*I saidquote:Op vrijdag 1 mei 2015 19:44 schreef DuvelDuvel het volgende:
Willy is niet heel grappig meer.
Alleen de oude zijn leuk.
There i set it
you set it.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 19:44 schreef DuvelDuvel het volgende:
There i set it
Dit weten we allemaal.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 19:44 schreef DuvelDuvel het volgende:
The Spirit That Guides Us.quote:
Set jij het maar even.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 19:44 schreef DuvelDuvel het volgende:
There i set it
Dat was echt heel ergquote:Op vrijdag 1 mei 2015 19:47 schreef MrBadGuy het volgende:
Die botenparade ging echt nergens over idd.
Saaie troep inderdaad.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 19:47 schreef MrBadGuy het volgende:
Die botenparade ging echt nergens over idd.
Was Tong er ook?quote:Op vrijdag 1 mei 2015 19:48 schreef Sked het volgende:
Het topic op FOK! was het beste van heel Koningsdag
Ah, wat een spannende dag had jij zeg.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 19:48 schreef Sked het volgende:
Het topic op FOK! was het beste van heel Koningsdag
Ik weet wel zeker dat het spannender dan die van jou wasquote:Op vrijdag 1 mei 2015 19:48 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ah, wat een spannende dag had jij zeg.
The Hot Stewards was me wel een geinig bandje.quote:
Zeker, zat ik maar de hele dag hier.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 19:49 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik weet wel zeker dat het spannender dan die van jou was
Voor jou hadden ze beter een item over een paar wielerrusjes gemaakt.quote:
Vertel me meer over alle bitchessss die je geneukt hebt die dag.quote:
Begin nou niet over zijn moederquote:Op vrijdag 1 mei 2015 19:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vertel me meer over alle bitchessss die je geneukt hebt die dag.
Ik weet de namen niet meerquote:Op vrijdag 1 mei 2015 19:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vertel me meer over alle bitchessss die je geneukt hebt die dag.
Ah, het is nog christelijk verantwoord ook.quote:
Lekker man, laat gaan.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 19:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Voor jou hadden ze beter een item over een paar wielerrusjes gemaakt.
Dan hoeft het van mij gelijk niet meer.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 19:50 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ah, het is nog christelijk verantwoord ook.
Ik verwachtte eigenlijk dat ie over mijn moeder zou beginnen, daar had ik nog wel een leuke comeback op gehad.quote:
White Metalquote:Op vrijdag 1 mei 2015 19:50 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ah, het is nog christelijk verantwoord ook.
Hij zet zichzelf al genoeg voor lul gelukkigquote:Op vrijdag 1 mei 2015 19:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik verwachtte eigenlijk dat ie over mijn moeder zou beginnen, daar had ik nog wel een leuke comeback op gehad.
Maar hier kan ik niets op zeggen.
Genee, Derksen en Gijp.quote:
Mooi hoe jij nu van streek raaktquote:Op vrijdag 1 mei 2015 19:52 schreef Sked het volgende:
[..]
Hij zet zichzelf al genoeg voor lul gelukkig
Ah, wat schattig.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 19:53 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Mooi hoe jij nu van streek raaktDit was echt makkelijk.
Ik zit nou eenmaal niet in spanning af te wachten tot iemand op mijn post reageert, dus zie ik een post soms wat laterquote:Op vrijdag 1 mei 2015 19:54 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zo, moest je hiervoor zo lang nadenken?
Ik had een christelijke studiegenoot die alleen maar naar dat soort bands luisterde. Dan heb ik heb toch liever gewoon fatsoenlijke black of death metal.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 19:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
White Metalal vind ik Flyleaf best leuk
Ben ik ook niet zo van moet ik zeggen, van de traditionele noorse black vind ik eigenlijk alleen Ulver echt tof.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 19:57 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik had een christelijke studiegenoot die alleen maar naar dat soort bands luisterde. Dan heb ik heb toch liever gewoon fatsoenlijke black of death metal.
Ach je moet er van houden, maar het gaat er mij meer om dat boze mannen muziek met prijs de heer teksten gewoon niet past. Dat is net alsof Frans Bauer opeens intellectueel verantwoorde, poëtische teksten zou gaan zingen.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 19:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ben ik ook niet zo van moet ik zeggen, van de traditionele noorse black vind ik eigenlijk alleen Ulver echt tof.
quote:Matthijs van Nieuwkerk even niet live
De Wereld Draait Door heeft de live uitzendingen van maandag- en dinsdagavond geschrapt.
"Vanavond geen live-uitzending, maar een compilatie van WOII gerelateerde gesprekken met o.a. Hanneke Groenteman", laat het programma weten via Twitter.
Dinsdag staat er ook geen uitzending van De Wereld Draait Door op het programma. Om 22.15 uur wordt de documentaire Aan tafel: The making of DWDD uitgezonden. Hierin is te zien hoe de talkshow tot stand komt.
Er is woensdag weer een gewone aflevering te zien van het programma van Matthijs van Nieuwkerk.
bron
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |