abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_154428061
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 juli 2015 21:43 schreef freako het volgende:

[..]

Dat geldt alleen bij in-/uitchecken bij hetzelfde paaltje. Bij poortjes is dit niet van toepassing.
Ik geniet me altijd suf bij dit soort goed geïnformeerde berichten.
M.a.w. de "weerlegging" van wat men aanneemt en wat niet klopt.
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
pi_154433388
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 juli 2015 21:43 schreef freako het volgende:

[..]

Dat geldt alleen bij in-/uitchecken bij hetzelfde paaltje. Bij poortjes is dit niet van toepassing.
Bij 2 verschillende paaltjes overigens ook niet (dus als je incheckt bij paaltje A kan je meteen daarna uitchecken bij paaltje B).
pi_154433472
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 juli 2015 20:39 schreef Tokus het volgende:

[..]

ja, het klinkt leuk, maar in Rotterdam komt het regelmatig voor dat een trein toch op het laatste moment op een ander perron aankomt. Aangezien het ook vaak heel druk is, moet dan iedereen op het laatste moment verhuizen. Als iedereen moet uitchecken, kost dat echt heel veel tijd.

Daar komt nog bij: sta je op het verkeerde perron, dan moet je naar een ander perron. Dus uitchecken, en bij het andere perron inchecken. Echter, er was wel iets dat er minimaal 3 minuten moeten zitten tussen uitchecken en opnieuw inchecken. Dan mis je dus de trein, omdat je niet kan inchecken bij het volgende perron.
Of die 3 minuten nog zo is weet ik niet, maar na inchecken zit er sowieso anderhalve minuut voordat je weer kan uitchecken. Ook irritant dus, als je op het perron komt en je ziet dan op het beeldscherm dat je toch op de verkeerde staat.
jOH HET IS allemaal onzin

je kan binnen 4 seconde uitchecken en door die poortjes lopen, bovendien met de hoeveelheid poortjes die je heb is dat zo opgelost

en als de trein op het laast nog op een ander perron aankomt dan heb je gewoon pech, met of zonder poortjes je mist deze meestal toch wel.

kostenprobleem is helemaal bullshit, de ns heeft geld zat. Ze zijn overal in het land miljarden aan het uitgeven voor nieuwe stations enzovoorts, alsof die poortjes verplaatsen een grote kostenpost voor ze zou zijn

[ Bericht 0% gewijzigd door klaasweetalles op 18-07-2015 09:43:21 ]
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')