ken je q music foute parties? Ik wil dat met R49 maar dan zonder te betalen voor de zaal.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 22:51 schreef Melting het volgende:
[..]
Hoezo onmogelijk? Je moet even weten wat men gemiddeld kwijt wil zijn. Dan is alles mogelijk.
Die ken ik niet.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 22:57 schreef tailfox het volgende:
[..]
ken je q music foute parties? Ik wil dat met R49 maar dan zonder te betalen voor de zaal.
Ooit was ik Slash in mijn schoolmusical...en toen moest ik ook een sigaret in mijn mond (niet aan hè)quote:
die tekst alleen alquote:
Wat de meeste mensen niet weten is dat whisky allerlei smaken kan hebben.quote:
quote:Op zaterdag 2 mei 2015 22:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ooit was ik Slash in mijn schoolmusical...en toen moest ik ook een sigaret in mijn mond (niet aan hè)
Had ik een Belinda van de buurvrouw. Dat spul proef je ook als ze niet aan zijn![]()
![]()
*proestquote:Op zaterdag 2 mei 2015 22:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ooit was ik Slash in mijn schoolmusical...en toen moest ik ook een sigaret in mijn mond (niet aan hè)
Had ik een Belinda van de buurvrouw. Dat spul proef je ook als ze niet aan zijn![]()
![]()
Ah...... dat wordt lastig denk ik.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 22:59 schreef tailfox het volgende:
[..]
dan in normale mensen taal.
Een café waar wij de hele dag muziek verzorgen.
ongetwijfeld maar het kan dus soms lang zoeken zijn voordat je de juiste gevonden hebtquote:Op zaterdag 2 mei 2015 22:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat de meeste mensen niet weten is dat whisky allerlei smaken kan hebben.
Van zoet tot bitter, van zilt tot fruitig.
Er zit altijd wel iets bij wat iemand lekker vindt...
Slash drinkt ook whisk(e)y...quote:Op zaterdag 2 mei 2015 22:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
Noem me wat je favoriete smaak is en ik regel het wel...quote:Op zaterdag 2 mei 2015 23:00 schreef just me het volgende:
[..]
ongetwijfeld maar het kan dus soms lang zoeken zijn voordat je de juiste gevonden hebt
Ik ben niet de meeste mensen, en dan nog...quote:Op zaterdag 2 mei 2015 22:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat de meeste mensen niet weten is dat whisky allerlei smaken kan hebben.
Van zoet tot bitter, van zilt tot fruitig.
Er zit altijd wel iets bij wat iemand lekker vindt...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |