Ik ook niet. Jammer dat Matthijs niet echt luisterde naar haar verhaal. Zomaar over haar opmerking heenwalsen dat ze vier keer verraden is maar dat ze het vijfde gezin als haar familie beschouwtquote:Op maandag 4 mei 2015 19:39 schreef Van_Poppel het volgende:
Had dit interview met Groenteman nog niet gezien. Wist helemaal niet dat ze dit heeft meegemaakt.
Deporteren voor Dummies.quote:Op maandag 4 mei 2015 19:23 schreef Monolith het volgende:
Ik weet dat het DWDD is, maar het is allemaal wel heel erg 'de holocaust in hapklare brokken'. Dit onderwerp verdient wel even iets meer diepgang.
Inderdaad, dit zijn de mensen die hebben gedaan wat al die toetsenbordhelden ook zouden doen in zo'n situatie.quote:
Indrukwekkend verhaal ja. Ook mooi dat hij op 100-jarige leeftijd het verhaal zo goed kan vertellen...hij zal wel één van de laatsten zijn...quote:
quote:Op maandag 4 mei 2015 19:51 schreef Monolith het volgende:
[..]
Inderdaad, dit zijn de mensen die hebben gedaan wat al die toetsenbordhelden ook zouden doen in zo'n situatie.
Ik heb medelijden met jequote:Op maandag 4 mei 2015 19:12 schreef Specularium het volgende:
Komt Ben Ali Libi nog een goocheltruc doen?
Dat iemand als Matthijs, met zó'n salaris, dan ook nog met droge ogen durft te beweren dat hij 'wel heel hard werkt, hoor!'. Dat zeggen mensen die bizar veel geld voor weinig krijgen altijd. Dimitri Verhulst mocht laatst het boekengeschenk schrijven en hij zei, op de vraag van Matthijs of dat niet ongelofelijk hard werken was: "Mensen in fabrieken, die werken hard." Hè hè, dacht ik, eindelijk iemand die het zegtquote:
vuige baas is hetquote:Op maandag 4 mei 2015 19:53 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Indrukwekkend verhaal ja. Ook mooi dat hij op 100-jarige leeftijd het verhaal zo goed kan vertellen...hij zal wel één van de laatsten zijn...
Vanavond laat dus.quote:Aan Tafel: achter de schermen van De Wereld Draait Door
Voor het eerst in tien jaar laat De Wereld Draait Door enkele weken een filmploeg toe op de redactie. In deze periode komt onder meer het Pop-Up museum tot stand; binnen drie maanden wordt een archeologisch museum in hartje Amsterdam omgebouwd tot een tijdelijk museum van verborgen kunst. Ondertussen gaan de dagelijkse uitzendingen gewoon door. Op 7 januari 2015, de dag van de aanslag op Charlie Hebdo, wordt het programma onder hoogspanning gemaakt. ‘Ik hoor dat de gasten die op de bank zitten door hun geliefden geadviseerd zijn niet te gaan’, is de laatste aanwijzing aan Matthijs van Nieuwkerk voordat hij zijn presentatie begint. Die week haalt DWDD een kijkcijferrecord. Vaste gasten als Marc-Marie Huijbregts en Halina Reijn, hoofdredacteur Dieuwke Wynia en presentator Matthijs van Nieuwkerk vertellen openhartig over wat het vraagt om elke dag een spraakmakende talkshow te maken. Regie: Heleen Minderaa.
'Aan Tafel: achter de schermen van de De Wereld Draait Door' is dinsdag 5 mei om 22.15 uur te zien bij de VARA op NPO 1.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |