En wie wordt daar beter van?quote:Op zaterdag 2 mei 2015 01:24 schreef niels0 het volgende:
Voor die winkeliers enzo is het natuurlijk sneu, maar aan de andere kant lijkt het me wel grappig als al die panden uiteindelijk leeg komen te staan, de zooi verpauperd en het een complete faal blijkt die poortjes dicht te gooien.
Of een vette computerstoring op die poortjes. Ik weet hoe het er op luchthavens aan toe kan gaan als er een vlucht op het laatste moment uitvalt, maar bij railvervoer zijn de aantallen mensen en tokkies wat groter. Kijken hoe het dan gaat met de agressie jegens NSers.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 01:38 schreef Gekke-Afghaan het volgende:
[..]
Dat de NS een klerebedrijf is weet iedereen al
Mwoah. De meeste mensen - waaronder mijzelf- klagen dat ze niet zien hoe deze poortjes helpen bij het weren van agressieve zwartrijders. Dat doen ze elders immers ook niet.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 23:13 schreef Buster24 het volgende:
[..]
Precies...............
Ik snap dat geklaag ook niet zo, iedere keer als er een NS medewerker in elkaar wordt getrapt gilt iedereen moord & brand en EIST maatregelen en dan komen die maatregelen er gaan we lopen zeuren dat "we ons broodje döner niet kunnen halen"
En het koste bijna allemaal 1 miljard ofzoquote:Op zaterdag 2 mei 2015 01:24 schreef niels0 het volgende:
Voor die winkeliers enzo is het natuurlijk sneu, maar aan de andere kant lijkt het me wel grappig als al die panden uiteindelijk leeg komen te staan, de zooi verpauperd en het een complete faal blijkt die poortjes dicht te gooien.
als er spoorwegpolitie controleert in het station wel.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 07:28 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
Hoe ? Geloof jij echt dat deze poortjes criminelen en agressievelingen ontmoedigen ?
En gaan die op ieder station waar agressieve klootzakjes in of uit kunnen stappen controleren ?quote:Op zaterdag 2 mei 2015 09:19 schreef Toekito het volgende:
[..]
als er spoorwegpolitie controleert in het station wel.
Dit.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 09:57 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
En gaan die op ieder station waar agressieve klootzakjes in of uit kunnen stappen controleren ?
Helaas, pindakaas.
Waarom moet dat eigenlijk? Een bedrijfsgebouw dat in de weg staat tussen waar je bent en waar je wil zijn, daar lopp je toch ook niet even doorheen?quote:Op donderdag 30 april 2015 23:46 schreef Eenskijken het volgende:
dat dit maar snel teruggedraaid mag worden. er zijn tig stations in steden die gelden als doorloop station om snel van de ene kant naar de andere kant te lopen, omdat je anders een tyfus eind om moet lopen. Die mensen willen helemaal niets te maken hebben met NS en ze hebben groot gelijk. Je moet daar toch gewoon zonder problemen doorheen kunnen lopen, zonder dat je opeens een ov kaart moet hebben of zelfs saldo erop moet hebben staan?
Ik las vanmorgen in de krant dat het gaat om een periode van een jaar en dan volgt een evanluatie, of het daadwerkelijk geholpen heeft.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 07:24 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
Mwoah. De meeste mensen - waaronder mijzelf- klagen dat ze niet zien hoe deze poortjes helpen bij het weren van agressieve zwartrijders. Dat doen ze elders immers ook niet.
En als je niet gelooft in de gepromote "vergroting van de veiligheid" hebben de poortjes dus alleen maar nadelen.
De NS kan beter zijn aggressieve personeel ontslaan.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 10:54 schreef Buster24 het volgende:
[..]
Ik las vanmorgen in de krant dat het gaat om een periode van een jaar en dan volgt een evanluatie, of het daadwerkelijk geholpen heeft.
Helemaal niets doen is natuurlijk het makkelijkst, krijg je ook geen weerstand.
Feit is dat de NS als werkgever er alles aan moet doen om agressie tegen het personeel te verminderen en als blijkt dat het afsluiten van stations helpt is dat een begin.
En inderdaad zal er altijd nog een zwartrijder op station Brummen opstappen of over een hekje springen maar laten we eerst eens kijken of dit werkt voor we moord & brand schreeuwen.
de grote 4 lijkt me een top begin. Helemaal uitbannen kan je niet. Maar wachten op een vermoorde conducteur lijkt me ook weer zo wat.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 09:57 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
En gaan die op ieder station waar agressieve klootzakjes in of uit kunnen stappen controleren ?
Helaas, pindakaas.
We hebben poortjes, waarom hebben we conducteurs nodig?quote:Op zaterdag 2 mei 2015 12:10 schreef Toekito het volgende:
[..]
de grote 4 lijkt me een top begin. Helemaal uitbannen kan je niet. Maar wachten op een vermoorde conducteur lijkt me ook weer zo wat.
op kleinere stations zijn geen poortjes bijdehand figuur.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 12:17 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
We hebben poortjes, waarom hebben we conducteurs nodig?
Schaf conducteurs af en heel het probleem van agressie in treinen is opgelost
Gewoon alle conducteurs ontslaan, levert de NS honderden miljoenen opquote:Op zaterdag 2 mei 2015 12:19 schreef Toekito het volgende:
[..]
op kleinere stations zijn geen poortjes bijdehand figuur.
quote:Op zaterdag 2 mei 2015 12:27 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Gewoon alle conducteurs ontslaan, levert de NS honderden miljoenen op
Op alle stations in nederland poortjes plaatsen kost 10 miljoen. Dikke honderd miljoen extra winst voor de NS dankzij mij.
Wauw, en waarom zouden mensen nog een kaartje kopen als NS-personeel niet meer zou controleren? Wat een ondoordachte reactie...quote:Op vrijdag 1 mei 2015 23:42 schreef klaasweetalles het volgende:
En echte criminelen? ja die laten we gewoon lopen...maar een kaartje in de trein gaan we lekker aanpakken......lekker stations dichtgooien enzo hahahahaha het is 1 grote fukking grap om bedragen van minder als 10 euro. HET grootste gedeelte van de reizigers koop gewoon een kaartje.
Bedankt voor je bijdragequote:Op zaterdag 2 mei 2015 12:09 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
De NS kan beter zijn aggressieve personeel ontslaan.
Teveel randdebielen die met een ns pet op maar stoer lopen te doen.
Die gasten denken dat ze maar alles mogen doen tegen reizigers, arrogante debielen.
Ook een mooie oplossing, laat de 17 miljoen burgers OV belasting betalen, en dan gratis met de trein reizen door heel Nederland.Durf te wedden dat hiermee de agressie in een keer is opgelost.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 12:27 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Gewoon alle conducteurs ontslaan, levert de NS honderden miljoenen op
Op alle stations in nederland poortjes plaatsen kost 10 miljoen. Dikke honderd miljoen extra winst voor de NS dankzij mij.
uitstekend planquote:Op zaterdag 2 mei 2015 15:09 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Ook een mooie oplossing, laat de 17 miljoen burgers OV belasting betalen, en dan gratis met de trein reizen door heel Nederland.Durf te wedden dat hiermee de agressie in een keer is opgelost.
De paaltjes op Den Haag CS zijn tijdelijk. Als de verbouwing klaar is, komen daar ook poortjes.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 20:56 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik was laast op het nieuwe station den haag, daar zie je geen enkel poortje, alleen maar van die incheck dingen.....waarom daar geen poortjes?
Hoe heeft dit positieve invloed op geweld als iedereen gratis mag reizen?quote:Op zaterdag 2 mei 2015 15:33 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
uitstekend plan![]()
![]()
![]()
Het effect zou niet alleen invloed hebben op het geweld
mensen zouden veel meer gaan reizen, meer geld uitgeven in de steden, wat zou kunnen leiden tot meer werkgelegenheid. Ik ga rutte effe bellen.
Al die mensen die nooit met het OV reizen vinden dat vast een fantastisch idee.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 15:09 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Ook een mooie oplossing, laat de 17 miljoen burgers OV belasting betalen, en dan gratis met de trein reizen door heel Nederland.Durf te wedden dat hiermee de agressie in een keer is opgelost.
Geen enkele. Je hebt ook nog reizigers onderling die elkaar in de haren vliegen om maar een simpel voorbeeld te benoemen.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 16:14 schreef richolio het volgende:
[..]
Hoe heeft dit positieve invloed op geweld als iedereen gratis mag reizen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |