abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 1 mei 2015 @ 19:27:36 #76
181126 MouzurX
Misschien?
pi_152188271
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2015 12:38 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Ik ben alleen wel benieuwd of mijn reis dan niet duurder wordt als ik bij een overstap in breda even koffie wil halen dan moet ik uitchecken en daarna weer inchecken. :P
Als het binnen een half uur is zou het niks moeten kosten
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
  vrijdag 1 mei 2015 @ 20:04:34 #77
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_152189392
are we infinite or am I alone
pi_152189485
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2015 05:43 schreef Kassamiep het volgende:

[..]

Blijft de vraag staan: hoe helpen deze poortjes tegen zwartrijders ? Zoals ik eerder al aangaf zie je dat ze in de praktijk geen enkel probleem vormen voor de zwartrijder met traptechniek.
Er staan beveiligers bij de poortjes die dit soort grapjassen eruit pikken.
pi_152189490
Dat wordt zoveel mogelijk negeren. Pfrt.
pi_152189536
quote:
14s.gif Op donderdag 30 april 2015 21:58 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:

[..]

Dit werkt niet met een treinkaartje gekocht in Praag, die werken met normale papieren kaartjes. Kaartjes gekocht in Polen, Bosnie of Servie zullen ook wel niet werken en dan sta je daar dus. De NS denkt dat de hele wereld om Utrecht draait en Utrecht het middelpunt van de wereld is. :')
Utrecht is ook echt een wereldstad, Moskou, Sao Paulo, Tokio, Quanzhao en Beijing verbleken er gewoon bij. :')
Heb je gelezen waar je op reageert?!
"Barcode scannen" betekent dat je met je papieren treinkaartje met een streepjescode ("barcode") ook de poortjes kunt openen.
Een in Praag, Moskou, Polen of waar dan ook gekocht papieren kaartje waarmee je naar Nederland kunt reizen staat een barcode op en kun je dus WEL de poortjes mee openen.
  vrijdag 1 mei 2015 @ 20:26:40 #81
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_152190107
Ze moeten dit in Utrecht doen gelijk heel dat winkel gedeelde bankroet.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_152190256
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2015 20:07 schreef Childofthe90s het volgende:

[..]

Er staan beveiligers bij de poortjes die dit soort grapjassen eruit pikken.
Op Rotterdam CS wellicht. Maar straks op station Schubbekutveen ook ?
pi_152191365
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2015 20:31 schreef Kassamiep het volgende:

[..]

Op Rotterdam CS wellicht. Maar straks op station Schubbekutveen ook ?
Op rotterdam is dat ook niet het geval. Waarom moet je beveiligers bij poortjes gaan laten staan dan?

Maar ja vanochtend zeiden ze dat het inchecken 0 cent van je kaart afgeschreven zou worden....vreemd want op welk saldo reis je dan van a naar b. Ik denk dat niemand er weer geen fuk van begreep.
Ik ging avonds na het stappen weles bij die donner zaak wat halen. Echt super tent, maar ja met dit soort geintjes ga ik het gewoon mijden. Het effect van zwart rijden zal gewoon nihil zijn,. Want de meeste zwartrijders hebben gewoon een ov pas. Ik denk dat die gasten gewoon door de poortjes gaan met te weinig saldo en vervolgens kom een condudteur ze in de trein erop wijzen. Allemaal bullshit. Het effect van zwartrijden en geweld zal niet veel minder worden denk ik zo.

Ik was laast op het nieuwe station den haag, daar zie je geen enkel poortje, alleen maar van die incheck dingen.....waarom daar geen poortjes?
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_152195603
quote:
1s.gif Op donderdag 30 april 2015 20:29 schreef Bittere_Ernst. het volgende:

[..]

En mensen willen een veiliger OV, minder agressieve zwartrijders toch?
Precies ik geloof dat 80% van de geweldincidenten veroorzaakt wordt door zwartrijders, logisch dat ze deze stap zetten, heel vervelend als je een broodje wilt kopen maar dan zal ik moeten inchecken.
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
pi_152195782
Tot de jaren '60 moest je een perronkaartje kopen als je zonder treinbiljet iemand wilde ophalen / wegbrengen, afgesloten perrons zijn dus niet iets van de huidige tijd, het is alleen een tijdje weg geweest.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Perronkaartje
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
  vrijdag 1 mei 2015 @ 23:00:22 #86
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_152196115
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2015 19:11 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik was vanochtend dus op centraal station

WAT EEN FUKKING SCHERSVERTONING ZEG...

waren zo 30 man opgetrommerld, de nos was er, er liepen van die pubers met een ipad ofzo en ns jas en die gingen aan de mensen vragen wat ze er van vonden en deelde gele plantjes uit aan reizigers....
stond een vent op een soort trap te gillen dat de poortjes dicht waren, iedere blinde kon dat zelf wel zien,
en hij meldde ook nog effe dat als je door die poortjes liep er 0.0 cent afgeschreven ging worden.....

:) :) :) :)

Ik vroeg me af was die 0.0 cent alleen vandaag...ik ging maar niets vragen. Jezus wat een mongolen bij de ns.......alleen maar om die poortjes dichtgingen zo een show opvoeren.
mods, mag deze monotone klaagzang naar KLB?
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
  vrijdag 1 mei 2015 @ 23:08:27 #87
435923 Bittere_Ernst.
Ik ben verbitterd!
pi_152196415
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2015 22:44 schreef Buster24 het volgende:

[..]

Precies ik geloof dat 80% van de geweldincidenten veroorzaakt wordt door zwartrijders, logisch dat ze deze stap zetten, heel vervelend als je een broodje wilt kopen maar dan zal ik moeten inchecken.
In het OV van de Metro ben je ook niet heel slecht voorzien met de Boterhamexpress die op een aantal stations staat. Al is de AH to go wel handig voor vergeten boodschappen. Maar daar is dus blijkbaar wel een alternatief voor geboden, half uurtje shoptijd, kun je zelfs nog iets bij de dönerzaak halen.
Maar diep van binnen lach ik.
pi_152196582
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2015 23:08 schreef Bittere_Ernst. het volgende:

[..]

In het OV van de Metro ben je ook niet heel slecht voorzien met de Boterhamexpress die op een aantal stations staat. Al is de AH to go wel handig voor vergeten boodschappen. Maar daar is dus blijkbaar wel een alternatief voor geboden, half uurtje shoptijd, kun je zelfs nog iets bij de dönerzaak halen.
Precies...............

Ik snap dat geklaag ook niet zo, iedere keer als er een NS medewerker in elkaar wordt getrapt gilt iedereen moord & brand en EIST maatregelen en dan komen die maatregelen er gaan we lopen zeuren dat "we ons broodje döner niet kunnen halen"
  vrijdag 1 mei 2015 @ 23:19:14 #89
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_152196730
quote:
Reizigers kunnen er alleen nog in met een ov-chipkaart waar 20 euro op staat. Volgens de NS is de maatregel nodig om zwartrijders te weren en zo de veiligheid van medewerkers te vergroten. Veel incidenten in de trein worden veroorzaakt door zwartrijders.

Mishandelingen
De poortjes op Rotterdam Centraal zouden eigenlijk pas over een half jaar worden afgesloten, maar de NS besloot dat moment te vervroegen na meerdere mishandelingen van conducteurs.
Lijkt me een Pyrrusoverwinning voor de controleurs, want eens de poortjes hun taak overgenomen hebben zijn zij overbodig...
pi_152197471
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2015 23:13 schreef Buster24 het volgende:

[..]

Precies...............

Ik snap dat geklaag ook niet zo, iedere keer als er een NS medewerker in elkaar wordt getrapt gilt iedereen moord & brand en EIST maatregelen en dan komen die maatregelen er gaan we lopen zeuren dat "we ons broodje döner niet kunnen halen"
Weet je wat probleem is met dat in elkaar slaan?
Die medewerkers van de NS zijn allemaal stoere mongolen.
iemand heeft geen kaartje? ja en?
Dan gaat zo een medewerker van de ns heel stoer lopen doen met gevaar voor eigen leven....
Ja waar praten we dan meestal over? over bedragen van 10 euro ofzo ....
en dan gaan ze zo praten dat er geweld aan te pas komt...ja lekker belangrijk...het ergste wat nederland overkomt....iemand heeft geen kaartje...dus we moeten hem arresteren....in elkaar slaan...

joh donder op met dat ns personeel....allemaal gekkies...als je nergens aan de bak komt kan je wel bij de ns werken.

En echte criminelen? ja die laten we gewoon lopen...maar een kaartje in de trein gaan we lekker aanpakken......lekker stations dichtgooien enzo hahahahaha het is 1 grote fukking grap om bedragen van minder als 10 euro. HET grootste gedeelte van de reizigers koop gewoon een kaartje.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
  zaterdag 2 mei 2015 @ 00:21:40 #91
435923 Bittere_Ernst.
Ik ben verbitterd!
pi_152198612
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2015 23:42 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Dan gaat zo een medewerker van de ns heel stoer lopen doen met gevaar voor eigen leven....
en dan gaan ze zo praten dat er geweld aan te pas komt...ja lekker belangrijk...het ergste wat nederland overkomt....iemand heeft geen kaartje...dus we moeten hem arresteren....in elkaar slaan...

joh donder op met dat ns personeel....allemaal gekkies...als je nergens aan de bak komt kan je wel bij de ns werken.

En echte criminelen? ja die laten we gewoon lopen...maar een kaartje in de trein gaan we lekker aanpakken......lekker stations dichtgooien enzo hahahahaha het is 1 grote fukking grap om bedragen van minder als 10 euro. HET grootste gedeelte van de reizigers koop gewoon een kaartje.
Wat doe jij voor werk/opleiding?
Maar diep van binnen lach ik.
  zaterdag 2 mei 2015 @ 00:22:32 #92
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_152198633
quote:

[..]

:')
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_152199793
Jullie mensen begrijpen het niet. Ik woon minder dan een halve kilometer van Centraal en ik reis nooit maar dan ook nooit met het OV. Ik ben wel bijna elke 2e dag op Centraal. Dan ga je naar de Burger King, Doner Company (fantastische doners, niet te beschrijven) of starbucks (voor de hipsters dan). Ik zal nooit meer naar doner company gaan, wat een ramp is. Ik ben er net zoals veel wijkbewoners laaiend over. Ik begrijp dat hele OV-Chipkaart systeem en gedoe ook niet. Heb nooit een OV-kaart gehad en ben ook niet van plan eentje te hebben (heb daardoor ook geen studentreisproduct aangevraagd). Ik ben nu laaiend nooit meer naar doner company te kunnen lopen. Zwartrijders zullen trouwens nog steeds over die hekje van 50cm heen kunnen springen. De winkeliers zullen allen heel snel failliet gaan, is nu al beetje gaande maar het gaat alleen maar erger worden. En de doorloop nu is ook heel donker en smal, absoluut niet gezellig. Ook kun je gasten of bezoekende familieleden niet meer ophalen van het perron. NS altijd -1
pi_152199864
quote:
8s.gif Op zaterdag 2 mei 2015 01:08 schreef Gekke-Afghaan het volgende:
Jullie mensen begrijpen het niet. Ik woon minder dan een halve kilometer van Centraal en ik reis nooit maar dan ook nooit met het OV. Ik ben wel bijna elke 2e dag op Centraal. Dan ga je naar de Burger King, Doner Company (fantastische doners, niet te beschrijven) of starbucks (voor de hipsters dan). Ik zal nooit meer naar doner company gaan, wat een ramp is. Ik ben er net zoals veel wijkbewoners laaiend over. Ik begrijp dat hele OV-Chipkaart systeem en gedoe ook niet. Heb nooit een OV-kaart gehad en ben ook niet van plan eentje te hebben (heb daardoor ook geen studentreisproduct aangevraagd). Ik ben nu laaiend nooit meer naar doner company te kunnen lopen. Die winkeliers zullen allen heel snel failliet gaan, is nu al beetje gaande maar het gaat alleen maar erger worden. En de doorloop nu is ook heel donker en smal, absoluut niet gezellig. NS altijd -1
Het is alleen maar goed dat zaken als Boner company failliet gaan.
pi_152199871
quote:
10s.gif Op zaterdag 2 mei 2015 01:12 schreef Peunage het volgende:

[..]

Het is alleen maar goed dat zaken als Boner company failliet gaan.
Doner company is heilig. Hoe durf je die goddelijke doners (altijd kalf nemen he) te beledigen.
pi_152199887
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2015 01:13 schreef Gekke-Afghaan het volgende:

[..]

Doner company is heilig. Hoe durf je die goddelijke doners (altijd kalf nemen he) te beledigen.
Böner :')
Fapsalon :')
pi_152199902
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 mei 2015 01:13 schreef Peunage het volgende:

[..]

Böner :')
Fapsalon :')
Over het algemeen zuigen de doners bij normale snackbars, maar Centraal is een heel ander verhaal. Zo licht, knapperig en lekker. Ik ga het missen
pi_152199984
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2015 01:14 schreef Gekke-Afghaan het volgende:

[..]

Over het algemeen zuigen de doners bij normale snackbars, maar Centraal is een heel ander verhaal. Zo licht, knapperig en lekker. Ik ga het missen
Jij bent inderdaad een gekke Afghaan. Beter open je een fast food keten met Afghaans eten in plaats van die Doner troep. Echt jammer, geen Afghaans of zelfs Iraans concept hier voor.
pi_152200056
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 mei 2015 01:19 schreef Peunage het volgende:

[..]

Jij bent inderdaad een gekke Afghaan. Beter open je een fast food keten met Afghaans eten in plaats van die Doner troep. Echt jammer, geen Afghaans of zelfs Iraans concept hier voor.
Wij hebben geen doner. Daarom altijd bij de turken halen. Nog steeds blijft doner company super lekker.
pi_152200072
Voor die winkeliers enzo is het natuurlijk sneu, maar aan de andere kant lijkt het me wel grappig als al die panden uiteindelijk leeg komen te staan, de zooi verpauperd en het een complete faal blijkt die poortjes dicht te gooien.
pi_152200098
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2015 01:24 schreef niels0 het volgende:
Voor die winkeliers enzo is het natuurlijk sneu, maar aan de andere kant lijkt het me wel grappig als al die panden uiteindelijk leeg komen te staan, de zooi verpauperd en het een complete faal blijkt die poortjes dicht te gooien.
En wie wordt daar beter van?
pi_152200165
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2015 01:26 schreef Gekke-Afghaan het volgende:

[..]

En wie wordt daar beter van?
Ik vind het gewoon lekker voor de NS.
pi_152200244
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2015 01:32 schreef niels0 het volgende:

[..]

Ik vind het gewoon lekker voor de NS.
Dat de NS een klerebedrijf is weet iedereen al
pi_152200400
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2015 01:38 schreef Gekke-Afghaan het volgende:

[..]

Dat de NS een klerebedrijf is weet iedereen al
Of een vette computerstoring op die poortjes. Ik weet hoe het er op luchthavens aan toe kan gaan als er een vlucht op het laatste moment uitvalt, maar bij railvervoer zijn de aantallen mensen en tokkies wat groter. Kijken hoe het dan gaat met de agressie jegens NSers. :')
pi_152201399
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2015 23:13 schreef Buster24 het volgende:

[..]

Precies...............

Mwoah. De meeste mensen - waaronder mijzelf- klagen dat ze niet zien hoe deze poortjes helpen bij het weren van agressieve zwartrijders. Dat doen ze elders immers ook niet.

En als je niet gelooft in de gepromote "vergroting van de veiligheid" hebben de poortjes dus alleen maar nadelen.
pi_152201888
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2015 01:24 schreef niels0 het volgende:
En het koste bijna allemaal 1 miljard ofzo _O_
  zaterdag 2 mei 2015 @ 09:19:09 #107
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_152202039
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2015 07:28 schreef Kassamiep het volgende:

[..]

Hoe ? Geloof jij echt dat deze poortjes criminelen en agressievelingen ontmoedigen ?
als er spoorwegpolitie controleert in het station wel.
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
pi_152202400
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 mei 2015 09:19 schreef Toekito het volgende:

[..]

als er spoorwegpolitie controleert in het station wel.
En gaan die op ieder station waar agressieve klootzakjes in of uit kunnen stappen controleren ?
Helaas, pindakaas.
  zaterdag 2 mei 2015 @ 10:05:05 #109
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_152202537
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2015 09:57 schreef Kassamiep het volgende:

[..]

En gaan die op ieder station waar agressieve klootzakjes in of uit kunnen stappen controleren ?
Helaas, pindakaas.
Dit.

Bovendien, wie zit er te wachten op een fascistenstaat waar overal agenten staan om je willekeurig te controleren? Ik niet :N
  zaterdag 2 mei 2015 @ 10:05:23 #110
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_152202541
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2015 23:46 schreef Eenskijken het volgende:
dat dit maar snel teruggedraaid mag worden. er zijn tig stations in steden die gelden als doorloop station om snel van de ene kant naar de andere kant te lopen, omdat je anders een tyfus eind om moet lopen. Die mensen willen helemaal niets te maken hebben met NS en ze hebben groot gelijk. Je moet daar toch gewoon zonder problemen doorheen kunnen lopen, zonder dat je opeens een ov kaart moet hebben of zelfs saldo erop moet hebben staan?
Waarom moet dat eigenlijk? Een bedrijfsgebouw dat in de weg staat tussen waar je bent en waar je wil zijn, daar lopp je toch ook niet even doorheen?
Prrrrr
pi_152203120
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2015 07:24 schreef Kassamiep het volgende:

[..]

Mwoah. De meeste mensen - waaronder mijzelf- klagen dat ze niet zien hoe deze poortjes helpen bij het weren van agressieve zwartrijders. Dat doen ze elders immers ook niet.

En als je niet gelooft in de gepromote "vergroting van de veiligheid" hebben de poortjes dus alleen maar nadelen.
Ik las vanmorgen in de krant dat het gaat om een periode van een jaar en dan volgt een evanluatie, of het daadwerkelijk geholpen heeft.

Helemaal niets doen is natuurlijk het makkelijkst, krijg je ook geen weerstand.
Feit is dat de NS als werkgever er alles aan moet doen om agressie tegen het personeel te verminderen en als blijkt dat het afsluiten van stations helpt is dat een begin.

En inderdaad zal er altijd nog een zwartrijder op station Brummen opstappen of over een hekje springen maar laten we eerst eens kijken of dit werkt voor we moord & brand schreeuwen.
pi_152204479
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2015 10:54 schreef Buster24 het volgende:

[..]

Ik las vanmorgen in de krant dat het gaat om een periode van een jaar en dan volgt een evanluatie, of het daadwerkelijk geholpen heeft.

Helemaal niets doen is natuurlijk het makkelijkst, krijg je ook geen weerstand.
Feit is dat de NS als werkgever er alles aan moet doen om agressie tegen het personeel te verminderen en als blijkt dat het afsluiten van stations helpt is dat een begin.

En inderdaad zal er altijd nog een zwartrijder op station Brummen opstappen of over een hekje springen maar laten we eerst eens kijken of dit werkt voor we moord & brand schreeuwen.
De NS kan beter zijn aggressieve personeel ontslaan.
Teveel randdebielen die met een ns pet op maar stoer lopen te doen.
Die gasten denken dat ze maar alles mogen doen tegen reizigers, arrogante debielen.
  zaterdag 2 mei 2015 @ 12:10:48 #113
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_152204519
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2015 09:57 schreef Kassamiep het volgende:

[..]

Helaas, pindakaas.
de grote 4 lijkt me een top begin. Helemaal uitbannen kan je niet. Maar wachten op een vermoorde conducteur lijkt me ook weer zo wat.
Sporten voor Sophia
pi_152204656
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 mei 2015 12:10 schreef Toekito het volgende:

[..]

de grote 4 lijkt me een top begin. Helemaal uitbannen kan je niet. Maar wachten op een vermoorde conducteur lijkt me ook weer zo wat.
We hebben poortjes, waarom hebben we conducteurs nodig?

Schaf conducteurs af en heel het probleem van agressie in treinen is opgelost w/
  zaterdag 2 mei 2015 @ 12:19:07 #115
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_152204695
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2015 12:17 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

We hebben poortjes, waarom hebben we conducteurs nodig?

Schaf conducteurs af en heel het probleem van agressie in treinen is opgelost w/
op kleinere stations zijn geen poortjes bijdehand figuur.
Sporten voor Sophia
pi_152204852
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 mei 2015 12:19 schreef Toekito het volgende:

[..]

op kleinere stations zijn geen poortjes bijdehand figuur.
Gewoon alle conducteurs ontslaan, levert de NS honderden miljoenen op
Op alle stations in nederland poortjes plaatsen kost 10 miljoen. Dikke honderd miljoen extra winst voor de NS dankzij mij. ^O^
  zaterdag 2 mei 2015 @ 12:28:24 #117
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_152204861
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2015 12:27 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Op alle stations in nederland poortjes plaatsen kost 10 miljoen. Dikke honderd miljoen extra winst voor de NS dankzij mij. ^O^
_O- redder van Nederland :')
Sporten voor Sophia
pi_152205067
quote:
Wauw, en waarom zouden mensen nog een kaartje kopen als NS-personeel niet meer zou controleren? Wat een ondoordachte reactie...
  zaterdag 2 mei 2015 @ 13:14:05 #119
321876 Cherna
Fuck the System
pi_152205763
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2015 12:09 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

De NS kan beter zijn aggressieve personeel ontslaan.
Teveel randdebielen die met een ns pet op maar stoer lopen te doen.
Die gasten denken dat ze maar alles mogen doen tegen reizigers, arrogante debielen.
Bedankt voor je bijdrage :).
krik, krak, sjiemela, sjiemela, sjiemela
krik, krak, sjiemela, sjiemela
pi_152208355
quote:

[..]

Ook een mooie oplossing, laat de 17 miljoen burgers OV belasting betalen, en dan gratis met de trein reizen door heel Nederland.Durf te wedden dat hiermee de agressie in een keer is opgelost.
pi_152208863
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2015 15:09 schreef MakkieR het volgende:

[..]

Ook een mooie oplossing, laat de 17 miljoen burgers OV belasting betalen, en dan gratis met de trein reizen door heel Nederland.Durf te wedden dat hiermee de agressie in een keer is opgelost.
uitstekend plan w/ w/ w/ w/

Het effect zou niet alleen invloed hebben op het geweld
mensen zouden veel meer gaan reizen, meer geld uitgeven in de steden, wat zou kunnen leiden tot meer werkgelegenheid. Ik ga rutte effe bellen.
  zaterdag 2 mei 2015 @ 16:13:31 #122
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_152209685
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2015 20:56 schreef klaasweetalles het volgende:

Ik was laast op het nieuwe station den haag, daar zie je geen enkel poortje, alleen maar van die incheck dingen.....waarom daar geen poortjes?
De paaltjes op Den Haag CS zijn tijdelijk. Als de verbouwing klaar is, komen daar ook poortjes.
  zaterdag 2 mei 2015 @ 16:14:50 #123
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_152209718
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2015 15:33 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

uitstekend plan w/ w/ w/ w/

Het effect zou niet alleen invloed hebben op het geweld
mensen zouden veel meer gaan reizen, meer geld uitgeven in de steden, wat zou kunnen leiden tot meer werkgelegenheid. Ik ga rutte effe bellen.
Hoe heeft dit positieve invloed op geweld als iedereen gratis mag reizen? :')
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
  zaterdag 2 mei 2015 @ 16:17:24 #124
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_152209785
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2015 15:09 schreef MakkieR het volgende:

[..]

Al die mensen die nooit met het OV reizen vinden dat vast een fantastisch idee.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
  zaterdag 2 mei 2015 @ 16:30:13 #125
321876 Cherna
Fuck the System
pi_152210175
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 mei 2015 16:14 schreef richolio het volgende:

[..]

Hoe heeft dit positieve invloed op geweld als iedereen gratis mag reizen? :')
Geen enkele. Je hebt ook nog reizigers onderling die elkaar in de haren vliegen om maar een simpel voorbeeld te benoemen.
  zaterdag 2 mei 2015 @ 16:34:40 #126
321876 Cherna
Fuck the System
pi_152210300
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2015 16:17 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Als dan die gratis OV klanten die geen auto bezitten dan ook aan mijn wegenbelasting mee betalen dan zijn we er toch :)
pi_152211172
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2015 16:17 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Een typisch gevalletje van " het is ook nooit goed " zal ik een poging doen.
Mensen die nooit met de OV reizen ( daar val ik ook onder ) " wordt het niet eens hoog tijd? "
Mensen die met de auto gaan ( daar van ik wel onder ) ben benieuwd hoeveel automobilisten de snelwegen mijden als het OV gratis is. met andere woorden hoeveel files zijn er dan nog over op snelwegen. Ik betaal graag een paar honderd euro extra voor een dienst dat we eigenlijk al betalen met zijn allen, hoe je het ook bekijkt. Misschien laat ik dan de auto ook wel staan en pak voor het gemak toch maar de trein vooral naar Amsterdam met al die heerlijke parkeertarieven.
pi_152211357
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2015 16:34 schreef Cherna het volgende:

[..]

Als dan die gratis OV klanten die geen auto bezitten dan ook aan mijn wegenbelasting mee betalen dan zijn we er toch :)
Het verschil is dan wel dat jij gebruik kunt maken van gratis OV, de OV klanten zonder auto of rijbewijs kunnen dat niet.
  zaterdag 2 mei 2015 @ 17:23:41 #129
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_152211423
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2015 17:12 schreef MakkieR het volgende:

[..]

Een typisch gevalletje van " het is ook nooit goed " zal ik een poging doen.
Mensen die nooit met de OV reizen ( daar val ik ook onder ) " wordt het niet eens hoog tijd? "
Mensen die met de auto gaan ( daar van ik wel onder ) ben benieuwd hoeveel automobilisten de snelwegen mijden als het OV gratis is. met andere woorden hoeveel files zijn er dan nog over op snelwegen. Ik betaal graag een paar honderd euro extra voor een dienst dat we eigenlijk al betalen met zijn allen, hoe je het ook bekijkt. Misschien laat ik dan de auto ook wel staan en pak voor het gemak toch maar de trein vooral naar Amsterdam met al die heerlijke parkeertarieven.
Daar heeft het OV helemaal geen capaciteit voor, en daar komt bij dat een trein je vervoert van een plek waar je niet bent naar een plek waar je niet heen hoeft.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_152212137
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2015 17:23 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Daar heeft het OV helemaal geen capaciteit voor, en daar komt bij dat een trein je vervoert van een plek waar je niet bent naar een plek waar je niet heen hoeft.
Daar beschrijf je precies wanneer je de auto neemt en wanneer de trein. soms is het inderdaad handiger om de auto te pakken, een keuze dat niet voor iedereen is weggelegd. maar ik kan mij ook goed voorstellen dat er gelegenheden zijn om de trein te pakken. Voor het overige dat er te weinig capaciteiten zou zijn, dat is uiteraard goed te onderzoeken, al denk ik dat een trein makkelijk te verlengen is, gewoon een paar extra wagons erachter hangen voor zover het nodig is.
  zaterdag 2 mei 2015 @ 17:56:27 #131
321876 Cherna
Fuck the System
pi_152212213
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2015 17:52 schreef MakkieR het volgende:
Al denk ik dat een trein makkelijk te verlengen is, gewoon een paar extra wagons erachter hangen voor zover het nodig is.
Zo simpel is dat niet. Maar laten we gewoon dan betalen als je er gebruik van maakt. Dat gratis via belastingen of subsidies begin ik langzaam zat te worden. En dat wil wat zeggen als ik er al genoeg van begin te krijgen.
pi_152218059
Ik was net toevallig op rotterdam centraal.....

Ik heb altijd wat extra saldo op mij ov kaart, dus ik dacht ik check het even uit of ik dan er door kan...

En wat denk je? NOT!!!!

U HEEFT TE WEINIG SALDO......

Dus er stonden daar weer zo een 20 man bij die poortjes van de NS en gls en weet ik veel, dus ik vraag hoeveel saldo je dan nodig heb om door die poortjes te komen, de beste ns lul zei 20 euro! ik zei serieus? ja ....

al die verhalen dat je er door kon en binnen een uur weer uitging dat je dan niets op je kaart hoefde te hebben is allemaal bullshit!!!
  zaterdag 2 mei 2015 @ 22:08:34 #133
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_152218931
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2015 21:40 schreef klaasweetalles het volgende:

Ik heb altijd wat extra saldo op mij ov kaart, dus ik dacht ik check het even uit of ik dan er door kan...

En wat denk je? NOT!!!!

Dus er stonden daar weer zo een 20 man bij die poortjes van de NS en gls en weet ik veel, dus ik vraag hoeveel saldo je dan nodig heb om door die poortjes te komen, de beste ns lul zei 20 euro! ik zei serieus? ja ....

al die verhalen dat je er door kon en binnen een uur weer uitging dat je dan niets op je kaart hoefde te hebben is allemaal bullshit!!!
Waar lees je dan 'al die verhalen'?
The love you take is equal to the love you make.
pi_152218962
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2015 17:56 schreef Cherna het volgende:

[..]

Zo simpel is dat niet. Maar laten we gewoon dan betalen als je er gebruik van maakt. Dat gratis via belastingen of subsidies begin ik langzaam zat te worden. En dat wil wat zeggen als ik er al genoeg van begin te krijgen.
Ik begin genoeg te krijgen van geweld jegens NS personeel en dus tracht ik te komen met een geheel ander alternatief dan het streng optreden, of het op slot zetten van stations, en het voorzien van een wapenarsenaal aan NS medewerkers. Bovendien hoe kun je genoeg krijgen van iets dat nog niet eens bestaat.
pi_152219739
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 mei 2015 22:08 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Waar lees je dan 'al die verhalen'?
quote:
Business as usual. Dat is het beeld op de eerste dag dat de poortjes in de hal van centraal station gesloten zijn. Alleen passanten die inchecken met een OV-chipkaart kunnen er door. Als ze binnen een uur uitchecken kost dat ze geen saldo. Dan registreert de kaart dat de incheck geannuleerd is.
www.metronieuws.nl/rotter(...)gesloten-ns-poortjes

Vrijdagochtend was ik daar stond een vent in een toeter te gillen, dat als je door de poortjes loopt er 0 saldo van je rekening afgeschreven zou worden....je kan niet eens door die poortjes als je niet minimaal 20 euro op heb staan. Allemaal tegenstrijdig gelul, zoals dat vaker bij de ns gebeurt.
  zaterdag 2 mei 2015 @ 22:36:33 #136
40566 Ericr
Livewrong
pi_152219794
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2015 16:13 schreef freako het volgende:

[..]

De paaltjes op Den Haag CS zijn tijdelijk. Als de verbouwing klaar is, komen daar ook poortjes.
Alleen worden dat poortjes die alleen de perrons afsluiten, de stationshal blijft volledig toegankelijk.
  zaterdag 2 mei 2015 @ 22:38:11 #137
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_152219848
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2015 22:34 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

[..]

www.metronieuws.nl/rotter(...)gesloten-ns-poortjes

Vrijdagochtend was ik daar stond een vent in een toeter te gillen, dat als je door de poortjes loopt er 0 saldo van je rekening afgeschreven zou worden....je kan niet eens door die poortjes als je niet minimaal 20 euro op heb staan. Allemaal tegenstrijdig gelul, zoals dat vaker bij de ns gebeurt.
Het klopt wel dat het je geen saldo kost. Je moet alleen wel voldoende saldo op je kaart hebben. En als je dat niet hebt, kun je bij een automaat een eenmalig stationspassageproduct op je kaart zetten. Gratis.
pi_152219854
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2015 22:36 schreef Ericr het volgende:

[..]

Alleen worden dat poortjes die alleen de perrons afsluiten, de stationshal blijft volledig toegankelijk.
Dus daar kun je wel gewoon je broodje kopen....de NS doet tegenstrijdige dingen, zoals gewoonlijk,.
pi_152219944
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 mei 2015 22:38 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Het klopt wel dat het je geen saldo kost. Je moet alleen wel voldoende saldo op je kaart hebben. En als je dat niet hebt, kun je bij een automaat een eenmalig stationspassageproduct op je kaart zetten. Gratis.
stationspassageprodukt???nooit van gehoord, Hoe doe je dat , en is dat maar 1 keer geldig of je moet dat iedere opnieuw gaan doen? dus je koopt een stationspassageprodukt en je kan dan alsnog gratis in een trein stappen hahahahahaha HOE VERZINT DE NS DIT ALLEMAAL JOH _O- _O- _O- :W
  zaterdag 2 mei 2015 @ 22:41:41 #140
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_152219981
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2015 22:40 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

stationspassageprodukt???nooit van gehoord, Hoe doe je dat , en is dat maar 1 keer geldig of je moet dat iedere opnieuw gaan doen? dus je koopt een stationspassageprodukt en je kan dan alsnog gratis in een trein stappen hahahahahaha HOE VERZINT DE NS DIT ALLEMAAL JOH _O- _O- _O- :W
Heb je je eigen topic wel goed gelezen? Het is hierin allemaal al een keer uitgelegd.
pi_152220012
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 mei 2015 22:41 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Heb je je eigen topic wel goed gelezen? Het is hierin allemaal al een keer uitgelegd.
DOOR WIE? Ns medewerkers ofzo...
De ns weet het niet eens wat ze doen, laat staan forum gebruikers joh!
  zaterdag 2 mei 2015 @ 22:43:49 #142
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_152220066
wat een gedoe... :')
  zaterdag 2 mei 2015 @ 22:44:22 #143
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_152220083
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2015 22:42 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

DOOR WIE? Ns medewerkers ofzo...
De ns weet het niet eens wat ze doen, laat staan forum gebruikers joh!
In dit topic is het uitgelegd.

Jij bent alleen maar een beetje aan het schreeuwen, maar jezelf eerst even op de hoogte stellen van de juiste informatie? Nee, dat is te veel moeite. Druk nog maar een paar keer lekker op je caps lock, Klaas.
pi_152220697
quote:
13s.gif Op zaterdag 2 mei 2015 22:44 schreef Lienekien het volgende:

[..]

In dit topic is het uitgelegd.

Jij bent alleen maar een beetje aan het schreeuwen, maar jezelf eerst even op de hoogte stellen van de juiste informatie? Nee, dat is te veel moeite. Druk nog maar een paar keer lekker op je caps lock, Klaas.
jij bent gewoon zo een doos die doordeweeks in zo een ns pak rondloopt. Ik heb wat informatie over jou verzameld.

Het jij net zo een grote kont als de achterkant van een sprinter? zal me niets verbazen!
  zaterdag 2 mei 2015 @ 23:39:06 #145
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_152221957
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2015 21:40 schreef klaasweetalles het volgende:

En wat denk je? NOT!!!!

Toch is dit wel een beetje gek:
quote:
Gebruikers met een OV-chipkaart zonder saldo kunnen via de NS-kaartautomaat gratis een eenmalige stationspassageproduct op de OV-chipkaart laden. Passanten hebben op de afgiftedatum een uur passagetijd tussen in- en uitchecken op hetzelfde station. Dit product zal voor die betreffende kalenderdag bij check-in altijd worden gebruikt. Bij de kaartautomaat zullen OV-chipkaarten met een NS-reisrecht worden uitgesloten van deze mogelijkheid; zij kunnen immers al passeren met hun OV-chipkaart. Na het uitchecken verdwijnt het passageproduct van de kaart.
Als je dus een NStweedeklas op je OVhebt staan maar niet genoeg saldo dan mag je alsnog niet het station in, ook niet met een eenmalig toegangsprodukt.
Prrrrr
  zondag 3 mei 2015 @ 00:23:27 #146
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_152223216
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 mei 2015 22:41 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Hij is vooral geïnteresseerd in zijn eigen geschreeuw, dat had je toch allang door? Niets mee te beginnen, dit soort lui.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
  zondag 3 mei 2015 @ 00:29:46 #147
67670 Skv
Cynist.
pi_152223379
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2015 23:02 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

jij bent gewoon zo een doos die doordeweeks in zo een ns pak rondloopt. Ik heb wat informatie over jou verzameld.

Het jij net zo een grote kont als de achterkant van een sprinter? zal me niets verbazen!
Kolere, wat een niveau weer. :')
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
  zondag 3 mei 2015 @ 00:32:36 #148
67670 Skv
Cynist.
pi_152223449
quote:

[..]

honderden miljoenen ook echt. :') Mongool.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_152223484
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2015 23:02 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Jij bent echt fucking dom.
  zondag 3 mei 2015 @ 00:52:15 #150
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_152223914
quote:
1s.gif Op zondag 3 mei 2015 00:32 schreef Skv het volgende:

[..]

honderden miljoenen ook echt. :') Mongool.
mwa, met 15000 werknemers...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')