Ik ben bang dat je het iets te rooskleurig ziet...quote:Op zaterdag 2 mei 2015 23:04 schreef tailfox het volgende:
[..]
nou ik denk dat zo een cafee 105 procent vol komt te zitten en dus veel drank omzet maakt.
Hij heeft gratis muziek en klanten, wij een lokatie.
De andere dj's.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 23:06 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Gekke vraag, maar uhm, als alle R49 luisteraars in het cafe zitten, wie luistert er dan?
gewoon over de speakers daarquote:Op zaterdag 2 mei 2015 23:06 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Gekke vraag, maar uhm, als alle R49 luisteraars in het cafe zitten, wie luistert er dan?
Volgende keer dat ik draai, zal ik voor jou The Wiggles draaienquote:Op zaterdag 2 mei 2015 22:45 schreef D. het volgende:
[..]
Mijn lijflied is hoofd,schouders, knie en teen
Nouja, een deel van mij lijf dus
mijn vader zal daar boven trots op me zijn en wrijft over zijn neus "thats my girl"quote:Op zaterdag 2 mei 2015 23:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jij drinkt dus gewoon alle whisky.
Lekker makkelijk...
Die R49 luisteraars in de kroeg natuurlijk, via de stream.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 23:06 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
de thuis blijvers.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 23:06 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Wanneer gaan we 'm proberen dan?quote:Op zaterdag 2 mei 2015 23:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, een op portvaten gerijpte whisky...
ik drink alleen maar water, weinig omzetquote:Op zaterdag 2 mei 2015 23:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben bang dat je het iets te rooskleurig ziet...
Wanneer we elkaar ontmoeten, irgendwie, irgendwo, irgendwann...quote:Op zaterdag 2 mei 2015 23:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Wanneer gaan we 'm proberen dan?
JPSquote:Op zaterdag 2 mei 2015 22:49 schreef just me het volgende:
[..]
mijn vader was een whiskey liefhebber en ik wilde dat ook worden maar ik heb het nooit lekker gevonden, hij rookte John Player Special cigaretten, ik rook ze ook
dat klinkt uitermate smerigquote:Op zaterdag 2 mei 2015 23:07 schreef Melting het volgende:
Radler appel/limoen was niet verkeerd.
Nu:
Radler mandarijn.
Oeh, klinkt interessantquote:Op zaterdag 2 mei 2015 23:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, een op portvaten gerijpte whisky...
Die mandarijn is ook niet echt lekker.quote:
Obviouslyquote:Op zaterdag 2 mei 2015 23:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wanneer we elkaar ontmoeten, irgendwie, irgendwo, irgendwann...
en daarvoor Benson and Hedgesquote:
quote:
quote:Op zaterdag 2 mei 2015 23:09 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Ja, jij dus niet hè?
Jij moet het verkeer regelen.
quote:Op zaterdag 2 mei 2015 23:09 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Ja, jij dus niet hè?
golftrutje hèquote:
heb ik wel goeie smaakquote:Op zaterdag 2 mei 2015 23:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat je rookt zijn allemaal F1 sponsoren (geweest)...
quote:Op zaterdag 2 mei 2015 23:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat je rookt zijn allemaal F1 sponsoren (geweest)...
Ik heb ook wel es vrij hequote:Op zaterdag 2 mei 2015 23:09 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Ja, jij dus niet hè?
* MadMaster heeft gerookt:quote:Op zaterdag 2 mei 2015 23:12 schreef Spezza19 het volgende:
* Spezza19 heeft gerookt:
Gauloises![]()
![]()
Chesterfield
Caballero
Marlboro
Marlboro flavour mix
Marlboro light
Camel
JPS
Benson & Hedges
Lucky Strike
Pall Mall
L&M
Gitanes
en vast nog wel een paar vergeten
Rookte ik altijd in Brightonquote:
hoe laat draai je? Kan het rooster voor morgen nog niet op de ipad zienquote:Op zaterdag 2 mei 2015 23:12 schreef Symphonic het volgende:
Ow het thema voor de verzoekjes van morgen is: Damn, deze plaat heb ik lang niet meer gehoord..
kunnen jullie alvast nadenken
quote:Op zaterdag 2 mei 2015 23:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
* MadMaster heeft gerookt:
Rode Libanon
Zwarte Afghaan
Master Kush
Citronel
die oude lichtblauwe kun je in NL niet meer krijgenquote:Op zaterdag 2 mei 2015 23:14 schreef just me het volgende:
Gauloise 's morgens vroeg tijdens het rijden in mijn 2CV
zondag altijd van 8-10quote:Op zaterdag 2 mei 2015 23:15 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
hoe laat draai je? Kan het rooster voor morgen nog niet op de ipad zien
Meer rook uit je raampje dan uit je uitlaat...quote:Op zaterdag 2 mei 2015 23:14 schreef just me het volgende:
Gauloise 's morgens vroeg tijdens het rijden in mijn 2CV
waarvan je steeds stukjes tabak in je mond kreeg *spit*quote:Op zaterdag 2 mei 2015 23:15 schreef Symphonic het volgende:
[..]
die oude lichtblauwe kun je in NL niet meer krijgen
heb 2 jaar geleden in Luxemburg nog een slif gescoord..quote:Op zaterdag 2 mei 2015 23:16 schreef just me het volgende:
[..]
waarvan je steeds stukjes tabak in je mond kreeg *spit*
quote:Op zaterdag 2 mei 2015 23:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Meer rook uit je raampje dan uit je uitlaat...
Maar toch, dat van Yvonne Jaspers klopte dus wel een beetje...
quote:Op zaterdag 2 mei 2015 23:16 schreef Symphonic het volgende:
[..]
heb 2 jaar geleden in Luxemburg nog een splif gescoord..
ik ga maar een ander sig bedenkenquote:Op zaterdag 2 mei 2015 23:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Meer rook uit je raampje dan uit je uitlaat...
Maar toch, dat van Yvonne Jaspers klopte dus wel een beetje...
quote:Op zaterdag 2 mei 2015 23:15 schreef Symphonic het volgende:
[..]
die oude lichtblauwe kun je in NL niet meer krijgen
Gitanes doen dat ook goedquote:Op zaterdag 2 mei 2015 23:18 schreef knokkels het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Voor het afdoende asfalteren der longen, ja
waar mijn ex woonde. Engeland.quote:
Black Beauty's, dat was erger dan ZOAB roken.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 23:18 schreef knokkels het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Voor het afdoende asfalteren der longen, ja
* knokkels volgt deze ontwikkeling even op de voetquote:Op zaterdag 2 mei 2015 23:18 schreef tailfox het volgende:
Ik heb een idee met iets meer toekomst.
R49 open air
Ik zal voortaan het raam open doen als ik draai of luister...quote:Op zaterdag 2 mei 2015 23:18 schreef tailfox het volgende:
Ik heb een idee met iets meer toekomst.
R49 open air
I know, Levellers-landquote:Op zaterdag 2 mei 2015 23:19 schreef knokkels het volgende:
[..]
waar mijn ex woonde. Engeland.
Brighton At The Beach
Jij hebt ZOAB gerookt, ja?quote:Op zaterdag 2 mei 2015 23:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Black Beauty's, dat was erger dan ZOAB roken.
Die tabak was pikzwart...
[ afbeelding ]
zal misschien wat graden schelen daarquote:Op zaterdag 2 mei 2015 23:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zal voortaan het raam open doen als ik draai of luister...
Faboy Slim woonde bij haar in de buurt, en kwam geregeld bij haar in de slijterij zijn drank halenquote:
Ik ook.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 23:20 schreef knokkels het volgende:
[..]
* knokkels volgt deze ontwikkeling even op de voet
quote:
oké ik mekker af en toequote:
Jij bent erg MMquote:Op zaterdag 2 mei 2015 23:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Met deze opmerking heb je de vrouw van Koen een week lang gewonnen.
Gefeliciteerd!
Tof!quote:Op zaterdag 2 mei 2015 23:21 schreef knokkels het volgende:
[..]
Faboy Slim woonde bij haar in de buurt, en kwam geregeld bij haar in de slijterij zijn drank halen
met ballen:Dquote:
quote:Op zaterdag 2 mei 2015 23:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
Godverquote:Op zaterdag 2 mei 2015 23:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
Ik weet het wel zeker, want ik wilde bij de eerste versie de act van Herman Finkers met dat nummer posten, maar kon het niet vinden...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |