SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Praat het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
LEES AUB HET MEET GEDEELTE IN DE SPOILER
Geïnteresseerden kunnen hun naam en ideeen (laten) toevoegenSPOILER: MEET MEET MEET MEETOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door Spezza19 op 02-05-2015 22:33:30 ]Dit account is niet meer in gebruik.
quote:Op zaterdag 2 mei 2015 22:15 schreef suikertaartje het volgende:
Mijn moeder gaat deze altijd meezingen. En klappen.
meeklappenquote:Op zaterdag 2 mei 2015 22:15 schreef suikertaartje het volgende:
quote:Op zaterdag 2 mei 2015 22:15 schreef suikertaartje het volgende:
quote:Op zaterdag 2 mei 2015 22:16 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik moet ook altijd meezingen en ik kan totaal niet zingen
ik kan ook niet zingen maar zing in de auto keihard mee en heb de ramen open en kijk gewoon voor me uitquote:Op zaterdag 2 mei 2015 22:16 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik moet ook altijd meezingen en ik kan totaal niet zingen
Wie zijn T, F en M?quote:Op zaterdag 2 mei 2015 22:17 schreef MadMaster het volgende:
Allemaal...![]()
Johnny Cash - Jackson (with June Carter Cash)
T:We got married in a fever, hotter than a pepper sprout,
We've been talkin' 'bout Jackson, ever since the fire went out.
M:I'm goin' to Jackson, I'm gonna mess around,
Yeah, I'm goin' to Jackson,
Look out Jackson town.
F:Well, go on down to Jackson; go ahead and wreck your health.
Go play your hand you big-talkin' man, make a big fool of yourself,
Yeah, go to Jackson; go comb your hair!
M:Honey, I'm gonna snowball Jackson.
F:See if I care.
WM:hen I breeze into that city, people gonna stoop and bow. (F:Hah!)
All them women gonna make me, teach 'em what they don't know how,
I'm goin' to Jackson, you turn-a loose-a my coat.
'Cos I'm goin' to Jackson.
F:"Goodbye," that's all she wrote.
F:But they'll laugh at you in Jackson, and I'll be dancin' on a Pony Keg.
They'll lead you 'round town like a scalded hound,
With your tail tucked between your legs,
Yeah, go to Jackson, you big-talkin' man.
And I'll be waitin' in Jackson, behind my Jaypan Fan,
T:Well now, we got married in a fever, hotter than a pepper Sprout,
We've been talkin' 'bout Jackson, ever since the fire went.
I'm goin' to Jackson, and that's a fact.
Yeah, we're goin' to Jackson, ain't never comin' back.
Well, we got married in a fever, hotter than a pepper sprout'
And we've been talkin' 'bout Jackson, ever since the fire went...
quote:
passagiers hebben gewoon pech. Gelukkig zingt mijn beste vriendin net zo vals meequote:Op zaterdag 2 mei 2015 22:17 schreef just me het volgende:
[..]
ik kan ook niet zingen maar zing in de auto keihard mee en heb de ramen open en kijk gewoon voor me uit
gemengd duetquote:Op zaterdag 2 mei 2015 22:18 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Dus je moet dit met minimaal 1 man en 1 vrouw zingen.
Vandaar ook mijn omslagfoto ooit op fb: This family is just one tent away from being a full blown circusquote:
Als dat een uitlaapklep voor je is, gewoon doen.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 22:18 schreef Rafeiro het volgende:
Even heel off topic.
Ik schrijf soms wat verhaaltjes van me af , maar dat is vaak donker,deprimerend en slecht.
Normaliter doe ik achteraf "ctrl+a" delete. Niet altijd.
Recentelijk heb ik er een paar teruggelezen. Niet leuk om te lezen, maar wel erg lekker leesbaar.(en inmiddels gedelete).
Zou het, in beginsel, interessant kunnen zijn om dit wel op "papier" te kunnen zetten.
Ik vind mijn schrijfstijl niet heel naar, zeer leesbaar zelfs.
De muziek die ik niet kan maken, op papier, bij wijze van.
quote:Op zaterdag 2 mei 2015 22:19 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Vandaar ook mijn omslagfoto ooit op fb: This family is just one tent away from being a full blown circus![]()
![]()
Het is een duet tussen man en vrouw, dus dat is wel zo handig...quote:Op zaterdag 2 mei 2015 22:18 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Dus je moet dit met minimaal 1 man en 1 vrouw zingen.
kheb een lage vrouwenstemquote:Op zaterdag 2 mei 2015 22:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het is een duet tussen man en vrouw, dus dat is wel zo handig...
wie is beter af ?quote:
quote:Op zaterdag 2 mei 2015 22:23 schreef Spezza19 het volgende:
Nou, wanneer brengen jullie het duet ten gehore?![]()
quote:Op zaterdag 2 mei 2015 22:25 schreef sacha het volgende:
dus jij luistert cowboy muziek zei mijn Aap toen ie mijn koptelefoon opzette
bij de meet.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 22:23 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
[..]
Nou, wanneer brengen jullie het duet ten gehore?![]()
Hou ik je aan!quote:
quote:
kumbajaquote:Op zaterdag 2 mei 2015 22:30 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik neem gewoon mijn gitaar mee
lekker liedjes lallen bij een kampvuur
quote:
ooh het grote afzeggen is al begonnenquote:
ik ook, 'n paar maarquote:Op zaterdag 2 mei 2015 22:32 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Ik ben toch al naar een paar meets geweest hoor.
Zo loop ik door de schaduw, me verstoppend in elke donkere hoek.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 22:20 schreef Melting het volgende:
[..]
Als dat een uitlaapklep voor je is, gewoon doen.
quote:
quote:Op zaterdag 2 mei 2015 22:33 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Zo loop ik door de schaduw, me verstoppend in elke donkere hoek.
Ik wil jou niet zien, maar minder nog mijn schaduw, mijn reflectie, mijzelf.
De lampen springen aan, dat helpt alvast. Schaduw en reflectie zullen nu verdwijnen. Dan zijn er nog jij en ik. Twee kwaden waar ik niet aan wil toegeven, maar waar ik ook niet voor buigen zal.
Mijzelf zal ik leren te waarderen, dat probleem is dus voorbij.
Dan is is er nog een probleem, en dat ben jij.
Gedachten kan ik niet lezen, een "draak" dat ben jij.
Met een zwaard juist geslepen, gloeiend rood.
Mijn handen branden, het vuur slaat uit. Een rode kamer. Bloed heeft gevloeid.
Toffe tekstquote:Op zaterdag 2 mei 2015 22:33 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Zo loop ik door de schaduw, me verstoppend in elke donkere hoek.
Ik wil jou niet zien, maar minder nog mijn schaduw, mijn reflectie, mijzelf.
De lampen springen aan, dat helpt alvast. Schaduw en reflectie zullen nu verdwijnen. Dan zijn er nog jij en ik. Twee kwaden waar ik niet aan wil toegeven, maar waar ik ook niet voor buigen zal.
Mijzelf zal ik leren te waarderen, dat probleem is dus voorbij.
Dan is is er nog een probleem, en dat ben jij.
Gedachten kan ik niet lezen, een "draak" dat ben jij.
Met een zwaard juist geslepen, gloeiend rood.
Mijn handen branden, het vuur slaat uit. Een rode kamer. Bloed heeft gevloeid.
quote:
Was een keer in een restaurant waar een bus Italianen zat..quote:Op zaterdag 2 mei 2015 22:36 schreef Doedezemaar het volgende:
Vroeger in Italie veel liedjes bij kampvuur gezongen, beetje jammer dat Italianen totaal geen Engels kunnen, na de eerste regel gingen ze over op fonetisch gebrabbel
Serieus?quote:Op zaterdag 2 mei 2015 22:35 schreef just me het volgende:
[..]![]()
laatste meet zal 10 jaar geleden zijn
Dat dacht ik ook altijd, maar ondertussen ben ik toch bij een flink aantal meets geweestquote:
quote:Op zaterdag 2 mei 2015 22:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Serieus?
Ik zie jou in gedachten altijd a la Yvonne Jaspers met zo'n Volkwagenbusje door het land van meet naar meet rijden...
rare jongens, die Romeinenquote:Op zaterdag 2 mei 2015 22:37 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Was een keer in een restaurant waar een bus Italianen zat..
Ik speelde een paar Italiaanse nummers op de piano, ze braken zowat de tent af
Maf volk
Verkeerd gedacht MMquote:Op zaterdag 2 mei 2015 22:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Serieus?
Ik zie jou in gedachten altijd a la Yvonne Jaspers met zo'n Volkwagenbusje door het land van meet naar meet rijden...
de just meet-busquote:Op zaterdag 2 mei 2015 22:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Serieus?
Inderdaad! Waar is D. ?quote:Op zaterdag 2 mei 2015 22:39 schreef MadMaster het volgende:
Ik hoor 'whiskey river' en dat brengt me op een idee...
quote:Op zaterdag 2 mei 2015 22:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, die is van de whiskey, ik van de whisky...
U gaat uzelve verdrinken in de rivier?quote:Op zaterdag 2 mei 2015 22:39 schreef MadMaster het volgende:
Ik hoor 'whiskey river' en dat brengt me op een idee...
iets met duveltje en doosjequote:
Significant verschilquote:Op zaterdag 2 mei 2015 22:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, die is van de whiskey, ik van de whisky...
Nee, ik ga drinken uit die zogenaamde rivier...quote:Op zaterdag 2 mei 2015 22:42 schreef Melting het volgende:
[..]
U gaat uzelve verdrinken in de rivier?
Ik stond standby, voor noodgevallenquote:Op zaterdag 2 mei 2015 22:42 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ah, jij zat ook ergens verstopt. Hi
Je eet nu toch ook dingen die je vroeger vre-se-lijk vond ?quote:Op zaterdag 2 mei 2015 22:43 schreef Symphonic het volgende:
Deze
Als kind vond ik dit een vre-se-ijk nummer
In dit geval mag er geschuifeld worden.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 22:44 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
voor als er gedanst moet worden. Gisteren weer een kans gemist
Wel allemaal gewoon smerigquote:Op zaterdag 2 mei 2015 22:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Absoluut.
Met name dat Amerikaanse spul is totaal anders...
zekerquote:Op zaterdag 2 mei 2015 22:43 schreef just me het volgende:
[..]
Je eet nu toch ook dingen die je vroeger vre-se-lijk vond ?
Koen zit met z'n chipjes aan het zwembad.quote:
quote:Op zaterdag 2 mei 2015 22:45 schreef Symphonic het volgende:
[..]
zeker
Olijven zijn een goed voorbeeld
Welnee, ik durf jouw een whisky voor te zetten waarvan ik zeker weet dat je dat lekker vindt...quote:
Die uitdaging wil ik ook wel aan.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 22:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Welnee, ik durf jouw een whisky voor te zetten waarvan ik zeker weet dat je dat lekker vindt...
+1quote:
quote:Op zaterdag 2 mei 2015 22:45 schreef D. het volgende:
[..]
Mijn lijflied is hoofd,schouders, knie en teen
Nouja, een deel van mij lijf dus
Same here!quote:Op zaterdag 2 mei 2015 22:45 schreef Symphonic het volgende:
[..]
zeker
Olijven zijn een goed voorbeeld
quote:Op zaterdag 2 mei 2015 22:47 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
+1
ik zit er aan te denken om Melting gewoon een uur te verlengen
bodkaquote:Op zaterdag 2 mei 2015 22:45 schreef Spezza19 het volgende:
* Spezza19 is van de whiskey EN whisky… namelijk Schotland en Ierland
Ik ben benieuwd..quote:Op zaterdag 2 mei 2015 22:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Welnee, ik durf jouw een whisky voor te zetten waarvan ik zeker weet dat je dat lekker vindt...
Mochten we elkaar ooit ontmoeten dan gaat dat gebeuren.quote:
van mij ook, beetje oudere country dan, dat moderne gejengel vind ik niks. Oh en alt countryquote:
Oh?quote:Op zaterdag 2 mei 2015 22:48 schreef Spezza19 het volgende:
Hey kijk nou! Wat leuk!! Melting draait een uurtje door!![]()
Doe eens?quote:Op zaterdag 2 mei 2015 22:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
mijn vader was een whiskey liefhebber en ik wilde dat ook worden maar ik heb het nooit lekker gevonden, hij rookte John Player Special cigaretten, ik rook ze ookquote:
quote:Op zaterdag 2 mei 2015 22:48 schreef Spezza19 het volgende:
Hey kijk nou! Wat leuk!! Melting draait een uurtje door!![]()
Drink je wel eens alcohol? Of is dat het probleem?quote:Op zaterdag 2 mei 2015 22:49 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Doe eens?
Ik geloof er geen klap van
Da's geen reclame voor jezelf...quote:Op zaterdag 2 mei 2015 22:51 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik val na 1 glas in slaap, ben een goedkope date
meeten is toch niet daten ?quote:Op zaterdag 2 mei 2015 22:51 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik val na 1 glas in slaap, ben een goedkope date
Hoezo onmogelijk? Je moet even weten wat men gemiddeld kwijt wil zijn. Dan is alles mogelijk.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 22:50 schreef tailfox het volgende:
[..]
ik ben er sws. Ookal wil ik een onmogelijke meet plannen
bestaan die nog ja....quote:Op zaterdag 2 mei 2015 22:49 schreef just me het volgende:
[..]
mijn vader was een whiskey liefhebber en ik wilde dat ook worden maar ik heb het nooit lekker gevonden, hij rookte John Player Special cigaretten, ik rook ze ook
2 grote fok meets (mede) georganiseerd, niets is onmogelijkquote:Op zaterdag 2 mei 2015 22:51 schreef Melting het volgende:
[..]
Hoezo onmogelijk? Je moet even weten wat men gemiddeld kwijt wil zijn. Dan is alles mogelijk.
Wel eens hoor! Gisteren nog.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 22:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Drink je wel eens alcohol? Of is dat het probleem?
Dan komt het goed...quote:Op zaterdag 2 mei 2015 22:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Wel eens hoor! Gisteren nog.
En zo weer
quote:
quote:Op zaterdag 2 mei 2015 22:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
En zo weer
quote:Op zaterdag 2 mei 2015 22:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
En zo weer
mentholquote:Op zaterdag 2 mei 2015 22:53 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
* Spezza19 heeft ze vroeger ook gerookt… Maar goed, welk merk heb ik niet gehad in mijn rookleven
Ja, Belinda's
Ahwquote:Op zaterdag 2 mei 2015 22:49 schreef just me het volgende:
[..]
mijn vader was een whiskey liefhebber en ik wilde dat ook worden maar ik heb het nooit lekker gevonden, hij rookte John Player Special cigaretten, ik rook ze ook
ik dacht altijd dat mijn ouders het dan niet zouden merkenquote:
quote:Op zaterdag 2 mei 2015 22:54 schreef just me het volgende:
[..]
ik dacht altijd dat mijn ouders het dan niet zouden merken
Ik zou je bijna gaan geloven...quote:
ken je q music foute parties? Ik wil dat met R49 maar dan zonder te betalen voor de zaal.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 22:51 schreef Melting het volgende:
[..]
Hoezo onmogelijk? Je moet even weten wat men gemiddeld kwijt wil zijn. Dan is alles mogelijk.
Die ken ik niet.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 22:57 schreef tailfox het volgende:
[..]
ken je q music foute parties? Ik wil dat met R49 maar dan zonder te betalen voor de zaal.
Ooit was ik Slash in mijn schoolmusical...en toen moest ik ook een sigaret in mijn mond (niet aan hè)quote:
die tekst alleen alquote:
Wat de meeste mensen niet weten is dat whisky allerlei smaken kan hebben.quote:
quote:Op zaterdag 2 mei 2015 22:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ooit was ik Slash in mijn schoolmusical...en toen moest ik ook een sigaret in mijn mond (niet aan hè)
Had ik een Belinda van de buurvrouw. Dat spul proef je ook als ze niet aan zijn![]()
![]()
*proestquote:Op zaterdag 2 mei 2015 22:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ooit was ik Slash in mijn schoolmusical...en toen moest ik ook een sigaret in mijn mond (niet aan hè)
Had ik een Belinda van de buurvrouw. Dat spul proef je ook als ze niet aan zijn![]()
![]()
Ah...... dat wordt lastig denk ik.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 22:59 schreef tailfox het volgende:
[..]
dan in normale mensen taal.
Een café waar wij de hele dag muziek verzorgen.
ongetwijfeld maar het kan dus soms lang zoeken zijn voordat je de juiste gevonden hebtquote:Op zaterdag 2 mei 2015 22:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat de meeste mensen niet weten is dat whisky allerlei smaken kan hebben.
Van zoet tot bitter, van zilt tot fruitig.
Er zit altijd wel iets bij wat iemand lekker vindt...
Slash drinkt ook whisk(e)y...quote:Op zaterdag 2 mei 2015 22:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
Noem me wat je favoriete smaak is en ik regel het wel...quote:Op zaterdag 2 mei 2015 23:00 schreef just me het volgende:
[..]
ongetwijfeld maar het kan dus soms lang zoeken zijn voordat je de juiste gevonden hebt
Ik ben niet de meeste mensen, en dan nog...quote:Op zaterdag 2 mei 2015 22:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat de meeste mensen niet weten is dat whisky allerlei smaken kan hebben.
Van zoet tot bitter, van zilt tot fruitig.
Er zit altijd wel iets bij wat iemand lekker vindt...
Dit klinkt wel fout.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 23:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik ben niet de meeste mensen, en dan nog...
Maar hee, try me
quote:Op zaterdag 2 mei 2015 23:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heeft niets met verlengen te maken...
nouja opzich een cafeetje waar 20 man en een dj kan staan Is genoeg . Ik denk dat de DJ's samen echt genoeg spullen hebben om elk cafee te voorzien van speakers.quote:
zou oprecht niet weten wat mijn favoriete smaak is qua whiskey danquote:Op zaterdag 2 mei 2015 23:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Noem me wat je favoriete smaak is en ik regel het wel...
Ik heb ook geen lang zwart krulhaarquote:
If...then...else...quote:Op zaterdag 2 mei 2015 23:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik ben niet de meeste mensen, en dan nog...
Maar hee, try me
Reclame voor wat? 20 man?quote:Op zaterdag 2 mei 2015 23:02 schreef tailfox het volgende:
[..]
nouja opzich een cafeetje waar 20 man en een dj kan staan Is genoeg . Ik denk dat de DJ's samen echt genoeg spullen hebben om elk cafee te voorzien van speakers.
Het enige probleem Is een café zoeken die heel goedkoop (zeg maar gratis) ons laat draaien in ruil voor reclame
Nee, in algemene zin.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 23:02 schreef just me het volgende:
[..]
zou oprecht niet weten wat mijn favoriete smaak is qua whiskey dan
aardbeien, kaneel,rabarber, haring, paling, heel wisselend dusquote:Op zaterdag 2 mei 2015 23:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, in algemene zin.
Bijv. aardbeien, zuurkool, haring, zoiets...
Ik hou van zoet, maar niet te.quote:
nou ik denk dat zo een cafee 105 procent vol komt te zitten en dus veel drank omzet maakt.quote:
Haring met aardbeien..... en paling met kaneel!quote:Op zaterdag 2 mei 2015 23:04 schreef just me het volgende:
[..]
aardbeien, kaneel,rabarber, haring, paling, heel wisselend dus
Jij drinkt dus gewoon alle whisky.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 23:04 schreef just me het volgende:
[..]
aardbeien, kaneel,rabarber, haring, paling, heel wisselend dus
Ja, een op portvaten gerijpte whisky...quote:Op zaterdag 2 mei 2015 23:04 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik hou van zoet, maar niet te.
Rokerig en ziltig, bah.
Weet je er al eentje?
Gekke vraag, maar uhm, als alle R49 luisteraars in het cafe zitten, wie luistert er dan?quote:Op zaterdag 2 mei 2015 23:04 schreef tailfox het volgende:
[..]
nou ik denk dat zo een cafee 105 procent vol komt te zitten en dus veel drank omzet maakt.
Hij heeft gratis muziek en klanten, wij een lokatie.
Ik ben bang dat je het iets te rooskleurig ziet...quote:Op zaterdag 2 mei 2015 23:04 schreef tailfox het volgende:
[..]
nou ik denk dat zo een cafee 105 procent vol komt te zitten en dus veel drank omzet maakt.
Hij heeft gratis muziek en klanten, wij een lokatie.
De andere dj's.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 23:06 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Gekke vraag, maar uhm, als alle R49 luisteraars in het cafe zitten, wie luistert er dan?
gewoon over de speakers daarquote:Op zaterdag 2 mei 2015 23:06 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Gekke vraag, maar uhm, als alle R49 luisteraars in het cafe zitten, wie luistert er dan?
Volgende keer dat ik draai, zal ik voor jou The Wiggles draaienquote:Op zaterdag 2 mei 2015 22:45 schreef D. het volgende:
[..]
Mijn lijflied is hoofd,schouders, knie en teen
Nouja, een deel van mij lijf dus
mijn vader zal daar boven trots op me zijn en wrijft over zijn neus "thats my girl"quote:Op zaterdag 2 mei 2015 23:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jij drinkt dus gewoon alle whisky.
Lekker makkelijk...
Die R49 luisteraars in de kroeg natuurlijk, via de stream.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 23:06 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
de thuis blijvers.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 23:06 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Wanneer gaan we 'm proberen dan?quote:Op zaterdag 2 mei 2015 23:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, een op portvaten gerijpte whisky...
ik drink alleen maar water, weinig omzetquote:Op zaterdag 2 mei 2015 23:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben bang dat je het iets te rooskleurig ziet...
Wanneer we elkaar ontmoeten, irgendwie, irgendwo, irgendwann...quote:Op zaterdag 2 mei 2015 23:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Wanneer gaan we 'm proberen dan?
JPSquote:Op zaterdag 2 mei 2015 22:49 schreef just me het volgende:
[..]
dat klinkt uitermate smerigquote:Op zaterdag 2 mei 2015 23:07 schreef Melting het volgende:
Radler appel/limoen was niet verkeerd.
Nu:
Radler mandarijn.
Oeh, klinkt interessantquote:Op zaterdag 2 mei 2015 23:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, een op portvaten gerijpte whisky...
Die mandarijn is ook niet echt lekker.quote:
Obviouslyquote:Op zaterdag 2 mei 2015 23:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wanneer we elkaar ontmoeten, irgendwie, irgendwo, irgendwann...
en daarvoor Benson and Hedgesquote:
quote:
quote:Op zaterdag 2 mei 2015 23:09 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Ja, jij dus niet hè?
Jij moet het verkeer regelen.
quote:Op zaterdag 2 mei 2015 23:09 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Ja, jij dus niet hè?
golftrutje hèquote:
heb ik wel goeie smaakquote:Op zaterdag 2 mei 2015 23:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat je rookt zijn allemaal F1 sponsoren (geweest)...
quote:Op zaterdag 2 mei 2015 23:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat je rookt zijn allemaal F1 sponsoren (geweest)...
Ik heb ook wel es vrij hequote:Op zaterdag 2 mei 2015 23:09 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Ja, jij dus niet hè?
* MadMaster heeft gerookt:quote:Op zaterdag 2 mei 2015 23:12 schreef Spezza19 het volgende:
* Spezza19 heeft gerookt:
Gauloises![]()
![]()
Chesterfield
Caballero
Marlboro
Marlboro flavour mix
Marlboro light
Camel
JPS
Benson & Hedges
Lucky Strike
Pall Mall
L&M
Gitanes
en vast nog wel een paar vergeten
Rookte ik altijd in Brightonquote:
hoe laat draai je? Kan het rooster voor morgen nog niet op de ipad zienquote:Op zaterdag 2 mei 2015 23:12 schreef Symphonic het volgende:
Ow het thema voor de verzoekjes van morgen is: Damn, deze plaat heb ik lang niet meer gehoord..
kunnen jullie alvast nadenken
quote:Op zaterdag 2 mei 2015 23:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
* MadMaster heeft gerookt:
Rode Libanon
Zwarte Afghaan
Master Kush
Citronel
die oude lichtblauwe kun je in NL niet meer krijgenquote:Op zaterdag 2 mei 2015 23:14 schreef just me het volgende:
Gauloise 's morgens vroeg tijdens het rijden in mijn 2CV
zondag altijd van 8-10quote:Op zaterdag 2 mei 2015 23:15 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
hoe laat draai je? Kan het rooster voor morgen nog niet op de ipad zien
Meer rook uit je raampje dan uit je uitlaat...quote:Op zaterdag 2 mei 2015 23:14 schreef just me het volgende:
Gauloise 's morgens vroeg tijdens het rijden in mijn 2CV
waarvan je steeds stukjes tabak in je mond kreeg *spit*quote:Op zaterdag 2 mei 2015 23:15 schreef Symphonic het volgende:
[..]
die oude lichtblauwe kun je in NL niet meer krijgen
heb 2 jaar geleden in Luxemburg nog een slif gescoord..quote:Op zaterdag 2 mei 2015 23:16 schreef just me het volgende:
[..]
waarvan je steeds stukjes tabak in je mond kreeg *spit*
quote:Op zaterdag 2 mei 2015 23:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Meer rook uit je raampje dan uit je uitlaat...
Maar toch, dat van Yvonne Jaspers klopte dus wel een beetje...
quote:Op zaterdag 2 mei 2015 23:16 schreef Symphonic het volgende:
[..]
heb 2 jaar geleden in Luxemburg nog een splif gescoord..
ik ga maar een ander sig bedenkenquote:Op zaterdag 2 mei 2015 23:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Meer rook uit je raampje dan uit je uitlaat...
Maar toch, dat van Yvonne Jaspers klopte dus wel een beetje...
quote:Op zaterdag 2 mei 2015 23:15 schreef Symphonic het volgende:
[..]
die oude lichtblauwe kun je in NL niet meer krijgen
Gitanes doen dat ook goedquote:Op zaterdag 2 mei 2015 23:18 schreef knokkels het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Voor het afdoende asfalteren der longen, ja
waar mijn ex woonde. Engeland.quote:
Black Beauty's, dat was erger dan ZOAB roken.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 23:18 schreef knokkels het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Voor het afdoende asfalteren der longen, ja
* knokkels volgt deze ontwikkeling even op de voetquote:Op zaterdag 2 mei 2015 23:18 schreef tailfox het volgende:
Ik heb een idee met iets meer toekomst.
R49 open air
Ik zal voortaan het raam open doen als ik draai of luister...quote:Op zaterdag 2 mei 2015 23:18 schreef tailfox het volgende:
Ik heb een idee met iets meer toekomst.
R49 open air
I know, Levellers-landquote:Op zaterdag 2 mei 2015 23:19 schreef knokkels het volgende:
[..]
waar mijn ex woonde. Engeland.
Brighton At The Beach
Jij hebt ZOAB gerookt, ja?quote:Op zaterdag 2 mei 2015 23:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Black Beauty's, dat was erger dan ZOAB roken.
Die tabak was pikzwart...
[ afbeelding ]
zal misschien wat graden schelen daarquote:Op zaterdag 2 mei 2015 23:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zal voortaan het raam open doen als ik draai of luister...
Faboy Slim woonde bij haar in de buurt, en kwam geregeld bij haar in de slijterij zijn drank halenquote:
Ik ook.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 23:20 schreef knokkels het volgende:
[..]
* knokkels volgt deze ontwikkeling even op de voet
quote:
oké ik mekker af en toequote:
Jij bent erg MMquote:Op zaterdag 2 mei 2015 23:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Met deze opmerking heb je de vrouw van Koen een week lang gewonnen.
Gefeliciteerd!
Tof!quote:Op zaterdag 2 mei 2015 23:21 schreef knokkels het volgende:
[..]
Faboy Slim woonde bij haar in de buurt, en kwam geregeld bij haar in de slijterij zijn drank halen
met ballen:Dquote:
quote:Op zaterdag 2 mei 2015 23:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
Godverquote:Op zaterdag 2 mei 2015 23:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
Ik weet het wel zeker, want ik wilde bij de eerste versie de act van Herman Finkers met dat nummer posten, maar kon het niet vinden...quote:
En dan buiten de poort moeten staan luisteren omdat er door miscommunicatie geen kaartjes gehaald zijn.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |