Gewoon dat kind knock-out slaanquote:Op maandag 4 mei 2015 21:21 schreef Q. het volgende:
[..]
Ze stonden natuurlijk midden in de massa want je wil alles natuurlijk wel goed kunnen zien.
En terecht. Prinses en ik waren in Valkenburg en zelfs zij (na uitleg van mij waar de 2 minuten stilte voor zijn) begreep waarom. Kwestie van opvoeden denk ik.quote:Op maandag 4 mei 2015 21:09 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ben vooral pissig op die vader: als je weet dat je kind geen twee minuten stil kan zijn, ga dan niet naar een plek waar duizenden mensen naar toe gaan met als enige doel stil zijn. Ouders.Asociaal kutvolk.
Vast niet, neequote:Op maandag 4 mei 2015 21:40 schreef RaXz het volgende:
[..]
Of allebei.
Ik weet alleen niet of je dan een goed figuur slaat tijdens de herdenking.
Het is dubbel. De ene helft zal je bejubelen, de andere helft zal je verketterenquote:
Hopelijk bewaren ze dat tot na de stilte, gelukkig kan je nog altijd dat kind en vader de schuld geven.quote:Op maandag 4 mei 2015 21:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is dubbel. De ene helft zal je bejubelen, de andere helft zal je verketteren.
Maar meneer agent, het was noodweer-excesquote:Op maandag 4 mei 2015 21:53 schreef RaXz het volgende:
[..]
Hopelijk bewaren ze dat tot na de stilte, gelukkig kan je nog altijd dat kind en vader de schuld geven.
quote:Op maandag 4 mei 2015 21:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar meneer agent, het was noodweer-exces.
Iemand moet toch voorbeelden stellen, anderen zullen in het vervolg misschien stil zijn, het is preventie.quote:Op maandag 4 mei 2015 21:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar meneer agent, het was noodweer-exces.
Ik vind dit een goed argument.quote:Op maandag 4 mei 2015 22:01 schreef RaXz het volgende:
[..]
Iemand moet toch voorbeelden stellen, anderen zullen in het vervolg misschien stil zijn, het is preventie.
Ik heb het op tv gekeken. Blij thuis te zijn na een lange dagquote:Op maandag 4 mei 2015 22:13 schreef RaXz het volgende:
Zonder gekkigheid, ik vond het best een mooie herdenking, en ik heb zelf niks gemerkt van herrieschoppers.
Ik ook hoor, en ik was het geeneens van plan het te kijken.quote:Op maandag 4 mei 2015 22:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb het op tv gekeken. Blij thuis te zijn na een lange dag.
Ik kijk het ieder jaarquote:Op maandag 4 mei 2015 22:22 schreef RaXz het volgende:
[..]
Ik ook hoor, en ik was het geeneens van plan het te kijken.
quote:Op maandag 4 mei 2015 22:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kijk het ieder jaar. Vind ik belangrijk.
Ik sta er vaker bij stil, ik vond het nooit zo nodig om ernaar te kijken, nu een keer wel.quote:Op maandag 4 mei 2015 22:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kijk het ieder jaar. Vind ik belangrijk.
Dat doe ik ook wel. Maar ik kijk wel ieder jaarquote:Op maandag 4 mei 2015 22:47 schreef RaXz het volgende:
[..]
Ik sta er vaker bij stil, ik vond het nooit zo nodig om ernaar te kijken, nu een keer wel.
quote:Op maandag 4 mei 2015 23:16 schreef DrMarten het volgende:
Wat een geweldige pot snooker is dit! Dit wordt een latertje vanavond.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |