar enig gezag hebt...quote:Op dinsdag 5 mei 2015 15:33 schreef timmmmm het volgende:
Dus pisnichten die hier komen rellen kunnen weer lekker naar hun eigen pauperreeks vertrekken en daar regenboogjes schijten met hun gladde kuiten.
Mani is de enige gladdekuitenkoning die hier welkom is
Ik ben over het algemeen niet zo geinteresseerd in de piemellengte van andere heren. Ik vind dit zorgwekkend.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 15:34 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Toch blijft het een klootzakje met een kleine piemel
quote:Op dinsdag 5 mei 2015 15:33 schreef timmmmm het volgende:
Dus pisnichten die hier komen rellen kunnen weer lekker naar hun eigen pauperreeks vertrekken en daar regenboogjes schijten met hun gladde kuiten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |