mijn vader was een whiskey liefhebber en ik wilde dat ook worden maar ik heb het nooit lekker gevonden, hij rookte John Player Special cigaretten, ik rook ze ookquote:
quote:Op zaterdag 2 mei 2015 22:48 schreef Spezza19 het volgende:
Hey kijk nou! Wat leuk!! Melting draait een uurtje door!![]()
Drink je wel eens alcohol? Of is dat het probleem?quote:Op zaterdag 2 mei 2015 22:49 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Doe eens?
Ik geloof er geen klap van
Da's geen reclame voor jezelf...quote:Op zaterdag 2 mei 2015 22:51 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik val na 1 glas in slaap, ben een goedkope date
meeten is toch niet daten ?quote:Op zaterdag 2 mei 2015 22:51 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik val na 1 glas in slaap, ben een goedkope date
Hoezo onmogelijk? Je moet even weten wat men gemiddeld kwijt wil zijn. Dan is alles mogelijk.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 22:50 schreef tailfox het volgende:
[..]
ik ben er sws. Ookal wil ik een onmogelijke meet plannen
bestaan die nog ja....quote:Op zaterdag 2 mei 2015 22:49 schreef just me het volgende:
[..]
mijn vader was een whiskey liefhebber en ik wilde dat ook worden maar ik heb het nooit lekker gevonden, hij rookte John Player Special cigaretten, ik rook ze ook
2 grote fok meets (mede) georganiseerd, niets is onmogelijkquote:Op zaterdag 2 mei 2015 22:51 schreef Melting het volgende:
[..]
Hoezo onmogelijk? Je moet even weten wat men gemiddeld kwijt wil zijn. Dan is alles mogelijk.
Wel eens hoor! Gisteren nog.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 22:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Drink je wel eens alcohol? Of is dat het probleem?
Dan komt het goed...quote:Op zaterdag 2 mei 2015 22:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Wel eens hoor! Gisteren nog.
En zo weer
quote:
quote:Op zaterdag 2 mei 2015 22:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
En zo weer
quote:Op zaterdag 2 mei 2015 22:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
En zo weer
mentholquote:Op zaterdag 2 mei 2015 22:53 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
* Spezza19 heeft ze vroeger ook gerookt… Maar goed, welk merk heb ik niet gehad in mijn rookleven
Ja, Belinda's
Ahwquote:Op zaterdag 2 mei 2015 22:49 schreef just me het volgende:
[..]
mijn vader was een whiskey liefhebber en ik wilde dat ook worden maar ik heb het nooit lekker gevonden, hij rookte John Player Special cigaretten, ik rook ze ook
ik dacht altijd dat mijn ouders het dan niet zouden merkenquote:
quote:Op zaterdag 2 mei 2015 22:54 schreef just me het volgende:
[..]
ik dacht altijd dat mijn ouders het dan niet zouden merken
Ik zou je bijna gaan geloven...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |