Geen idee of het in HD is, hij is iig wel op het HD kanaal te zien.quote:Op zondag 3 mei 2015 16:52 schreef RaXz het volgende:
[..]
Ik heb er ook teveel gekeken, maar de Goonies in HD moet ik niet missen, althans, ik hoop dat het in HD is.
Het gifje in de OPquote:
Hoiquote:
Geniet ervanquote:Op zondag 3 mei 2015 17:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoi.
Ik ga me zo omkleden en wijn drinken in het strandpaviljoen.
Zie, toch een voordeelquote:
Zo'n loungebank zit echt voor geen meter. Ik heb er ook even aan gedacht omdat het er wel gezellig uitziet, tot ik er bij vrienden eens op heb gezeten. Ik wist echt niet welke houding ik aan moest nemen. Als je visite hebt is het wel leuk, maar verder vond ik het het geld niet waardquote:Op zondag 3 mei 2015 19:46 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zie, toch een voordeel
Ik heb wel een paar tuinstoelen, van die simpele dingen, maar die lokken me niet echt naar buiten.
Wil zo'n loungebank hebben. Maar prijzig
Kijken of niemand in de directe buurt wat verkoopt, die stoelen zijn niet zo zwaarquote:
Ook niet moet goede kussens?quote:Op zondag 3 mei 2015 19:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zo'n loungebank zit echt voor geen meter. Ik heb er ook even aan gedacht omdat het er wel gezellig uitziet, tot ik er bij vrienden eens op heb gezeten. Ik wist echt niet welke houding ik aan moest nemen. Als je visite hebt is het wel leuk, maar verder vond ik het het geld niet waardheb nu van die eenvoudige tuinstoelen en heb laatst via marktplaats zo'n ligstoel gekocht, heel fout maar hij ligt heerlijk.
Die loungebanken hebben altijd van die enorm harde hoekige leuningen zodat je er niet echt lekker in onderuit kunt zitten. En je moet inderdaad opletten dat je fatsoenlijke kussens erin hebt en niet van die hele dunne.quote:Op zondag 3 mei 2015 19:52 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ook niet moet goede kussens?
Een stoel vind ik niet aantrekkelijk / nodigt mij niet uit om erop te zitten. Dus ik moet iets hebben waar ik ook met m'n voeten op kan / kan liggen.
Maar niet enkel op m'n rug, dus dan zou het een luxe ligstoel moeten zijn ofzo
Je hebt voor de tuinstoelen ook voetenbankjes, bij de blokker geloof ik. De ligstoel die ik nu heb kan ik ook als gewone stoel gebruiken voor het voetengedeelte omlaag te klappen.quote:Op zondag 3 mei 2015 19:52 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ook niet moet goede kussens?
Een stoel vind ik niet aantrekkelijk / nodigt mij niet uit om erop te zitten. Dus ik moet iets hebben waar ik ook met m'n voeten op kan / kan liggen.
Maar niet enkel op m'n rug, dus dan zou het een luxe ligstoel moeten zijn ofzo
Gewoon snackbar. Mcdonalds is enkel lekker om de mcFlurryquote:Op zondag 3 mei 2015 20:33 schreef DrMarten het volgende:
Vergeten vlees uit de vriezer te halen, nu honger en nu twijfel ik tussen gewoon snackbar of McDonalds
quote:Op zondag 3 mei 2015 20:36 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Gewoon snackbar. Mcdonalds is enkel lekker om de mcFlurry
Yep, ouderwets popcornvermaakquote:
Ik moet bij het woord goonies altijd aan een SOA denkenquote:
Buzzkillerquote:Op zondag 3 mei 2015 20:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik moet bij het woord goonies altijd aan een SOA denken.
Sorryquote:
Twee favo's van vroeger.quote:Op zondag 3 mei 2015 20:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Sorry. Brengen de Snorkels of Teddy Ruxpin je weer in extase?
Kijk dan the Aviatorquote:Op zondag 3 mei 2015 21:04 schreef Belsezar het volgende:
Pearl Harbor is natuurlijk geen al te beste film maar Kate Beckinsale in jaren 40 stijl maakt een hoop goed
Die heb ik al een tijd niet gezien, van de week eens doenquote:
Zeg je nu! Had je het nou vanmiddag gezegd kon ik nog in de auto stappenquote:
Sorryquote:Op zondag 3 mei 2015 21:14 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Die heb ik al een tijd niet gezien, van de week eens doen
[..]
Zeg je nu! Had je het nou vanmiddag gezegd kon ik nog in de auto stappen
Dat sowiesoquote:
Helaasquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.R.E.B.E.L. - Reaching Everybody By Exposing Lies
There is no point in arguing with an idiot, they will just drag you down to their level and beat you with experience.
Remember, Jesus died for our sins. So if you don't sin, he died for nothing.
quote:Op zondag 3 mei 2015 21:20 schreef Belsezar het volgende:
[..]
HelaasNooohSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Zijn mooie pumps.
Ik heb vandaag weer nieuwe besteld.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Als vrouw mag je nooit besparen op stijlvolle jurkjes en pumps. Niks zo sexy als een vrouw op hoge hakken in een mooi jurkjequote:Op zondag 3 mei 2015 21:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Noooh. Zijn mooie pumps.
Iets te laatquote:
Zeg dat maar tegen m'n uitpuilende kledingkastquote:Op zondag 3 mei 2015 21:26 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Als vrouw mag je nooit besparen op stijlvolle jurkjes en pumps. Niks zo sexy als een vrouw op hoge hakken in een mooi jurkje
Grotere kast kopen, of een inloopkast misschien?quote:Op zondag 3 mei 2015 21:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zeg dat maar tegen m'n uitpuilende kledingkast. Maar goed, het zijn wel mooie pumps
. Nude kleurige Mary Jane's. En ik heb een petticoat besteld.
Nou, ik heb een hele kamer als inloopkastquote:Op zondag 3 mei 2015 21:35 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Grotere kast kopen, of een inloopkast misschien?
quote:Op zondag 3 mei 2015 21:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Noooh. Zijn mooie pumps.
Dan moet je wel heel shop gek zijn als je die al vol hebt. Of de kamer moet 1 bij 1 zijnquote:Op zondag 3 mei 2015 21:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, ik heb een hele kamer als inloopkast.
De kamer is nu nog niet vol, wordt nog aan gewerkt namelijkquote:Op zondag 3 mei 2015 21:42 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dan moet je wel heel shop gek zijn als je die al vol hebt. Of de kamer moet 1 bij 1 zijn
Ach, een half lege kast/kamer staat ook zo armoedigquote:Op zondag 3 mei 2015 21:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
De kamer is nu nog niet vol, wordt nog aan gewerkt namelijk. Maar ik heb slechts de helft van mijn kleren en schoene hier en het is aardig vol aan het raken...
Maar goed, komt goed. Ik heb genoeg kasten + een inbouwkast.
Moedig m'n kooplust even aan, wil jequote:Op zondag 3 mei 2015 21:48 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ach, een half lege kast/kamer staat ook zo armoedig
* Belsezar geeft stapeltje creditcards.quote:
Die gekoppeld zijn aan jouw bankrekening? Why, thank youquote:Op zondag 3 mei 2015 21:56 schreef Belsezar het volgende:
[..]
* Belsezar geeft stapeltje creditcards.
Goed zo, je kan nooit genoeg voorbereid zijnquote:Op zondag 3 mei 2015 21:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb gisteren een nieuwe jas gekocht die eigenlijk pas voor het najaar is
Ik ben te goed voor deze wereld, ik geef creditcards en chocolade wegquote:Op zondag 3 mei 2015 22:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die gekoppeld zijn aan jouw bankrekening? Why, thank you.
[..]
Goed zo, je kan nooit genoeg voorbereid zijn.
Ach, ik vind shoppen ook wel leuk hoor. Al ga ik nooit echt naar winkels, ik heb zulke standaardmaten dat ik vrijwel alles (behalve pakken) via internet kan bestellenquote:Op zondag 3 mei 2015 22:01 schreef RaXz het volgende:
Ik moet er ook maar aan geloven en maar eens kleren kopen, ik ben denk ik een echte vent want ik doe dat niet echt vaak.
Dat moet ik ook maar eens proberen, ik ben ook van het saaie standaard postuur.quote:Op zondag 3 mei 2015 22:05 schreef Belsezar het volgende:
Ach, ik vind shoppen ook wel leuk hoor. Al ga ik nooit echt naar winkels, ik heb zulke standaardmaten dat ik vrijwel alles (behalve pakken) via internet kan bestellen
Iig te goed voor mijquote:Op zondag 3 mei 2015 22:05 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik ben te goed voor deze wereld, ik geef creditcards en chocolade weg
[..]
Ach, ik vind shoppen ook wel leuk hoor. Al ga ik nooit echt naar winkels, ik heb zulke standaardmaten dat ik vrijwel alles (behalve pakken) via internet kan bestellen
Broeken 32/32, schoenen 42, shirtjes medium. Is makkelijk te doenquote:Op zondag 3 mei 2015 22:08 schreef RaXz het volgende:
[..]
Dat moet ik ook maar eens proberen, ik ben ook van het saaie standaard postuur.
quote:
Nog nooit heb ik credit cards gekregen. Je bent te goedquote:
Nou, vullen die kamer dan maar!quote:Op zondag 3 mei 2015 22:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nog nooit heb ik credit cards gekregen. Je bent te goed.
Ik heb nog geen credit cards ontvangenquote:
Het is zondag he, de aanvraag van creditcards kan vandaag niet verwerkt worden.quote:Op zondag 3 mei 2015 22:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb nog geen credit cards ontvangen.
Ik weet wel waar ik m'n kamer mee zou vullen. Mijn Wishlist op TopVintage loopt de spuigaten uit.
Oh jaquote:Op zondag 3 mei 2015 22:36 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Het is zondag he, de aanvraag van creditcards kan vandaag niet verwerkt worden.
quote:
Ik heb onmogelijke matenquote:Op zondag 3 mei 2015 22:08 schreef RaXz het volgende:
[..]
Dat moet ik ook maar eens proberen, ik ben ook van het saaie standaard postuur.
Succesquote:Op maandag 4 mei 2015 07:43 schreef Belsezar het volgende:
Eerste dag als ambtenaar! Op naar het stadhuis!
Succesquote:Op maandag 4 mei 2015 07:43 schreef Belsezar het volgende:
Veel plezier met de rustdagquote:Op maandag 4 mei 2015 07:43 schreef Belsezar het volgende:
Maar wel een lekkere temperatuurquote:Op maandag 4 mei 2015 09:05 schreef stbabylon het volgende:
Morgen 75% kans op regen en onweer in Zwolle
Ik kan echt niet lekker bier drinken als ik het koud heb.quote:Op maandag 4 mei 2015 09:24 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb het liever koud en droog als ik buiten bij een festival sta. Tbh
Ook niet als je biertje continue wordt aangelengd met regenquote:Op maandag 4 mei 2015 09:24 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Ik kan echt niet lekker bier drinken als ik het koud heb.
Klopt. Daarom ga ik morgen gewoon helemaal nietquote:Op maandag 4 mei 2015 09:27 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ook niet als je biertje continue wordt aangelengd met regen
Vrijheid moet je vierenquote:Op maandag 4 mei 2015 09:28 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Klopt. Daarom ga ik morgen gewoon helemaal niet
Dat wel, maar vind Bevrijdingsdag niet zo bijzonder dat ik daarvoor speciaal een vrije dag neem.quote:
En jij woont in Zwolle? Tsskquote:Op maandag 4 mei 2015 09:54 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Dat wel, maar vind Bevrijdingsdag niet zo bijzonder dat ik daarvoor speciaal een vrije dag neem.
Snap ik. Tis dat het vrije dag is morgen, ga ook niet veel soeps doen. Weinig in de buurt dat me echt lokt.quote:Op maandag 4 mei 2015 09:54 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Dat wel, maar vind Bevrijdingsdag niet zo bijzonder dat ik daarvoor speciaal een vrije dag neem.
Na afloop besefte ik me weer dat ik niet van voetbal houdtquote:Op maandag 4 mei 2015 10:04 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]![]()
Ik weet het, maar ik heb er niet zoveel mee.
Jammer gisteren van de finale hé
Dat is voor Zwolle wel iets anders. BFO, bands in de stad, Liberation (dance festival). Totaal tegen de 200k bezoekers.quote:Op maandag 4 mei 2015 10:06 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Snap ik. Tis dat het vrije dag is morgen, ga ook niet veel soeps doen. Weinig in de buurt dat me echt lokt.
Dat er veel bands zijn en festivals betekent nog niet dat het aanlokkelijk/aantrekkelijk is om heen te gaan (icm drukte)quote:Op maandag 4 mei 2015 10:08 schreef stbabylon het volgende:
Dat is voor Zwolle wel iets anders. BFO, bands in de stad, Liberation (dance festival). Totaal tegen de 200k bezoekers.
Racoon, Handsome Poets, Mainstreet... Mwa, loop ik ook niet heel erg warm voorquote:Op maandag 4 mei 2015 10:14 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat er veel bands zijn en festivals betekent nog niet dat het aanlokkelijk/aantrekkelijk is om heen te gaan (icm drukte)
Jij zegt dat er weinig in de buurt is wat je lokt. In Zwolle is voor ieders wat wils. Zelfs een seniorenfestivalquote:Op maandag 4 mei 2015 10:14 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat er veel bands zijn en festivals betekent nog niet dat het aanlokkelijk/aantrekkelijk is om heen te gaan (icm drukte)
En kans op regenquote:Op maandag 4 mei 2015 10:17 schreef stbabylon het volgende:
Jij zegt dat er weinig in de buurt is wat je lokt. In Zwolle is voor ieders wat wils. Zelfs een seniorenfestival
Kan best leuk zijn, maar dan wel in een groep met veel drankquote:Op maandag 4 mei 2015 10:17 schreef HarveySpecter het volgende:
Racoon, Handsome Poets, Mainstreet... Mwa, loop ik ook niet heel erg warm voor
En daar ga je alweer. Buiten (evenementen)bier drinken met kut weer... Dan haak ik sowieso al afquote:Op maandag 4 mei 2015 10:20 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Kan best leuk zijn, maar dan wel in een groep met veel drank
Wat is evenementenbier? En waarom denk je dat dat op BFO wordt geschonken?quote:Op maandag 4 mei 2015 10:21 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
En daar ga je alweer. Buiten (evenementen)bier drinken met kut weer... Dan haak ik sowieso al af
Ga je iets anders drinkenquote:Op maandag 4 mei 2015 10:21 schreef HarveySpecter het volgende:
En daar ga je alweer. Buiten (evenementen)bier drinken met kut weer... Dan haak ik sowieso al af
Evenementenbier is een Nederlandse term voor bier met een lager percentage alcohol dan normaal is. En ja, mijn gevoel zegt dat ze evenementenbier schenken. Dat kan ik mis hebben.quote:Op maandag 4 mei 2015 10:22 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wat is evenementenbier? En waarom denk je dat dat op BFO wordt geschonken?
Dat heb je dus mis. Als er al ergens bier met een lager percentage alcohol wordt geschonken, staat dat er altijd bij. Bijvoorbeeld Lingens Blond. Als ze dat niet doen, als ze zeggen Grolsch te schenken (wat ze morgen doen), en ze schenken een ander bier met een lager percentage, is dat consumentenbedrog, en dat kan ze een enorme boete opleveren van de NVWA. Nog even naast de commeriele schade die Grolsch oploopt.quote:Op maandag 4 mei 2015 10:23 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Evenementenbier is een Nederlandse term voor bier met een lager percentage alcohol dan normaal is. En ja, mijn gevoel zegt dat ze evenementenbier schenken. Dat kan ik mis hebben.
Dan ligt het aan mijn 'bierdrinkbeleving' en die is toch anders als ik op zo'n festival terrein uit een plastic beker drink.quote:Op maandag 4 mei 2015 10:25 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat heb je dus mis. Als er al ergens bier met een lager percentage alcohol wordt geschonken, staat dat er altijd bij. Bijvoorbeeld Lingens Blond. Als ze dat niet doen, als ze zeggen Grolsch te schenken (wat ze morgen doen), en ze schenken een ander bier met een lager percentage, is dat consumentenbedrog, en dat kan ze een enorme boete opleveren van de NVWA. Nog even naast de commeriele schade die Grolsch oploopt.
(geheim) evenementenbier is een hoax.
En hagel. En flinke windstoten.quote:
Dat kan wel. Er zijn namelijk wel verschillen met de kroeg, het plastic, manier van tappen, jonger bier, drinken in de buitenlucht. Etc. etc. Maar minder alcohol, dat zeker niet. Soms zeggen mensen ook wel: ik had 20 bier op, en was niet eens dronken. Dat zijn dan 20 kleinere bier over een veel langere periode. Ga maar eens op een festival aan de bar hangen zoals in de kroeg, dan ben je echt wel katje lam na 20 bierquote:Op maandag 4 mei 2015 10:28 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Dan ligt het aan mijn 'bierdrinkbeleving' en die is toch anders als ik op zo'n festival terrein uit een plastic beker drink.
Ik sta er n... o wacht wel, homo is ook een sort stoornisquote:
Ga je morgen nog leuk feesten of mag je geen herrie maken?quote:
Het wordt toch pleurisweer. Maar ik ben er wel bij. Als het te erg wordt ben ik in een paar minuten thuis.quote:Op maandag 4 mei 2015 10:40 schreef Tally het volgende:
Ik wilde naar het feest in Park Transwijk (Hoi Q!) maar mijn nieren en de zieke kleintjes brengen daar verandering in. Dan maar lekker thuis!
We mogen voluit gaanquote:Op maandag 4 mei 2015 11:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ga je morgen nog leuk feesten of mag je geen herrie maken?
Ja maar dat heb ik nietquote:Op maandag 4 mei 2015 11:40 schreef Q. het volgende:
[..]
Het wordt toch pleurisweer. Maar ik ben er wel bij. Als het te erg wordt ben ik in een paar minuten thuis.
Gewoon in de buurt komenquote:Op maandag 4 mei 2015 13:40 schreef STING het volgende:
Sure, als ik er een keertje in de buurt ben
Hoe bevalt je nieuwe oude werkgever?
Had de hele week vrij gepland, maar komt dus een afspraak tussendoor.quote:Op maandag 4 mei 2015 13:53 schreef Cue_ het volgende:
[..]
En woensdag vrij?
ga je nog wat leuks doen morgen dan?
Jammerquote:Op maandag 4 mei 2015 13:54 schreef DrMarten het volgende:
Had de hele week vrij gepland, maar komt dus een afspraak tussendoor.
Voor morgen niks in de planning nog.
Achja, het is niet anders...quote:
Hmmz. Mja. Dat is wel balen.quote:Op maandag 4 mei 2015 11:51 schreef stbabylon het volgende:
[..]
We mogen voluit gaan
Maar dat doet het weer ook
Uhm er zijn wat bandjes dacht ik (volgens mij niet de meest leuke)quote:Op maandag 4 mei 2015 14:00 schreef DrMarten het volgende:
Achja, het is niet anders...
Enig idee of er nog wat te doen is in de stad morgen?
Op de campus is weer een of ander dancefeest toch? Blijf ik ver van wegquote:Op maandag 4 mei 2015 14:11 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Uhm er zijn wat bandjes dacht ik (volgens mij niet de meest leuke)
en je hebt natuurlijk op de UT. Maar dat is ook niet heel bijzonder dacht ik zo
Haha dat snap ik jaquote:Op maandag 4 mei 2015 14:26 schreef DrMarten het volgende:
Op de campus is weer een of ander dancefeest toch? Blijf ik ver van weg
Ik zie het nog wel. Eerst vandaag maar eens actief wordenquote:Op maandag 4 mei 2015 14:34 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Haha dat snap ik ja
o.a. Glenn Miller, Count Basie, Duke Ellington en Frank Sinatra. Nielson,Vervolgens treedt de Nederlandse band Sven Hammond op met sfeervolle Rhythm & Blues, Soul- en Jazzmuziek. Het feest wordt afgesloten door de DJ's van het Moombahteam.
Zijn op de oude markt.
Je bent nog erger dan ikquote:Op maandag 4 mei 2015 14:42 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik zie het nog wel. Eerst vandaag maar eens actief worden
Ik ga maar eens douchen en aankleden....
quote:Op maandag 4 mei 2015 14:42 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik zie het nog wel. Eerst vandaag maar eens actief worden
Ik ga maar eens douchen en aankleden....
Ik mag al weer bijna naar huis. Kei-boel gedaan!quote:Op maandag 4 mei 2015 15:21 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wij zijn tenminste noest aan de arbeid of niet?
Echt welquote:Op maandag 4 mei 2015 15:21 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
Veel vetter dan al die kattenplaatjes.
Ja, ik ben ook wel weer toe aan 2 dagen vrij!quote:Op maandag 4 mei 2015 15:23 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik mag al weer bijna naar huis. Kei-boel gedaan!
Ik ben geeneens een Star Wars fan en zelfs ik kreeg het warm bij het zien van de Millenium Falconquote:Op maandag 4 mei 2015 15:21 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
Ik kreeg oprecht kippenvel bij "Chewie, we're home"quote:Op maandag 4 mei 2015 15:29 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ben geeneens een Star Wars fan en zelfs ik kreeg het warm bij het zien van de Millenium Falcon
quote:Op maandag 4 mei 2015 15:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik kreeg oprecht kippenvel bij "Chewie, we're home".
Yupquote:Op maandag 4 mei 2015 15:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik kreeg oprecht kippenvel bij "Chewie, we're home".
Al fan sinds 1977, niet dat ik dat nog weet uiteraard, maar ik was bij de NL premiere, kaartje was een lot, X-wing gewonnen, heb hem nog steedsquote:
Opa vertelt.quote:Op maandag 4 mei 2015 15:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Al fan sinds 1977, niet dat ik dat nog weet uiteraard, maar ik was bij de NL premiere, kaartje was een lot, X-wing gewonnen, heb hem nog steeds.
Dik nice!quote:Op maandag 4 mei 2015 15:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Al fan sinds 1977, niet dat ik dat nog weet uiteraard, maar ik was bij de NL premiere, kaartje was een lot, X-wing gewonnen, heb hem nog steeds.
Andere jaloerse opa gespot.quote:
Had ik de rest van mijn SW speelgoed ook nog maarquote:
M'n broer heeft alles bewaard. Ik heb er ook nog mee gespeeldquote:Op maandag 4 mei 2015 16:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Had ik de rest van mijn SW speelgoed ook nog maar.
Heel wijs, buiten dat ik het zou willen hebben is het ook echt bakken met geld waard.quote:Op maandag 4 mei 2015 16:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n broer heeft alles bewaard. Ik heb er ook nog mee gespeeldtot het niet meer mocht en alles achter slot en grendel verdween.
Had ik toen ooit voor een habbekrats maar Microsoft aandelen gekochtquote:Op maandag 4 mei 2015 16:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Had ik de rest van mijn SW speelgoed ook nog maar.
True, maar dit is echt iets waar ik ook zonder dat het geld waard zou zijn nun spijt van hebquote:Op maandag 4 mei 2015 16:12 schreef Juup© het volgende:
[..]
Had ik toen ooit voor een habbekrats maar Microsoft aandelen gekocht
Ik vond de AT-AT heel erg tof, volgens mij kon die ook echt bewegen.quote:Op maandag 4 mei 2015 16:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Heel wijs, buiten dat ik het zou willen hebben is het ook echt bakken met geld waard.
Ik heb echt nog een miniverzameling met de hoofdrolspelers zeg maar, de rest is weg...
Niet met een motor, maar de poten waren verstelbaar idd, en de op kon bewegen. Klep kon open als een soort opbergvak.quote:Op maandag 4 mei 2015 16:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vond de AT-AT heel erg tof, volgens mij kon die ook echt bewegen.
Dit is natuurlijk wel nerdgasm materiaalquote:
You had it all and you wasted it allquote:Op maandag 4 mei 2015 16:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Niet met een motor, maar de poten waren verstelbaar idd, en de op kon bewegen. Klep kon open als een soort opbergvak.
Ik had vrijwel alles.
Sja, ik was 11, er moest ander speelgoed komenquote:
Begrijpelijk. Maar toch jammer.quote:Op maandag 4 mei 2015 16:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, ik was 11, er moest ander speelgoed komen.
Ja, enorm zonde. Zoek wel eens op kdag, vind nooit meer ietsquote:
Als de grote dingen, zoals Millennium Falcon, in mint condition vind moet je een godsvermogen neertellenquote:Op maandag 4 mei 2015 16:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, enorm zonde. Zoek wel eens op kdag, vind nooit meer iets.
2 jaar geleden echt een volkomen nutteloos voertuig gevonden voor 2 euro, toch maar gekocht.
Ja, dat vertik ik natuurlijk.quote:Op maandag 4 mei 2015 16:46 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Als de grote dingen, zoals Millennium Falcon, in mint condition vind moet je een godsvermogen neertellen
Ja, ik ook. Maar het lijkt me nog steeds wel tof om een aantal X-wings te hebben:@quote:
Ik heb er nog 2, 1 mini die-cast en een plastic model voor action-figures. Maar ik mis 2 lasercanonsquote:Op maandag 4 mei 2015 16:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Maar het lijkt me nog steeds wel tof om een aantal X-wings te hebben:@
[ afbeelding ]
Of een imperial star destroyer![]()
[ afbeelding ]
Nee en anders dan ben ik ook erg.quote:Op maandag 4 mei 2015 16:55 schreef DrMarten het volgende:
Is het heel erg als ik zeg dat ik nog nooit een van die Starwars films heb uitgekeken?
Nope, waarom?quote:Op maandag 4 mei 2015 16:55 schreef DrMarten het volgende:
Is het heel erg als ik zeg dat ik nog nooit een van die Starwars films heb uitgekeken?
Ja hoor, we kwelen vrolijk verderquote:
He, dat t dan Hunden unf Katzen regent is echt jammer ja.... (see what I did there? Terrible, wasn't it?).quote:Op maandag 4 mei 2015 15:03 schreef stbabylon het volgende:
[..]
3x een stormbui in de middag. En ik kan de middag niet overslaan, want Katzenjammer
Ik zag de trailer.quote:Op maandag 4 mei 2015 15:21 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
Dat kan, maar dan ben je geen SW fan denk ik, want ik werd van de eerste matigjes lauw, maar de laatste was echt uberquote:Op maandag 4 mei 2015 17:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zag de trailer.
T deed me echt he-le-maal niks.
De oude 3 zijn jeugdsentiment en vind ik nog steeds leuk.quote:Op maandag 4 mei 2015 17:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat kan, maar dan ben je geen SW fan denk ik, want ik werd van de eerste matigjes lauw, maar de laatste was echt uber.
Niets mis mee toch? het zijn maar films hoorquote:Op maandag 4 mei 2015 17:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De oude 3 zijn jeugdsentiment en vind ik nog steeds leuk.
De nieuwe 3 hebben alles aan gort geholpen voor mij.
Heb ze destidjs in de bios gezien en eerder dit jaar voor t eerst herkeken... ik vond ze OERsaaiZo slecht en cheesy.
En nu bij deze trailer dacht ik: Het wordt vast wel weer leuker nu.... maar ik loop er niet warm meer voor.
you should be gelded.quote:Op maandag 4 mei 2015 17:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
He, dat t dan Hunden unf Katzen regent is echt jammer ja.... (see what I did there? Terrible, wasn't it?).
Ik sla gewoon de nieuwe 3 over en doe alsof ze nooit gebeurd zijn, kan dat?quote:Op maandag 4 mei 2015 17:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Niets mis mee toch? het zijn maar films hoor.
Ik vind de oude en de nieuwe gewoon leuk en zal deze ook weer geweldig vinden.
Is dat iets seksueels?quote:
Tuurlijk kan datquote:Op maandag 4 mei 2015 17:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik sla gewoon de nieuwe 3 over en doe alsof ze nooit gebeurd zijn, kan dat?
Dat er nooit een Jar Jar was? En dat tering irritante jonge Anakin kindje wat niet acteren kan?
Dat die gewoon HOPELA weg zijn en ik met een schone lei naar de nog nieuwere 3 kan gaan
Want ik ga natuurlijk wel erheen.
Ik vind vooral dat de "nieuwe 3" een stuk kinderachtiger waren. En een groot gedeelte daarvan schrijf ik toe aan Jar Jar en die dike leider van zijn soort. Plus ik vodn zowel de jonge Anakin als de oude echt vreselijk belabberd geacteerd. En t kan best zijn dat de "oude 3" ook kinderachtig waren, maar toen was ik ook kindquote:Op maandag 4 mei 2015 17:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tuurlijk kan dat.
Maar ook Jar Jar weerhoudt me er niet van, zo erg is het nou ook weer niet.
Deels eens, maar er zit in elke film toch weer genoeg voor de SWnerd in mijquote:Op maandag 4 mei 2015 17:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind vooral dat de "nieuwe 3" een stuk kinderachtiger waren. En een groot gedeelte daarvan schrijf ik toe aan Jar Jar en die dike leider van zijn soort. Plus ik vodn zowel de jonge Anakin als de oude echt vreselijk belabberd geacteerd. En t kan best zijn dat de "oude 3" ook kinderachtig waren, maar toen was ik ook kindDus dat schaar ik dan onder jeugdsentiment. Maar over t algemeen hadden die een veel epischer en serieuzere/volwassenere toon dan die "nieuwe 3", in mijn ogen.
Ik vind de nieuwe 3 echt echt heel jammer. Dus ik hoop dat JJ Abrams t goedmaakt
Als je rauwe SF wilt zien moet je Alien en Starship Troopers kijkenquote:Op maandag 4 mei 2015 17:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Deels eens, maar er zit in elke film toch weer genoeg voor de SWnerd in mij.
Het had idd iets rauwer gemogen, maar ja, SW is altijd redelijk braaf geweest natuurlijk.
Dat je die 2 op 1 regel durft te vermeldenquote:Op maandag 4 mei 2015 17:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Als je rauwe SF wilt zien moet je Alien en Starship Troopers kijken
Waarom niet? Wel totaal verschillend, wel allebei topfilms.quote:Op maandag 4 mei 2015 17:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat je die 2 op 1 regel durft te vermelden
Ja SW is altijd wel iets meer SF-fantasy geweest dan bv Aliens (om er maar ff 1 van Barbusse te pakken). Klopt. En een stuk milder. Maar toch heb ik de oude 3 nooit gezien als kinderfilms, terwijl ik dat gevoel bij de nieuwe 3 wel heb. Maar is meer een gevoel, kan t niet echt op bepaalde details vastpinnen (op Jarjar na dan, dus die heeg ik dan altijd de schuld van alles).quote:Op maandag 4 mei 2015 17:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Deels eens, maar er zit in elke film toch weer genoeg voor de SWnerd in mij.
Het had idd iets rauwer gemogen, maar ja, SW is altijd redelijk braaf geweest natuurlijk.
Starship Troopers is vermakelijk omdat ie zo slecht isquote:Op maandag 4 mei 2015 17:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Als je rauwe SF wilt zien moet je Alien en Starship Troopers kijken
Dan snap jij die film dus echt totaal nietquote:Op maandag 4 mei 2015 17:24 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Starship Troopers is vermakelijk omdat ie zo slecht is
Starship Troopers een topfilm? En op 1 lijn met de Alien films zetten?quote:Op maandag 4 mei 2015 17:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Waarom niet? Wel totaal verschillend, wel allebei topfilms.
Dus dat.quote:Op maandag 4 mei 2015 17:24 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Starship Troopers is vermakelijk omdat ie zo slecht is
Ik denk dat het door het opbouwen komt, het is een beetje geforceerd soms, de romance etc, dat voelt niet helemaal lekker idd.quote:Op maandag 4 mei 2015 17:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja SW is altijd wel iets meer SF-fantasy geweest dan bv Aliens (om er maar ff 1 van Barbusse te pakken). Klopt. En een stuk milder. Maar toch heb ik de oude 3 nooit gezien als kinderfilms, terwijl ik dat gevoel bij de nieuwe 3 wel heb. Maar is meer een gevoel, kan t niet echt op bepaalde details vastpinnen (op Jarjar na dan, dus die heeg ik dan altijd de schuld van alles).
ST is een waanzinnig goeie parodie op de samenleving etc. Dat jij dat niet zo ziet valt me een tikje tegen...quote:Op maandag 4 mei 2015 17:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Starship Troopers een topfilm? En op 1 lijn met de Alien films zetten?
Ik denk dat menig SF je nu wil afslachten.
quote:Op maandag 4 mei 2015 17:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dus dat.
Echt popcorn pulp, niets meer dan dat.
quote:Op maandag 4 mei 2015 17:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dan snap jij die film dus echt totaal niet.
Ja en dat komt misschien omdat ze natuurlijk ergens op voort moesten bouwen (of ja, naar toe moesten werken). Je zit met een keurslijf waarin je moet bewegen. Maar waraom dan de toon veel kinderachtiger gedaan is snap ik niet zoquote:Op maandag 4 mei 2015 17:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik denk dat het door het opbouwen komt, het is een beetje geforceerd soms, de romance etc, dat voelt niet helemaal lekker idd.
Satire. Niet parodie.quote:Op maandag 4 mei 2015 17:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ST is een waanzinnig goeie parodie op de samenleving etc. Dat jij dat niet zo ziet valt me een tikje tegen...
Gebrek aan goeie acteurs ookquote:Op maandag 4 mei 2015 17:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja en dat komt misschien omdat ze natuurlijk ergens op voort moesten bouwen (of ja, naar toe moesten werken). Je zit met een keurslijf waarin je moet bewegen. Maar waraom dan de toon veel kinderachtiger gedaan is snap ik niet zo
Point taken, maar het is dus allesbehalve een domme popcornfilm.quote:Op maandag 4 mei 2015 17:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Satire. Niet parodie.
Parodie is zoiets als Cary Movie.
Ik snap de satire op de maatschappij. Maar dat wil nog niet zeggen dat t goed is uitgepakt en overkomt en dat de film dan ineens goed is. Het is geen echt goede en scherpe satire. Maar dat kan ook niet als je Casper van Dien en Denise Richards cast.quote:Op maandag 4 mei 2015 17:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Point taken, maar het is dus allesbehalve een domme popcornfilm.
Die casting is juist onderdeel van de satire.quote:Op maandag 4 mei 2015 17:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik snap de satire op de maatschappij. Maar dat wil nog niet zeggen dat t goed is uitgepakt en overkomt en dat de film dan ineens goed is. Het is geen echt goede en scherpe satire. Maar dat kan ook niet als je Casper van Dien en Denise Richards cast.
Wist je trouwens dat ze er eens erie van gaan maken?
Dan vind ik bv als satire en maatschappijkritische SF District 9 van Blomkamp veel beter (al zwakt die ook af naarmate t einde nadert).
Uhm. Nee. Niet mee eens.quote:Op maandag 4 mei 2015 17:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Die casting is juist onderdeel van de satire.Net zoals dat Fight Club het al satirisch bedoelde door er een grote dure en met special effects gevulde film van te maken met notabene superster Brad Pitt in de hoofdrol.
Heb je gelijk in, tis ook mijn mening. Maar ik heb bijzonder genoten van Starship Troopers. En Spring Breakers vind ik dan weer niksquote:Op maandag 4 mei 2015 17:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Uhm. Nee. Niet mee eens.
Maar smaken verschillen. En meningen ook.
Slechte acteurs casten in een slecht script met slechte dialogen en vervolgens zeggen "ja maar t is een satire, ik wilde juist laten zien hoe dom de wereld is" dat maakt t dan niet ineens acceptabel.
Dat werkt alleen bij SPRING BREAKERS ()
Het is bij lange na het boek niet, maar het is echt zoveel meer dan popcornpulp.quote:Op maandag 4 mei 2015 17:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dus dat.
Echt popcorn pulp, niets meer dan dat.
Hard-SF vs. Soft-SFquote:Op maandag 4 mei 2015 17:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja SW is altijd wel iets meer SF-fantasy geweest dan bv Aliens (om er maar ff 1 van Barbusse te pakken). Klopt. En een stuk milder. Maar toch heb ik de oude 3 nooit gezien als kinderfilms, terwijl ik dat gevoel bij de nieuwe 3 wel heb. Maar is meer een gevoel, kan t niet echt op bepaalde details vastpinnen (op Jarjar na dan, dus die heeg ik dan altijd de schuld van alles).
quote:Op maandag 4 mei 2015 18:34 schreef Samzz het volgende:
Hallo. Ik heb een hond
. En ik ben in jubelstemming
.
Nu nog opvoedenquote:Op maandag 4 mei 2015 18:34 schreef Samzz het volgende:
Hallo. Ik heb een hond
.
Hij heeft puppy cursus en gehoorzaamheid 1, dus dat komt wel goedquote:
quote:Op maandag 4 mei 2015 18:34 schreef Samzz het volgende:
Hallo. Ik heb een hond
.
Zolang jij maar gelijk duidelijk maakt dat JIJ de baas bent, dan komt alles goedquote:Op maandag 4 mei 2015 18:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hij heeft puppy cursus en gehoorzaamheid 1, dus dat komt wel goed.
Envoor je enthousiasme, zo voel ik me ook
.
Vertel me meer, ik heb echt geen idee hoe ik een hond moet opvoeden. Ik heb slechts jaren ervaring.quote:Op maandag 4 mei 2015 19:11 schreef Juup© het volgende:
[..]
Zolang jij maar gelijk duidelijk maakt dat JIJ de baas bent, dan komt alles goed
Honden cursus, dat schept ook een betere band tussen jou en je hond, en daar kan je ook tips opdoen.quote:Op maandag 4 mei 2015 19:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vertel me meer, ik heb echt geen idee hoe ik een hond moet opvoeden. Ik heb slechts jaren ervaring.
Oh ja, pics or it didn't happen.quote:Op maandag 4 mei 2015 18:34 schreef Samzz het volgende:
Hallo. Ik heb een hond
.
Ik was sarcastischquote:Op maandag 4 mei 2015 19:38 schreef RaXz het volgende:
[..]
Honden cursus, dat schept ook een betere band tussen jou en je hond, en daar kan je ook tips opdoen.
quote:
Ik ben benieuwd.quote:Op maandag 4 mei 2015 20:38 schreef Samzz het volgende:
Ik heb geen foto's gemaakt. Ga ik uitgebreid doen als hij bij mij is.
Waarschijnlijk omdat het toch geen zin heeft.quote:Op maandag 4 mei 2015 21:04 schreef Q. het volgende:
Leuk, dodenherdenking op het Domplein. Met naast je een vader met jengelend kind wat tijdens de twee minuten stilte er een sport van maakt om zo hard mogelijk MAMA en AUTO te roepen want iedereen kijkt dan zo lekker naar je. En papa doet geen enkele moeite om je stil te laten zijn.
Ik ben vooral pissig op die vader: als je weet dat je kind geen twee minuten stil kan zijn, ga dan niet naar een plek waar duizenden mensen naar toe gaan met als enige doel stil zijn. Ouders.quote:Op maandag 4 mei 2015 21:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat het toch geen zin heeft.
Ben het helemaal met je eens.quote:Op maandag 4 mei 2015 21:09 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ben vooral pissig op die vader: als je weet dat je kind geen twee minuten stil kan zijn, ga dan niet naar een plek waar duizenden mensen naar toe gaan met als enige doel stil zijn. Ouders.Asociaal kutvolk.
Of ga zo staan dat als je je kind niet stil kan krijgen, je redelijk snel een beetje terug kunt trekken.quote:Op maandag 4 mei 2015 21:09 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ben vooral pissig op die vader: als je weet dat je kind geen twee minuten stil kan zijn, ga dan niet naar een plek waar duizenden mensen naar toe gaan met als enige doel stil zijn. Ouders.Asociaal kutvolk.
Ze stonden natuurlijk midden in de massa want je wil alles natuurlijk wel goed kunnen zien.quote:Op maandag 4 mei 2015 21:18 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Of ga zo staan dat als je je kind niet stil kan krijgen, je redelijk snel een beetje terug kunt trekken.
Ga iig ook niet op een scootertje met een lawaaiuitlaat rondrijden zoals een of andere kut bontkraag hier.
Gewoon dat kind knock-out slaanquote:Op maandag 4 mei 2015 21:21 schreef Q. het volgende:
[..]
Ze stonden natuurlijk midden in de massa want je wil alles natuurlijk wel goed kunnen zien.
En terecht. Prinses en ik waren in Valkenburg en zelfs zij (na uitleg van mij waar de 2 minuten stilte voor zijn) begreep waarom. Kwestie van opvoeden denk ik.quote:Op maandag 4 mei 2015 21:09 schreef Q. het volgende:
[..]
Vast niet, neequote:Op maandag 4 mei 2015 21:40 schreef RaXz het volgende:
[..]
Of allebei.
Ik weet alleen niet of je dan een goed figuur slaat tijdens de herdenking.
Het is dubbel. De ene helft zal je bejubelen, de andere helft zal je verketterenquote:
Hopelijk bewaren ze dat tot na de stilte, gelukkig kan je nog altijd dat kind en vader de schuld geven.quote:Op maandag 4 mei 2015 21:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is dubbel. De ene helft zal je bejubelen, de andere helft zal je verketteren.
Maar meneer agent, het was noodweer-excesquote:Op maandag 4 mei 2015 21:53 schreef RaXz het volgende:
[..]
Hopelijk bewaren ze dat tot na de stilte, gelukkig kan je nog altijd dat kind en vader de schuld geven.
quote:Op maandag 4 mei 2015 21:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar meneer agent, het was noodweer-exces.
Iemand moet toch voorbeelden stellen, anderen zullen in het vervolg misschien stil zijn, het is preventie.quote:Op maandag 4 mei 2015 21:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar meneer agent, het was noodweer-exces.
Ik vind dit een goed argument.quote:Op maandag 4 mei 2015 22:01 schreef RaXz het volgende:
[..]
Iemand moet toch voorbeelden stellen, anderen zullen in het vervolg misschien stil zijn, het is preventie.
Ik heb het op tv gekeken. Blij thuis te zijn na een lange dagquote:Op maandag 4 mei 2015 22:13 schreef RaXz het volgende:
Zonder gekkigheid, ik vond het best een mooie herdenking, en ik heb zelf niks gemerkt van herrieschoppers.
Ik ook hoor, en ik was het geeneens van plan het te kijken.quote:Op maandag 4 mei 2015 22:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb het op tv gekeken. Blij thuis te zijn na een lange dag.
Ik kijk het ieder jaarquote:Op maandag 4 mei 2015 22:22 schreef RaXz het volgende:
[..]
Ik ook hoor, en ik was het geeneens van plan het te kijken.
quote:Op maandag 4 mei 2015 22:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kijk het ieder jaar. Vind ik belangrijk.
Ik sta er vaker bij stil, ik vond het nooit zo nodig om ernaar te kijken, nu een keer wel.quote:Op maandag 4 mei 2015 22:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kijk het ieder jaar. Vind ik belangrijk.
Dat doe ik ook wel. Maar ik kijk wel ieder jaarquote:Op maandag 4 mei 2015 22:47 schreef RaXz het volgende:
[..]
Ik sta er vaker bij stil, ik vond het nooit zo nodig om ernaar te kijken, nu een keer wel.
quote:Op maandag 4 mei 2015 23:16 schreef DrMarten het volgende:
Wat een geweldige pot snooker is dit! Dit wordt een latertje vanavond.
Van wie moet dat?quote:Op maandag 4 mei 2015 23:36 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ja lach maar, moet ook nog Game of Thrones kijken
Samequote:Op maandag 4 mei 2015 23:36 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ja lach maar, moet ook nog Game of Thrones kijken
Gefeliciteerd. Hadden ze misschien ook gratis chocolade?quote:Op maandag 4 mei 2015 23:57 schreef CherryLips het volgende:
Ik was in Amsterdam, snel nog even wat te eten halen bij de delifrance, maar alles moest om zeven uur dicht van de politie, dus zaten ze daar met allemaal broodjes enzo die op moesten. Kregen we allemaal croissants en appeltaart van ze
Die is al eeuwen afgelopen dus heb je nu weini aanquote:Op maandag 4 mei 2015 23:58 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dat is meestal als je er van houdtGeef mij Dexter maar
Nee dat niet. Wel tosti's en een aardbeigebakje dat echt ontzettend lekker wasquote:Op maandag 4 mei 2015 23:57 schreef Juup© het volgende:
[..]
Gefeliciteerd. Hadden ze misschien ook gratis chocolade?
Klopt.quote:Op maandag 4 mei 2015 23:59 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Die is al eeuwen afgelopen dus heb je nu weini aan
quote:Op dinsdag 5 mei 2015 00:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee dat niet. Wel tosti's en een aardbeigebakje dat echt ontzettend lekker was
Gravity is your friendquote:Op dinsdag 5 mei 2015 00:01 schreef CherryLips het volgende:
Wel last van m'n rug zeg, even kijken of ik morgen nog naar wageningen gafietsen gaat sowieso niet door want de lift is kapot en m'n fiets staat boven.
Nog welquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |