Snap ik. Tis dat het vrije dag is morgen, ga ook niet veel soeps doen. Weinig in de buurt dat me echt lokt.quote:Op maandag 4 mei 2015 09:54 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Dat wel, maar vind Bevrijdingsdag niet zo bijzonder dat ik daarvoor speciaal een vrije dag neem.
Na afloop besefte ik me weer dat ik niet van voetbal houdtquote:Op maandag 4 mei 2015 10:04 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]![]()
Ik weet het, maar ik heb er niet zoveel mee.
Jammer gisteren van de finale hé
Dat is voor Zwolle wel iets anders. BFO, bands in de stad, Liberation (dance festival). Totaal tegen de 200k bezoekers.quote:Op maandag 4 mei 2015 10:06 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Snap ik. Tis dat het vrije dag is morgen, ga ook niet veel soeps doen. Weinig in de buurt dat me echt lokt.
Dat er veel bands zijn en festivals betekent nog niet dat het aanlokkelijk/aantrekkelijk is om heen te gaan (icm drukte)quote:Op maandag 4 mei 2015 10:08 schreef stbabylon het volgende:
Dat is voor Zwolle wel iets anders. BFO, bands in de stad, Liberation (dance festival). Totaal tegen de 200k bezoekers.
Racoon, Handsome Poets, Mainstreet... Mwa, loop ik ook niet heel erg warm voorquote:Op maandag 4 mei 2015 10:14 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat er veel bands zijn en festivals betekent nog niet dat het aanlokkelijk/aantrekkelijk is om heen te gaan (icm drukte)
Jij zegt dat er weinig in de buurt is wat je lokt. In Zwolle is voor ieders wat wils. Zelfs een seniorenfestivalquote:Op maandag 4 mei 2015 10:14 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat er veel bands zijn en festivals betekent nog niet dat het aanlokkelijk/aantrekkelijk is om heen te gaan (icm drukte)
En kans op regenquote:Op maandag 4 mei 2015 10:17 schreef stbabylon het volgende:
Jij zegt dat er weinig in de buurt is wat je lokt. In Zwolle is voor ieders wat wils. Zelfs een seniorenfestival
Kan best leuk zijn, maar dan wel in een groep met veel drankquote:Op maandag 4 mei 2015 10:17 schreef HarveySpecter het volgende:
Racoon, Handsome Poets, Mainstreet... Mwa, loop ik ook niet heel erg warm voor
En daar ga je alweer. Buiten (evenementen)bier drinken met kut weer... Dan haak ik sowieso al afquote:Op maandag 4 mei 2015 10:20 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Kan best leuk zijn, maar dan wel in een groep met veel drank
Wat is evenementenbier? En waarom denk je dat dat op BFO wordt geschonken?quote:Op maandag 4 mei 2015 10:21 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
En daar ga je alweer. Buiten (evenementen)bier drinken met kut weer... Dan haak ik sowieso al af
Ga je iets anders drinkenquote:Op maandag 4 mei 2015 10:21 schreef HarveySpecter het volgende:
En daar ga je alweer. Buiten (evenementen)bier drinken met kut weer... Dan haak ik sowieso al af
Evenementenbier is een Nederlandse term voor bier met een lager percentage alcohol dan normaal is. En ja, mijn gevoel zegt dat ze evenementenbier schenken. Dat kan ik mis hebben.quote:Op maandag 4 mei 2015 10:22 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wat is evenementenbier? En waarom denk je dat dat op BFO wordt geschonken?
Dat heb je dus mis. Als er al ergens bier met een lager percentage alcohol wordt geschonken, staat dat er altijd bij. Bijvoorbeeld Lingens Blond. Als ze dat niet doen, als ze zeggen Grolsch te schenken (wat ze morgen doen), en ze schenken een ander bier met een lager percentage, is dat consumentenbedrog, en dat kan ze een enorme boete opleveren van de NVWA. Nog even naast de commeriele schade die Grolsch oploopt.quote:Op maandag 4 mei 2015 10:23 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Evenementenbier is een Nederlandse term voor bier met een lager percentage alcohol dan normaal is. En ja, mijn gevoel zegt dat ze evenementenbier schenken. Dat kan ik mis hebben.
Dan ligt het aan mijn 'bierdrinkbeleving' en die is toch anders als ik op zo'n festival terrein uit een plastic beker drink.quote:Op maandag 4 mei 2015 10:25 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat heb je dus mis. Als er al ergens bier met een lager percentage alcohol wordt geschonken, staat dat er altijd bij. Bijvoorbeeld Lingens Blond. Als ze dat niet doen, als ze zeggen Grolsch te schenken (wat ze morgen doen), en ze schenken een ander bier met een lager percentage, is dat consumentenbedrog, en dat kan ze een enorme boete opleveren van de NVWA. Nog even naast de commeriele schade die Grolsch oploopt.
(geheim) evenementenbier is een hoax.
En hagel. En flinke windstoten.quote:
Dat kan wel. Er zijn namelijk wel verschillen met de kroeg, het plastic, manier van tappen, jonger bier, drinken in de buitenlucht. Etc. etc. Maar minder alcohol, dat zeker niet. Soms zeggen mensen ook wel: ik had 20 bier op, en was niet eens dronken. Dat zijn dan 20 kleinere bier over een veel langere periode. Ga maar eens op een festival aan de bar hangen zoals in de kroeg, dan ben je echt wel katje lam na 20 bierquote:Op maandag 4 mei 2015 10:28 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Dan ligt het aan mijn 'bierdrinkbeleving' en die is toch anders als ik op zo'n festival terrein uit een plastic beker drink.
Ik sta er n... o wacht wel, homo is ook een sort stoornisquote:
Ga je morgen nog leuk feesten of mag je geen herrie maken?quote:
Het wordt toch pleurisweer. Maar ik ben er wel bij. Als het te erg wordt ben ik in een paar minuten thuis.quote:Op maandag 4 mei 2015 10:40 schreef Tally het volgende:
Ik wilde naar het feest in Park Transwijk (Hoi Q!) maar mijn nieren en de zieke kleintjes brengen daar verandering in. Dan maar lekker thuis!
We mogen voluit gaanquote:Op maandag 4 mei 2015 11:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ga je morgen nog leuk feesten of mag je geen herrie maken?
Ja maar dat heb ik nietquote:Op maandag 4 mei 2015 11:40 schreef Q. het volgende:
[..]
Het wordt toch pleurisweer. Maar ik ben er wel bij. Als het te erg wordt ben ik in een paar minuten thuis.
Gewoon in de buurt komenquote:Op maandag 4 mei 2015 13:40 schreef STING het volgende:
Sure, als ik er een keertje in de buurt ben
Hoe bevalt je nieuwe oude werkgever?
Had de hele week vrij gepland, maar komt dus een afspraak tussendoor.quote:Op maandag 4 mei 2015 13:53 schreef Cue_ het volgende:
[..]
En woensdag vrij?
ga je nog wat leuks doen morgen dan?
Jammerquote:Op maandag 4 mei 2015 13:54 schreef DrMarten het volgende:
Had de hele week vrij gepland, maar komt dus een afspraak tussendoor.
Voor morgen niks in de planning nog.
Achja, het is niet anders...quote:
Hmmz. Mja. Dat is wel balen.quote:Op maandag 4 mei 2015 11:51 schreef stbabylon het volgende:
[..]
We mogen voluit gaan
Maar dat doet het weer ook
Uhm er zijn wat bandjes dacht ik (volgens mij niet de meest leuke)quote:Op maandag 4 mei 2015 14:00 schreef DrMarten het volgende:
Achja, het is niet anders...
Enig idee of er nog wat te doen is in de stad morgen?
Op de campus is weer een of ander dancefeest toch? Blijf ik ver van wegquote:Op maandag 4 mei 2015 14:11 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Uhm er zijn wat bandjes dacht ik (volgens mij niet de meest leuke)
en je hebt natuurlijk op de UT. Maar dat is ook niet heel bijzonder dacht ik zo
Haha dat snap ik jaquote:Op maandag 4 mei 2015 14:26 schreef DrMarten het volgende:
Op de campus is weer een of ander dancefeest toch? Blijf ik ver van weg
Ik zie het nog wel. Eerst vandaag maar eens actief wordenquote:Op maandag 4 mei 2015 14:34 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Haha dat snap ik ja
o.a. Glenn Miller, Count Basie, Duke Ellington en Frank Sinatra. Nielson,Vervolgens treedt de Nederlandse band Sven Hammond op met sfeervolle Rhythm & Blues, Soul- en Jazzmuziek. Het feest wordt afgesloten door de DJ's van het Moombahteam.
Zijn op de oude markt.
Je bent nog erger dan ikquote:Op maandag 4 mei 2015 14:42 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik zie het nog wel. Eerst vandaag maar eens actief worden
Ik ga maar eens douchen en aankleden....
quote:Op maandag 4 mei 2015 14:42 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik zie het nog wel. Eerst vandaag maar eens actief worden
Ik ga maar eens douchen en aankleden....
Ik mag al weer bijna naar huis. Kei-boel gedaan!quote:Op maandag 4 mei 2015 15:21 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wij zijn tenminste noest aan de arbeid of niet?
Echt welquote:Op maandag 4 mei 2015 15:21 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
Veel vetter dan al die kattenplaatjes.
Ja, ik ben ook wel weer toe aan 2 dagen vrij!quote:Op maandag 4 mei 2015 15:23 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik mag al weer bijna naar huis. Kei-boel gedaan!
Ik ben geeneens een Star Wars fan en zelfs ik kreeg het warm bij het zien van de Millenium Falconquote:Op maandag 4 mei 2015 15:21 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
Ik kreeg oprecht kippenvel bij "Chewie, we're home"quote:Op maandag 4 mei 2015 15:29 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ben geeneens een Star Wars fan en zelfs ik kreeg het warm bij het zien van de Millenium Falcon
quote:Op maandag 4 mei 2015 15:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik kreeg oprecht kippenvel bij "Chewie, we're home".
Yupquote:Op maandag 4 mei 2015 15:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik kreeg oprecht kippenvel bij "Chewie, we're home".
Al fan sinds 1977, niet dat ik dat nog weet uiteraard, maar ik was bij de NL premiere, kaartje was een lot, X-wing gewonnen, heb hem nog steedsquote:
Opa vertelt.quote:Op maandag 4 mei 2015 15:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Al fan sinds 1977, niet dat ik dat nog weet uiteraard, maar ik was bij de NL premiere, kaartje was een lot, X-wing gewonnen, heb hem nog steeds.
Dik nice!quote:Op maandag 4 mei 2015 15:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Al fan sinds 1977, niet dat ik dat nog weet uiteraard, maar ik was bij de NL premiere, kaartje was een lot, X-wing gewonnen, heb hem nog steeds.
Andere jaloerse opa gespot.quote:
Had ik de rest van mijn SW speelgoed ook nog maarquote:
M'n broer heeft alles bewaard. Ik heb er ook nog mee gespeeldquote:Op maandag 4 mei 2015 16:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Had ik de rest van mijn SW speelgoed ook nog maar.
Heel wijs, buiten dat ik het zou willen hebben is het ook echt bakken met geld waard.quote:Op maandag 4 mei 2015 16:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n broer heeft alles bewaard. Ik heb er ook nog mee gespeeldtot het niet meer mocht en alles achter slot en grendel verdween.
Had ik toen ooit voor een habbekrats maar Microsoft aandelen gekochtquote:Op maandag 4 mei 2015 16:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Had ik de rest van mijn SW speelgoed ook nog maar.
True, maar dit is echt iets waar ik ook zonder dat het geld waard zou zijn nun spijt van hebquote:Op maandag 4 mei 2015 16:12 schreef Juup© het volgende:
[..]
Had ik toen ooit voor een habbekrats maar Microsoft aandelen gekocht
Ik vond de AT-AT heel erg tof, volgens mij kon die ook echt bewegen.quote:Op maandag 4 mei 2015 16:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Heel wijs, buiten dat ik het zou willen hebben is het ook echt bakken met geld waard.
Ik heb echt nog een miniverzameling met de hoofdrolspelers zeg maar, de rest is weg...
Niet met een motor, maar de poten waren verstelbaar idd, en de op kon bewegen. Klep kon open als een soort opbergvak.quote:Op maandag 4 mei 2015 16:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vond de AT-AT heel erg tof, volgens mij kon die ook echt bewegen.
Dit is natuurlijk wel nerdgasm materiaalquote:
You had it all and you wasted it allquote:Op maandag 4 mei 2015 16:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Niet met een motor, maar de poten waren verstelbaar idd, en de op kon bewegen. Klep kon open als een soort opbergvak.
Ik had vrijwel alles.
Sja, ik was 11, er moest ander speelgoed komenquote:
Begrijpelijk. Maar toch jammer.quote:Op maandag 4 mei 2015 16:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, ik was 11, er moest ander speelgoed komen.
Ja, enorm zonde. Zoek wel eens op kdag, vind nooit meer ietsquote:
Als de grote dingen, zoals Millennium Falcon, in mint condition vind moet je een godsvermogen neertellenquote:Op maandag 4 mei 2015 16:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, enorm zonde. Zoek wel eens op kdag, vind nooit meer iets.
2 jaar geleden echt een volkomen nutteloos voertuig gevonden voor 2 euro, toch maar gekocht.
Ja, dat vertik ik natuurlijk.quote:Op maandag 4 mei 2015 16:46 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Als de grote dingen, zoals Millennium Falcon, in mint condition vind moet je een godsvermogen neertellen
Ja, ik ook. Maar het lijkt me nog steeds wel tof om een aantal X-wings te hebben:@quote:
Ik heb er nog 2, 1 mini die-cast en een plastic model voor action-figures. Maar ik mis 2 lasercanonsquote:Op maandag 4 mei 2015 16:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Maar het lijkt me nog steeds wel tof om een aantal X-wings te hebben:@
[ afbeelding ]
Of een imperial star destroyer![]()
[ afbeelding ]
Nee en anders dan ben ik ook erg.quote:Op maandag 4 mei 2015 16:55 schreef DrMarten het volgende:
Is het heel erg als ik zeg dat ik nog nooit een van die Starwars films heb uitgekeken?
Nope, waarom?quote:Op maandag 4 mei 2015 16:55 schreef DrMarten het volgende:
Is het heel erg als ik zeg dat ik nog nooit een van die Starwars films heb uitgekeken?
Ja hoor, we kwelen vrolijk verderquote:
He, dat t dan Hunden unf Katzen regent is echt jammer ja.... (see what I did there? Terrible, wasn't it?).quote:Op maandag 4 mei 2015 15:03 schreef stbabylon het volgende:
[..]
3x een stormbui in de middag. En ik kan de middag niet overslaan, want Katzenjammer
Ik zag de trailer.quote:Op maandag 4 mei 2015 15:21 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
Dat kan, maar dan ben je geen SW fan denk ik, want ik werd van de eerste matigjes lauw, maar de laatste was echt uberquote:Op maandag 4 mei 2015 17:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zag de trailer.
T deed me echt he-le-maal niks.
De oude 3 zijn jeugdsentiment en vind ik nog steeds leuk.quote:Op maandag 4 mei 2015 17:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat kan, maar dan ben je geen SW fan denk ik, want ik werd van de eerste matigjes lauw, maar de laatste was echt uber.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |