quote:Op zondag 5 april 2015 04:42 schreef remlof het volgende:
Oh ja, deze baggercampingslowchat met "leuke" gifjes moest ik nog even ontvolgen.
Doei.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 60% gewijzigd door johannes_vermeer op 28-04-2015 01:06:27 ]Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
Sorry ik was bang dat Fylax hem ging kapen ofzo!quote:
Al die jaren praten met iemand die "89" in z'n username heeft staan, bracht je nog nooit eerder op die gedachte?quote:Op dinsdag 28 april 2015 00:49 schreef Mani89 het volgende:
Gefeliciteerd Fokker, wij zijn ongeveer even oud. Daar kom ik nu achter
Nee.quote:Op dinsdag 28 april 2015 00:55 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Al die jaren praten met iemand die "89" in z'n username heeft staan, bracht je nog nooit eerder op die gedachte?
quote:Op dinsdag 28 april 2015 00:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat jullie allebei 89 in jullie username hebben was al een hint.
quote:Op dinsdag 28 april 2015 00:50 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Je kijkt nu pas naar zijn username?
We hebben er nog een!quote:Op dinsdag 28 april 2015 00:55 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Al die jaren praten met iemand die "89" in z'n username heeft staan, bracht je nog nooit eerder op die gedachte?
Mooie en goede actiequote:Op dinsdag 28 april 2015 00:56 schreef Mani89 het volgende:
Ah fijn nu kan ik de OP niet aanpassen omdat een mod buiten zijn forum zit te klooien.
Hard voor je!quote:Op dinsdag 28 april 2015 00:56 schreef Mani89 het volgende:
Ah fijn nu kan ik de OP niet aanpassen omdat een mod buiten zijn forum zit te klooien.
Ja nogal, had prachtige tieten voor Fokker opgezocht.quote:
Oh, het lockje is er af in dat geval. Ik ga verder met Carice en Haline.quote:Op dinsdag 28 april 2015 00:57 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja nogal, had prachtige tieten voor Fokker opgezocht.
Ik zie ze graag in een ONZ topic verschijnenquote:Op dinsdag 28 april 2015 00:57 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja nogal, had prachtige tieten voor Fokker opgezocht.
'Toch'? Twijfelde je dan aan het oordeel van Johannes en mij?quote:
Niet van Johannes.quote:Op dinsdag 28 april 2015 01:13 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
'Toch'? Twijfelde je dan aan het oordeel van Johannes en mij?
Is er nog een leuke aflevering?quote:Op dinsdag 28 april 2015 01:13 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
'Toch'? Twijfelde je dan aan het oordeel van Johannes en mij?
Ik vond die anti-glamour het leukst. Even kijken welke nog leuk was.quote:Op dinsdag 28 april 2015 01:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Is er nog een leuke aflevering?
Ik weet weer een hoop over sociale eenzaamheid.
Deze had ik volgens mij half gezien maar vond ik niet zo.quote:Op dinsdag 28 april 2015 01:18 schreef Njosnavelin het volgende:
Deze vond ik ook leuk, maar die had je al gezien toch, Johannes?
Ik geloof het niet. Ik kijk nu die over Kinderen voor Kinderen.quote:Op dinsdag 28 april 2015 01:18 schreef Njosnavelin het volgende:
Alsjeblieft hendrik!quote:
Heb je daar een plaatje van?quote:Op dinsdag 28 april 2015 01:21 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
En nu eentje ernaast van de UI van timmmmm....
Is die leuk?quote:Op dinsdag 28 april 2015 01:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik geloof het niet. Ik kijk nu die over Kinderen voor Kinderen.
Als verjaardagscadeau nog 1 poging dan: Willem!quote:
Ja nee sorryquote:Op dinsdag 28 april 2015 01:24 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Als verjaardagscadeau nog 1 poging dan: Willem!
quote:Op dinsdag 28 april 2015 01:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heb je daar een plaatje van?
Dit is wel opvallendquote:Op dinsdag 28 april 2015 01:33 schreef Elfletterig het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Deze week zit de kunstenaar bij DWDD om zijn boodschap toe te lichten.
Henkquote:
Kanker voor Kinderen?quote:Op dinsdag 28 april 2015 01:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
Godver, Jack Mac zit ook in die KvK aflevering.
Hedde gij vakantie of hoe zit daquote:
Waarom 11 vakjes voor een naam van 10 letters?quote:Op dinsdag 28 april 2015 01:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[ afbeelding ]
Dit gun je niemand.
quote:Op dinsdag 28 april 2015 01:52 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Waarom 11 vakjes voor een naam van 10 letters?
Ik zit te kijken. Alleen al een succes omdat Maarten van Rossem.quote:Op dinsdag 28 april 2015 01:18 schreef Njosnavelin het volgende:
quote:Op dinsdag 28 april 2015 02:06 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het gifje die je wist dat ging komen.
Gewoon omdat jullie het zo goed samen kunnen vindenquote:Op dinsdag 28 april 2015 02:12 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Leuk hoor, maar slaat toch een beetje als een tang op een varken
Heb je een samenvatting? Hier gaat echt niemand 22.33 minuten naar kijken.quote:Op dinsdag 28 april 2015 02:36 schreef Elfletterig het volgende:
Uitermate goede conclusies aan het eind van het filmpje.
Het komt erop neer dat er een hijgerige sfeer wordt gecreëerd op basis van peilingen, dat het totaal niet over de politieke inhoud gaat en dat het volk "alwetend" is en zich ook alleen maar op de peilingen baseert.quote:Op dinsdag 28 april 2015 02:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb je een samenvatting? Hier gaat echt niemand 22.33 minuten naar kijken.
Gelul in de ruimte met in dit geval totaal lul Samsom in de spotlight dus?quote:Op dinsdag 28 april 2015 02:42 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het komt erop neer dat er een hijgerige sfeer wordt gecreëerd op basis van peilingen, dat het totaal niet over de politieke inhoud gaat en dat het volk "alwetend" is en zich ook alleen maar op de peilingen baseert.
De laatste 2-3 minuten kijken volstaat, trouwens.
Nee, het was spot-on, maar goed...quote:Op dinsdag 28 april 2015 02:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gelul in de ruimte met in dit geval totaal lul Samsom in de spotlight dus?
Dat het gezever alleen maar om de peilingen gaat en niet om de inhoud? Dat is toch al lang bekend.quote:Op dinsdag 28 april 2015 02:46 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee, het was spot-on, maar goed...
Nee nog nietquote:Op dinsdag 28 april 2015 01:44 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hedde gij vakantie of hoe zit da
Dat is wat overdreven, maar ik vind een tent als Niven wel een mooi systeem hebben.quote:Op dinsdag 28 april 2015 10:29 schreef Njosnavelin het volgende:
Een echte kok kookt gewoon vegetarisch natuurlijk.
Dankjewel, een compliment doet me altijd goedquote:Op dinsdag 28 april 2015 10:27 schreef timmmmm het volgende:
Ik word altijd een beetje agressief van die 'tv-koks' die voor geen meter kunnen koken. Wat heeft hij nou daadwerkelijk bereikt in de keuken om zichzelf topkok te noemen?
Je hebt koks die bekend zijn omdat ze goed kunnen koken, ik noem een Kranenborg, een Sergio Herman, een Cas Spijkers, en je hebt koks die bekend zijn omdat ze raar zijn. Ik noem een Pierre Wind, een Joop Braakhekke. Met als verschil dat die laatste zich in ieder geval geen topkok noemt, die is wat hij is, een restaurateur.
Hoogste wat Pierre Wind bereikt heeft is als kok werken in een sterrenzaak, waar er ik weet niet hoeveel van zijn. Ja, chef zijn bij matig restaurant de Nas. Spannend hoor. Ik kan zo 20 man opnoemen die meer recht hebben op én beter invulling kunnen geven aan de titel kok des vaderlands.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 28 april 2015 10:29 schreef Njosnavelin het volgende:
Een echte kok kookt gewoon vegetarisch natuurlijk.
oke fylaxquote:
Misschien moet je een vegetarische versie bedenken.quote:Op dinsdag 28 april 2015 10:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
Lage aanval van Marianne op Nasi a la Johannes.
Dit hoef ik niet te pikken.
Dit kan niet anders dan een heikel punt zijn tussen jou en je wederhelft....quote:
Grappie tochquote:
Ik dacht, wie kan specularium nou nog slechter uitstaan dan mijn persoontje, dus toen stopte ik met een aanbeveling om fylax me te laten opvolgenquote:
Watermeloen lust ik wel ja. Ook al een poosje niet gegeten trouwens. Goed idee.quote:Op dinsdag 28 april 2015 11:38 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dit kan niet anders dan een heikel punt zijn tussen jou en je wederhelft....
Ik hoop dat je wel van watermeloen houdt
quote:Op dinsdag 28 april 2015 11:47 schreef Fylax het volgende:
Damn, het regent heel hard buiten en ik moet zo naar de psycholoog
Geen Giro en Vuelta, wel de Tour de Francequote:Op dinsdag 28 april 2015 10:57 schreef Mani89 het volgende:
Mensen die vegetarisch zijn hebben nog nooit Mcnuggets gegeten.
God-ver-domme.quote:Op dinsdag 28 april 2015 12:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Geen Giro en Vuelta, wel de Tour de France
Dit jaar zullen de Giro d'Italia- en de Vuelta a Espana-edities van TourCoach helaas niet worden georganiseerd. De Tour de France-editie gaat uiteraard wel door, net als normaal.
Ingeschreven, genot.quote:Op dinsdag 28 april 2015 12:48 schreef Mani89 het volgende:
Stijn schrijf je alvast in voor de FOK! Giro poule.
http://www.scorito.com/cy(...)c0-9fc9-c3aa5c9cbdba
Inderdaad.quote:Op dinsdag 28 april 2015 12:42 schreef Specularium het volgende:
Gelukkig zijn wij niet voorspelbaar.
Beste Richolio, sorry.quote:
Leuk, dit jaar ook maar eens meedoen.quote:Op dinsdag 28 april 2015 12:48 schreef Mani89 het volgende:
89 volgens mij.quote:
Oefquote:Op dinsdag 28 april 2015 13:18 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dan moeten we inderdaad wel heel veel pech hebben
quote:Op dinsdag 28 april 2015 02:11 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Dit zal die wel niet lezen, maar feli Fokker!
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 28 april 2015 07:27 schreef Uccie het volgende:
Fokkergefeliciteerd
![]()
Ik kom vanavond uit je taart springen!
quote:
tnxquote:
Hij heeft nog niet door dat Koningsdag voorbij is.quote:Op dinsdag 28 april 2015 11:42 schreef Tem het volgende:
Wat een vrolijke kut-ui heeft die Timmmmmm ineens.
Wist je dat ik nog steeds een honderd procent score heb?quote:Op dinsdag 28 april 2015 10:56 schreef Specularium het volgende:
Ik wacht op de uitslag van de Titi quiz.
Ik stel voor dat jij jouw vegetarische versie in het Nasi a la mezelf topic post.quote:Op dinsdag 28 april 2015 11:36 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Misschien moet je een vegetarische versie bedenken.
Tot wanneer kan dat nog? Ik doe dat het liefst op het allerlaatste moment.quote:Op dinsdag 28 april 2015 12:48 schreef Mani89 het volgende:
Ik doe dat wel.quote:Op dinsdag 28 april 2015 14:06 schreef Elfletterig het volgende:
Misschien moet er ook een Mod des Vaderlands worden gekozen.
Je hebt nog 5 minuten.quote:Op dinsdag 28 april 2015 14:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Tot wanneer kan dat nog? Ik doe dat het liefst op het allerlaatste moment.
Misschien moet je die post van Stijn nog eens lezen!quote:En ik wil ook graag op tourcoach.nl aan de slag want ik heb een reputatie hoog te houden wat betreft mijn Jomanda skills.
Oh laat dan maar zitten.quote:Op dinsdag 28 april 2015 14:23 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Je hebt nog 5 minuten.
[..]
Misschien moet je die post van Stijn nog eens lezen!
Nee daarboven nog.quote:Op dinsdag 28 april 2015 14:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Oh laat dan maar zitten.
En Stijn zegt dat hij genot heeft.
Nu ben ik vies mad.quote:Op dinsdag 28 april 2015 12:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Geen Giro en Vuelta, wel de Tour de France
Dit jaar zullen de Giro d'Italia- en de Vuelta a Espana-edities van TourCoach helaas niet worden georganiseerd. De Tour de France-editie gaat uiteraard wel door, net als normaal.
Een familielid van Fylax? Of Fylax zelf.quote:Op dinsdag 28 april 2015 14:29 schreef Mani89 het volgende:
Misschien kunnen we nog een alternatief vinden.
Goed voorstel, maar de nasi die ik maak is echt veel te eenvoudig voor dat culinaire topic.quote:Op dinsdag 28 april 2015 14:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik stel voor dat jij jouw vegetarische versie in het Nasi a la mezelf topic post.
Ik heb trouwens nog wat klassiekertjes gekeken:quote:Op dinsdag 28 april 2015 16:58 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Goed voorstel, maar de nasi die ik maak is echt veel te eenvoudig voor dat culinaire topic.
Die van Toren C was leuk ja, zelfs in die setting ongemakkelijkquote:Op dinsdag 28 april 2015 17:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb trouwens nog wat klassiekertjes gekeken:
Toren C en Nick & Simon zijn natuurlijk aantrekkelijke slachtoffers.
Die ene die altijd een blauw shirtje draagt :$quote:Op dinsdag 28 april 2015 17:07 schreef Njosnavelin het volgende:
Wie van de twee Snijtafelmannen vinden jullie de leukste?
Ze hebben allebei autisme dus dat wordt lastig.quote:Op dinsdag 28 april 2015 17:07 schreef Njosnavelin het volgende:
Wie van de twee Snijtafelmannen vinden jullie de leukste?
Feest der herkenning voor ons allemaal.quote:Op dinsdag 28 april 2015 17:33 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ze hebben allebei autisme dus dat wordt lastig.
Ik vind ze allebei lief lachenquote:Op dinsdag 28 april 2015 17:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die ene die altijd een blauw shirtje draagt :$
Maar die ander lacht heel lief
Goed nieuws, er is nog een neef!quote:Op dinsdag 28 april 2015 17:40 schreef Mani89 het volgende:
Jammer voor Uccie dat het er maar 2 zijn.
Weet je dat het vandaag de grote verjaardag van je meest favoriete persoon in de wereld is?quote:Op dinsdag 28 april 2015 17:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Goed nieuws, er is nog een neef!
Is misschien wel ietwat chanant maar Uccie merkt dat vast niet na vier speciaalbier.
Ik dacht dat Yasmin alleen nichten had?quote:Op dinsdag 28 april 2015 17:43 schreef Mani89 het volgende:
Als er neven in het spel zijn wil Jasmijntje misschien ook wel meedoen.
Zal ik haar nog even een felicitatie tweeten?quote:Op dinsdag 28 april 2015 17:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Weet je dat het vandaag de grote verjaardag van je meest favoriete persoon in de wereld is?
quote:Op dinsdag 28 april 2015 17:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zal ik haar nog even een felicitatie tweeten?
Onwaar, ik kom uit 1991quote:Op dinsdag 28 april 2015 17:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wist je dat mijn twee lievelingspersonen op de hele wereld allebei uit 1981 komen?
twitter:classicomano twitterde op dinsdag 28-04-2015 om 17:47:42@jessicaalba Hello Miss Alba, me and famous Dutch painter @jvermeer3 wish you a very happy birthday! reageer retweet
Lief hètwitter:jvermeer3 twitterde op dinsdag 28-04-2015 om 17:47:53@jessicaalba Happy birthday! <3 Best wishes from the Netherlands. Hope u have a nice day
reageer retweet
De enige Nick die er toe doet komt uit 1980.quote:Op dinsdag 28 april 2015 17:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik had het over Jess en Nick.
Weet ik toch.quote:Op dinsdag 28 april 2015 17:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wist je dat mijn twee lievelingspersonen op de hele wereld allebei uit 1981 komen?
Nick Carter komt uit 1980quote:Op dinsdag 28 april 2015 17:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik dacht dat je het over Romano Denneboom hadquote:Op dinsdag 28 april 2015 17:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mani begrijpt dit soort dingenquote:Op dinsdag 28 april 2015 17:49 schreef Mani89 het volgende:
[..]
De enige Nick die er toe doet komt uit 1980.
Ik niet, daarom staan ze inclusief portret op mijn borst en armen getattooeerdquote:Op dinsdag 28 april 2015 17:51 schreef Mani89 het volgende:
Ik ken de geboortedatums van alle BSB leden uit mijn hoofd.
Heb jij nog wel ergens plek voor een tattoo?quote:Op dinsdag 28 april 2015 17:54 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik niet, daarom staan ze inclusief portret op mijn borst en armen getattooeerd
Grietje Braaksma?quote:Op dinsdag 28 april 2015 17:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Vanavond zit de heldin van Marcodej bij DWDD.
Ik schrok al.quote:
Hij komt uit 1993quote:
En wat gebeurde er toen?quote:Op dinsdag 28 april 2015 18:43 schreef Tem het volgende:
Toen was ik 16 en ging op vakantie naar spanje met 11 vrienden.
Ik ook nog niet, wat hebben we toch veel gemeen.quote:Op dinsdag 28 april 2015 18:47 schreef Ajacied422 het volgende:
In 1991 was ik er nog niet. Wat moet de wereld toen mooi geweest zijn.
Behoorlijke puinhoop als ik het zo ziequote:Op dinsdag 28 april 2015 18:47 schreef Ajacied422 het volgende:
In 1991 was ik er nog niet. Wat moet de wereld toen mooi geweest zijn.
Ligt eraan voor wat natuurlijk.quote:Op dinsdag 28 april 2015 18:52 schreef Ajacied422 het volgende:
Welk jaar was het tofst?
2010/2011/2012/2013/2014/2015?
#keuzes
Ah dan stem ik natuurlijk ook op 2010quote:Op dinsdag 28 april 2015 18:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
2010 was het tofst voor FOK! want toen registreerden Stijn en ik ons.
Lloret de Mar?quote:Op dinsdag 28 april 2015 18:43 schreef Tem het volgende:
Toen was ik 16 en ging op vakantie naar spanje met 11 vrienden.
2011 was het drukste FOK!jaar. Dat waren tijden.quote:Op dinsdag 28 april 2015 18:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
2010 was het tofst voor FOK! want toen registreerden Stijn en ik ons.
Toch was het vast een succesvolle vakantie.quote:
Ideaal als je 16 bent. Was erg leuk, inderdaad.quote:Op dinsdag 28 april 2015 19:12 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Toch was het vast een succesvolle vakantie.
Hm, beetje weinig plaatjes in de OP.quote:Op dinsdag 28 april 2015 19:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
ONZ / Feliciteer hier Jessica Alba met haar verjaardag!
Dit topic gaat een feestje worden, komen jullie ook?
Bijna alles is leuk op die leeftijd. Toen ik 16 was werkte ik in de zomer op een camping in Frankrijk, een van de mooiste zomers ooit voor mij.quote:Op dinsdag 28 april 2015 19:13 schreef Tem het volgende:
[..]
Ideaal als je 16 bent. Was erg leuk, inderdaad.
Nou sorry hoor, ik dacht dat je inmiddels wel wist hoe Jessica er uit zag.quote:Op dinsdag 28 april 2015 19:16 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Hm, beetje weinig plaatjes in de OP.
Heb me over de OP heengezet en haar toch gefeliciteerd.quote:Op dinsdag 28 april 2015 19:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nou sorry hoor, ik dacht dat je inmiddels wel wist hoe Jessica er uit zag.
Ook omdat je al haar films integraal tien keer gezien hebt.
Gewoon een keer met de fiets naar Kroatië ofzo.quote:Op dinsdag 28 april 2015 19:30 schreef Mani89 het volgende:
Ik ben nog nooit buiten Nederland geweest, nou ja in Duitsland en België, maar dat telt niet echt natuurlijk.
Ik heb altijd al eens in Auschwitz willen kijken, dat kan gewoon met de auto toch?quote:Op dinsdag 28 april 2015 19:35 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Gewoon een keer met de fiets naar Kroatië ofzo.
Vast wel. En dan zo'n selfie maken:quote:Op dinsdag 28 april 2015 19:36 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik heb altijd al eens in Auschwitz willen kijken, dat kan gewoon met de auto toch?
quote:Op dinsdag 28 april 2015 19:39 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Vast wel. En dan zo'n selfie maken:
[ afbeelding ]
Ben jij nog nooit in Spanje, Luxemburg, Frankrijk, Oostenrijk geweest?quote:Op dinsdag 28 april 2015 19:30 schreef Mani89 het volgende:
Ik ben nog nooit buiten Nederland geweest, nou ja in Duitsland en België, maar dat telt niet echt natuurlijk.
Ja hoor echt wel, ik ben wel in de UK geweest bedenk ik mij net, dankzij school. Enige reden dat ik naar Frankrijk zou gaan is om een alpencol te bedwingen, en dat staat ook wel op mijn verlanglijstje.quote:Op dinsdag 28 april 2015 19:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ben jij nog nooit in Spanje, Luxemburg, Frankrijk, Oostenrijk geweest?
Dat kan niet.
De veerboot over de Noordzee naar Engeland is ook een enorme belevenis.quote:Op dinsdag 28 april 2015 19:43 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja hoor echt wel, ik ben wel in de UK geweest bedenk ik mij net, dankzij school. Enige reden dat ik naar Frankrijk zou gaan is om een alpencol te bedwingen, en dat staat ook wel op mijn verlanglijstje.
Ik las apencol.quote:Op dinsdag 28 april 2015 19:43 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja hoor echt wel, ik ben wel in de UK geweest bedenk ik mij net, dankzij school. Enige reden dat ik naar Frankrijk zou gaan is om een alpencol te bedwingen, en dat staat ook wel op mijn verlanglijstje.
Ja dat vond ik al heel wat. Ik vind mensen die met een vliegtuig reizen ook eigenlijk niet meer voor rede vatbaar.quote:Op dinsdag 28 april 2015 19:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De veerboot over de Noordzee naar Engeland is ook een enorme belevenis.
Dan zal ik me niet verder uitwijden.quote:Op dinsdag 28 april 2015 19:45 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja dat vond ik al heel wat. Ik vind mensen die met een vliegtuig reizen ook eigenlijk niet meer voor rede vatbaar.
Sorry, ik zal volgende keer proberen het iets duidelijker op te schrijven.quote:
Dankje.quote:Op dinsdag 28 april 2015 19:45 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Sorry, ik zal volgende keer proberen het iets duidelijker op te schrijven.
Ik zou dit naar links swipen.quote:Op dinsdag 28 april 2015 19:39 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Vast wel. En dan zo'n selfie maken:
[ afbeelding ]
Ga eens van d'r af dan.quote:
Ja..het slechte nieuws is: de koerier was dyslectisch.quote:
quote:Op dinsdag 28 april 2015 20:32 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja..het slechte nieuws is: de koerier was dyslectisch.
Het goede nieuws is: er zijn weer plaatsen vrij in het bejaardentehuis.
Wat doet de huur daar? Lijkt me wel wat.quote:Op dinsdag 28 april 2015 20:32 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja..het slechte nieuws is: de koerier was dyslectisch.
Het goede nieuws is: er zijn weer plaatsen vrij in het bejaardentehuis.
Ik blijf niet uit taarten springenquote:Op dinsdag 28 april 2015 20:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat doet de huur daar? Lijkt me wel wat.
is er nog wat taart van je af te likken?quote:
Nee, ze hebben er een tuinslang bij gehaaldquote:Op dinsdag 28 april 2015 20:37 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
is er nog wat taart van je af te likken?
Hihi.quote:Op dinsdag 28 april 2015 20:40 schreef Karina het volgende:
Ik snap geen ene kut van dit gesprekWat op zich wel grappig is omdat ik net een kut zag op tv.
Nou daar ben ik lekker mee dan.quote:Op dinsdag 28 april 2015 20:39 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, ze hebben er een tuinslang bij gehaaldgeen humor.
Ik wilde die mannen nog reanimeren, maar dat mocht ook al niet.
Ik had vanochtend beloofd dat ik voor Fokker naakt uit een taart zou komen springen, voor zijn verjaardag.quote:Op dinsdag 28 april 2015 20:40 schreef Karina het volgende:
Ik snap geen ene kut van dit gesprekWat op zich wel grappig is omdat ik net een kut zag op tv.
Klachten bij Huize Wachtendopdedood.quote:Op dinsdag 28 april 2015 20:41 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nou daar ben ik lekker mee dan.
Had al allemaal soorten thee in huis gehaald om je te verleiden
Jij kunt dat. Als ik dat doe rennen ze gillend weg.quote:Op dinsdag 28 april 2015 20:41 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik had vanochtend beloofd dat ik voor Fokker naakt uit een taart zou komen springen, voor zijn verjaardag.
Ik zat de hele dag al te wachten met mijn broek op mijn knieen.quote:Op dinsdag 28 april 2015 20:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Jij kunt dat. Als ik dat doe rennen ze gillend weg.
Dat is niet handig he? Is zo lastig naar de deur lopen om hem open te doen.quote:Op dinsdag 28 april 2015 20:43 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik zat de hele dag al te wachten met mijn broek op mijn knieen.
Gewoon uitdoen, doet Specu ook.quote:Op dinsdag 28 april 2015 20:43 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik zat de hele dag al te wachten met mijn broek op mijn knieen.
Bij mij staat de deur altijd open, je weet maar nooitquote:Op dinsdag 28 april 2015 20:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat is niet handig he? Is zo lastig naar de deur lopen om hem open te doen.
Zal wel koud zijn in de winterquote:Op dinsdag 28 april 2015 20:44 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Bij mij staat de deur altijd open, je weet maar nooit
Maar meestal is het een groepje lichtgetinten die je tv komen jatten zeker.quote:Op dinsdag 28 april 2015 20:47 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik hoop gewoon dat er een keer een vrouw naar binnen loopt die me warm maakt
quote:Op dinsdag 28 april 2015 20:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Ha die Arjan. Ja hoor alles prima. Met jou ook?
quote:Op dinsdag 28 april 2015 20:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Op zich gaat het best oke, maar je moet toch altijd wel wat te mauwen hebben hequote:Op dinsdag 28 april 2015 20:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ik heb zat te mauwen hoor. Geen geld, geen werk. pijntje hier pijntje daar.quote:Op dinsdag 28 april 2015 20:48 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Op zich gaat het best oke, maar je moet toch altijd wel wat te mauwen hebben he
Of met de trein.quote:Op dinsdag 28 april 2015 19:36 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik heb altijd al eens in Auschwitz willen kijken, dat kan gewoon met de auto toch?
De leven is hard. Gewoon doorpakken.quote:Op dinsdag 28 april 2015 20:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ik heb zat te mauwen hoor. Geen geld, geen werk. pijntje hier pijntje daar.
quote:Op dinsdag 28 april 2015 20:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ik heb zat te mauwen hoor. Geen geld, geen werk. pijntje hier pijntje daar.
Voor de echte experience lijk me dat wel het leukst ja.quote:
Nog een poosje wel hoor. Maar dat laatste zit er dik in jaquote:Op dinsdag 28 april 2015 20:51 schreef arjan1112 het volgende:
Shit hé nog steeds geen werk, en je WW loopt bijna af zeker ?
Straks kan je je nog bij de voedselbank gaan melden o.i.d
Je kan er ook prima figureren met je bouw.quote:Op dinsdag 28 april 2015 20:51 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Voor de echte experience lijk me dat wel het leukst ja.
Nee jij gaat stoppen met roken en al het geld wat je daardoor overhoudt doneer je aan Stichting Karina.quote:
Misschien is er wel een rol voor me weggelegd in Hollywood als kampoverlevende.quote:Op dinsdag 28 april 2015 20:53 schreef Tem het volgende:
[..]
Je kan er ook prima figureren met je bouw.
Wat levert dat mij op ?quote:Op dinsdag 28 april 2015 20:56 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nee jij gaat stoppen met roken en al het geld wat je daardoor overhoudt doneer je aan Stichting Karina.
Karina is een heel dankbare vrouw.quote:
Dat is niet mijn echte naam hequote:Op dinsdag 28 april 2015 20:56 schreef arjan1112 het volgende:
Donderdag komt bij dat tv programma 'werk aan de winkel' een winkeltje van een vrouw.
Weet je hoe ze heet ?
Karina !!
quote:Op dinsdag 28 april 2015 20:56 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nee hoor woon gewoon op mezelf, maar heb wel een paar maanden huurachterstand.
Survivor.quote:Op dinsdag 28 april 2015 20:57 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Misschien is er wel een rol voor me weggelegd in Hollywood als kampoverlevende.
Dan word je er uitgegooid he, gek.quote:Op dinsdag 28 april 2015 20:56 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nee hoor woon gewoon op mezelf, maar heb wel een paar maanden huurachterstand.
quote:Op dinsdag 28 april 2015 20:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat is niet mijn echte naam heZag het voorstukje ook dat is toch met Gulnaz weet ik veel? Die onderneemster.
Gulsay die Turkse ( zonder hoofddoek )quote:Op dinsdag 28 april 2015 20:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat is niet mijn echte naam heZag het voorstukje ook dat is toch met Gulnaz weet ik veel? Die onderneemster.
Nee dat dan weer niet. het word momenteel wel elke maand betaald, maar loop nog zon 5 maanden achter die ooit nog eens betaald moeten worden.quote:
Ja ze heeft een kledingmerk. Ik heb er zelfs een jurkjes vanquote:Op dinsdag 28 april 2015 20:59 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
[..]
Gulsay die Turkse ( zonder hoofddoek )
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |