Belachelijk gewoon dat de poortjes gesloten gaan worden. Ik kom dagelijks op het station via de metro smorgens. Ik ga dan vaak nog effe een broodje halen of een andere snack, of drank. bij de Albert heijn of andere winkels. Vanaf morgen onmogelijk omdat dan de poortje gesloten is. Ik kan dan alleen door het poortje met een ov chipkaart. Die trekt dan 20 euro ofzo eraf. Zoveel heb ik nooit op me ov omdat ik een abbonement heb.quote:Rotterdam CS
30 april 2015 om 13:47 door Ruben Eg
NS’ers sluiten vrijdag de poortjes op Rotterdam CS ANP
Treinreizigers lopen vanaf vrijdag op Rotterdam Centraal tegen dichte toegangspoortjes aan. Het station in de havenstad is het eerste grote treinstation van het land waar alle tourniquets voor het passeren moeten worden geopend met een ov-chipkaart.
Het laatste poortje op Rotterdam Centraal wordt vrijdag om 7.00 uur symbolisch gesloten door conducteurs, machinisten, beveiligers en andere medewerkers van NS. „Een belangrijke stap in het veiliger maken van het openbaar vervoer”, omschrijft NS de ‘grote operatie’ op het drukke station in Rotterdam.
Meer de NS.quote:
Op de metro (zowel Rotterdam als Amsterdam) kan je met positieve saldo vanaf 0,01 inchecken. Bij de NS moet het perse 10 of 20 euro zijn.quote:Op donderdag 30 april 2015 20:22 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
als je incheckt, broodje haalt, en uitcheckt blijft het saldo gewoon hetzelfde volgens mij.
Ooit iemand opgehaald van het metrostation, diegene op het perron opgewacht, en kon zonder consequenties uitchecken.
Als je toch met het OV reist, zie ik het probleem niet. Dat saldo gaat voor de meesten toch wel op. Ik denk dat het geen massa's mensen tegen gaat houden, omdat het je per saldo toch geen geld kost.quote:Op donderdag 30 april 2015 20:26 schreef Vaatwastablet het volgende:
[..]
Op de metro (zowel Rotterdam als Amsterdam) kan je met positieve saldo vanaf 0,01 inchecken. Bij de NS moet het perse 10 of 20 euro zijn.
Vandaar het toegangsproduct dat je eerst op je kaart moet laden voordat je het station in mag. Niet iedereen wilt zo veel geld op de kaart zetten zonder te reizen.
Wat een onhandigheid
Je weet dat je dat saldo moet blijven aanvullen tot 20 euro hè? Gaat dat saldo op, kan je alsnog niet het station in.quote:Op donderdag 30 april 2015 20:29 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Als je toch met het OV reist, zie ik het probleem niet. Dat saldo gaat voor de meesten toch wel op. Ik denk dat het geen massa's mensen tegen gaat houden, omdat het je per saldo toch geen geld kost.
En mensen willen een veiliger OV, minder agressieve zwartrijders toch?
Met een abo lijkt mij dat enorm logisch.quote:Op donderdag 30 april 2015 20:46 schreef Andromache het volgende:
Ik heb een abbo en kan met 0,00 gewoon naar binnen.
Ja. Barcode scannen.quote:Op donderdag 30 april 2015 21:06 schreef niels0 het volgende:
Lachen als ik met een papieren kaartje uit Antwerpen kom. Hebben ze daar überhaubt over nagedacht?
Hoe houden de slappe poortjes die geplaatst zijn zwartrijders tegen dan ? Kijk naar de Amsterdamse metro - zwartrijders geven de poortjes gewoon een trap en lopen door met minimale vertraging.quote:Op donderdag 30 april 2015 20:29 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Als je toch met het OV reist, zie ik het probleem niet. Dat saldo gaat voor de meesten toch wel op. Ik denk dat het geen massa's mensen tegen gaat houden, omdat het je per saldo toch geen geld kost.
En mensen willen een veiliger OV, minder agressieve zwartrijders toch?
Of met z'n tweeën door een poortje lopen (een iemand checkt in)quote:Op donderdag 30 april 2015 21:07 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
Hoe houden de slappe poortjes die geplaatst zijn zwartrijders tegen dan ? Kijk naar de Amsterdamse metro - zwartrijders geven de poortjes gewoon een trap en lopen door met minimale vertraging.
TS beweert dat ondanks een abbo je toch onnodig salo moet hebben om binnen te komen. Klopt niet.quote:Op donderdag 30 april 2015 21:05 schreef Vaatwastablet het volgende:
[..]
Met een abo lijkt mij dat enorm logisch.
Klopt inderdaad niet!quote:Op donderdag 30 april 2015 21:14 schreef Andromache het volgende:
[..]
TS beweert dat ondanks een abbo je toch onnodig salo moet hebben om binnen te komen. Klopt niet.
quote:Op donderdag 30 april 2015 21:14 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Dus je kan niet zomaar koffie en een saucijzenbroodje kopen op het station?
doe niet zo raar johquote:Op donderdag 30 april 2015 21:22 schreef Andromache het volgende:
nou, dan zet je er eenmalig 20e op, kun je zo vaak er in en er uit als je wil. moeilijk, moeilijk allemaal.
volgens mij snap er niet zoveel van he...ik heb een ret abbonnement, dat is een ander abbonement als van de nederlandse spoorwegen. Met dat abbo maak ik geen poortje open, tenzij ik extra saldo erop heb staan naast dat abbonement.quote:Op donderdag 30 april 2015 21:14 schreef Andromache het volgende:
[..]
TS beweert dat ondanks een abbo je toch onnodig salo moet hebben om binnen te komen. Klopt niet.
[edit]
hij bedoelt een metroabbonement.![]()
dan nog. onterechte klacht, in het metrostation is ook van alles te krijgen.
Het is wel waardeloos voor de ondernemers op het station. Er wordt een fysieke barriere opgeworpen om bij hun winkel te kunnen komen. Bovendien zijn veel stations tevens een soort van binnenstadpassage, zoals Haarlem en Leiden. Dat gaat ook minder werken.quote:Op donderdag 30 april 2015 21:32 schreef Twiitch het volgende:
Voor wie gaat dit een nadeel worden dan? Iemand die te debiel is om het systeem te begrijpen?
als je teveel geld hebt en dit kwijt wilt raken aan duurder geprijsde producten dan elders in de stadquote:Op donderdag 30 april 2015 21:34 schreef Peunage het volgende:
Waarom zou je vrijwillig eten kopen op het station terwijl je daar niet eens hoeft te zijn?
rotterdam centraal komen alle bussen bijeen, alle trams in rotterdam komen ook op rotterdam centraal...de metro naar den haag komt op rotterdam centraal, metro naar andere plekken komen ook op rotterdam centraal uitquote:Op donderdag 30 april 2015 21:34 schreef Peunage het volgende:
Waarom zou je vrijwillig eten kopen op het station terwijl je daar niet eens hoeft te zijn?
Een half miljoen tot 750.000quote:Op donderdag 30 april 2015 21:40 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
rotterdam centraal komen alle bussen bijeen, alle trams in rotterdam komen ook op rotterdam centraal...de metro naar den haag komt op rotterdam centraal, metro naar andere plekken komen ook op rotterdam centraal uit
dagelijks heb ik ergens gelezen komen er meer dan een half miljoen tot 750000 mensen op het station en dan gaan niet allemaal met de trein....dus willen allemaal ook wat eten enzovoorts.
Ik snap sowieso niet als je zo een station neerzet dat je dan de boel gaat slutien. Dan had je net zo goed een goedkoper station neer kunnen zetten met alleen een hal. en al die winkels gewoon buiten rond het stationsplein.
Onbegrijpelijk allemaal.
Dan snap je het systeem dus niet en dan vraag ik me af hoe jij ooit levend in en uit de metro komt. Zeikverhaal. Doeiiiiiquote:Op donderdag 30 april 2015 21:27 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
doe niet zo raar joh
ik ga toch geen 20 euro betalen om een station op te komen...
voor hetzefde geld werkt het niet ben je die 20 euro kwijt
ik heb weles gehad dat ik incheckte maar eigenlijk weer terug eruit wilde....werkt voor geen meter...zei dat apparaat u bent al ingecheckt...ja daagggggggggggggg dat soort geintjes heb ik geen zin he
Jouw schatting klopt aardig met de cijfers van de gemeente Rotterdam zelf (110.000 per dag).quote:Op donderdag 30 april 2015 21:42 schreef Skv het volgende:
[..]
Een half miljoen tot 750.000
Ik denk dat het er iets meer dan 100.000 zijn. Overdrijven is ook een vak.
Grapje zeker?quote:Op donderdag 30 april 2015 21:34 schreef niels0 het volgende:
Was beter geweest als ze die poortjes bij de trappen naar de perrons hadden geplaatst.
0 te weinigquote:Op donderdag 30 april 2015 21:45 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
Jouw schatting klopt aardig met de cijfers van de gemeente Rotterdam zelf (110.000 per dag).
Ze verwachten dat dit toeneemt naar 32000 per dag in 2025.
Bron: http://www.rotterdam.nl/C(...)L_Definitief.LR2.pdf
Overigens nog steeds leuke getallen voor een bedrijf natuurlijk.
En in sommige kleinere gemeenten is de AH to Go de enige supermarkt die zondag open isquote:Op donderdag 30 april 2015 21:39 schreef MouzurX het volgende:
[..]
als je teveel geld hebt en dit kwijt wilt raken aan duurder geprijsde producten dan elders in de stad
Verholpen. Op de pagina stond 323, in het rapport 320... ik haalde de 3 iets te enthousiast wegquote:
zijn er dan kleine gemeentes met een ah to go binnen de poortjes?quote:Op donderdag 30 april 2015 21:47 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
En in sommige kleinere gemeenten is de AH to Go de enige supermarkt die zondag open is
Dat argument gaat voor Rotterdam vanzelfsprekend niet op.
dat getal van 110000 is het aantal reizigers van de nsquote:Op donderdag 30 april 2015 21:45 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
Jouw schatting klopt aardig met de cijfers van de gemeente Rotterdam zelf (110.000 per dag).
Ze verwachten dat dit toeneemt naar 320000 per dag in 2025.
Bron: http://www.rotterdam.nl/C(...)L_Definitief.LR2.pdf
Overigens nog steeds leuke getallen voor een bedrijf natuurlijk.
Dat sws, maar de hoe veelheid aan reizigers gaat hem niet worden vriend gaan de poortjes niet handelenquote:Op donderdag 30 april 2015 21:47 schreef niels0 het volgende:
[..]
Hoezo?
Nog beter waren ze nooit aan die OV-chipkaart begonnen natuurlijk.
Nee, dat is het aantal reizigers en gebruikers van het station. De gemeente zelf schat dat jouw 300.000 pas in 2025 gehaald wordt.quote:Op donderdag 30 april 2015 21:53 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
dat getal van 110000 is het aantal reizigers van de ns
Dit werkt niet met een treinkaartje gekocht in Praag, die werken met normale papieren kaartjes. Kaartjes gekocht in Polen, Bosnie of Servie zullen ook wel niet werken en dan sta je daar dus. De NS denkt dat de hele wereld om Utrecht draait en Utrecht het middelpunt van de wereld is.quote:
Dit.quote:Op donderdag 30 april 2015 21:47 schreef niels0 het volgende:
[..]
Hoezo?
Nog beter waren ze nooit aan die OV-chipkaart begonnen natuurlijk.
Gewoon poortje opentrappen en als er een NS-er gers gaat doen die even een paar meppen verkopen. Dat soort akties zijn helemaal in tegenwoordig.quote:Op donderdag 30 april 2015 21:58 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Dit werkt niet met een treinkaartje gekocht in Praag, die werken met normale papieren kaartjes. Kaartjes gekocht in Polen, Bosnie of Servie zullen ook wel niet werken en dan sta je daar dus. De NS denkt dat de hele wereld om Utrecht draait en Utrecht het middelpunt van de wereld is.![]()
Utrecht is ook echt een wereldstad, Moskou, Sao Paulo, Tokio, Quanzhao en Beijing verbleken er gewoon bij.
nee kassa miep....het zijn de reizigers van nsquote:Op donderdag 30 april 2015 21:57 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
Nee, dat is het aantal reizigers en gebruikers van het station. De gemeente zelf schat dat jouw 300.000 pas in 2025 gehaald wordt.
Mijn excuses Klaas. Jij weet vast allesquote:Op donderdag 30 april 2015 22:05 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
nee kassa miep....het zijn de reizigers van ns
ik heb de ns net gebeld en ze zeiden het zelf
quote:Op donderdag 30 april 2015 20:00 schreef klaasweetalles het volgende:
Die trekt dan 20 euro ofzo eraf
quote:Op donderdag 30 april 2015 21:27 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
doe niet zo raar joh
ik ga toch geen 20 euro betalen om een station op te komen...
voor hetzefde geld werkt het niet ben je die 20 euro kwijt
ik heb weles gehad dat ik incheckte maar eigenlijk weer terug eruit wilde....werkt voor geen meter...zei dat apparaat u bent al ingecheckt...ja daagggggggggggggg dat soort geintjes heb ik geen zin he
Even ter herhaling voor TS voordat hij er echt 20 euro op zn kaart gaat zetten om het station binnen te komen.quote:Op donderdag 30 april 2015 20:20 schreef Vaatwastablet het volgende:
Je kan gratis een toegangsproduct op je kaart laden via de automaten om in- en uit te checken zonder saldo te hebben. Dan kan je 35 minuten vrij achter de poortjes zijn.
Maar ja, poortjes op de metrostations is logisch en normaal.
Maar voor de trein is een gigantische faal, gaat nooit weroen.
quote:Op donderdag 30 april 2015 21:27 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
doe niet zo raar joh
ik ga toch geen 20 euro betalen om een station op te komen...
voor hetzefde geld werkt het niet ben je die 20 euro kwijt
ik heb weles gehad dat ik incheckte maar eigenlijk weer terug eruit wilde....werkt voor geen meter...zei dat apparaat u bent al ingecheckt...ja daagggggggggggggg dat soort geintjes heb ik geen zin he
Dat er al een paar failliet zijn gegaan heeft dus geen connectie met de OV-kaart. Ergo, de relevantie van dat feit is nihil.quote:Op donderdag 30 april 2015 21:19 schreef klaasweetalles het volgende:
ik heb een abbonement bij de ret
geen idee of die in de min raakt....en als je eruit gaat weer op 0 komt ik heb geen zin in dat experiment.
Die poortjes op rotterdam centraal zijn gewoon bullshit. Je kan pas naar de treinen gaan als je de roltrap op gaat. Dan zet je toch gewoon overal poortjes bij die roltrappen en kan iedereen gewoon shoppen in de hal beneden? Of zijn ze daar nog niet achter? zal me niets verbazen.
Die winkels zullen er had geraakt door worden. Heleboel mensen shoppen daar gewoon smorgens en die gaan helemaal niet met de trein. laat er maar een paar failliet gaan. Er zijn er volgens mij al een paar failliet gegaan want ik zag laast ook weer zo een samsung winkel terwijl daar eerst iets anders zat.
Blijft de vraag staan: hoe helpen deze poortjes tegen zwartrijders ? Zoals ik eerder al aangaf zie je dat ze in de praktijk geen enkel probleem vormen voor de zwartrijder met traptechniek.quote:Op donderdag 30 april 2015 23:57 schreef Childofthe90s het volgende:
Dit had al veel eerder moeten gebeuren. Reizigers zullen niet klagen, want die hebben toch een OV-chipkaart. Winkeliers moeten niet klagen want deze poortjes stonden al duidelijk in de ontwerpplannen, dus ze wisten al bij het aangaan van het koop-/huurcontract dat er poortjes zouden komen. Dan nog de mensen die zeuren dat ze nu geld op hun OV-chipkaart moeten hebben of zo'n doorlooppas erop moeten zetten: dat is gewoon luiheid en weegt totaal niet op tegen de overlast die het treinpersoneel ondervindt van zwartrijders.
De zwart rijder zet op een anonieme kaart een door looppas en is alsnog in het station waar hij vervolgens nog in elke trein kan stappen. Dit lijkt wel een kafkaiaans verhaal te worden.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 05:43 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
Blijft de vraag staan: hoe helpen deze poortjes tegen zwartrijders ? Zoals ik eerder al aangaf zie je dat ze in de praktijk geen enkel probleem vormen voor de zwartrijder met traptechniek.
Hoe ? Geloof jij echt dat deze poortjes criminelen en agressievelingen ontmoedigen ?quote:Op vrijdag 1 mei 2015 07:17 schreef Toekito het volgende:
Goed besluit. Nu nog volhouden en handhaven. Dan wordt het OV veiliger.
niet iedereen reist via Rotterdam he.quote:Op donderdag 30 april 2015 22:05 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
nee kassa miep....het zijn de reizigers van ns
ik heb de ns net gebeld en ze zeiden het zelf
dit.. heel vreemd die doorlooppasquote:Op vrijdag 1 mei 2015 07:13 schreef Basp1 het volgende:
[..]
De zwart rijder zet op een anonieme kaart een door looppas en is alsnog in het station waar hij vervolgens nog in elke trein kan stappen. Dit lijkt wel een kafkaiaans verhaal te worden.
Het sluiten van die poortjes is belachelijk op zich, maar als je dat doet moet je geen mogelijkheid inbouwen dat je er alsnog zonder te betalen in kan, natuurlijk. Nu kun je als zwartrijder op Rotterdam nog steeds gratis de trein in.quote:Op donderdag 30 april 2015 22:37 schreef Vaatwastablet het volgende:
[..]
Even ter herhaling voor TS voordat hij er echt 20 euro op zn kaart gaat zetten om het station binnen te komen.
Maar er niet uit op een ander station (even uitgaande van de toekomstige situatie dat de poortjes op alle andere stations ook gesloten zijn).quote:Op vrijdag 1 mei 2015 07:41 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Het sluiten van die poortjes is belachelijk op zich, maar als je dat doet moet je geen mogelijkheid inbouwen dat je er alsnog zonder te betalen in kan, natuurlijk. Nu kun je als zwartrijder op Rotterdam nog steeds gratis de trein in.
Maar als je eenmaal op je aankomststation bent kun je nooit meer beboet worden, ook al heb je zwart gereisd. Dus de conducteur onderweg zit nog steeds met het probleem.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 07:45 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
Maar er niet uit op een ander station (even uitgaande van de toekomstige situatie dat de poortjes op alle andere stations ook gesloten zijn).
Tenzij je bij aankomst met een ander meeloopt, de poortjes opentrapt etc. natuurlijk. Maar die mogelijkheid bestaat volgens NS geloof ik niet.
Ik ben alleen wel benieuwd of mijn reis dan niet duurder wordt als ik bij een overstap in breda even koffie wil halen dan moet ik uitchecken en daarna weer inchecken.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 07:45 schreef Vlaggenroof het volgende:
In breda hebben ze die incheck dingen bij de trein, de winkels zitten ervoor.. Die hebben er wel over nagedacht
Als het binnen een half uur is zou het niks moeten kostenquote:Op vrijdag 1 mei 2015 12:38 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Ik ben alleen wel benieuwd of mijn reis dan niet duurder wordt als ik bij een overstap in breda even koffie wil halen dan moet ik uitchecken en daarna weer inchecken.
Er staan beveiligers bij de poortjes die dit soort grapjassen eruit pikken.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 05:43 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
Blijft de vraag staan: hoe helpen deze poortjes tegen zwartrijders ? Zoals ik eerder al aangaf zie je dat ze in de praktijk geen enkel probleem vormen voor de zwartrijder met traptechniek.
Heb je gelezen waar je op reageert?!quote:Op donderdag 30 april 2015 21:58 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Dit werkt niet met een treinkaartje gekocht in Praag, die werken met normale papieren kaartjes. Kaartjes gekocht in Polen, Bosnie of Servie zullen ook wel niet werken en dan sta je daar dus. De NS denkt dat de hele wereld om Utrecht draait en Utrecht het middelpunt van de wereld is.![]()
Utrecht is ook echt een wereldstad, Moskou, Sao Paulo, Tokio, Quanzhao en Beijing verbleken er gewoon bij.
Op Rotterdam CS wellicht. Maar straks op station Schubbekutveen ook ?quote:Op vrijdag 1 mei 2015 20:07 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Er staan beveiligers bij de poortjes die dit soort grapjassen eruit pikken.
Op rotterdam is dat ook niet het geval. Waarom moet je beveiligers bij poortjes gaan laten staan dan?quote:Op vrijdag 1 mei 2015 20:31 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
Op Rotterdam CS wellicht. Maar straks op station Schubbekutveen ook ?
Precies ik geloof dat 80% van de geweldincidenten veroorzaakt wordt door zwartrijders, logisch dat ze deze stap zetten, heel vervelend als je een broodje wilt kopen maar dan zal ik moeten inchecken.quote:Op donderdag 30 april 2015 20:29 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
En mensen willen een veiliger OV, minder agressieve zwartrijders toch?
mods, mag deze monotone klaagzang naar KLB?quote:Op vrijdag 1 mei 2015 19:11 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik was vanochtend dus op centraal station
WAT EEN FUKKING SCHERSVERTONING ZEG...
waren zo 30 man opgetrommerld, de nos was er, er liepen van die pubers met een ipad ofzo en ns jas en die gingen aan de mensen vragen wat ze er van vonden en deelde gele plantjes uit aan reizigers....
stond een vent op een soort trap te gillen dat de poortjes dicht waren, iedere blinde kon dat zelf wel zien,
en hij meldde ook nog effe dat als je door die poortjes liep er 0.0 cent afgeschreven ging worden.....
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik vroeg me af was die 0.0 cent alleen vandaag...ik ging maar niets vragen. Jezus wat een mongolen bij de ns.......alleen maar om die poortjes dichtgingen zo een show opvoeren.
In het OV van de Metro ben je ook niet heel slecht voorzien met de Boterhamexpress die op een aantal stations staat. Al is de AH to go wel handig voor vergeten boodschappen. Maar daar is dus blijkbaar wel een alternatief voor geboden, half uurtje shoptijd, kun je zelfs nog iets bij de dönerzaak halen.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 22:44 schreef Buster24 het volgende:
[..]
Precies ik geloof dat 80% van de geweldincidenten veroorzaakt wordt door zwartrijders, logisch dat ze deze stap zetten, heel vervelend als je een broodje wilt kopen maar dan zal ik moeten inchecken.
Precies...............quote:Op vrijdag 1 mei 2015 23:08 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
In het OV van de Metro ben je ook niet heel slecht voorzien met de Boterhamexpress die op een aantal stations staat. Al is de AH to go wel handig voor vergeten boodschappen. Maar daar is dus blijkbaar wel een alternatief voor geboden, half uurtje shoptijd, kun je zelfs nog iets bij de dönerzaak halen.
Lijkt me een Pyrrusoverwinning voor de controleurs, want eens de poortjes hun taak overgenomen hebben zijn zij overbodig...quote:Reizigers kunnen er alleen nog in met een ov-chipkaart waar 20 euro op staat. Volgens de NS is de maatregel nodig om zwartrijders te weren en zo de veiligheid van medewerkers te vergroten. Veel incidenten in de trein worden veroorzaakt door zwartrijders.
Mishandelingen
De poortjes op Rotterdam Centraal zouden eigenlijk pas over een half jaar worden afgesloten, maar de NS besloot dat moment te vervroegen na meerdere mishandelingen van conducteurs.
Weet je wat probleem is met dat in elkaar slaan?quote:Op vrijdag 1 mei 2015 23:13 schreef Buster24 het volgende:
[..]
Precies...............
Ik snap dat geklaag ook niet zo, iedere keer als er een NS medewerker in elkaar wordt getrapt gilt iedereen moord & brand en EIST maatregelen en dan komen die maatregelen er gaan we lopen zeuren dat "we ons broodje döner niet kunnen halen"
Wat doe jij voor werk/opleiding?quote:Op vrijdag 1 mei 2015 23:42 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Weet je wat probleem is met dat in elkaar slaan?
Die medewerkers van de NS zijn allemaal stoere mongolen.
iemand heeft geen kaartje? ja en?
Dan gaat zo een medewerker van de ns heel stoer lopen doen met gevaar voor eigen leven....
Ja waar praten we dan meestal over? over bedragen van 10 euro ofzo ....
en dan gaan ze zo praten dat er geweld aan te pas komt...ja lekker belangrijk...het ergste wat nederland overkomt....iemand heeft geen kaartje...dus we moeten hem arresteren....in elkaar slaan...
joh donder op met dat ns personeel....allemaal gekkies...als je nergens aan de bak komt kan je wel bij de ns werken.
En echte criminelen? ja die laten we gewoon lopen...maar een kaartje in de trein gaan we lekker aanpakken......lekker stations dichtgooien enzo hahahahaha het is 1 grote fukking grap om bedragen van minder als 10 euro. HET grootste gedeelte van de reizigers koop gewoon een kaartje.
quote:Op vrijdag 1 mei 2015 23:42 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Weet je wat probleem is met dat in elkaar slaan?
Die medewerkers van de NS zijn allemaal stoere mongolen.
iemand heeft geen kaartje? ja en?
Dan gaat zo een medewerker van de ns heel stoer lopen doen met gevaar voor eigen leven....
Ja waar praten we dan meestal over? over bedragen van 10 euro ofzo ....
en dan gaan ze zo praten dat er geweld aan te pas komt...ja lekker belangrijk...het ergste wat nederland overkomt....iemand heeft geen kaartje...dus we moeten hem arresteren....in elkaar slaan...
joh donder op met dat ns personeel....allemaal gekkies...als je nergens aan de bak komt kan je wel bij de ns werken.
En echte criminelen? ja die laten we gewoon lopen...maar een kaartje in de trein gaan we lekker aanpakken......lekker stations dichtgooien enzo hahahahaha het is 1 grote fukking grap om bedragen van minder als 10 euro. HET grootste gedeelte van de reizigers koop gewoon een kaartje.
Het is alleen maar goed dat zaken als Boner company failliet gaan.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 01:08 schreef Gekke-Afghaan het volgende:
Jullie mensen begrijpen het niet. Ik woon minder dan een halve kilometer van Centraal en ik reis nooit maar dan ook nooit met het OV. Ik ben wel bijna elke 2e dag op Centraal. Dan ga je naar de Burger King, Doner Company (fantastische doners, niet te beschrijven) of starbucks (voor de hipsters dan). Ik zal nooit meer naar doner company gaan, wat een ramp is. Ik ben er net zoals veel wijkbewoners laaiend over. Ik begrijp dat hele OV-Chipkaart systeem en gedoe ook niet. Heb nooit een OV-kaart gehad en ben ook niet van plan eentje te hebben (heb daardoor ook geen studentreisproduct aangevraagd). Ik ben nu laaiend nooit meer naar doner company te kunnen lopen. Die winkeliers zullen allen heel snel failliet gaan, is nu al beetje gaande maar het gaat alleen maar erger worden. En de doorloop nu is ook heel donker en smal, absoluut niet gezellig. NS altijd -1
Doner company is heilig. Hoe durf je die goddelijke doners (altijd kalf nemen he) te beledigen.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 01:12 schreef Peunage het volgende:
[..]
Het is alleen maar goed dat zaken als Boner company failliet gaan.
Bönerquote:Op zaterdag 2 mei 2015 01:13 schreef Gekke-Afghaan het volgende:
[..]
Doner company is heilig. Hoe durf je die goddelijke doners (altijd kalf nemen he) te beledigen.
Over het algemeen zuigen de doners bij normale snackbars, maar Centraal is een heel ander verhaal. Zo licht, knapperig en lekker. Ik ga het missenquote:
Jij bent inderdaad een gekke Afghaan. Beter open je een fast food keten met Afghaans eten in plaats van die Doner troep. Echt jammer, geen Afghaans of zelfs Iraans concept hier voor.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 01:14 schreef Gekke-Afghaan het volgende:
[..]
Over het algemeen zuigen de doners bij normale snackbars, maar Centraal is een heel ander verhaal. Zo licht, knapperig en lekker. Ik ga het missen
Wij hebben geen doner. Daarom altijd bij de turken halen. Nog steeds blijft doner company super lekker.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 01:19 schreef Peunage het volgende:
[..]
Jij bent inderdaad een gekke Afghaan. Beter open je een fast food keten met Afghaans eten in plaats van die Doner troep. Echt jammer, geen Afghaans of zelfs Iraans concept hier voor.
En wie wordt daar beter van?quote:Op zaterdag 2 mei 2015 01:24 schreef niels0 het volgende:
Voor die winkeliers enzo is het natuurlijk sneu, maar aan de andere kant lijkt het me wel grappig als al die panden uiteindelijk leeg komen te staan, de zooi verpauperd en het een complete faal blijkt die poortjes dicht te gooien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |