Nah geen zin inquote:Op dinsdag 28 april 2015 21:45 schreef ArTiC het volgende:
[..]
YouTube die maar ff, ik zit (hang) mobiel.
Ik heb nu een Duvel Tripel Hop voor mijn neus staanquote:Op dinsdag 28 april 2015 21:46 schreef Juup© het volgende:
[..]
Nah geen zin in![]()
Zeg pik, wanneer eens ergens een biertje drinken?
Daar heb ik niets aanquote:Op dinsdag 28 april 2015 21:48 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik heb nu een Duvel Tripel Hop voor mijn neus staan
Ik welquote:
quote:Op dinsdag 28 april 2015 21:50 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik wel
Maar we kunnen wel weer eens een terrasje doen toch?
Enschede, in een weekendquote:Op dinsdag 28 april 2015 21:51 schreef Juup© het volgende:
Heb jij een plek en/of datum in de gedachte?
Wil ik best doen, maar wil ArTiC ook aangezien ik het met hem over een terrasje doen hadquote:
quote:Op dinsdag 28 april 2015 21:56 schreef Juup© het volgende:
[..]
Wil ik best doen, maar wil ArTiC ook aangezien ik het met hem over een biertje drinken had
Met jou wil ik dat nog steeds, alleen moet ik wel de tijd hebben (is nogal een eindje weg) en geen dochter in huis e.d.. Maar ik heb jou beloofd dat dit fossiel eens wat met jou wil gaan drinken, en daar hou ik mezelf aan
Kan ik in principe niet, die zaterdag?quote:Op dinsdag 28 april 2015 21:56 schreef ArTiC het volgende:
Hier luie flikker
Volgende week vrijdagavond?
Eindje natuurlijk. Kan ik mooi treinen.
Heujquote:
Hoe laat?quote:Op dinsdag 28 april 2015 21:59 schreef Juup© het volgende:
[..]
Kan ik in principe niet, die zaterdag?
Sowieso, moet eerst trainen.quote:
OK, welk topic nemen we dan?quote:Op dinsdag 28 april 2015 22:05 schreef Juup© het volgende:
[..]
Zullen wij dit even buiten dit topic gaan houden?
Maar jij mag overigens ook wel deze kant opkomen hoor (graag zelfs (zonder wanhopig over te komenquote:
Ja, mijn huis. Neem je die leuke vriendin mee cue?quote:Op dinsdag 28 april 2015 22:07 schreef Juup© het volgende:
[..]
Maar jij mag overigens ook wel deze kant opkomen hoor, ik heb slaapplek zat zonder dat ik in jouw directe buurt hoef te zijn
Kom maar opquote:
Vraag het haarquote:Op dinsdag 28 april 2015 22:09 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ja, mijn huis. Neem je die leuke vriendin mee cue?
Dat deed ik eppoquote:
Kan je Pm weer eens niet beantwoorden. Waarschijnlijk je username ivm de mobiele layout. Ik fax je morgen wel terugquote:
Heeft eigenlijk altijd met de © te makenquote:Op dinsdag 28 april 2015 22:17 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Kan je Pm weer eens niet beantwoorden. Waarschijnlijk je username ivm de mobiele layout. Ik fax je morgen wel terug
Welke?quote:Op dinsdag 28 april 2015 22:09 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ja, mijn huis. Neem je die leuke vriendin mee cue?
Wel schattig hoorquote:Op dinsdag 28 april 2015 21:59 schreef Juup© het volgende:
[..]
Heuj![]()
Als ik iets afspreek kom ik dat ook na, tenzij de persoon waar ik het mee afspreek er geen zin meer in heeft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |