Nee, een andere moraal dan de jouwe. Maar dat onderscheid zal wel te ingewikkeld zijn.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 14:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
Iedereen die het voor dit meisje opneemt is achterlijk en heeft een scheve moraal.
Ja, dat staat al een paar keer in dit topic.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 14:40 schreef Janneke141 het volgende:
Ze is inmiddels trouwens gearresteerd, net als de filmer.
Morgen staan ze weer buiten. En niet meer doen he ! krijgen ze nog te horen van de politie.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 14:40 schreef Janneke141 het volgende:
Ze hebben er vast van geleerd. Dat ze het in het vervolg niet moeten filmen, bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 14:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Morgen staan ze weer buiten. En niet meer doen he ! krijgen ze nog te horen van de politie.
Dat ligt wel voor de hand ja. Het is in ons land gebruikelijk om bij dit soort delicten de straf pas uit te voeren nadat de rechter zich daarover heeft uitgesproken.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 14:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Morgen staan ze weer buiten. En niet meer doen he ! krijgen ze nog te horen van de politie.
Echt zo'n varkentje dat nu hysterisch loopt te huilen op het bureau.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 14:40 schreef Janneke141 het volgende:
quote:Sommige resultaten zijn mogelijk verwijderd op grond van Europese wetgeving inzake gegevensbescherming. Meer informatie.
Iddquote:Op dinsdag 5 mei 2015 12:23 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Dit is geen schoolpleinruzie, dat andere kind had niet eens de kans zichzelf te verdedigen, dit is zware mishandeling.
Ik denk dat de ouders van Rachelle Franke zich in de handjes mogen wrijven dat er geen ernstig letsel is ontstaan.
Ik begin een patroon te zien hier...quote:Op dinsdag 5 mei 2015 14:34 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Nee, een andere moraal dan de jouwe. Maar dat onderscheid zal wel te ingewikkeld zijn.
Eens.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 12:23 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Dit is geen schoolpleinruzie, dat andere kind had niet eens de kans zichzelf te verdedigen, dit is zware mishandeling.
Ik denk dat de ouders van Rachelle Franke zich in de handjes mogen wrijven dat er geen ernstig letsel is ontstaan.
Vechtpartijen zijn pas recentelijk uitgevonden.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 15:29 schreef Ringo het volgende:
Wat is er nou zo eigentijds aan deze knock out? Gebeurde vroeger net zo.
[/quote]quote:Op dinsdag 5 mei 2015 15:14 schreef Reefer het volgende:
De digitale schandpaal. Ik vraag mij af of dit over 1/5/10 jaar nog terug te vinden is.
Maar misschien is 10 jaar digitale schandpaal straf genoeg.
[quote=Google]
Sommige resultaten zijn mogelijk verwijderd op grond van Europese wetgeving inzake gegevensbescherming. Meer informatie.
Dat betekent niet dat er geen reden is om ermee op te houden.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 15:29 schreef Ringo het volgende:
Houd daar mee op! Nu! Allemaal!quote:Op dinsdag 5 mei 2015 17:11 schreef GeorgeArArMartin het volgende:
Dat betekent niet dat er geen reden is om ermee op te houden.
Als iemand niet meer opkijkt van mishandeling zegt dat waarschijnlijk meer over de sociale omgeving waarin hij of zij zich begeeft. Ik heb dit soort klappen "vroeger" nooit uitgedeeld zien worden op de middelbare school...quote:Op dinsdag 5 mei 2015 15:29 schreef Ringo het volgende:
De reden dat veel mensen zo geschokt reageren, is omdat geweld steeds zeldzamer wordt.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 17:56 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Als iemand niet meer opkijkt van mishandeling zegt dat waarschijnlijk meer over de sociale omgeving waarin hij of zij zich begeeft. Ik heb dit soort klappen "vroeger" nooit uitgedeeld zien worden op de middelbare school...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |