Ik ben te goed voor deze wereld, ik geef creditcards en chocolade wegquote:Op zondag 3 mei 2015 22:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die gekoppeld zijn aan jouw bankrekening? Why, thank you.
[..]
Goed zo, je kan nooit genoeg voorbereid zijn.
Ach, ik vind shoppen ook wel leuk hoor. Al ga ik nooit echt naar winkels, ik heb zulke standaardmaten dat ik vrijwel alles (behalve pakken) via internet kan bestellenquote:Op zondag 3 mei 2015 22:01 schreef RaXz het volgende:
Ik moet er ook maar aan geloven en maar eens kleren kopen, ik ben denk ik een echte vent want ik doe dat niet echt vaak.
Dat moet ik ook maar eens proberen, ik ben ook van het saaie standaard postuur.quote:Op zondag 3 mei 2015 22:05 schreef Belsezar het volgende:
Ach, ik vind shoppen ook wel leuk hoor. Al ga ik nooit echt naar winkels, ik heb zulke standaardmaten dat ik vrijwel alles (behalve pakken) via internet kan bestellen
Iig te goed voor mijquote:Op zondag 3 mei 2015 22:05 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik ben te goed voor deze wereld, ik geef creditcards en chocolade weg
[..]
Ach, ik vind shoppen ook wel leuk hoor. Al ga ik nooit echt naar winkels, ik heb zulke standaardmaten dat ik vrijwel alles (behalve pakken) via internet kan bestellen
Broeken 32/32, schoenen 42, shirtjes medium. Is makkelijk te doenquote:Op zondag 3 mei 2015 22:08 schreef RaXz het volgende:
[..]
Dat moet ik ook maar eens proberen, ik ben ook van het saaie standaard postuur.
quote:
Nog nooit heb ik credit cards gekregen. Je bent te goedquote:
Nou, vullen die kamer dan maar!quote:Op zondag 3 mei 2015 22:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nog nooit heb ik credit cards gekregen. Je bent te goed.
Ik heb nog geen credit cards ontvangenquote:
Het is zondag he, de aanvraag van creditcards kan vandaag niet verwerkt worden.quote:Op zondag 3 mei 2015 22:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb nog geen credit cards ontvangen.
Ik weet wel waar ik m'n kamer mee zou vullen. Mijn Wishlist op TopVintage loopt de spuigaten uit.
Oh jaquote:Op zondag 3 mei 2015 22:36 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Het is zondag he, de aanvraag van creditcards kan vandaag niet verwerkt worden.
quote:
Ik heb onmogelijke matenquote:Op zondag 3 mei 2015 22:08 schreef RaXz het volgende:
[..]
Dat moet ik ook maar eens proberen, ik ben ook van het saaie standaard postuur.
Succesquote:Op maandag 4 mei 2015 07:43 schreef Belsezar het volgende:
Eerste dag als ambtenaar! Op naar het stadhuis!
Succesquote:Op maandag 4 mei 2015 07:43 schreef Belsezar het volgende:
Veel plezier met de rustdagquote:Op maandag 4 mei 2015 07:43 schreef Belsezar het volgende:
Maar wel een lekkere temperatuurquote:Op maandag 4 mei 2015 09:05 schreef stbabylon het volgende:
Morgen 75% kans op regen en onweer in Zwolle
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |