Je boek bij VI pluggen werkt beter dat welquote:Op dinsdag 5 mei 2015 22:46 schreef OProg het volgende:
Alsof ze niet door had wat een boek in dwdd laten zien doet.
Ik neem aan dat we het dan niet over literatuur hebben?quote:Op dinsdag 5 mei 2015 22:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Je boek bij VI pluggen werkt beter dat wel
Wel over prijzen winnenquote:Op dinsdag 5 mei 2015 22:50 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Ik neem aan dat we het dan niet over literatuur hebben?
Verkopen of prijzen winnen. Niet zo heel veel verschil. Levert allebei geld op natuurlijk.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 22:51 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Ow ja daar draait het tegenwoordig om bij boeken.
Het leek me al een vreselijk stukje zelfbevlekking.quote:
Echt werkelijk niets interessants.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 23:00 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het leek me al een vreselijk stukje zelfbevlekking.
Hij was iets minder eng dan die 116-delige reeks over Borsato.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 23:00 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het leek me al een vreselijk stukje zelfbevlekking.
of in de nacht van de popmuziekquote:Op dinsdag 5 mei 2015 20:44 schreef Karina het volgende:
Eerlijk gezegd vind ik Matthijs buiten DWDD altijd wel leuk. Zoals bijvoorbeeld bij de Top2000. Veel vlotter.
Dat hebben ze tijdens de zomerstop heel wat jaren geprobeerd en er keek geen hond naar.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 23:30 schreef Abrikozentaart het volgende:
Dit programma kan ook wel zonder een presentator van 6 ton
Zoiets moet ook undercover gefilmd worden om het echt interessant te laten maken, nu zijn ze camerabewust en daarom is het nog niet echt achter de schermen.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 23:03 schreef rubbereend het volgende:
dat was nogal oppervlakkig, beetje overal meekijken, vrijwel nergens echt iets zien
Presentatie:Matthijs van Nieuwkerk,quote:Op woensdag 6 mei 2015 18:40 schreef DrDentz het volgende:
Heeft Matthijs vanavond al weer zin om te werken voor zijn geld of neemt hij nog een dagje vrij?
Nee, maar volgens mij is heel Wallonië zwaar verpauperd.quote:
Zelfs Brussel is lelijk.quote:
Paul de Leeuw was daar ook populair, dus, ja.quote:Op woensdag 6 mei 2015 19:08 schreef DrDentz het volgende:
Iedereen in Nederland haat Jan Mulder volgens mij, in België is hij wel populair, daar is het bijzonder als iemand hard schreeuwt op tv.
Spreek voor je zelf.quote:Op woensdag 6 mei 2015 19:08 schreef DrDentz het volgende:
Iedereen in Nederland haat Jan Mulder volgens mij,
Toots Thielemans ookquote:Op woensdag 6 mei 2015 19:09 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Paul de Leeuw was daar ook populair, dus, ja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |