Als dan die gratis OV klanten die geen auto bezitten dan ook aan mijn wegenbelasting mee betalen dan zijn we er tochquote:Op zaterdag 2 mei 2015 16:17 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Al die mensen die nooit met het OV reizen vinden dat vast een fantastisch idee.
Een typisch gevalletje van " het is ook nooit goed " zal ik een poging doen.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 16:17 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Al die mensen die nooit met het OV reizen vinden dat vast een fantastisch idee.
Het verschil is dan wel dat jij gebruik kunt maken van gratis OV, de OV klanten zonder auto of rijbewijs kunnen dat niet.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 16:34 schreef Cherna het volgende:
[..]
Als dan die gratis OV klanten die geen auto bezitten dan ook aan mijn wegenbelasting mee betalen dan zijn we er toch
Daar heeft het OV helemaal geen capaciteit voor, en daar komt bij dat een trein je vervoert van een plek waar je niet bent naar een plek waar je niet heen hoeft.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 17:12 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Een typisch gevalletje van " het is ook nooit goed " zal ik een poging doen.
Mensen die nooit met de OV reizen ( daar val ik ook onder ) " wordt het niet eens hoog tijd? "
Mensen die met de auto gaan ( daar van ik wel onder ) ben benieuwd hoeveel automobilisten de snelwegen mijden als het OV gratis is. met andere woorden hoeveel files zijn er dan nog over op snelwegen. Ik betaal graag een paar honderd euro extra voor een dienst dat we eigenlijk al betalen met zijn allen, hoe je het ook bekijkt. Misschien laat ik dan de auto ook wel staan en pak voor het gemak toch maar de trein vooral naar Amsterdam met al die heerlijke parkeertarieven.
Daar beschrijf je precies wanneer je de auto neemt en wanneer de trein. soms is het inderdaad handiger om de auto te pakken, een keuze dat niet voor iedereen is weggelegd. maar ik kan mij ook goed voorstellen dat er gelegenheden zijn om de trein te pakken. Voor het overige dat er te weinig capaciteiten zou zijn, dat is uiteraard goed te onderzoeken, al denk ik dat een trein makkelijk te verlengen is, gewoon een paar extra wagons erachter hangen voor zover het nodig is.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 17:23 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Daar heeft het OV helemaal geen capaciteit voor, en daar komt bij dat een trein je vervoert van een plek waar je niet bent naar een plek waar je niet heen hoeft.
Zo simpel is dat niet. Maar laten we gewoon dan betalen als je er gebruik van maakt. Dat gratis via belastingen of subsidies begin ik langzaam zat te worden. En dat wil wat zeggen als ik er al genoeg van begin te krijgen.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 17:52 schreef MakkieR het volgende:
Al denk ik dat een trein makkelijk te verlengen is, gewoon een paar extra wagons erachter hangen voor zover het nodig is.
Waar lees je dan 'al die verhalen'?quote:Op zaterdag 2 mei 2015 21:40 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik was net toevallig op rotterdam centraal.....
Ik heb altijd wat extra saldo op mij ov kaart, dus ik dacht ik check het even uit of ik dan er door kan...
En wat denk je? NOT!!!!
U HEEFT TE WEINIG SALDO......
Dus er stonden daar weer zo een 20 man bij die poortjes van de NS en gls en weet ik veel, dus ik vraag hoeveel saldo je dan nodig heb om door die poortjes te komen, de beste ns lul zei 20 euro! ik zei serieus? ja ....
al die verhalen dat je er door kon en binnen een uur weer uitging dat je dan niets op je kaart hoefde te hebben is allemaal bullshit!!!
Ik begin genoeg te krijgen van geweld jegens NS personeel en dus tracht ik te komen met een geheel ander alternatief dan het streng optreden, of het op slot zetten van stations, en het voorzien van een wapenarsenaal aan NS medewerkers. Bovendien hoe kun je genoeg krijgen van iets dat nog niet eens bestaat.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 17:56 schreef Cherna het volgende:
[..]
Zo simpel is dat niet. Maar laten we gewoon dan betalen als je er gebruik van maakt. Dat gratis via belastingen of subsidies begin ik langzaam zat te worden. En dat wil wat zeggen als ik er al genoeg van begin te krijgen.
quote:
www.metronieuws.nl/rotter(...)gesloten-ns-poortjesquote:Business as usual. Dat is het beeld op de eerste dag dat de poortjes in de hal van centraal station gesloten zijn. Alleen passanten die inchecken met een OV-chipkaart kunnen er door. Als ze binnen een uur uitchecken kost dat ze geen saldo. Dan registreert de kaart dat de incheck geannuleerd is.
Alleen worden dat poortjes die alleen de perrons afsluiten, de stationshal blijft volledig toegankelijk.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 16:13 schreef freako het volgende:
[..]
De paaltjes op Den Haag CS zijn tijdelijk. Als de verbouwing klaar is, komen daar ook poortjes.
Het klopt wel dat het je geen saldo kost. Je moet alleen wel voldoende saldo op je kaart hebben. En als je dat niet hebt, kun je bij een automaat een eenmalig stationspassageproduct op je kaart zetten. Gratis.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 22:34 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
[..]
www.metronieuws.nl/rotter(...)gesloten-ns-poortjes
Vrijdagochtend was ik daar stond een vent in een toeter te gillen, dat als je door de poortjes loopt er 0 saldo van je rekening afgeschreven zou worden....je kan niet eens door die poortjes als je niet minimaal 20 euro op heb staan. Allemaal tegenstrijdig gelul, zoals dat vaker bij de ns gebeurt.
Dus daar kun je wel gewoon je broodje kopen....de NS doet tegenstrijdige dingen, zoals gewoonlijk,.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 22:36 schreef Ericr het volgende:
[..]
Alleen worden dat poortjes die alleen de perrons afsluiten, de stationshal blijft volledig toegankelijk.
stationspassageprodukt???nooit van gehoord, Hoe doe je dat , en is dat maar 1 keer geldig of je moet dat iedere opnieuw gaan doen? dus je koopt een stationspassageprodukt en je kan dan alsnog gratis in een trein stappen hahahahahaha HOE VERZINT DE NS DIT ALLEMAAL JOHquote:Op zaterdag 2 mei 2015 22:38 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Het klopt wel dat het je geen saldo kost. Je moet alleen wel voldoende saldo op je kaart hebben. En als je dat niet hebt, kun je bij een automaat een eenmalig stationspassageproduct op je kaart zetten. Gratis.
Heb je je eigen topic wel goed gelezen? Het is hierin allemaal al een keer uitgelegd.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 22:40 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
stationspassageprodukt???nooit van gehoord, Hoe doe je dat , en is dat maar 1 keer geldig of je moet dat iedere opnieuw gaan doen? dus je koopt een stationspassageprodukt en je kan dan alsnog gratis in een trein stappen hahahahahaha HOE VERZINT DE NS DIT ALLEMAAL JOH![]()
![]()
![]()
DOOR WIE? Ns medewerkers ofzo...quote:Op zaterdag 2 mei 2015 22:41 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Heb je je eigen topic wel goed gelezen? Het is hierin allemaal al een keer uitgelegd.
In dit topic is het uitgelegd.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 22:42 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
DOOR WIE? Ns medewerkers ofzo...
De ns weet het niet eens wat ze doen, laat staan forum gebruikers joh!
jij bent gewoon zo een doos die doordeweeks in zo een ns pak rondloopt. Ik heb wat informatie over jou verzameld.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 22:44 schreef Lienekien het volgende:
[..]
In dit topic is het uitgelegd.
Jij bent alleen maar een beetje aan het schreeuwen, maar jezelf eerst even op de hoogte stellen van de juiste informatie? Nee, dat is te veel moeite. Druk nog maar een paar keer lekker op je caps lock, Klaas.
Toch is dit wel een beetje gek:quote:Op zaterdag 2 mei 2015 21:40 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik was net toevallig op rotterdam centraal.....
Ik heb altijd wat extra saldo op mij ov kaart, dus ik dacht ik check het even uit of ik dan er door kan...
En wat denk je? NOT!!!!
U HEEFT TE WEINIG SALDO......
Dus er stonden daar weer zo een 20 man bij die poortjes van de NS en gls en weet ik veel, dus ik vraag hoeveel saldo je dan nodig heb om door die poortjes te komen, de beste ns lul zei 20 euro! ik zei serieus? ja ....
al die verhalen dat je er door kon en binnen een uur weer uitging dat je dan niets op je kaart hoefde te hebben is allemaal bullshit!!!
Als je dus een NStweedeklas op je OVhebt staan maar niet genoeg saldo dan mag je alsnog niet het station in, ook niet met een eenmalig toegangsprodukt.quote:Gebruikers met een OV-chipkaart zonder saldo kunnen via de NS-kaartautomaat gratis een eenmalige stationspassageproduct op de OV-chipkaart laden. Passanten hebben op de afgiftedatum een uur passagetijd tussen in- en uitchecken op hetzelfde station. Dit product zal voor die betreffende kalenderdag bij check-in altijd worden gebruikt. Bij de kaartautomaat zullen OV-chipkaarten met een NS-reisrecht worden uitgesloten van deze mogelijkheid; zij kunnen immers al passeren met hun OV-chipkaart. Na het uitchecken verdwijnt het passageproduct van de kaart.
Hij is vooral geïnteresseerd in zijn eigen geschreeuw, dat had je toch allang door? Niets mee te beginnen, dit soort lui.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 22:41 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Heb je je eigen topic wel goed gelezen? Het is hierin allemaal al een keer uitgelegd.
Kolere, wat een niveau weer.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 23:02 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
jij bent gewoon zo een doos die doordeweeks in zo een ns pak rondloopt. Ik heb wat informatie over jou verzameld.
Het jij net zo een grote kont als de achterkant van een sprinter? zal me niets verbazen!
honderden miljoenen ook echt.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 12:27 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Gewoon alle conducteurs ontslaan, levert de NS honderden miljoenen op
Op alle stations in nederland poortjes plaatsen kost 10 miljoen. Dikke honderd miljoen extra winst voor de NS dankzij mij.
Jij bent echt fucking dom.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 23:02 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
jij bent gewoon zo een doos die doordeweeks in zo een ns pak rondloopt. Ik heb wat informatie over jou verzameld.
Het jij net zo een grote kont als de achterkant van een sprinter? zal me niets verbazen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |