Snap ik. Tis dat het vrije dag is morgen, ga ook niet veel soeps doen. Weinig in de buurt dat me echt lokt.quote:Op maandag 4 mei 2015 09:54 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Dat wel, maar vind Bevrijdingsdag niet zo bijzonder dat ik daarvoor speciaal een vrije dag neem.
Na afloop besefte ik me weer dat ik niet van voetbal houdtquote:Op maandag 4 mei 2015 10:04 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]![]()
Ik weet het, maar ik heb er niet zoveel mee.
Jammer gisteren van de finale hé
Dat is voor Zwolle wel iets anders. BFO, bands in de stad, Liberation (dance festival). Totaal tegen de 200k bezoekers.quote:Op maandag 4 mei 2015 10:06 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Snap ik. Tis dat het vrije dag is morgen, ga ook niet veel soeps doen. Weinig in de buurt dat me echt lokt.
Dat er veel bands zijn en festivals betekent nog niet dat het aanlokkelijk/aantrekkelijk is om heen te gaan (icm drukte)quote:Op maandag 4 mei 2015 10:08 schreef stbabylon het volgende:
Dat is voor Zwolle wel iets anders. BFO, bands in de stad, Liberation (dance festival). Totaal tegen de 200k bezoekers.
Racoon, Handsome Poets, Mainstreet... Mwa, loop ik ook niet heel erg warm voorquote:Op maandag 4 mei 2015 10:14 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat er veel bands zijn en festivals betekent nog niet dat het aanlokkelijk/aantrekkelijk is om heen te gaan (icm drukte)
Jij zegt dat er weinig in de buurt is wat je lokt. In Zwolle is voor ieders wat wils. Zelfs een seniorenfestivalquote:Op maandag 4 mei 2015 10:14 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat er veel bands zijn en festivals betekent nog niet dat het aanlokkelijk/aantrekkelijk is om heen te gaan (icm drukte)
En kans op regenquote:Op maandag 4 mei 2015 10:17 schreef stbabylon het volgende:
Jij zegt dat er weinig in de buurt is wat je lokt. In Zwolle is voor ieders wat wils. Zelfs een seniorenfestival
Kan best leuk zijn, maar dan wel in een groep met veel drankquote:Op maandag 4 mei 2015 10:17 schreef HarveySpecter het volgende:
Racoon, Handsome Poets, Mainstreet... Mwa, loop ik ook niet heel erg warm voor
En daar ga je alweer. Buiten (evenementen)bier drinken met kut weer... Dan haak ik sowieso al afquote:Op maandag 4 mei 2015 10:20 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Kan best leuk zijn, maar dan wel in een groep met veel drank
Wat is evenementenbier? En waarom denk je dat dat op BFO wordt geschonken?quote:Op maandag 4 mei 2015 10:21 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
En daar ga je alweer. Buiten (evenementen)bier drinken met kut weer... Dan haak ik sowieso al af
Ga je iets anders drinkenquote:Op maandag 4 mei 2015 10:21 schreef HarveySpecter het volgende:
En daar ga je alweer. Buiten (evenementen)bier drinken met kut weer... Dan haak ik sowieso al af
Evenementenbier is een Nederlandse term voor bier met een lager percentage alcohol dan normaal is. En ja, mijn gevoel zegt dat ze evenementenbier schenken. Dat kan ik mis hebben.quote:Op maandag 4 mei 2015 10:22 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wat is evenementenbier? En waarom denk je dat dat op BFO wordt geschonken?
Dat heb je dus mis. Als er al ergens bier met een lager percentage alcohol wordt geschonken, staat dat er altijd bij. Bijvoorbeeld Lingens Blond. Als ze dat niet doen, als ze zeggen Grolsch te schenken (wat ze morgen doen), en ze schenken een ander bier met een lager percentage, is dat consumentenbedrog, en dat kan ze een enorme boete opleveren van de NVWA. Nog even naast de commeriele schade die Grolsch oploopt.quote:Op maandag 4 mei 2015 10:23 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Evenementenbier is een Nederlandse term voor bier met een lager percentage alcohol dan normaal is. En ja, mijn gevoel zegt dat ze evenementenbier schenken. Dat kan ik mis hebben.
Dan ligt het aan mijn 'bierdrinkbeleving' en die is toch anders als ik op zo'n festival terrein uit een plastic beker drink.quote:Op maandag 4 mei 2015 10:25 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat heb je dus mis. Als er al ergens bier met een lager percentage alcohol wordt geschonken, staat dat er altijd bij. Bijvoorbeeld Lingens Blond. Als ze dat niet doen, als ze zeggen Grolsch te schenken (wat ze morgen doen), en ze schenken een ander bier met een lager percentage, is dat consumentenbedrog, en dat kan ze een enorme boete opleveren van de NVWA. Nog even naast de commeriele schade die Grolsch oploopt.
(geheim) evenementenbier is een hoax.
En hagel. En flinke windstoten.quote:
Dat kan wel. Er zijn namelijk wel verschillen met de kroeg, het plastic, manier van tappen, jonger bier, drinken in de buitenlucht. Etc. etc. Maar minder alcohol, dat zeker niet. Soms zeggen mensen ook wel: ik had 20 bier op, en was niet eens dronken. Dat zijn dan 20 kleinere bier over een veel langere periode. Ga maar eens op een festival aan de bar hangen zoals in de kroeg, dan ben je echt wel katje lam na 20 bierquote:Op maandag 4 mei 2015 10:28 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Dan ligt het aan mijn 'bierdrinkbeleving' en die is toch anders als ik op zo'n festival terrein uit een plastic beker drink.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |