Hmmz. Mja. Dat is wel balen.quote:Op maandag 4 mei 2015 11:51 schreef stbabylon het volgende:
[..]
We mogen voluit gaan
Maar dat doet het weer ook
Uhm er zijn wat bandjes dacht ik (volgens mij niet de meest leuke)quote:Op maandag 4 mei 2015 14:00 schreef DrMarten het volgende:
Achja, het is niet anders...
Enig idee of er nog wat te doen is in de stad morgen?
Op de campus is weer een of ander dancefeest toch? Blijf ik ver van wegquote:Op maandag 4 mei 2015 14:11 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Uhm er zijn wat bandjes dacht ik (volgens mij niet de meest leuke)
en je hebt natuurlijk op de UT. Maar dat is ook niet heel bijzonder dacht ik zo
Haha dat snap ik jaquote:Op maandag 4 mei 2015 14:26 schreef DrMarten het volgende:
Op de campus is weer een of ander dancefeest toch? Blijf ik ver van weg
Ik zie het nog wel. Eerst vandaag maar eens actief wordenquote:Op maandag 4 mei 2015 14:34 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Haha dat snap ik ja
o.a. Glenn Miller, Count Basie, Duke Ellington en Frank Sinatra. Nielson,Vervolgens treedt de Nederlandse band Sven Hammond op met sfeervolle Rhythm & Blues, Soul- en Jazzmuziek. Het feest wordt afgesloten door de DJ's van het Moombahteam.
Zijn op de oude markt.
Je bent nog erger dan ikquote:Op maandag 4 mei 2015 14:42 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik zie het nog wel. Eerst vandaag maar eens actief worden
Ik ga maar eens douchen en aankleden....
quote:Op maandag 4 mei 2015 14:42 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik zie het nog wel. Eerst vandaag maar eens actief worden
Ik ga maar eens douchen en aankleden....
Ik mag al weer bijna naar huis. Kei-boel gedaan!quote:Op maandag 4 mei 2015 15:21 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wij zijn tenminste noest aan de arbeid of niet?
Echt welquote:Op maandag 4 mei 2015 15:21 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
Veel vetter dan al die kattenplaatjes.
Ja, ik ben ook wel weer toe aan 2 dagen vrij!quote:Op maandag 4 mei 2015 15:23 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik mag al weer bijna naar huis. Kei-boel gedaan!
Ik ben geeneens een Star Wars fan en zelfs ik kreeg het warm bij het zien van de Millenium Falconquote:Op maandag 4 mei 2015 15:21 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
Veel vetter dan al die kattenplaatjes.
Ik kreeg oprecht kippenvel bij "Chewie, we're home"quote:Op maandag 4 mei 2015 15:29 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ben geeneens een Star Wars fan en zelfs ik kreeg het warm bij het zien van de Millenium Falcon
quote:Op maandag 4 mei 2015 15:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik kreeg oprecht kippenvel bij "Chewie, we're home".
Yupquote:Op maandag 4 mei 2015 15:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik kreeg oprecht kippenvel bij "Chewie, we're home".
Al fan sinds 1977, niet dat ik dat nog weet uiteraard, maar ik was bij de NL premiere, kaartje was een lot, X-wing gewonnen, heb hem nog steedsquote:
Opa vertelt.quote:Op maandag 4 mei 2015 15:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Al fan sinds 1977, niet dat ik dat nog weet uiteraard, maar ik was bij de NL premiere, kaartje was een lot, X-wing gewonnen, heb hem nog steeds.
Dik nice!quote:Op maandag 4 mei 2015 15:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Al fan sinds 1977, niet dat ik dat nog weet uiteraard, maar ik was bij de NL premiere, kaartje was een lot, X-wing gewonnen, heb hem nog steeds.
Andere jaloerse opa gespot.quote:
Had ik de rest van mijn SW speelgoed ook nog maarquote:
M'n broer heeft alles bewaard. Ik heb er ook nog mee gespeeldquote:Op maandag 4 mei 2015 16:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Had ik de rest van mijn SW speelgoed ook nog maar.
Heel wijs, buiten dat ik het zou willen hebben is het ook echt bakken met geld waard.quote:Op maandag 4 mei 2015 16:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n broer heeft alles bewaard. Ik heb er ook nog mee gespeeldtot het niet meer mocht en alles achter slot en grendel verdween.
Had ik toen ooit voor een habbekrats maar Microsoft aandelen gekochtquote:Op maandag 4 mei 2015 16:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Had ik de rest van mijn SW speelgoed ook nog maar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |