Dat kan wel, als je onder je zomerjas een vest aandoet.quote:Op donderdag 30 april 2015 10:38 schreef dick_laurent het volgende:
En zonnig!
Maar die koude wind mag nu wel weer gaan opzouten. Het is bijna mei, ik wil op zn minst zonder winterjas inmiddels op de fiets kunnen zitten
Neeeeheeeeequote:Op donderdag 30 april 2015 10:39 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dat kan wel, als je onder je zomerjas een vest aandoet.
Stabiel oplopende temperaturen = in principe langere mooie periodes.quote:
Nop, daar heb je echt een koufront voor nodigquote:Op donderdag 30 april 2015 15:24 schreef Ajaxfan het volgende:
Wat ik zat te denken. Kun je deze beredenering redelijk toepassen:
Relatief snel oplopende temperatuur = onstabiele atmosfeer = Grote kans op geknetter?
Hmm touche anders zou het veel vaker zijn als je kijkt naar de schommelingen in Nederland.quote:Op donderdag 30 april 2015 16:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nop, daar heb je echt een koufront voor nodig
Een warmtefront geeft hooguit wat regen.
Dat was in Groningen, in een bui. was met redelijke windstoten erbij.quote:Op donderdag 30 april 2015 20:59 schreef starla het volgende:
[..]
Waar woon je dan?
Hier strakblauwe lucht (Gouda)
Nog kouder dan 1998? Kan me niet voorstellenquote:Op donderdag 30 april 2015 20:26 schreef quirina het volgende:
2015 koudste zomer ever.
In september pas warm.
De zomer moet nog beginnenquote:Op donderdag 30 april 2015 20:26 schreef quirina het volgende:
2015 koudste zomer ever.
In september pas warm.
quote:Op donderdag 30 april 2015 21:04 schreef Scrummie het volgende:
Ik ga naar Gouda verhuizen.
Want starla.
Wtf is dat en hoe werkt het?quote:Op vrijdag 1 mei 2015 17:04 schreef Fred0w het volgende:
Vandaag een donderglas aangeschaft:
[ afbeelding ]
Leuk meetinstrument, laat het onweer maar komen.
Als hij kapot is en je vloer blauw is de bliksem erin geslagen. Dus dan zou het weleens kunnen onweren.quote:
Gerrit Hiemstra liet het net ook zien bij zijn weerpraatje in het journaal van 20.00. Misschien even terugkijken, het was een lastige naam.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 20:56 schreef Koelkastje het volgende:
Ik was dus net foto's aan het maken en toen kwam dit voorbij. Wat is dit voor fenomeen?
[ afbeelding ]
Iriserende wolkenquote:Op vrijdag 1 mei 2015 21:01 schreef alors het volgende:
[..]
Gerrit Hiemstra liet het net ook zien bij zijn weerpraatje in het journaal van 20.00. Misschien even terugkijken, het was een lastige naam.
Het heeft de maken met ijskristallen in de lucht en een aanstaande verandering in het weer.
Verrek, dat lijkt er meer opquote:Op vrijdag 1 mei 2015 22:10 schreef alors het volgende:
[..]
Hij had het over een circumzenitale boog.
Het donderglas is gevuld met gekleurd water waar boven een constante hoeveelheid lucht zit.quote:
Earthquake lightsquote:Op vrijdag 1 mei 2015 20:56 schreef Koelkastje het volgende:
Ik was dus net foto's aan het maken en toen kwam dit voorbij. Wat is dit voor fenomeen?
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 1 mei 2015 17:04 schreef Fred0w het volgende:
Vandaag een donderglas aangeschaft:
[ afbeelding ]
Leuk meetinstrument, laat het onweer maar komen.
quote:Op vrijdag 1 mei 2015 23:10 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Earthquake lightsJa man HAARP enzo..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En van al die vrije dagen afgelopen week moet ik vandaag werkenquote:Op zaterdag 2 mei 2015 09:21 schreef marcel-o het volgende:
Er staat echt 0,0 wind.
Ziet er echt vaag uit boven fabrieken en centrales.
Lang gerekte verticale wolk met n paddestoel er op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |