Olcay Gulsen. Die zou ik wel naar rechts swipen.quote:Op dinsdag 28 april 2015 20:59 schreef arjan1112 het volgende:
Gulsay die Turkse ( zonder hoofddoek )
Is naar rechts nou like of dislike?quote:Op dinsdag 28 april 2015 21:02 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Olcay Gulsen. Die zou ik wel naar rechts swipen.
Dat weet ik sinds net! Rechts is goed.quote:Op dinsdag 28 april 2015 21:03 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Is naar rechts nou like of dislike?
Likequote:Op dinsdag 28 april 2015 21:03 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 28 april 2015 21:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat weet ik sinds net! Rechts is goed.
Thanks! Specularium wilde er niet op antwoorden toen ik dat eerst vroeg.quote:
Oh hij zei het net nog vandaar dat ik het wist.quote:Op dinsdag 28 april 2015 21:04 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
[..]
Thanks! Specularium wilde er niet op antwoorden toen ik dat eerst vroeg.
Typisch.quote:Op dinsdag 28 april 2015 21:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh hij zei het net nog vandaar dat ik het wist.
Ze heeft ook een duckface.quote:Op dinsdag 28 april 2015 21:06 schreef arjan1112 het volgende:
Ze wil ons toch niet, als je met haar wil trouwen heb je een miljard op de bank nodig o.i.d
Hoezo, ze is toch zelf al heel rijk?quote:Op dinsdag 28 april 2015 21:06 schreef arjan1112 het volgende:
Ze wil ons toch niet, als je met haar wil trouwen heb je een miljard op de bank nodig o.i.d
Ik heb hetzelfde probleem hoorquote:Op dinsdag 28 april 2015 21:06 schreef arjan1112 het volgende:
Ik vraag je 15 minuten geleden nog ten huwelijkquote:Op dinsdag 28 april 2015 21:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde probleem hoorNiemand die met me wil trouwen.
Niet dat ik zou WILLEN trouwen natuurlijk
Ja precies. Een luie huisman. Dan vindt ze hier vast wel iemand.quote:Op dinsdag 28 april 2015 21:07 schreef arjan1112 het volgende:
Eh nou misschien wil ze wel een armoedzaaier dan Njos
Dat was niet echt natuurlijk.quote:Op dinsdag 28 april 2015 21:08 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik vraag je 15 minuten geleden nog ten huwelijk
Nou als iemand een luie huisvrouw zoekt is hij bij mij ook aan het goede adresquote:Op dinsdag 28 april 2015 21:08 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ja precies. Een luie huisman. Dan vindt ze hier vast wel iemand.
Hoe slechter in de keuken, hoe beter in .... ?quote:
Klopt niet.quote:Op dinsdag 28 april 2015 21:10 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Hoe slechter in de keuken, hoe beter in .... ?
Tem heeft weer gelijk.quote:Op dinsdag 28 april 2015 21:10 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Hoe slechter in de keuken, hoe beter in .... ?
Heb je het nu over jezelf?quote:
Ze zijn al op. Nu.quote:
6 maken in 1 minuut red ik niet eens.quote:Op dinsdag 28 april 2015 21:15 schreef arjan1112 het volgende:
in 1 minuut 6 peuken roken, dat lukt zelfs mij niet
EPO is ook slecht voor je.quote:Op dinsdag 28 april 2015 21:15 schreef Mani89 het volgende:
Weet je wel hoe slecht roken voor je is? Daar moet je echt mee stoppen hoor.
Kook je zo weinig?quote:Op dinsdag 28 april 2015 21:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Daar laat ik me niet over uit natuurlijk. Sowieso zou ik het me niet meer kunnen herinneren .
EPO is een geneesmiddel, dat is helemaal niet slecht! Ja ok als je er te veel van neemt, maar dan is sinaasappelsap ook slecht voor je.quote:
dat doe ik nooit. Ik houd niet van aardappelsquote:Op dinsdag 28 april 2015 21:16 schreef arjan1112 het volgende:
Nou aardappels schillen noem ik WEL koken.
En patat?quote:Op dinsdag 28 april 2015 21:17 schreef Karina het volgende:
[..]
dat doe ik nooit. Ik houd niet van aardappelsTenminste, niet van gekookte.
Nope. Hooguit door de stamppot. Maar dat is dan puree uiteraard.quote:Op dinsdag 28 april 2015 21:18 schreef arjan1112 het volgende:
Dus je eet bijna nooit gekookte aardappels?
LOLquote:Op dinsdag 28 april 2015 21:16 schreef Mani89 het volgende:
[..]
EPO is een geneesmiddel, dat is helemaal niet slecht! Ja ok als je er te veel van neemt, maar dan is sinaasappelsap ook slecht voor je.
Ik koop van die bakaardappeltjes bij de AH. Hoef ik niet zelf te koken/schillen. van die zakjes van 99 centquote:Op dinsdag 28 april 2015 21:19 schreef arjan1112 het volgende:
Eh.. hoe maak jij gebakken aardappeltjes dan? Als ik dat doe dan ga ik ze eerst schillen, daarna koken en vervolgens bakken
Haha ja.quote:Op dinsdag 28 april 2015 21:03 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik zei gefrituurde kip. Toevallig had ik vandaag wel kip. Gebakken met saus eroverheen.quote:Op dinsdag 28 april 2015 21:20 schreef Mani89 het volgende:
Je houdt dus niet van kip en ook niet van aardappelen, eet je uberhaupt wel iets?
Vraag je nu gewoon om dieetadvies?quote:Op dinsdag 28 april 2015 21:20 schreef Mani89 het volgende:
Je houdt dus niet van kip en ook niet van aardappelen, eet je uberhaupt wel iets?
Ga ik ook kijken. Ben ooit weleens in Hotel Spaander geweest voor een etentje van mijn werk.quote:Op dinsdag 28 april 2015 21:20 schreef arjan1112 het volgende:
zo komt Herrie in het hotel met Herman en meneer reimers ik ga kijken
quote:Op dinsdag 28 april 2015 21:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik koop van die bakaardappeltjes bij de AH. Hoef ik niet zelf te koken/schillen. van die zakjes van 99 cent
Dat is niet zo lekker, wel oke maar gekookte aardappels opbakken is veel lekkerder ( en meestal nog goedkoper ook )quote:Op dinsdag 28 april 2015 21:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik koop van die bakaardappeltjes bij de AH. Hoef ik niet zelf te koken/schillen. van die zakjes van 99 cent
meestal zijn die zakken te groot en houd ik de helft over, dan moet ik de rest weggooien is een beetje zonde. Maar je hebt wel gelijk.quote:Op dinsdag 28 april 2015 21:21 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
[..]
Dat is niet zo lekker, wel oke maar gekookte aardappels opbakken is veel lekkerder ( en meestal nog goedkoper ook )
Ik sta altijd open voor andere manieren om van mijn overtollige kilo's af te komen.quote:Op dinsdag 28 april 2015 21:21 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Vraag je nu gewoon om dieetadvies?
Mani.quote:Op dinsdag 28 april 2015 21:23 schreef Specularium het volgende:
Over Auschwitz gesproken.
[ afbeelding ]
Hard werken loont.quote:Op dinsdag 28 april 2015 21:23 schreef Specularium het volgende:
Over Auschwitz gesproken.
[ afbeelding ]
Ja wat ik post dat plaatje niet.quote:
En dan ben ik de allochtoon, ik doe er maximaal 2 weken mee, maar meestal een week.quote:Op dinsdag 28 april 2015 21:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Daar doe ik een maand mee man. Dan gaan ze uitlopen. Ik hoef niet elke dag aardappels.
Oh nou sorry hoor!quote:Op dinsdag 28 april 2015 21:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Die tweede wel. Die eerste heb ik al 100x gezien dus daar ben ik inmiddels immuun voor.
Met 1 kilo? Veel stamppot dan zeker?quote:Op dinsdag 28 april 2015 21:27 schreef Uccie het volgende:
[..]
En dan ben ik de allochtoon, ik doe er maximaal 2 weken mee, maar meestal een week.
Uccie lijkt me wel iemand die elke dag boerenkool vreetquote:Op dinsdag 28 april 2015 21:31 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Met 1 kilo? Veel stamppot dan zeker?
Voel ik hier een zekere seksuele spanning?quote:
In stamppot gaat al bijna een kilo. Is wel voor 2 dagen dan.quote:Op dinsdag 28 april 2015 21:31 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Met 1 kilo? Veel stamppot dan zeker?
Zeker en vast.quote:Op dinsdag 28 april 2015 21:31 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Voel ik hier een zekere seksuele spanning?
quote:Op dinsdag 28 april 2015 21:31 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Uccie lijkt me wel iemand die elke dag boerenkool vreet
Poffen in de magnetron? Is dat met van dat aluminiumfolie eromheen?quote:Op dinsdag 28 april 2015 21:33 schreef Uccie het volgende:
[..]
In stamppot gaat al bijna een kilo. Is wel voor 2 dagen dan.
Maar ik pof ze in de magnetron of bakken. Gekookt eet ik ze alleen bij mijn ouders, zodat mams er meer kan koken en dat mee kan nemen om de dag erna te bakken.
Ja, en goed dat het werktquote:Op dinsdag 28 april 2015 21:34 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Poffen in de magnetron? Is dat met van dat aluminiumfolie eromheen?
Lijkt me niet heel verstandigquote:Op dinsdag 28 april 2015 21:34 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Poffen in de magnetron? Is dat met van dat aluminiumfolie eromheen?
Alweer?quote:Op dinsdag 28 april 2015 21:34 schreef Specularium het volgende:
JAAAA FOKKER IS JARIG!
GEFELICITEERD!
[ afbeelding ]
alweer?quote:Op dinsdag 28 april 2015 21:34 schreef Specularium het volgende:
JAAAA FOKKER IS JARIG!
GEFELICITEERD!
[ afbeelding ]
Oh ik dacht alquote:Op dinsdag 28 april 2015 21:34 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja, en goed dat het werkt
Nee in nat keukenpapier.
Gaatjes in een aardappel prikken, in keukenpapier wikkelen, onder de kraan houden en daarna 12-15 minuten bestralen in de magnetron is niet koken hè.quote:Op dinsdag 28 april 2015 21:35 schreef Karina het volgende:
Als het over koken gaat haak ik af. Ik ga gewoon Hotel Spaander kijken.
Op hoeveel Watt?quote:Op dinsdag 28 april 2015 21:37 schreef Uccie het volgende:
[..]
Gaatjes in een aardappel prikken, in keukenpapier wikkelen, onder de kraan houden en daarna 12-15 minuten bestralen in de magnetron is niet koken hè.
750 doe ik meestal, en echt grotere aardappelen langer.quote:
true thatquote:Op dinsdag 28 april 2015 21:39 schreef Mani89 het volgende:
Gelukkig kan mijn mammie heel goed koken.
Hoe ziet mijn moeder er uit dan sp3c?quote:
Godverdomme Uccie, ik krijg zin in jequote:Op dinsdag 28 april 2015 21:40 schreef Uccie het volgende:
[..]
750 doe ik meestal, en echt grotere aardappelen langer.
Dan een lepel creme fraiche erbij en uitgebakken spekjes of gekniptr bieslook
quote:Op dinsdag 28 april 2015 21:40 schreef Uccie het volgende:
[..]
750 doe ik meestal, en echt grotere aardappelen langer.
Dan een lepel creme fraiche erbij en uitgebakken spekjes of gekniptr bieslook
Dan niet joh, paardenlul.quote:Op dinsdag 28 april 2015 21:35 schreef Fokker89 het volgende:
Toch bedankt tho, maar ben een beetje teleurgesteld.
Nee, in aardappel. Lijkt op elkaar, maar is toch anders.quote:Op dinsdag 28 april 2015 21:41 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Godverdomme Uccie, ik krijg zin in je
Nee maar hoe je dat zegt met die gaatjes... creme fraiche....quote:Op dinsdag 28 april 2015 21:42 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, in aardappel. Lijkt op elkaar, maar is toch anders.
zoiets moet je ook zelf maken, desnoods met een varkenhaas van de supermarkt.quote:Op dinsdag 28 april 2015 21:44 schreef LTVDK het volgende:
Ik ga even net als timmmmm klagen over eten
Godverdommes pauper supermarktvleesHad net varkens'haas' shaslick, wat een kansloze bende was dat zeg. Misschien dat dat vlees ooit in de buurt is geweest van varkenshaas maar dit was gewoon een hamlap geweekt in een zoutbad. Zoute taaie teringbende
. En de paprika en ui die er tussen zat was ook dramatisch, ze gebruiken per 100 kilo maar één paprika en één ui zo sneu was die hoeveelheid. Vlees gooi ik nooit weg, maar deze troep krijgt geen mens fatsoenlijk door zijn strot
.
Waarom is de slager niet gewoon na 18.00 uur nog open.
Doe ik normaal ook ja, maar zoveel keuze was er niet meer helaas. Varkenshaas uit de supermarkt is vaak nog wel te doen, maar gewone filet -of hamlappen zijn vaak net zo dramatisch als deze shaslicksquote:Op dinsdag 28 april 2015 21:45 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
zoiets moet je ook zelf maken, desnoods met een varkenhaas van de supermarkt.
quote:Op dinsdag 28 april 2015 21:41 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hoe ziet mijn moeder er uit dan sp3c?
Gewoon zelf ern varken uitbenen.quote:Op dinsdag 28 april 2015 21:44 schreef LTVDK het volgende:
Godverdommes pauper supermarktvleesHad net varkens'haas' shaslick, wat een kansloze bende was dat zeg. Misschien dat dat vlees ooit in de buurt is geweest van varkenshaas maar dit was gewoon een hamlap geweekt in een zoutbad. Zoute taaie teringbende
. En de paprika en ui die er tussen zat was ook dramatisch, ze gebruiken per 100 kilo maar één paprika en één ui zo sneu was die hoeveelheid. Vlees gooi ik nooit weg, maar deze troep krijgt geen mens fatsoenlijk door zijn strot
.
nou enquote:Op dinsdag 28 april 2015 21:44 schreef LTVDK het volgende:
.
Als ik 's ochtends weg ga is de slager nog niet open.quote:Op dinsdag 28 april 2015 21:48 schreef sp3c het volgende:
[..]
nou en
gewoon vroeger opstaan en dan red je het makkelijk
Of ervoor zorgen dat ze langer openblijven, doen ze bij de visboer wel voor mequote:Op dinsdag 28 april 2015 21:48 schreef sp3c het volgende:
[..]
nou en
gewoon vroeger opstaan en dan red je het makkelijk
In het weekend naar de slager en de rest in de vriezer?quote:Op dinsdag 28 april 2015 21:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als ik 's ochtends weg ga is de slager nog niet open.
ik ook, maar kleinere hebben ze nietquote:Op dinsdag 28 april 2015 21:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Daar doe ik een maand mee man. Dan gaan ze uitlopen. Ik hoef niet elke dag aardappels.
Kijk je naar Hotel Spaander? Ik had geen idee dat het zo groot was. Toen ik er ooit ging eten heb ik 1 zaaltje gezien (volgens mij was dat het kleine zaaltje wat ook even in beeld was).quote:Op dinsdag 28 april 2015 21:51 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
ik ook, maar kleinere hebben ze niet
De slager zegt hier 'als het licht nog niet uit is ben je welkom'. Soms ben ik dan nog wel eens net op tijd, meestal niet helaas.quote:Op dinsdag 28 april 2015 21:50 schreef Uccie het volgende:
[..]
Of ervoor zorgen dat ze langer openblijven, doen ze bij de visboer wel voor me
(geen uren, halfuurtje ofzo)
Doe ik meestal wel ja, had nu alleen niets meer liggen.quote:Op dinsdag 28 april 2015 21:50 schreef Tem het volgende:
[..]
In het weekend naar de slager en de rest in de vriezer?
Ja. die duitse die ging vervequote:Op dinsdag 28 april 2015 21:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Kijk je naar Hotel Spaander? Ik had geen idee dat het zo groot was. Toen ik er ooit ging eten heb ik 1 zaaltje gezien (volgens mij was dat het kleine zaaltje wat ook even in beeld was).
Vlees van de slager kan ik niet betalen man. Dan ben ik meteen arm. dan maar geen lekker eten.quote:Op dinsdag 28 april 2015 21:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als ik 's ochtends weg ga is de slager nog niet open.
Ik klaagde in het weekend dat 18u nooit te halen was, zei ze, welke dag haal je half 7 wel, blijf ik wachten. Maar tegenwoordig kan ik op tijd zijn. Slager gaat half 6 dicht, dus dat is drama.quote:Op dinsdag 28 april 2015 21:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De slager zegt hier 'als het licht nog niet uit is ben je welkom'. Soms ben ik dan nog wel eens net op tijd, meestal niet helaas.
[..]
Doe ik meestal wel ja, had nu alleen niets meer liggen.
Ligt eraan hoeveel vlees je eetquote:Op dinsdag 28 april 2015 21:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Vlees van de slager kan ik niet betalen man. Dan ben ik meteen arm. dan maar geen lekker eten.
En een heleboel geld. Wat denk je dat dat gaat kosten allemaal. Al hebben Volendammers meestal wel geldquote:Op dinsdag 28 april 2015 21:54 schreef arjan1112 het volgende:
Ja erg ouderwets hoor. ze zouden alle kamers een aparte badkamer moeten geven, zijn ze wel een derde van de kamers kwijt ofzo
Nou had ik pas een kilo riblappen van de supermarkt en die waren een partij lekker.quote:Op dinsdag 28 april 2015 21:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ligt eraan hoeveel vlees je eetIk heb liever een kleiner maar beter stuk vlees dan een homp kiloknallers. Ik eet ongeveer 100 gram per dag dus dat valt best mee
.
Beetje zoals je moeder.quote:Op dinsdag 28 april 2015 21:44 schreef LTVDK het volgende:
dit was gewoon een hamlap geweekt in een zoutbad.
Als ik een biefstuk zie bij de slager van 5 euro of zo voor een minidingetje dan denk ik, laat maar zitten. Vroeger haalde ik wel altijd beleg bij de slager, kaas bij de kaasboer en brood bij de bakker, maar tegenwoordig nooit meer.quote:Op dinsdag 28 april 2015 21:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ligt eraan hoeveel vlees je eetIk heb liever een kleiner maar beter stuk vlees dan een homp kiloknallers. Ik eet ongeveer 100 gram per dag dus dat valt best mee
.
Precies. En dan nog andere gordijnen, die zalen opnieuw indelen, ik denk dat dat in de miljoenen kan gaan lopen.quote:Op dinsdag 28 april 2015 21:56 schreef arjan1112 het volgende:
Nou 15 ruggen per badkamer ?
dan kost het wel een paar ton
tsja
Als je stoofvlees maakt wel ja, voor gewoon als lapje is het vaak niet zo'n succes.quote:Op dinsdag 28 april 2015 21:56 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nou had ik pas een kilo riblappen van de supermarkt en die waren een partij lekker.
Maar rundvlees is vaak nog wel te doen.
Hier vlakbij zitten 2 'echte' slagers, 2 bakkers en een kaasboer. Die kaasboer schijnt nog heel bekend en goed te zijn ook las ik ooit. Is wel aan de prijzen te zienquote:Op dinsdag 28 april 2015 21:57 schreef arjan1112 het volgende:
Heb je die winkels nog in a'dam dan?
ik dacht echt dat er in de steden alleen nog supermarkten waren
Nee, dit was idd stoofvlees. Goede rosbief heb ik al jaren niet meer gevonden, zelfs bij de slager nog lastig.quote:Op dinsdag 28 april 2015 21:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als je stoofvlees maakt wel ja, voor gewoon als lapje is het vaak niet zo'n succes.
Misschien zijn vrouw proberen.quote:Op dinsdag 28 april 2015 21:58 schreef Uccie het volgende:
[..]
Goede rosbief heb ik al jaren niet meer gevonden, zelfs bij de slager nog lastig.
Hier vers van de boerquote:Op dinsdag 28 april 2015 21:58 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, dit was idd stoofvlees. Goede rosbief heb ik al jaren niet meer gevonden, zelfs bij de slager nog lastig.
Ligt er aan wat voor biefstuk hequote:Op dinsdag 28 april 2015 21:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Als ik een biefstuk zie bij de slager van 5 euro of zo voor een minidingetje dan denk ik, laat maar zitten. Vroeger haalde ik wel altijd beleg bij de slager, kaas bij de kaasboer en brood bij de bakker, maar tegenwoordig nooit meer.
quote:
Vroeger kende ik iemand met een slachterij, goede tijden.quote:Op dinsdag 28 april 2015 21:59 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Hier vers van de boer
http://www.rennestreekproducten.nl/
Ik zat ook al: huh het gaat nog verder. Maar kon ook niet anders, dit is wel een hele grote klus.quote:Op dinsdag 28 april 2015 22:33 schreef arjan1112 het volgende:
Ja nou is het een vervolg, moet ik volgende week ook kijken shit
Ik denk dat ze een interim manager gaan aanstellen die alles gaat re-organiseren. Zullen wel wat mensen uitgaan. Die ene opa zal wel blijven dat was toch de eigenaar?quote:Op dinsdag 28 april 2015 22:36 schreef arjan1112 het volgende:
Ik vind : die 2 opa's eruit en die ene zoon, die chefkok de baas maken
Dan snap je Hitler ineens ook een stuk beter, of niet dan?quote:Op dinsdag 28 april 2015 22:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ligt er aan wat voor biefstuk heHier hebben ze ook gewoon bepaalde biefstukken voor ¤20,- de kilo. Die lapjes ervan zijn vaak net een ons dus zoveel ben je dan niet kwijt. Ik koop wel zelden lamsvlees helaas, dat gaat hier aan bijna ¤40,- per kilo
Daar is nog geen duidelijkheid over.quote:Op dinsdag 28 april 2015 22:16 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Wanneer denken jullie het avondvullende programma af te hebben?
? want die was veganistquote:Op dinsdag 28 april 2015 22:39 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dan snap je Hitler ineens ook een stuk beter, of niet dan?
quote:Op dinsdag 28 april 2015 22:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik denk dat ze een interim manager gaan aanstellen die alles gaat re-organiseren. Zullen wel wat mensen uitgaan. Die ene opa zal wel blijven dat was toch de eigenaar?
ja die moet met pensioen, en zijn broer moet gewoon oprottenquote:Op dinsdag 28 april 2015 22:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik denk dat ze een interim manager gaan aanstellen die alles gaat re-organiseren. Zullen wel wat mensen uitgaan. Die ene opa zal wel blijven dat was toch de eigenaar?
Vegetariër. Net als vleeseters heb je die in alle soorten en maten.quote:
quote:Op dinsdag 28 april 2015 22:42 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
[..]
ja die moet met pensioen, en zijn broer moet gewoon oprotten
Kan ook ja. In die tijd bestond die term waarschijnlijk ook nog niet eens.quote:Op dinsdag 28 april 2015 22:43 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Vegetariër. Net als vleeseters heb je die in alle soorten en maten.
quote:Op dinsdag 28 april 2015 22:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kan ook ja. In die tijd bestond die term waarschijnlijk ook nog niet eens.
Is zelfs een wikipediapagina over: http://en.wikipedia.org/wiki/Adolf_Hitler_and_vegetarianismquote:In a 1937 article, The New York Times noted "It is well known that Hitler is a vegetarian and does not drink or smoke. His lunch and dinner consist, therefore, for the most part of soup, eggs, vegetables and mineral water, although he occasionally relishes a slice of ham and relieves the tediousness of his diet with such delicacies as caviar ..."
Valt wel mee toch? Alleen eieren en af en toe onbewust wat vet of uit bot getrokken soep omdat zijn kok dat stiekem deed?quote:Op dinsdag 28 april 2015 22:49 schreef Njosnavelin het volgende:
Nu zou je dat een flexitarier noemen.
Volgens mij sliep hij helemaal niet veel, die stond stijf van de drugs en medicijnen.quote:Op dinsdag 28 april 2015 22:50 schreef arjan1112 het volgende:
Hij keek ook tot 6 uur sochtens films en stond meestal pas smiddags op dacht ik
Dan had ie ook vast een FOK! account.quote:Op dinsdag 28 april 2015 22:50 schreef arjan1112 het volgende:
Hij keek ook tot 6 uur sochtens films en stond meestal pas smiddags op dacht ik
quote:Op dinsdag 28 april 2015 22:53 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dan had ie ook vast een FOK! account.
quote:Op dinsdag 28 april 2015 22:51 schreef LTVDK het volgende:
Maar dan nog weet ik niet welk punt Specu wilde maken.
Precies, en dan moet je nog.quote:Op dinsdag 28 april 2015 23:06 schreef arjan1112 het volgende:
Nou morgen word weer een kutdag, dat weet ik nu al
Smerig gifje weer.quote:Op dinsdag 28 april 2015 23:29 schreef LTVDK het volgende:
Zeg obersturmbannführer, ga je nog antwoord geven?
[ afbeelding ]
Ja jij gaat opeens Hitler vergelijkingen makenquote:
Vind het niet zo leuk dat jij nou weer over je opa begint.quote:Op dinsdag 28 april 2015 23:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja jij gaat opeens Hitler vergelijkingen maken
Toen mijn opa zo oud was als Fylax nu is was het gewoon oorlog, moffen ontwijken, weinig eten en geen tijd om te lopen kloten op een forum.quote:Op dinsdag 28 april 2015 23:46 schreef Specularium het volgende:
[..]
Vind het niet zo leuk dat jij nou weer over je opa begint.
Er was toen overigens ook nog geen internet.quote:Op dinsdag 28 april 2015 23:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Toen mijn opa zo oud was als Fylax nu is was het gewoon oorlog, moffen ontwijken, weinig eten en geen tijd om te lopen kloten op een forum.
quote:Op dinsdag 28 april 2015 23:29 schreef LTVDK het volgende:
Zeg obersturmbannführer, ga je nog antwoord geven?
[ afbeelding ]
Bedankt Antoine, dat was al wel duidelijk denk ik.quote:Op dinsdag 28 april 2015 23:51 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Er was toen overigens ook nog geen internet.
Ik dacht: ik meld het even.
Henk is de naam.quote:Op dinsdag 28 april 2015 23:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bedankt Antoine, dat was al wel duidelijk denk ik.
Nee. Ik kan wél onthullen dat mijn broer Be heet.quote:Op dinsdag 28 april 2015 23:58 schreef Specularium het volgende:
[..]
Volgens mij heet jij gewoon Nico in het echt.
Want het is een schaap.quote:Op woensdag 29 april 2015 00:02 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee. Ik kan wél onthullen dat mijn broer Be heet.
http://radio.nl/443/tv-timmerman-nico-tijdelijk-zonder-fietsquote:Op woensdag 29 april 2015 00:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nico Snikkels, de ouwe viespeuk.
Ik denk dat iedereen in dit topic dat wel kan waarderen.quote:Op woensdag 29 april 2015 00:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik heb nog een filmpje geupload over clown Bassie en Nico Swinkels wat vooral Tem en Mani erg kunnen waarderen.
weer bloed prikken?quote:Op woensdag 29 april 2015 09:31 schreef Uccie het volgende:
Half uur te vroeg in het zkh en dan loopt het vast uit.
Dat doe jij gelukkig echt nooit.quote:Op woensdag 29 april 2015 09:54 schreef Specularium het volgende:
Henk Eftelaar verveelt zich helemaal de tering met plaatjes van 2 jaar oud posten.
En, ben je zwangerquote:Op woensdag 29 april 2015 09:57 schreef Uccie het volgende:
Nee voor de uitslag. Maar internet werkt hier slecht.
Geen idee. Ik zit nog in de wachtkamer.quote:
Succes! We wachten in spanning af.quote:Op woensdag 29 april 2015 10:04 schreef Uccie het volgende:
[..]
Geen idee. Ik zit nog in de wachtkamer.
Maar jij hoort het als eerste natuurlijk.
Ben je vrij vandaag?quote:Op woensdag 29 april 2015 10:07 schreef Uccie het volgende:
Staat er op het scherm, uitloop 5min.
Ik ben al 20 min overtijd.
Ik denk een 6-ling.quote:Op woensdag 29 april 2015 10:08 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Succes! We wachten in spanning af.
Nou ben weer opweg naar kantoor.quote:
Nee ik ga nu weer aan het werk.quote:
Had je toch een vent die niet uit de buurt van chernobyl kwam moeten zoeken.quote:Op woensdag 29 april 2015 10:31 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nou ben weer opweg naar kantoor.
Het is geen 6-ling. Het is 1 met 8 tentakels.
Maar hij had van die mooie neonblauwe ogen.quote:Op woensdag 29 april 2015 10:32 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Had je toch een vent die niet uit de buurt van chernobyl kwam moeten zoeken.
Jensen in de ochtend. Wat geweldig was dat.quote:Op woensdag 29 april 2015 01:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
Vooruit, even wat humor om te lachen.
Zeg het ze Timmmmm.quote:Op woensdag 29 april 2015 11:49 schreef timmmmm het volgende:
Waarom vraagt facebook of ik Nepal wil steunen? Misschien is het een idee dat facebook zich met zijn eigen zaken bemoeit
Ik snap dat soort oproepen sowieso niet. Er komt vast ook weer een tv-actie?quote:Op woensdag 29 april 2015 11:49 schreef timmmmm het volgende:
Waarom vraagt facebook of ik Nepal wil steunen? Misschien is het een idee dat facebook zich met zijn eigen zaken bemoeit
Maar dan krijg je het gezeik ook weer dat de overheid te veel geld uitgeeft.quote:Op woensdag 29 april 2015 13:11 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik snap dat soort oproepen sowieso niet. Er komt vast ook weer een tv-actie?
Ja, ik vind het erg wat daar is gebeurd, maar val burgers niet steeds lastig met fondsenwerving. Maak als overheden gewoon afspraken over de noodhulp die in zulke gevallen wordt verleend.
Ja.quote:Op woensdag 29 april 2015 13:45 schreef Njosnavelin het volgende:
Het leven is inderdaad fantastisch, precies zoals ik het me vroeger had voorgesteld.
Misschien kunnen ze er een liedje over schrijvenquote:Op woensdag 29 april 2015 13:11 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik snap dat soort oproepen sowieso niet. Er komt vast ook weer een tv-actie?
Ja, ik vind het erg wat daar is gebeurd, maar val burgers niet steeds lastig met fondsenwerving. Maak als overheden gewoon afspraken over de noodhulp die in zulke gevallen wordt verleend.
Is gewoon erg toepasselijk.quote:
Vrolijk is my middle name, dat lijkt me geen verrassing.quote:
Oh, ik dacht altijd dat strakke bips je middle name was.quote:Op woensdag 29 april 2015 14:12 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Vrolijk is my middle name, dat lijkt me geen verrassing.
Alleen op FOK!.quote:Op woensdag 29 april 2015 14:13 schreef Tem het volgende:
[..]
Oh, ik dacht altijd dat strakke bips je middle name was.
Appearances can be deceptive, om er maar weer een filmquote tegenaan te gooien.quote:
Wat is dit nou weer voor een onzin, het leven is gewoon kut.quote:Op woensdag 29 april 2015 13:45 schreef Njosnavelin het volgende:
Het leven is inderdaad fantastisch, precies zoals ik het me vroeger had voorgesteld.
Het leven is je lul, je hebt hem nooit onder controle maar wel vaak in de handquote:Op woensdag 29 april 2015 14:34 schreef Mani89 het volgende:
Het leven is wel leuk, op zich, maar aan de andere kant ook weer niet zo.
Ik niet, mijn vriendin wel...quote:Op woensdag 29 april 2015 14:36 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Het leven is je lul, je hebt hem nooit onder controle maar wel vaak in de hand
Vieze plaatjes zeker.quote:Op woensdag 29 april 2015 14:39 schreef Mani89 het volgende:
Ik moest vandaag naar allemaal plaatjes kijken en er dan zelf een verhaal bij verzinnen, dat was dan weer best wel leuk.
Nou 1tje was wel een zwart wit tekening van een blote vrouw in een bed met een man ernaast, dat was wel even opwindend hoor.quote:
FTFYquote:Op woensdag 29 april 2015 14:39 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik niet, die van mijn vriendin wel...
Broek uit en alles.quote:Op woensdag 29 april 2015 14:48 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nou 1tje was wel een zwart wit tekening van een blote vrouw in een bed met een man ernaast, dat was wel even opwindend hoor.
Die ene vrouw in bed was volgens mijn verhaal doodvermoordgewurgd door die man, ik heb aan de persoon tegenover me niet gevraagd of dat Fylax' moeder was.quote:Op woensdag 29 april 2015 14:48 schreef timmmmm het volgende:
Zeg eens eerlijk Mani, hoe vaak was Fylax' moeder onderwerp van je verhaaltje bij de vieze plaatjes?
Gemiste kansquote:Op woensdag 29 april 2015 14:50 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Die ene vrouw in bed was volgens mijn verhaal doodvermoordgewurgd door die man, ik heb aan de persoon tegenover me niet gevraagd of dat Fylax' moeder was.
Hebben we het nu over Manuela en haar kale kuiten?quote:Op woensdag 29 april 2015 14:51 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Chicks with dicks
Er zit er hier op het forum ook 1tje waar ik zeer opgewonden van raak.
quote:Op woensdag 29 april 2015 14:52 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Hebben we het nu over Manuela en haar kale kuiten?
Die is nu op vakantie.quote:Op woensdag 29 april 2015 14:51 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Chicks with dicks
Er zit er hier op het forum ook 1tje waar ik zeer opgewonden van raak.
Waarom?quote:Op woensdag 29 april 2015 14:39 schreef Mani89 het volgende:
Ik moest vandaag naar allemaal plaatjes kijken en er dan zelf een verhaal bij verzinnen, dat was dan weer best wel leuk.
Ik moet gediagnosticeerd worden.quote:
Het autistische spectrum uiteraard.quote:
Misschien word ik wel afgevoerd door de witte jassen, dan zie je me nooit meer terug Tem.quote:Op woensdag 29 april 2015 15:17 schreef Tem het volgende:
[..]
Uiteraard. Nou misschien krijg je dan eindelijk een labeltje.
Onder controle en in de hand.quote:Op woensdag 29 april 2015 14:48 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Heb jij die van je vriend ook in de hand?
Ach welnee.quote:Op woensdag 29 april 2015 15:18 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Misschien word ik wel afgevoerd door de witte jassen, dan zie je me nooit meer terug Tem.
LTKDV is gewoon thuis ja.quote:Op woensdag 29 april 2015 15:19 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik denk dat wij het over een ander persoon hebben.
Heul nietquote:
Geen dank. Zo ben ik gewoon.quote:
Met wie moet ik dan naar het bierdiner volgend jaar?quote:Op woensdag 29 april 2015 15:18 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Misschien word ik wel afgevoerd door de witte jassen, dan zie je me nooit meer terug Tem.
Ik stuur mijn zus wel!quote:Op woensdag 29 april 2015 17:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Met wie moet ik dan naar het bierdiner volgend jaar?
Je kan zeker met haar lachen ja, en ze heeft The Hobbit gezien. Ze drinkt alleen geen bier, maar dat vind jij vast niet erg!quote:Op woensdag 29 april 2015 17:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heeft die ook jouw kenmerkende humor en het talent tostisausjes te herkennen?
Dat leer ik haar nog wel.quote:Op woensdag 29 april 2015 17:15 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Je kan zeker met haar lachen ja, en ze heeft The Hobbit gezien. Ze drinkt alleen geen bier, maar dat vind jij vast niet erg!
In Groningen.quote:
Ben je op zoek, Arjan?quote:
Gezellig samen sigaretten makenquote:Op woensdag 29 april 2015 20:02 schreef Mani89 het volgende:
Zal een lekker rookhol worden met die 2.
Is een prima buurt met een mooi winkelcentrum.quote:
Maar hoe smaakt het, dat is de vraag.quote:Op woensdag 29 april 2015 20:04 schreef arjan1112 het volgende:
Gaan we gewoon samen in Cambodja wonen, daar kost een pakje van een locaal merk 4 eurocent
Ik weet waar ik naartoe ga op vakantiequote:Op woensdag 29 april 2015 20:07 schreef arjan1112 het volgende:
Een slof Malboro uit de VS kost in Cambodja 5 euro
Ik kocht voorheen ook altijd een slof maar rookte niet meer of minder.quote:Op woensdag 29 april 2015 20:13 schreef arjan1112 het volgende:
Een pakje shag is in Belgie 2 euro goedkoper. heb dat een tijdje gedaan, krijg je 3 sloffen ofzo... maar dan rook je wel meer, maakt het nog geen zak uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |