de just meet-busquote:Op zaterdag 2 mei 2015 22:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Serieus?
Ik zie jou in gedachten altijd a la Yvonne Jaspers met zo'n Volkwagenbusje door het land van meet naar meet rijden...
Inderdaad! Waar is D. ?quote:Op zaterdag 2 mei 2015 22:39 schreef MadMaster het volgende:
Ik hoor 'whiskey river' en dat brengt me op een idee...
quote:Op zaterdag 2 mei 2015 22:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, die is van de whiskey, ik van de whisky...
U gaat uzelve verdrinken in de rivier?quote:Op zaterdag 2 mei 2015 22:39 schreef MadMaster het volgende:
Ik hoor 'whiskey river' en dat brengt me op een idee...
iets met duveltje en doosjequote:
Significant verschilquote:Op zaterdag 2 mei 2015 22:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, die is van de whiskey, ik van de whisky...
Nee, ik ga drinken uit die zogenaamde rivier...quote:Op zaterdag 2 mei 2015 22:42 schreef Melting het volgende:
[..]
U gaat uzelve verdrinken in de rivier?
Ik stond standby, voor noodgevallenquote:Op zaterdag 2 mei 2015 22:42 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ah, jij zat ook ergens verstopt. Hi
Je eet nu toch ook dingen die je vroeger vre-se-lijk vond ?quote:Op zaterdag 2 mei 2015 22:43 schreef Symphonic het volgende:
Deze
Als kind vond ik dit een vre-se-ijk nummer
In dit geval mag er geschuifeld worden.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 22:44 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
voor als er gedanst moet worden. Gisteren weer een kans gemist
Wel allemaal gewoon smerigquote:Op zaterdag 2 mei 2015 22:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Absoluut.
Met name dat Amerikaanse spul is totaal anders...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |