Dit is geen schoolpleinruzie, dat andere kind had niet eens de kans zichzelf te verdedigen, dit is zware mishandeling.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 12:21 schreef quirina het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat ze er alles aan gaan doen om die video van het web te laten verdwijnen denk je niet?
Het zijn kinderen, een schoolpleinruzie.
Ik praat de klap niet goed, dat zullen Rachelle's ouders ook niet doen gok ik.
Maar die video met naam en toenaam..dat verpest d'r rest van haar leven als dat op t web blijft staan. Een toekomstige werkgever hoeft maar even haar naam te googlen..
Ik noem dit geen ruzie, dit is gewoon bewust iemand in 1 klap proberen knock out te staan.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 11:38 schreef bamibij het volgende:
Je leven kapot door een schoolpleinruzie..
Naming&shaming_!
Dat een schoolpleinruzie noemen. Dit is gewoon zinloos geweld. Het slachtoffer kreeg niet eens de kans te reageren. Eigen schuld, dikke bult, domme trut dat het is.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 12:21 schreef quirina het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat ze er alles aan gaan doen om die video van het web te laten verdwijnen denk je niet?
Maar die video met naam en toenaam..dat verpest d'r rest van haar leven als dat op t web blijft staan. Een toekomstige werkgever hoeft maar even haar naam te googlen..
Vroeger "eerlijke" ruzies? Haha.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 12:24 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dat een schoolpleinruzie noemen. Dit is gewoon zinloos geweld. Het slachtoffer kreeg niet eens de kans te reageren. Eigen schuld, dikke bult, domme trut dat het is.
Vroegah had je nog eerlijke ruzies op het schoolplein en stond niet iedereen als een debiel met een VHS te filmen.
Gaat hem niet worden. What gets on the internet stays on the internet.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 12:21 schreef quirina het volgende:
[..]
Op wat voor pauperschool zat jij dan?quote:Op dinsdag 5 mei 2015 12:31 schreef quirina het volgende:
[..]
Vroeger "eerlijke" ruzies? Haha.
Het was al vechten als je geen merkkleding aan had, of omdat je gewoon een hekel aan iemand had. Of gewoon om tof te doen tegenover je vrienden. Of andere flauwekul.
Dat doen pubers.
Link?quote:Op dinsdag 5 mei 2015 12:54 schreef Toto69 het volgende:
Ze hebben de filmer ook gevonden (naam en toenaam), allejezus wat een lelijk joch
Tering, met wat voor niveau ben ik hier aan het discussierenquote:Op dinsdag 5 mei 2015 12:31 schreef quirina het volgende:
[..]
Vroeger "eerlijke" ruzies? Haha.
Het was al vechten als je geen merkkleding aan had, of omdat je gewoon een hekel aan iemand had. Of gewoon om tof te doen tegenover je vrienden. Of andere flauwekul.
Dat doen pubers.
Man man man. Als jij je nou eens namens de Nederlanders gaat verontschuldigen voor deze laffe streek.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 01:33 schreef Elfletterig het volgende:
Geweldig, wat een duo die Janneke141 en Xa1pt...
Allebei mengen ze zich in dit topic zonder ook maar één woord van veroordeling uit te spreken over deze walgelijke mishandeling, overtuigend beeldmateriaal ten spijt.
Gelukkig gaat Xa1pt morgen weer verder met het relativeren van het Marokkanen-probleem, terwijl Janneke141 discriminatie van homo's gaat goedpraten.
Wat een stel.
Net zo primitief als mensen die op gebak gaan trakteren als mensen met een andere mening in elkaar geslagen, of erger, worden, toch?quote:Op dinsdag 5 mei 2015 09:30 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Vals dilemma.
Maar los daarvan; het is niet aan ons, of aan een forum, of aan welke buitenstaander dan ook, om een straf te gaan verzwaren als we vinden dat die niet streng genoeg is.
Oog-om-oog-reacties noem ik in dit soort situaties *ahum* primitief.
Papa Henk , Moeder Rita en Ome Harry zijn nog nooit zo trots geweest.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 11:42 schreef de_boswachter het volgende:
Ik vraag me af hoe die ouders van de ' dader ' reageerden toen ze dat filmpje onder ogen kregen?
Gepaste trots of toch een ernstig gesprek met mevrouw Rachella ?
Ligt er aan he. Heeft het slachtoffer aangifte gedaan? Zo niet, dan had de politie dit nooit geweten en hadden ze niets kunnen doen.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 13:51 schreef Leandra het volgende:
Ik weet niet wanneer het gebeurd is en wanneer ze het filmpje zelf (?!) online geslingerd hebben, maar ik mag hopen dat de politie ook zo adequaat gereageerd zou hebben als het niet viral was gegaan.
Gelijk heb jequote:Op dinsdag 5 mei 2015 14:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
En dan heb je nog van die idioten hier op het forum die het voor dat meisje Rachella opnemen want ooh wat zielig ze kan nu nooit solliciteren en dit filmpje blijft der altijd achtervolgen. Ja moet je maar niet zo achterlijk zijn om iemand een knal te verkopen en je ook nog eens laat filmen. Ze heeft dit gedaan voor aandacht nou die heeft ze gekregen dan moeten mensen nu niet zitten miepen,
Iedereen die het voor dit meisje opneemt is achterlijk en heeft een scheve moraal.
quote:Op dinsdag 5 mei 2015 14:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
En dan heb je nog van die idioten hier op het forum die het voor dat meisje Rachella opnemen want ooh wat zielig ze kan nu nooit solliciteren en dit filmpje blijft der altijd achtervolgen. Ja moet je maar niet zo achterlijk zijn om iemand een knal te verkopen en je ook nog eens laat filmen. Ze heeft dit gedaan voor aandacht nou die heeft ze gekregen dan moeten mensen nu niet zitten miepen,
Iedereen die het voor dit meisje opneemt is achterlijk en heeft een scheve moraal.
Nee, een andere moraal dan de jouwe. Maar dat onderscheid zal wel te ingewikkeld zijn.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 14:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ja, dat staat al een paar keer in dit topic.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 14:40 schreef Janneke141 het volgende:
Ze is inmiddels trouwens gearresteerd, net als de filmer.
Morgen staan ze weer buiten. En niet meer doen he ! krijgen ze nog te horen van de politie.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 14:40 schreef Janneke141 het volgende:
Ze hebben er vast van geleerd. Dat ze het in het vervolg niet moeten filmen, bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 14:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Morgen staan ze weer buiten. En niet meer doen he ! krijgen ze nog te horen van de politie.
Dat ligt wel voor de hand ja. Het is in ons land gebruikelijk om bij dit soort delicten de straf pas uit te voeren nadat de rechter zich daarover heeft uitgesproken.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 14:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Morgen staan ze weer buiten. En niet meer doen he ! krijgen ze nog te horen van de politie.
Echt zo'n varkentje dat nu hysterisch loopt te huilen op het bureau.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 14:40 schreef Janneke141 het volgende:
quote:Sommige resultaten zijn mogelijk verwijderd op grond van Europese wetgeving inzake gegevensbescherming. Meer informatie.
Iddquote:Op dinsdag 5 mei 2015 12:23 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Dit is geen schoolpleinruzie, dat andere kind had niet eens de kans zichzelf te verdedigen, dit is zware mishandeling.
Ik denk dat de ouders van Rachelle Franke zich in de handjes mogen wrijven dat er geen ernstig letsel is ontstaan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |