*I saidquote:Op vrijdag 1 mei 2015 19:44 schreef DuvelDuvel het volgende:
Willy is niet heel grappig meer.
Alleen de oude zijn leuk.
There i set it
you set it.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 19:44 schreef DuvelDuvel het volgende:
There i set it
Dit weten we allemaal.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 19:44 schreef DuvelDuvel het volgende:
The Spirit That Guides Us.quote:
Set jij het maar even.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 19:44 schreef DuvelDuvel het volgende:
There i set it
Dat was echt heel ergquote:Op vrijdag 1 mei 2015 19:47 schreef MrBadGuy het volgende:
Die botenparade ging echt nergens over idd.
Saaie troep inderdaad.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 19:47 schreef MrBadGuy het volgende:
Die botenparade ging echt nergens over idd.
Was Tong er ook?quote:Op vrijdag 1 mei 2015 19:48 schreef Sked het volgende:
Het topic op FOK! was het beste van heel Koningsdag
Ah, wat een spannende dag had jij zeg.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 19:48 schreef Sked het volgende:
Het topic op FOK! was het beste van heel Koningsdag
Ik weet wel zeker dat het spannender dan die van jou wasquote:Op vrijdag 1 mei 2015 19:48 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ah, wat een spannende dag had jij zeg.
The Hot Stewards was me wel een geinig bandje.quote:
Zeker, zat ik maar de hele dag hier.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 19:49 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik weet wel zeker dat het spannender dan die van jou was
Voor jou hadden ze beter een item over een paar wielerrusjes gemaakt.quote:
Vertel me meer over alle bitchessss die je geneukt hebt die dag.quote:
Begin nou niet over zijn moederquote:Op vrijdag 1 mei 2015 19:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vertel me meer over alle bitchessss die je geneukt hebt die dag.
Ik weet de namen niet meerquote:Op vrijdag 1 mei 2015 19:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vertel me meer over alle bitchessss die je geneukt hebt die dag.
Ah, het is nog christelijk verantwoord ook.quote:
Lekker man, laat gaan.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 19:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Voor jou hadden ze beter een item over een paar wielerrusjes gemaakt.
Dan hoeft het van mij gelijk niet meer.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 19:50 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ah, het is nog christelijk verantwoord ook.
Ik verwachtte eigenlijk dat ie over mijn moeder zou beginnen, daar had ik nog wel een leuke comeback op gehad.quote:
White Metalquote:Op vrijdag 1 mei 2015 19:50 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ah, het is nog christelijk verantwoord ook.
Hij zet zichzelf al genoeg voor lul gelukkigquote:Op vrijdag 1 mei 2015 19:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik verwachtte eigenlijk dat ie over mijn moeder zou beginnen, daar had ik nog wel een leuke comeback op gehad.
Maar hier kan ik niets op zeggen.
Genee, Derksen en Gijp.quote:
Mooi hoe jij nu van streek raaktquote:Op vrijdag 1 mei 2015 19:52 schreef Sked het volgende:
[..]
Hij zet zichzelf al genoeg voor lul gelukkig
Ah, wat schattig.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 19:53 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Mooi hoe jij nu van streek raaktDit was echt makkelijk.
Ik zit nou eenmaal niet in spanning af te wachten tot iemand op mijn post reageert, dus zie ik een post soms wat laterquote:Op vrijdag 1 mei 2015 19:54 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zo, moest je hiervoor zo lang nadenken?
Ik had een christelijke studiegenoot die alleen maar naar dat soort bands luisterde. Dan heb ik heb toch liever gewoon fatsoenlijke black of death metal.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 19:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
White Metalal vind ik Flyleaf best leuk
Ben ik ook niet zo van moet ik zeggen, van de traditionele noorse black vind ik eigenlijk alleen Ulver echt tof.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 19:57 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik had een christelijke studiegenoot die alleen maar naar dat soort bands luisterde. Dan heb ik heb toch liever gewoon fatsoenlijke black of death metal.
Ach je moet er van houden, maar het gaat er mij meer om dat boze mannen muziek met prijs de heer teksten gewoon niet past. Dat is net alsof Frans Bauer opeens intellectueel verantwoorde, poëtische teksten zou gaan zingen.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 19:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ben ik ook niet zo van moet ik zeggen, van de traditionele noorse black vind ik eigenlijk alleen Ulver echt tof.
quote:Matthijs van Nieuwkerk even niet live
De Wereld Draait Door heeft de live uitzendingen van maandag- en dinsdagavond geschrapt.
"Vanavond geen live-uitzending, maar een compilatie van WOII gerelateerde gesprekken met o.a. Hanneke Groenteman", laat het programma weten via Twitter.
Dinsdag staat er ook geen uitzending van De Wereld Draait Door op het programma. Om 22.15 uur wordt de documentaire Aan tafel: The making of DWDD uitgezonden. Hierin is te zien hoe de talkshow tot stand komt.
Er is woensdag weer een gewone aflevering te zien van het programma van Matthijs van Nieuwkerk.
bron
Ik ook niet. Jammer dat Matthijs niet echt luisterde naar haar verhaal. Zomaar over haar opmerking heenwalsen dat ze vier keer verraden is maar dat ze het vijfde gezin als haar familie beschouwtquote:Op maandag 4 mei 2015 19:39 schreef Van_Poppel het volgende:
Had dit interview met Groenteman nog niet gezien. Wist helemaal niet dat ze dit heeft meegemaakt.
Deporteren voor Dummies.quote:Op maandag 4 mei 2015 19:23 schreef Monolith het volgende:
Ik weet dat het DWDD is, maar het is allemaal wel heel erg 'de holocaust in hapklare brokken'. Dit onderwerp verdient wel even iets meer diepgang.
Inderdaad, dit zijn de mensen die hebben gedaan wat al die toetsenbordhelden ook zouden doen in zo'n situatie.quote:
Indrukwekkend verhaal ja. Ook mooi dat hij op 100-jarige leeftijd het verhaal zo goed kan vertellen...hij zal wel één van de laatsten zijn...quote:
quote:Op maandag 4 mei 2015 19:51 schreef Monolith het volgende:
[..]
Inderdaad, dit zijn de mensen die hebben gedaan wat al die toetsenbordhelden ook zouden doen in zo'n situatie.
Ik heb medelijden met jequote:Op maandag 4 mei 2015 19:12 schreef Specularium het volgende:
Komt Ben Ali Libi nog een goocheltruc doen?
Dat iemand als Matthijs, met zó'n salaris, dan ook nog met droge ogen durft te beweren dat hij 'wel heel hard werkt, hoor!'. Dat zeggen mensen die bizar veel geld voor weinig krijgen altijd. Dimitri Verhulst mocht laatst het boekengeschenk schrijven en hij zei, op de vraag van Matthijs of dat niet ongelofelijk hard werken was: "Mensen in fabrieken, die werken hard." Hè hè, dacht ik, eindelijk iemand die het zegtquote:
vuige baas is hetquote:Op maandag 4 mei 2015 19:53 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Indrukwekkend verhaal ja. Ook mooi dat hij op 100-jarige leeftijd het verhaal zo goed kan vertellen...hij zal wel één van de laatsten zijn...
Vanavond laat dus.quote:Aan Tafel: achter de schermen van De Wereld Draait Door
Voor het eerst in tien jaar laat De Wereld Draait Door enkele weken een filmploeg toe op de redactie. In deze periode komt onder meer het Pop-Up museum tot stand; binnen drie maanden wordt een archeologisch museum in hartje Amsterdam omgebouwd tot een tijdelijk museum van verborgen kunst. Ondertussen gaan de dagelijkse uitzendingen gewoon door. Op 7 januari 2015, de dag van de aanslag op Charlie Hebdo, wordt het programma onder hoogspanning gemaakt. ‘Ik hoor dat de gasten die op de bank zitten door hun geliefden geadviseerd zijn niet te gaan’, is de laatste aanwijzing aan Matthijs van Nieuwkerk voordat hij zijn presentatie begint. Die week haalt DWDD een kijkcijferrecord. Vaste gasten als Marc-Marie Huijbregts en Halina Reijn, hoofdredacteur Dieuwke Wynia en presentator Matthijs van Nieuwkerk vertellen openhartig over wat het vraagt om elke dag een spraakmakende talkshow te maken. Regie: Heleen Minderaa.
'Aan Tafel: achter de schermen van de De Wereld Draait Door' is dinsdag 5 mei om 22.15 uur te zien bij de VARA op NPO 1.
Aan de zijkant, net als 99% van Nederland.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 19:43 schreef Abrikozentaart het volgende:
aan welke kant zou Matthijs hebben gestaan in de WO II???
met de armpjes over elkaarquote:Op dinsdag 5 mei 2015 19:44 schreef PirE het volgende:
[..]
Aan de zijkant, net als 99% van Nederland.
"Heinz heeft -en dit is grappig, Jan, even opletten- vandaag drie Joden op het oog. Hij pfftthhshaa, ja sorry, ik weet al waar het over gaat, besluit er in z'n eentje op af te stappen, maar hij weet niet dat deze drie Joden allang hahaha elders ondergedoken zitten. Nou, Bruno belt aan en dan gebeurt er dit..."quote:Op dinsdag 5 mei 2015 19:57 schreef Monolith het volgende:
Met het dagelijkse item 'de NSB draait door'.
Vind het niet zo leuk dat jij dit zegt over Frits Barend.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 19:56 schreef Stofje het volgende:
En als er dan een Jood afgevoerd werd, stond Mathijs te schreeuwen: "en doorrrrrrrr".
#uniektalentquote:Op dinsdag 5 mei 2015 19:33 schreef Specularium het volgende:
Eindelijk een diepte-interview met Dieuwke.
[ afbeelding ]
Er is toch nooit een uitzending op een vrije dag?quote:Op dinsdag 5 mei 2015 20:49 schreef Arcee het volgende:
Waarom waren er gisteren en vandaag eigenlijk geen reguliere uitzendingen? Was Matthijs bang dat iemand zijn monsterlijke salaris(verhoging) ter discussie zou brengen?
Dodenherdenking is geen officiële vrije dag, zelfs Bevrijdingsdag niet.,quote:Op dinsdag 5 mei 2015 20:53 schreef Felagund het volgende:
[..]
Er is toch nooit een uitzending op een vrije dag?
Ik woon niet meer in Nederland, maar iedere vijf jaar is toch voor de meeste mensen toch wel een vrije dag? Koningsdag is ook niet automatisch een vrije dag, net als goede vrijdag en hemelvaart. Volgens mij is er op die dagen ook geen DWDD.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 20:54 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dodenherdenking is geen officiële vrije dag, zelfs Bevrijdingsdag niet.,
Voor veel mensen wel idd, maar er zijn genoeg bedrijfstakken waar je vandaag geen vrij kreeg. Dat hangt van de CAO af.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 21:02 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik woon niet meer in Nederland, maar iedere vijf jaar is toch voor de meeste mensen toch wel een vrije dag? Koningsdag is ook niet automatisch een vrije dag, net als goede vrijdag en hemelvaart. Volgens mij is er op die dagen ook geen DWDD.
Dan heeft Matthijs dus een goed CAO.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 21:07 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Voor veel mensen wel idd, maar er zijn genoeg bedrijfstakken waar je vandaag geen vrij kreeg. Dat hangt van de CAO af.
Het lijkt iets van het laatste moment geweest te zijn:quote:Op dinsdag 5 mei 2015 20:53 schreef Felagund het volgende:
Er is toch nooit een uitzending op een vrije dag?
quote:Matthijs van Nieuwkerk even niet live
De Wereld Draait Door heeft de live uitzendingen van maandag- en dinsdagavond geschrapt.
"Vanavond geen live-uitzending, maar een compilatie van WOII gerelateerde gesprekken met o.a. Hanneke Groenteman", laat het programma weten via Twitter.
Dinsdag staat er ook geen uitzending van De Wereld Draait Door op het programma. Om 22.15 uur wordt de documentaire Aan tafel: The making of DWDD uitgezonden. Hierin is te zien hoe de talkshow tot stand komt.
Er is woensdag weer een gewone aflevering te zien van het programma van Matthijs van Nieuwkerk.
Bron: Telegraaf
Je boek bij VI pluggen werkt beter dat welquote:Op dinsdag 5 mei 2015 22:46 schreef OProg het volgende:
Alsof ze niet door had wat een boek in dwdd laten zien doet.
Ik neem aan dat we het dan niet over literatuur hebben?quote:Op dinsdag 5 mei 2015 22:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Je boek bij VI pluggen werkt beter dat wel
Wel over prijzen winnenquote:Op dinsdag 5 mei 2015 22:50 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Ik neem aan dat we het dan niet over literatuur hebben?
Verkopen of prijzen winnen. Niet zo heel veel verschil. Levert allebei geld op natuurlijk.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 22:51 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Ow ja daar draait het tegenwoordig om bij boeken.
Het leek me al een vreselijk stukje zelfbevlekking.quote:
Echt werkelijk niets interessants.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 23:00 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het leek me al een vreselijk stukje zelfbevlekking.
Hij was iets minder eng dan die 116-delige reeks over Borsato.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 23:00 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het leek me al een vreselijk stukje zelfbevlekking.
of in de nacht van de popmuziekquote:Op dinsdag 5 mei 2015 20:44 schreef Karina het volgende:
Eerlijk gezegd vind ik Matthijs buiten DWDD altijd wel leuk. Zoals bijvoorbeeld bij de Top2000. Veel vlotter.
Dat hebben ze tijdens de zomerstop heel wat jaren geprobeerd en er keek geen hond naar.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 23:30 schreef Abrikozentaart het volgende:
Dit programma kan ook wel zonder een presentator van 6 ton
Zoiets moet ook undercover gefilmd worden om het echt interessant te laten maken, nu zijn ze camerabewust en daarom is het nog niet echt achter de schermen.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 23:03 schreef rubbereend het volgende:
dat was nogal oppervlakkig, beetje overal meekijken, vrijwel nergens echt iets zien
Presentatie:Matthijs van Nieuwkerk,quote:Op woensdag 6 mei 2015 18:40 schreef DrDentz het volgende:
Heeft Matthijs vanavond al weer zin om te werken voor zijn geld of neemt hij nog een dagje vrij?
Nee, maar volgens mij is heel Wallonië zwaar verpauperd.quote:
Zelfs Brussel is lelijk.quote:
Paul de Leeuw was daar ook populair, dus, ja.quote:Op woensdag 6 mei 2015 19:08 schreef DrDentz het volgende:
Iedereen in Nederland haat Jan Mulder volgens mij, in België is hij wel populair, daar is het bijzonder als iemand hard schreeuwt op tv.
Spreek voor je zelf.quote:Op woensdag 6 mei 2015 19:08 schreef DrDentz het volgende:
Iedereen in Nederland haat Jan Mulder volgens mij,
Toots Thielemans ookquote:Op woensdag 6 mei 2015 19:09 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Paul de Leeuw was daar ook populair, dus, ja.
Mijn Godquote:Op woensdag 6 mei 2015 19:10 schreef Sked het volgende:
[..]
Jij bent dan een dermate smakeloos figuur dat niemand jou serieus neemt
Tong heeft alleen platen van Kane, Bluff en Di-rectquote:Op woensdag 6 mei 2015 19:10 schreef Sked het volgende:
[..]
Jij bent dan een dermate smakeloos figuur dat niemand jou serieus neemt
ik mis Solomonica...quote:Op woensdag 6 mei 2015 19:11 schreef Mani89 het volgende:
Er zit een plastische chirurgie ramp achter Gerdi.
Vergeet Blöff niet.quote:Op woensdag 6 mei 2015 19:11 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Tong heeft alleen platen van Kane, Bluff en Di-rect
Ja als ze bij DWDD slim waren huurde ze haar gewoon elke dag in als Meisje Achter Matthijs.quote:
Mocros doen creatief met krans.quote:
Nederland was dan ook neutraal.quote:Op woensdag 6 mei 2015 19:15 schreef KingRoland het volgende:
Over de 1e wereldoorlog hoor je tegenwoordig amper wat.
Wij hielden er nog een keizerlijke asielzoeker aan over.quote:Op woensdag 6 mei 2015 19:15 schreef KingRoland het volgende:
Nee inderdaad, hoe zou het daar mee gaan?quote:Op woensdag 6 mei 2015 19:15 schreef KingRoland het volgende:
Hier jaquote:Op woensdag 6 mei 2015 19:15 schreef KingRoland het volgende:
Of van Anne Frank.quote:Op woensdag 6 mei 2015 19:20 schreef Sked het volgende:
Ze zou zo de moeder van Marianne Vos kunnen zijn
Die was goed in blowenquote:
Dat deden we eigenlijk gedurende een groot deel van onze geschiedenis, dus echt gedenkwaardig is dat niet.quote:Op woensdag 6 mei 2015 19:17 schreef DrDentz het volgende:
[..]
We dreven wel aardig handel met de Duitsers
Hij had wel een authentieke Kubrick baard.quote:Op woensdag 6 mei 2015 19:23 schreef DrDentz het volgende:
Reinout Oerlemans is toch al de nieuwe Steven Spielberg? Of is hij Kubrick?
Dit is George Lucasquote:Op woensdag 6 mei 2015 19:23 schreef DrDentz het volgende:
Reinout Oerlemans is toch al de nieuwe Steven Spielberg? Of is hij Kubrick?
Wat is er eng aan ?quote:
Dat vieze ringbaardjequote:
Alleen kinderlokkers hebben zo'n baardje.quote:
Hij heeft wel iets van Rickie Servais.quote:
Daar heb je ze.quote:
Bossie houdt daar ook wel vanquote:
quote:Op woensdag 6 mei 2015 19:33 schreef Mani89 het volgende:
Het blijft een ontzettende engnek die Sybrand.
Nee sorry ik hap deze keer nietquote:Op woensdag 6 mei 2015 19:36 schreef tralalala het volgende:
Geen Conan en co dus goede Tv draait door.
Dat is om te verbergen dat ze echt heel erge kutteksten schrijvenquote:Op woensdag 6 mei 2015 19:37 schreef Mani89 het volgende:
Sing-a-song writers kunnen nooit eens normaal duidelijk articuleren.
Ze proberen allemaal op Bob Dylan te lijken.quote:Op woensdag 6 mei 2015 19:37 schreef Mani89 het volgende:
Sing-a-song writers kunnen nooit eens normaal duidelijk articuleren.
Die begon ooit op FOK!, ten tijde van Big Brother.quote:
Nee nee nee neeeeeeequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |