Dat doe ik ook wel. Maar ik kijk wel ieder jaarquote:Op maandag 4 mei 2015 22:47 schreef RaXz het volgende:
[..]
Ik sta er vaker bij stil, ik vond het nooit zo nodig om ernaar te kijken, nu een keer wel.
quote:Op maandag 4 mei 2015 23:16 schreef DrMarten het volgende:
Wat een geweldige pot snooker is dit! Dit wordt een latertje vanavond.
Van wie moet dat?quote:Op maandag 4 mei 2015 23:36 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ja lach maar, moet ook nog Game of Thrones kijken
Samequote:Op maandag 4 mei 2015 23:36 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ja lach maar, moet ook nog Game of Thrones kijken
Gefeliciteerd. Hadden ze misschien ook gratis chocolade?quote:Op maandag 4 mei 2015 23:57 schreef CherryLips het volgende:
Ik was in Amsterdam, snel nog even wat te eten halen bij de delifrance, maar alles moest om zeven uur dicht van de politie, dus zaten ze daar met allemaal broodjes enzo die op moesten. Kregen we allemaal croissants en appeltaart van ze
Die is al eeuwen afgelopen dus heb je nu weini aanquote:Op maandag 4 mei 2015 23:58 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dat is meestal als je er van houdtGeef mij Dexter maar
Nee dat niet. Wel tosti's en een aardbeigebakje dat echt ontzettend lekker wasquote:Op maandag 4 mei 2015 23:57 schreef Juup© het volgende:
[..]
Gefeliciteerd. Hadden ze misschien ook gratis chocolade?
Klopt.quote:Op maandag 4 mei 2015 23:59 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Die is al eeuwen afgelopen dus heb je nu weini aan
quote:Op dinsdag 5 mei 2015 00:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee dat niet. Wel tosti's en een aardbeigebakje dat echt ontzettend lekker was
Gravity is your friendquote:Op dinsdag 5 mei 2015 00:01 schreef CherryLips het volgende:
Wel last van m'n rug zeg, even kijken of ik morgen nog naar wageningen gafietsen gaat sowieso niet door want de lift is kapot en m'n fiets staat boven.
Nog welquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |