Sinds ik mijn soort verhalen en schrijvers heb gevonden lees ik boeken zo uit, soms wel 4 uur non stop lezen. Maar zodra ik een ander genre probeer duurt het stukken langerquote:Op maandag 27 april 2015 20:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De boeken begin ik ook maar niet aansommige boeken heb ik in drie dagen uit en nu ben ik ook al een tijdje bezig in een horrorboek.
Dan krab je te hard of je hebt lange nagels.quote:Op maandag 27 april 2015 21:49 schreef Samzz het volgende:
En gelukkig ligt mijn rug weer open. Echt, heerlijk dat klussen, zweten en daardoor krabben want jeuk
.
Geen van beide.quote:Op maandag 27 april 2015 21:59 schreef aeque het volgende:
[..]
Dan krab je te hard of je hebt lange nagels.
Slaap lekker alvast.quote:Op maandag 27 april 2015 22:07 schreef Samzz het volgende:
Nou ja, ik ga Mad Men kijken. En dan lekker slapen. Morgen weer werken.
Tschüss.
Hopelijk iemand met een sleutel?quote:Op maandag 27 april 2015 21:55 schreef CherryLips het volgende:
Ik wist wel dat er iemand in m'n huis was geweest
Ja dat wel. m'n ouders hadden iets voor me verstopt. En m'n moeder kon het niet laten om m'n sprei even recht te trekkenquote:
Daar zijn mijn ouders mee opgehouden sinds ze weten wat voor tyfusbende het hier soms kan zijnquote:Op maandag 27 april 2015 22:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja dat wel. m'n ouders hadden iets voor me verstopt. En m'n moeder kon het niet laten om m'n sprei even recht te trekken
Ik blij dat die van mij geen sleutel hebben en 180 km verderop wonen.quote:Op maandag 27 april 2015 22:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja dat wel. m'n ouders hadden iets voor me verstopt. En m'n moeder kon het niet laten om m'n sprei even recht te trekken
Die komen onaangekondigd je huis in? Wtf?quote:Op maandag 27 april 2015 22:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O ja, vind ik geen probleem hoorquote:Op maandag 27 april 2015 23:08 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Die komen onaangekondigd je huis in? Wtf?
Horror!quote:Op maandag 27 april 2015 23:08 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Die komen onaangekondigd je huis in? Wtf?
Goed bedoeld, maar toch... Ik moet er niet aan denkenquote:Op maandag 27 april 2015 23:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O ja, vind ik geen probleem hoorDoen ze alleen als ze iets voor me hebben. Of ze sms'en eerst of ik thuis ben en of ze het anders neer kunnen zetten. Ze brengen ook weleens een bloemetje of aardbeien voor me mee van de markt. Ik doe het bij hen ook
Maar dat ze dan de sprei rechttrektNiet dat m'n bed niet opgemaakt was ofzo. En ik zag het meteen toen ik thuiskwam
Vaarwel.quote:Op dinsdag 28 april 2015 08:07 schreef Renesite het volgende:
Wordt een kutdag. Baas van mij zit de hele dag bij mijn collega. Oftewel: hij kijkt mij ook op het scherm
En mijn assistent is ziek. Dus ga ook het telefonische spreekuur ook oppakkenquote:
Ik zou het ook niet tof vinden. Hoewel ik bij hun wel om de haverklap binnenval.quote:Op dinsdag 28 april 2015 07:41 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Goed bedoeld, maar toch... Ik moet er niet aan denken
Ik neem nooit de sleutel naar m'n ouders mee eigenlijk. Gewoon aanbellen. Niet mijn huisquote:Op dinsdag 28 april 2015 09:13 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik zou het ook niet tof vinden. Hoewel ik bij hun wel om de haverklap binnenval.
Ja dat deed ik eerst ook maar dan moeten ze opstaanquote:Op dinsdag 28 april 2015 09:14 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik neem nooit de sleutel naar m'n ouders mee eigenlijk. Gewoon aanbellen. Niet mijn huis
Ik heb geen eens een sleutel van het huis van mn ouders. Hell, ik kan er niet eens komen met het OV tenzij ik 3 km wil lopen.quote:Op dinsdag 28 april 2015 09:14 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik neem nooit de sleutel naar m'n ouders mee eigenlijk. Gewoon aanbellen. Niet mijn huis
Laat ik het anders zeggen. Is het al 18:00 uur?quote:
Moeten ze gewoon geld vragen voor een bakkie. Ben je zo van die rij afquote:Op dinsdag 28 april 2015 09:29 schreef Q. het volgende:
Ah, de verbouwde vleugel hier is weer open. Was fijn geweest als ze er ook een koffieautomaat neer hadden gezet zodat de wachttijd bij onze koffieautomaat onder de 10 minuten was gebleven. Op zich.
Watquote:Op dinsdag 28 april 2015 09:36 schreef HarveySpecter het volgende:
Zo, gearriveerd. Ruim 2 uur te laat![]()
quote:Op dinsdag 28 april 2015 09:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Laat ik het anders zeggen. Is het al 18:00 uur?
Die heb ik dus verdomme ook hè. Nee, dat wil ik niet want ik heb nog niksquote:Op dinsdag 28 april 2015 09:44 schreef Samzz het volgende:
Mailtje van Succubus. Ik blij. Of ik producten wil reviewen... Nee, ik heb nog niks binnen stomme kutten.
Verslapen is zo klote hè. Moet je haasten enz, en als ik ergens een hekel aan hebquote:Op dinsdag 28 april 2015 09:44 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Gewoon verslapen. Is mij in de afgelopen 5 jaar nog niet eerder overkomen![]()
Dit was de eerste keer in vijf jaar tijd. En inderdaad, lekker is het zeker niet.quote:Op dinsdag 28 april 2015 10:23 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Verslapen is zo klote hè. Moet je haasten enz, en als ik ergens een hekel aan heb
Echte bikkel welquote:Op dinsdag 28 april 2015 10:24 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Dit was de eerste keer in vijf jaar tijd. En inderdaad, lekker is het zeker niet.
Nu 3 koffie en een saucijzenbroodje verder kan ik er wel weer tegenaan![]()
Verdomd zwaar weekend achter de rug
Lekker!quote:Op dinsdag 28 april 2015 10:26 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Echte bikkel welja, straks op school nog maar wat koffie halen. En dan 2 leuke vakken, heb gelukkig geen zwaar dagje vandaag
Nou, zou met beste vriendin de stad in gaan. Maar het zou slecht weer worden, dus afgezegd, en zij afspraak voor d'r tattoo verzet naar gisteren...wordt het super mooi weerquote:Op dinsdag 28 april 2015 10:27 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Lekker!
Wat heb je gisteren gedaan?
Ook gezellig!quote:Op dinsdag 28 april 2015 10:28 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Nou, zou met beste vriendin de stad in gaan. Maar het zou slecht weer worden, dus afgezegd, en zij afspraak voor d'r tattoo verzet naar gisteren...wordt het super mooi weerdus ik heb maar terrasje gepakt met ouders
Was zeker gezellig! Cappucino, gebak, muziekje er bijquote:Op dinsdag 28 april 2015 10:31 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Ook gezellig!
Werd vanochtend nog over gesproken op de radio: weermannen/vrouwen zouden verboden moeten worden. Ze voorspellen alles verkeerd, maar mensen maken op basis van die voorspellingen wel hun planning. Mede daarom gisteren ook veel minder mensen in Dordrecht.
Zit wel wat in eigenlijk![]()
Wel in Arnhem? Of ben je ergens anders geweest.quote:Op dinsdag 28 april 2015 10:37 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Was zeker gezellig! Cappucino, gebak, muziekje er bij
En ik vind dat compleet logisch. Je gaat er van uit dat het rotweer wordt, dus je zegt je plannen af, om erachter te komen dat de zon volop schijnt
Nee, zou naar Arnhem gaan maar dat ging dus niet doorquote:Op dinsdag 28 april 2015 10:41 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Wel in Arnhem? Of ben je ergens anders geweest.
Ik was wel in Arnhem. Was een gezellige dag!quote:Op dinsdag 28 april 2015 10:45 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Nee, zou naar Arnhem gaan maar dat ging dus niet doordus uiteindelijk bij ons in het centrum wat gedronken
Hè balen, heb ik je misgelopen!quote:Op dinsdag 28 april 2015 10:55 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Ik was wel in Arnhem. Was een gezellige dag!
Nu even een paar weekenden rustig aan doen denk ik
Lekker voor je lichaam, lekker voor je portemonnee.quote:Op dinsdag 28 april 2015 10:58 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Hè balen, heb ik je misgelopen!
Lijkt me een goed plan
Mijn lichaam kan nog ene keer 5 dagen achter elkaar zuipen niet meer aan.quote:Op dinsdag 28 april 2015 11:02 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Lekker voor je lichaam, lekker voor je portemonnee.![]()
Same here. Ben vr,za,zo,ma flink aan de borrel geweestquote:Op dinsdag 28 april 2015 11:19 schreef Q. het volgende:
[..]
Mijn lichaam kan nog ene keer 5 dagen achter elkaar zuipen niet meer aan.Even detoxen.
Ik ben donderdag al begonnen. Ook vrijdag, zaterdag, zondag niet voor 03:00 in bed.quote:Op dinsdag 28 april 2015 11:20 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Same here. Ben vr,za,zo,ma flink aan de borrel geweest
quote:Op dinsdag 28 april 2015 11:31 schreef HarveySpecter het volgende:
Klopt. Daarom ga ik zo ook naar McDonalds
quote:Op dinsdag 28 april 2015 11:31 schreef HarveySpecter het volgende:
Klopt. Daarom ga ik zo ook naar McDonalds
Christus. Ik had zaterdag een verjaardag, geen drank op (wel twee stukken taart) en was om half drie thuis, om vier uur in bed, en was al de hele zondag total lossquote:Op dinsdag 28 april 2015 11:21 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ben donderdag al begonnen. Ook vrijdag, zaterdag, zondag niet voor 03:00 in bed.Dat ik nog leef is een wonder bijna.
Ik ga zo die Salsa Burger maar eens uitproberen.quote:Op dinsdag 28 april 2015 11:38 schreef Q. het volgende:
[..]
Damn, nu heb ik zin in een lekker vette quarter pounder maar dat past niet in mn dieet denk ik.
Schijnt tegen te vallen.quote:Op dinsdag 28 april 2015 11:41 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Ik ga zo die Salsa Burger maar eens uitproberen.
Ik voel me nog opvallend wakker, zeker gezien het feit dat ik vannacht ook matig heb geslapen door allerlei schreeuwberbers in de straat.quote:Op dinsdag 28 april 2015 11:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Christus. Ik had zaterdag een verjaardag, geen drank op (wel twee stukken taart) en was om half drie thuis, om vier uur in bed, en was al de hele zondag total loss
Gisterochtend had de buurman om tien uur 's ochtends visite die al lachend langs m'n slaapkamerraam liepquote:Op dinsdag 28 april 2015 11:43 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik voel me nog opvallend wakker, zeker gezien het feit dat ik vannacht ook matig heb geslapen door allerlei schreeuwberbers in de straat.
Dacht dat er bij mij voor het raam een overval gaande was, zo klonk het wel. Valt me nog mee dat ze niet op elkaar hebben geschoten, het zat er tegenaan.quote:Op dinsdag 28 april 2015 11:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gisterochtend had de buurman om tien uur 's ochtends visite die al lachend langs m'n slaapkamerraam liepNu is tien uur op zich een fatsoenlijk tijdstip om wakker te zijn, maar toch. Ik vind twaalf uur ook een fatsoenlijk tijdstip om wakker te zijn en dan voel ik me al schuldig als ik dan de rolluiken laat zakken.
Ga Skypen?quote:Op dinsdag 28 april 2015 12:10 schreef Samzz het volgende:
Serieus, internet werkt weer, maar de telefoon doet het niet.
Bahquote:
Die kan ik ook nergens meer vinden...quote:Op dinsdag 28 april 2015 12:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Bah. Milka had een vet lekkere met cookie dough vulling. Maar ik zie 'm nergens meer
.
De Bros is in de bonusquote:Op dinsdag 28 april 2015 12:38 schreef CherryLips het volgende:
Hou es op met dat geneuzel over chocola.
Die's viesquote:
Oldskoolquote:
Ouwe lul detectedquote:
quote:
quote:
Je valt in herhaling.quote:
Ouderdomsverschijnselquote:
quote:
quote:
Don't make me throw a gifje at youquote:
Bring itquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
quote:Op dinsdag 28 april 2015 14:20 schreef MissMSX het volgende:
[..]Hoe kom je iedere keer aan die gifjes van mij?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
quote:Op dinsdag 28 april 2015 14:26 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hoe kom je iedere keer aan die gifjes van mij?
*plopt de Scotch open.quote:
Schenk maar in, pfff wat een dagquote:
* Bubbles inwrijfmodus aanquote:
quote:Op dinsdag 28 april 2015 14:35 schreef xBubbles het volgende:
[..]
* Bubbles inwrijfmodus aan
Lekker naar huis en morgen vrij
* Bubbles inwrijfmodus uit
Een dubbele voor jou, want op 1 been kun je niet lopen he?quote:Op dinsdag 28 april 2015 14:31 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Schenk maar in, pfff wat een dag
You know me so wellquote:Op dinsdag 28 april 2015 14:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Een dubbele voor jou, want op 1 been kun je niet lopen he?
Takes one to know onequote:
Waarom heb je stress?quote:Op dinsdag 28 april 2015 14:42 schreef missbehavin het volgende:
En ik heb ook gewoon erg veel stress atm
Komend weekend ons internationale congres, waarvoor ik én superdruk ben, én zenuwachtigquote:
Die van mij ookquote:Op dinsdag 28 april 2015 15:02 schreef Samzz het volgende:
. Mijn bestelling is onderweg, yay
.
Nu in slaap vallen op 't werk.
Ach, komt goed. Is toch niet de eerste keer dat je zo'n congres hebt?quote:Op dinsdag 28 april 2015 14:54 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Komend weekend ons internationale congres, waarvoor ik én superdruk ben, én zenuwachtig![]()
Plus nog 5 weken voor het huis leeg moet zijn
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 28 april 2015 15:02 schreef Samzz het volgende:
. Mijn bestelling is onderweg, yay
.
Nu in slaap vallen op 't werk.
Het is niet dat ik echt ga slapen of zo hequote:
Owquote:Op dinsdag 28 april 2015 15:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is niet dat ik echt ga slapen of zo he.
Ja. Maar toch, slapen isquote:
Lekkerquote:
Mwah, eerste keer dat het internationaal is, dus veel groter enzo.quote:Op dinsdag 28 april 2015 15:06 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ach, komt goed. Is toch niet de eerste keer dat je zo'n congres hebt?
En succes met verhuizen en geniet van het samenwonen
Sterkte. Heb je daarna wel even uitpuftijd?quote:Op dinsdag 28 april 2015 15:34 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Mwah, eerste keer dat het internationaal is, dus veel groter enzo.
En thanks
Nou, deze week dus nog knallen, t/m maandag congres, dinsdag zijn ze weer opgerot (het zijn veel Duitsers ookquote:Op dinsdag 28 april 2015 15:55 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Sterkte. Heb je daarna wel even uitpuftijd?
Sterkte en succes!quote:Op dinsdag 28 april 2015 15:59 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou, deze week dus nog knallen, t/m maandag congres, dinsdag zijn ze weer opgerot (het zijn veel Duitsers ookdus dan mijn vrijheid vieren
![]()
Dan 4 weken verhuisellende, terwijl ik mijn vervanger ook nog in moet werken.
Dán, als ik over ben, even bijkomen en werk zoeken, want dat komt er nu echt niet van.
Dus ja, stress
Hahaha ja. Ik zit een volgens mij nogal flee bag hotel dit weekend, dus dan kan ik 's avonds gezellig mijn ellende wegfokkenquote:Op dinsdag 28 april 2015 16:00 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Sterkte en succes!
Gelukkig is er altijd nog FOK om even bij te ontspannen
Je kan ons ook uitnodigen om samen met jou ons even flink te bezatten in de lobbyquote:Op dinsdag 28 april 2015 16:02 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hahaha ja. Ik zit een volgens mij nogal flee bag hotel dit weekend, dus dan kan ik 's avonds gezellig mijn ellende wegfokken
Daar krijg ik veel te weinig voor betaaldquote:Op dinsdag 28 april 2015 16:03 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Je kan ons ook uitnodigen om samen met jou ons even flink te bezatten in de lobby
Dan moet je snel een nodig woordje spreken met je baasquote:Op dinsdag 28 april 2015 16:04 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Daar krijg ik veel te weinig voor betaald
Naja ik ben er per 1 juni wegquote:Op dinsdag 28 april 2015 16:05 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Dan moet je snel een nodig woordje spreken met je baas
Hehe, dat geeft niks, ik weet ook geen fuck over jouquote:Op dinsdag 28 april 2015 16:07 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Oke.![]()
Ik ben vrij nieuw hier. Dus ik kan er niet veel aan doen dat ik niet op de hoogte ben.
Ik ben ook niet zo spannend.quote:Op dinsdag 28 april 2015 16:07 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hehe, dat geeft niks, ik weet ook geen fuck over jou
Wat is dat nou weer voor wijventechniek man?quote:
Ik ben ook een saai wijf hequote:Op dinsdag 28 april 2015 16:24 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor wijventechniek man?
Al een tijdje hoor. Vind ik stiekem heerlijkquote:
het zijn altijd die mannen hequote:Op dinsdag 28 april 2015 16:44 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Al een tijdje hoor. Vind ik stiekem heerlijk
Altijd!quote:
Maar hij is zo leuk en lief enzo. Ik hou 'm toch liever..quote:Op dinsdag 28 april 2015 16:49 schreef Godtje het volgende:
[..]
Die zou je weg moeten doen en je saaiheid weg doen
Leuk en lief is overratedquote:Op dinsdag 28 april 2015 16:49 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Maar hij is zo leuk en lief enzo. Ik hou 'm toch liever..
quote:Op dinsdag 28 april 2015 16:38 schreef Belsezar het volgende:
Pakketje wegbrengen naar de accountant, nieuw kantoor in een nieuwbouw gedeelte van de stad. GVD een uur rondgereden voor ik er was. Overal van die verroeste baggerpijpen op de weg waar stomstom niks van weet![]()
Vrolijkheid is definitief de deur uit toen ik de stomstom stem godvergeten !@$!@#$%%^^ ging noemen.
Echt niet!quote:
Op een of andere manier heb ik een ander beeld bij meneren die snoepjes uitdelenquote:Op dinsdag 28 april 2015 17:53 schreef CherryLips het volgende:
Ben net in zo'n bonbontoko geweestCadeautje voor een ander maar ik mocht ook snoepen van de aardige meneer
snoep van vreemden
Dat dusquote:Op dinsdag 28 april 2015 18:15 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Op een of andere manier heb ik een ander beeld bij meneren die snoepjes uitdelen
Je mocht iets snoepen van hem of mocht je van hem snoepen?quote:Op dinsdag 28 april 2015 17:53 schreef CherryLips het volgende:
Ben net in zo'n bonbontoko geweestCadeautje voor een ander maar ik mocht ook snoepen van de aardige meneer
snoep van vreemden
Kaasstengelquote:Op dinsdag 28 april 2015 18:28 schreef aeque het volgende:
[..]
Je mocht iets snoepen van hem of mocht je van hem snoepen?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 28 april 2015 18:48 schreef Juup© het volgende:
[..]M'n eten...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
Ik ben achteraf maar wat blij dat niemand mij kon horenquote:
quote:Op dinsdag 28 april 2015 19:05 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik ben achteraf maar wat blij dat niemand mij kon horen
Ik moet nog 1 uur wachten eer ik mijn eten klaar is. Wilde eigenlijk salade maken maar was groene paprika vergeten te kopenquote:
Leuk en lief is jou onbekend?quote:Op dinsdag 28 april 2015 17:31 schreef Barbusse het volgende:
Leuk en lief. Dat lijkt mij ook wel eens leuk...
Beetje tekort aan op het momentquote:
quote:Op dinsdag 28 april 2015 18:48 schreef Juup© het volgende:
[..]Waar zoek je op als je dit soort dingen vindtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Dat was het bij mij ook, als ik 10 keer heb gehoord sla hier links af waarbij de weg afgesloten is heb ik het wel even gehad met het ding.quote:Op dinsdag 28 april 2015 19:33 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik vloek ook wel eens tegen het navigatieding, vooral als ik al geïrriteerd ben door i.d.d. b.v. wegwerkzaamheden of omleidingen die niet bekend zijn. Of als er gewoon een persoon voor mij rijdt die ik het liefst van de weg zou duwen en dan nog eens naar de aanwijzingen van dat navigatiegeval moet luisteren.
Ik zoek niet, iemand vroeg een tijdje terug aan mij om een ranzig Klepzeikerplaatje dus heb ik uit een van de strips een pagina ingescandquote:Op dinsdag 28 april 2015 20:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waar zoek je op als je dit soort dingen vindt?
quote:Op dinsdag 28 april 2015 20:20 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat was het bij mij ook, als ik 10 keer heb gehoord sla hier links af waarbij de weg afgesloten is heb ik het wel even gehad met het ding.
Bah.quote:Op dinsdag 28 april 2015 20:20 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik zoek niet, iemand vroeg een tijdje terug aan mij om een ranzig Klepzeikerplaatje dus heb ik uit een van de strips een pagina ingescand
Ja.quote:
Zo denk ik er nu ook over, vroeger (ten tijde dat die strips uitgebracht werden) vond ik het wel leuk. Maar ik gooi ze niet weg, ik heb ook nog ergens een Klepzeiker muismatquote:
quote:Op dinsdag 28 april 2015 20:24 schreef Samzz het volgende:
Ik ben blij, supertoffe spullen voor in m'n huis gevonden.
quote:Op dinsdag 28 april 2015 20:24 schreef Samzz het volgende:
Whehe.quote:Op dinsdag 28 april 2015 20:24 schreef Juup© het volgende:
[..]
Zo denk ik er nu ook over, vroeger (ten tijde dat die strips uitgebracht werden) vond ik het wel leuk. Maar ik gooi ze niet weg, ik heb ook nog ergens een Klepzeiker muismat
Ik was (en ben) nu eenmaal een beetje provocerend, maar "vroeger" was dat helemaal erg. Ik conformeerde mezelf helemaal nergens aan, en schopte het liefst keihard tegen "heilige huisjes".quote:
Oké.quote:Op dinsdag 28 april 2015 20:32 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik was (en ben) nu eenmaal een beetje provocerend, maar "vroeger" was dat helemaal erg. Ik conformeerde mezelf helemaal nergens aan, en schopte het liefst keihard tegen "heilige huisjes".
Ik hoef geen specifieke locatie te weten, maar waar ergens ongeveer in de buurt ga jij in Zeeland wonen?quote:Op dinsdag 28 april 2015 20:24 schreef Samzz het volgende:
In de gemeente Sluisquote:Op dinsdag 28 april 2015 20:34 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik hoef geen specifieke locatie te weten, maar waar ergens ongeveer in de buurt ga jij in Zeeland wonen?
Jaquote:Op dinsdag 28 april 2015 20:35 schreef xBubbles het volgende:
Als je huisje klaar is, gaan we meeten hè Samzz?
Dan zoek je ook echt wel het meest uiterste puntje uit of niet?quote:
Klopt.quote:Op dinsdag 28 april 2015 20:38 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Dan zoek je ook echt wel het meest uiterste puntje uit of niet?
Een keer een bruiloft gehad in Renesse, en dan 's avonds nog weer naar huis. Tyfuseind
Mijne ook nietquote:
Ja hoor, ik hoef het precieze adres (nog niet) te wetenquote:
Klopt. En een prachtige omgeving. Ik ben hier helemaal op m'n plekquote:Op dinsdag 28 april 2015 20:41 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ja hoor, ik hoef het precieze adres (nog niet) te weten![]()
Maar wat DrMarten al aangeeft, het is wel het uiterste puntje van Nederland Zeeuws Vlaanderen
Mijn pakketje al 4 dagen nietquote:
En maar wachtenquote:23-04-2015 18:34:48 Zending is aangekondigd / bpost heeft de informatie ontvangen
27-04-2015 19:22:04 Belgium bpost heeft het zending in ontvangst genomen
27-04-2015 19:22:07 Belgium Pakket wordt behandeld
27-04-2015 19:23:03 Belgium Vertrek naar het land van bestemming
En dat is het belangrijkste, als jij jezelf maar goed voeltquote:Op dinsdag 28 april 2015 20:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Klopt. En een prachtige omgeving. Ik ben hier helemaal op m'n plek.
Ik zit bij Cadzand in de buurt.
Daaromquote:Op dinsdag 28 april 2015 20:43 schreef Juup© het volgende:
[..]
En dat is het belangrijkste, als jij jezelf maar goed voelt
Als ik vanaf hier naar (ik neem even gewoon Cadzand) rijd:quote:
Vanaf iets dichterbij waar ik opgegroeid ben:quote:2 u. 4 min.b191 km
Deze route doorkruist België.(Joh)
Tot zover deze nutteloze infoquote:1 u. 17 min. 94,8 km
Gedurende deze route moet u tol betalen.
Deze route doorkruist België (echt waar)
Hoezo moet je tol betalen via België?quote:Op dinsdag 28 april 2015 20:50 schreef Juup© het volgende:
[..]
Als ik vanaf hier naar (ik neem even gewoon Cadzand) rijd:
[..]
Vanaf iets dichterbij waar ik opgegroeid ben:
[..]
Tot zover deze nutteloze info
Ga ik wel van uitquote:Op dinsdag 28 april 2015 20:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijne ook niet. Maar denk dat ie er morgen wel is.
Herkenbaar, toen ik terug kwam van vakantie had ik nooit op gepaste tijden honger. Gelukkig was ik voorbereid en had ik in Brazilie eetlust opwekkende pilletjes gekochtquote:Op dinsdag 28 april 2015 20:38 schreef Juup© het volgende:
Nu is mijn vlees klaar in de oven, heb ik geen trek meer
Ik wil juist eetlustremmende pillen, maar alle pillen die ik noodzakelijk slik werken tegenovergesteldquote:Op dinsdag 28 april 2015 20:56 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Herkenbaar, toen ik terug kwam van vakantie had ik nooit op gepaste tijden honger. Gelukkig was ik voorbereid en had ik in Brazilie eetlust opwekkende pilletjes gekochtIk zat zo weer in het normale ritme.
3 uur 44 minuten, 344 kmquote:Op dinsdag 28 april 2015 20:50 schreef Juup© het volgende:
[..]
Als ik vanaf hier naar (ik neem even gewoon Cadzand) rijd:
[..]
Vanaf iets dichterbij waar ik opgegroeid ben:
[..]
Tot zover deze nutteloze info
Ach, ik heb een logeerkamer. Dus vrienden kunnen altijd blijven slapenquote:Op dinsdag 28 april 2015 20:56 schreef DrMarten het volgende:
[..]
3 uur 44 minuten, 344 km
Maar inderdaad mooi die kant op. Paar jaar geleden bij Zoutelande? Andere kant van de Westerschelde, over het strand gewandeld. Was niet vervelend
Ik had vorig jaar een periode dat ik alleen maar avondeten at, geen ontbijt of lunch. Ik had ze met het oog daar op meegenomen maar voor de jetlag werkte ze ook primaquote:Op dinsdag 28 april 2015 20:56 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik wil juist eetlustremmende pillen, maar alle pillen die ik noodzakelijk slik werken tegenovergesteld
Ik slaap wel in de auto of een hotelquote:Op dinsdag 28 april 2015 20:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ach, ik heb een logeerkamer. Dus vrienden kunnen altijd blijven slapen.
Dat scheeltquote:Op dinsdag 28 april 2015 20:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ach, ik heb een logeerkamer. Dus vrienden kunnen altijd blijven slapen.
Naast mijn woonplaats ligt een groot vakantiepark, dat komt vast goedquote:
Is het ook. Al mijn ouders komen komen ze ook het hele weekendquote:Op dinsdag 28 april 2015 21:01 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Dat scheeltDat op en neer rijden op 1 dag is redelijk veel. Ik moest alleen de volgende dag naar Friesland. Dus lekker mijn kilometers gemaakt dat weekend
quote:Op dinsdag 28 april 2015 21:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is het ook. Al mijn ouders komen komen ze ook het hele weekend.
Pfff, ik slaap ook halfquote:Op dinsdag 28 april 2015 21:08 schreef Juup© het volgende:
[..]
Oké, ik had al zo'n vermoeden maar aangezien ik niet helder ben vandaag miste ik het even,
Ik niet, maar ik had vanmiddag weer een "fijne" vlekken voor de ogen en knallende koppijn dag. Maar shit happens, OOIT gaat alles over.quote:
Migraine met aura?quote:Op dinsdag 28 april 2015 21:11 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik niet, maar ik had vanmiddag weer een "fijne" vlekken voor de ogen en knallende koppijn dag. Maar shit happens, OOIT gaat alles over.
"Gelukkig" alleen de vlekken en het caleidoscoop-effect , maar een aura heb ik nog niet gezien.quote:
'Gelukkig', idd. Ik heb één keer migraine met aura gehad. Ik heb de hele dag in een donkere kamer gelegen, kortsmisselijk van de pijn.quote:Op dinsdag 28 april 2015 21:22 schreef Juup© het volgende:
[..]
"Gelukkig" alleen de vlekken en het caleidoscoop-effect , maar een aura heb ik nog niet gezien.
Ik krijg die "aanvallen" alleen als ik onder zware stress sta of heb gestaan, of als mijn hoofd in overdrive raakt doordat ik teveel op mijn bordje krijg zeg maar.
Snap ik, als ik de vlekken krijg kan ik eigenlijk ook niets anders doen dan er voor te zorgen dat mijn ogen niets meer binnenkrijgen zeg maar. En dan eigenlijk ook nog een shitload aan paracetamol innemen, maar dat vertik ik meestal omdat ik al genoeg rommel slik.quote:Op dinsdag 28 april 2015 21:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
'Gelukkig', idd. Ik heb één keer migraine met aura gehad. Ik heb de hele dag in een donkere kamer gelegen, kortsmisselijk van de pijn.
Paracetamol helpt niet als ik migraine heb. Gelukkig heb ik het zelden.quote:Op dinsdag 28 april 2015 21:29 schreef Juup© het volgende:
[..]
Snap ik, als ik de vlekken krijg kan ik eigenlijk ook niets anders doen dan er voor te zorgen dat mijn ogen niets meer binnenkrijgen zeg maar. En dan eigenlijk ook nog een shitload aan paracetamol innemen, maar dat vertik ik meestal omdat ik al genoeg rommel slik.
En ja, ik ben stronteigenwijs.
Het helpt bij mij als koppijn komt opzetten, als ben ik dan al te laat met innemen. Ik moet het innemen als ik de vlekken krijg.quote:Op dinsdag 28 april 2015 21:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Paracetamol helpt niet als ik migraine heb. Gelukkig heb ik het zelden.
Ik voel het helaas niet opkomen. Ik word ermee wakker, de laatste keren iigquote:Op dinsdag 28 april 2015 21:33 schreef Juup© het volgende:
[..]
Het helpt bij mij als koppijn komt opzetten, als ben ik dan al te laat met innemen. Ik moet het innemen als ik de vlekken krijg.
Ik ben "blij" voor jou dat jij er zelden last van hebt
Snap hetquote:Op dinsdag 28 april 2015 21:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik voel het helaas niet opkomen. Ik word ermee wakker, de laatste keren iig. Dan kan ik alles wel afzeggen.
Veel plezier en trusten damequote:Op dinsdag 28 april 2015 21:39 schreef Samzz het volgende:
Goed, ik ga lekker tv kijken en daarna slapen.
Slechtquote:Op dinsdag 28 april 2015 21:40 schreef Juup© het volgende:
[..]
Veel plezier en trusten dame![]()
P.S.
Hoe staat het met internet?
Bombtrackquote:Op dinsdag 28 april 2015 21:39 schreef Juup© het volgende:
Ondanks de koppijn toch even wakker blijven.
YouTube die maar ff, ik zit (hang) mobiel.quote:
Nah geen zin inquote:Op dinsdag 28 april 2015 21:45 schreef ArTiC het volgende:
[..]
YouTube die maar ff, ik zit (hang) mobiel.
Ik heb nu een Duvel Tripel Hop voor mijn neus staanquote:Op dinsdag 28 april 2015 21:46 schreef Juup© het volgende:
[..]
Nah geen zin in![]()
Zeg pik, wanneer eens ergens een biertje drinken?
Daar heb ik niets aanquote:Op dinsdag 28 april 2015 21:48 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik heb nu een Duvel Tripel Hop voor mijn neus staan
Ik welquote:
quote:Op dinsdag 28 april 2015 21:50 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik wel
Maar we kunnen wel weer eens een terrasje doen toch?
Enschede, in een weekendquote:Op dinsdag 28 april 2015 21:51 schreef Juup© het volgende:
Heb jij een plek en/of datum in de gedachte?
Wil ik best doen, maar wil ArTiC ook aangezien ik het met hem over een terrasje doen hadquote:
quote:Op dinsdag 28 april 2015 21:56 schreef Juup© het volgende:
[..]
Wil ik best doen, maar wil ArTiC ook aangezien ik het met hem over een biertje drinken had
Met jou wil ik dat nog steeds, alleen moet ik wel de tijd hebben (is nogal een eindje weg) en geen dochter in huis e.d.. Maar ik heb jou beloofd dat dit fossiel eens wat met jou wil gaan drinken, en daar hou ik mezelf aan
Kan ik in principe niet, die zaterdag?quote:Op dinsdag 28 april 2015 21:56 schreef ArTiC het volgende:
Hier luie flikker
Volgende week vrijdagavond?
Eindje natuurlijk. Kan ik mooi treinen.
Heujquote:
Hoe laat?quote:Op dinsdag 28 april 2015 21:59 schreef Juup© het volgende:
[..]
Kan ik in principe niet, die zaterdag?
Sowieso, moet eerst trainen.quote:
OK, welk topic nemen we dan?quote:Op dinsdag 28 april 2015 22:05 schreef Juup© het volgende:
[..]
Zullen wij dit even buiten dit topic gaan houden?
Maar jij mag overigens ook wel deze kant opkomen hoor (graag zelfs (zonder wanhopig over te komenquote:
Ja, mijn huis. Neem je die leuke vriendin mee cue?quote:Op dinsdag 28 april 2015 22:07 schreef Juup© het volgende:
[..]
Maar jij mag overigens ook wel deze kant opkomen hoor, ik heb slaapplek zat zonder dat ik in jouw directe buurt hoef te zijn
Kom maar opquote:
Vraag het haarquote:Op dinsdag 28 april 2015 22:09 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ja, mijn huis. Neem je die leuke vriendin mee cue?
Dat deed ik eppoquote:
Kan je Pm weer eens niet beantwoorden. Waarschijnlijk je username ivm de mobiele layout. Ik fax je morgen wel terugquote:
Heeft eigenlijk altijd met de © te makenquote:Op dinsdag 28 april 2015 22:17 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Kan je Pm weer eens niet beantwoorden. Waarschijnlijk je username ivm de mobiele layout. Ik fax je morgen wel terug
Welke?quote:Op dinsdag 28 april 2015 22:09 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ja, mijn huis. Neem je die leuke vriendin mee cue?
Wel schattig hoorquote:Op dinsdag 28 april 2015 21:59 schreef Juup© het volgende:
[..]
Heuj![]()
Als ik iets afspreek kom ik dat ook na, tenzij de persoon waar ik het mee afspreek er geen zin meer in heeft
Maakt niet uit, kies er maar 1quote:
Doos© danquote:
quote:Op dinsdag 28 april 2015 22:41 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik vind t zo'n afknapper/klote ding die vraag.
Schattig hoor die serieuze reactiequote:Op dinsdag 28 april 2015 22:41 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik vind t zo'n afknapper/klote ding die vraag.
Ik ben allergisch voor de Engelse ziektequote:
Ken ik nietquote:Op dinsdag 28 april 2015 22:44 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik ben allergisch voor de Engelse ziekte
Sorryquote:
Dat blijktquote:
Ja maar jij spoort nietquote:Op dinsdag 28 april 2015 22:44 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik ben allergisch voor de Engelse ziekte
Dat ik op een ander spoor zit wil niet zeggen dat ik niet spoorquote:
Ik snap hem ook nietquote:
Dat is jouw mening (en stiekem ook die van mijquote:Op dinsdag 28 april 2015 22:48 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat ik op een ander spoor zit wil niet zeggen dat ik niet spoor
Ook niet dat je spoortquote:Op dinsdag 28 april 2015 22:48 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat ik op een ander spoor zit wil niet zeggen dat ik niet spoor
quote:Op dinsdag 28 april 2015 22:49 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dat is jouw mening (en stiekem ook die van mij).
Een spatie teveel ergensquote:
Je kunt veel over me zeggen, maar niet dat ik geen zelfkennis hebquote:Op dinsdag 28 april 2015 22:49 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dat is jouw mening (en stiekem ook die van mij).
Je spoort of je spoort niet. Geen 50 tinten grijs hierquote:
Soort taalnazi plusquote:
Ooooh, poeh heequote:
50 sporenquote:Op dinsdag 28 april 2015 22:52 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je spoort of je spoort niet. Geen 50 tinten grijs hier
Jij hebt geen zelfkennis.quote:Op dinsdag 28 april 2015 22:52 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je kunt veel over me zeggen, maar niet dat ik geen zelfkennis heb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |