Die casting is juist onderdeel van de satire.quote:Op maandag 4 mei 2015 17:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik snap de satire op de maatschappij. Maar dat wil nog niet zeggen dat t goed is uitgepakt en overkomt en dat de film dan ineens goed is. Het is geen echt goede en scherpe satire. Maar dat kan ook niet als je Casper van Dien en Denise Richards cast.
Wist je trouwens dat ze er eens erie van gaan maken?
Dan vind ik bv als satire en maatschappijkritische SF District 9 van Blomkamp veel beter (al zwakt die ook af naarmate t einde nadert).
Uhm. Nee. Niet mee eens.quote:Op maandag 4 mei 2015 17:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Die casting is juist onderdeel van de satire.Net zoals dat Fight Club het al satirisch bedoelde door er een grote dure en met special effects gevulde film van te maken met notabene superster Brad Pitt in de hoofdrol.
Heb je gelijk in, tis ook mijn mening. Maar ik heb bijzonder genoten van Starship Troopers. En Spring Breakers vind ik dan weer niksquote:Op maandag 4 mei 2015 17:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Uhm. Nee. Niet mee eens.
Maar smaken verschillen. En meningen ook.
Slechte acteurs casten in een slecht script met slechte dialogen en vervolgens zeggen "ja maar t is een satire, ik wilde juist laten zien hoe dom de wereld is" dat maakt t dan niet ineens acceptabel.
Dat werkt alleen bij SPRING BREAKERS ()
Het is bij lange na het boek niet, maar het is echt zoveel meer dan popcornpulp.quote:Op maandag 4 mei 2015 17:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dus dat.
Echt popcorn pulp, niets meer dan dat.
Hard-SF vs. Soft-SFquote:Op maandag 4 mei 2015 17:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja SW is altijd wel iets meer SF-fantasy geweest dan bv Aliens (om er maar ff 1 van Barbusse te pakken). Klopt. En een stuk milder. Maar toch heb ik de oude 3 nooit gezien als kinderfilms, terwijl ik dat gevoel bij de nieuwe 3 wel heb. Maar is meer een gevoel, kan t niet echt op bepaalde details vastpinnen (op Jarjar na dan, dus die heeg ik dan altijd de schuld van alles).
quote:Op maandag 4 mei 2015 18:34 schreef Samzz het volgende:
Hallo. Ik heb een hond
. En ik ben in jubelstemming
.
Nu nog opvoedenquote:Op maandag 4 mei 2015 18:34 schreef Samzz het volgende:
Hallo. Ik heb een hond
.
Hij heeft puppy cursus en gehoorzaamheid 1, dus dat komt wel goedquote:
quote:Op maandag 4 mei 2015 18:34 schreef Samzz het volgende:
Hallo. Ik heb een hond
.
Zolang jij maar gelijk duidelijk maakt dat JIJ de baas bent, dan komt alles goedquote:Op maandag 4 mei 2015 18:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hij heeft puppy cursus en gehoorzaamheid 1, dus dat komt wel goed.
Envoor je enthousiasme, zo voel ik me ook
.
Vertel me meer, ik heb echt geen idee hoe ik een hond moet opvoeden. Ik heb slechts jaren ervaring.quote:Op maandag 4 mei 2015 19:11 schreef Juup© het volgende:
[..]
Zolang jij maar gelijk duidelijk maakt dat JIJ de baas bent, dan komt alles goed
Honden cursus, dat schept ook een betere band tussen jou en je hond, en daar kan je ook tips opdoen.quote:Op maandag 4 mei 2015 19:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vertel me meer, ik heb echt geen idee hoe ik een hond moet opvoeden. Ik heb slechts jaren ervaring.
Oh ja, pics or it didn't happen.quote:Op maandag 4 mei 2015 18:34 schreef Samzz het volgende:
Hallo. Ik heb een hond
.
Ik was sarcastischquote:Op maandag 4 mei 2015 19:38 schreef RaXz het volgende:
[..]
Honden cursus, dat schept ook een betere band tussen jou en je hond, en daar kan je ook tips opdoen.
quote:
Ik ben benieuwd.quote:Op maandag 4 mei 2015 20:38 schreef Samzz het volgende:
Ik heb geen foto's gemaakt. Ga ik uitgebreid doen als hij bij mij is.
Waarschijnlijk omdat het toch geen zin heeft.quote:Op maandag 4 mei 2015 21:04 schreef Q. het volgende:
Leuk, dodenherdenking op het Domplein. Met naast je een vader met jengelend kind wat tijdens de twee minuten stilte er een sport van maakt om zo hard mogelijk MAMA en AUTO te roepen want iedereen kijkt dan zo lekker naar je. En papa doet geen enkele moeite om je stil te laten zijn.
Ik ben vooral pissig op die vader: als je weet dat je kind geen twee minuten stil kan zijn, ga dan niet naar een plek waar duizenden mensen naar toe gaan met als enige doel stil zijn. Ouders.quote:Op maandag 4 mei 2015 21:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat het toch geen zin heeft.
Ben het helemaal met je eens.quote:Op maandag 4 mei 2015 21:09 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ben vooral pissig op die vader: als je weet dat je kind geen twee minuten stil kan zijn, ga dan niet naar een plek waar duizenden mensen naar toe gaan met als enige doel stil zijn. Ouders.Asociaal kutvolk.
Of ga zo staan dat als je je kind niet stil kan krijgen, je redelijk snel een beetje terug kunt trekken.quote:Op maandag 4 mei 2015 21:09 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ben vooral pissig op die vader: als je weet dat je kind geen twee minuten stil kan zijn, ga dan niet naar een plek waar duizenden mensen naar toe gaan met als enige doel stil zijn. Ouders.Asociaal kutvolk.
Ze stonden natuurlijk midden in de massa want je wil alles natuurlijk wel goed kunnen zien.quote:Op maandag 4 mei 2015 21:18 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Of ga zo staan dat als je je kind niet stil kan krijgen, je redelijk snel een beetje terug kunt trekken.
Ga iig ook niet op een scootertje met een lawaaiuitlaat rondrijden zoals een of andere kut bontkraag hier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |