Dat kan wel, als je onder je zomerjas een vest aandoet.quote:Op donderdag 30 april 2015 10:38 schreef dick_laurent het volgende:
En zonnig!
Maar die koude wind mag nu wel weer gaan opzouten. Het is bijna mei, ik wil op zn minst zonder winterjas inmiddels op de fiets kunnen zitten
Neeeeheeeeequote:Op donderdag 30 april 2015 10:39 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dat kan wel, als je onder je zomerjas een vest aandoet.
Stabiel oplopende temperaturen = in principe langere mooie periodes.quote:
Nop, daar heb je echt een koufront voor nodigquote:Op donderdag 30 april 2015 15:24 schreef Ajaxfan het volgende:
Wat ik zat te denken. Kun je deze beredenering redelijk toepassen:
Relatief snel oplopende temperatuur = onstabiele atmosfeer = Grote kans op geknetter?
Hmm touche anders zou het veel vaker zijn als je kijkt naar de schommelingen in Nederland.quote:Op donderdag 30 april 2015 16:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nop, daar heb je echt een koufront voor nodig
Een warmtefront geeft hooguit wat regen.
Dat was in Groningen, in een bui. was met redelijke windstoten erbij.quote:Op donderdag 30 april 2015 20:59 schreef starla het volgende:
[..]
Waar woon je dan?
Hier strakblauwe lucht (Gouda)
Nog kouder dan 1998? Kan me niet voorstellenquote:Op donderdag 30 april 2015 20:26 schreef quirina het volgende:
2015 koudste zomer ever.
In september pas warm.
De zomer moet nog beginnenquote:Op donderdag 30 april 2015 20:26 schreef quirina het volgende:
2015 koudste zomer ever.
In september pas warm.
quote:Op donderdag 30 april 2015 21:04 schreef Scrummie het volgende:
Ik ga naar Gouda verhuizen.
Want starla.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |