Hoezo moet je tol betalen via België?quote:Op dinsdag 28 april 2015 20:50 schreef Juup© het volgende:
[..]
Als ik vanaf hier naar (ik neem even gewoon Cadzand) rijd:
[..]
Vanaf iets dichterbij waar ik opgegroeid ben:
[..]
Tot zover deze nutteloze info
Ga ik wel van uitquote:Op dinsdag 28 april 2015 20:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijne ook niet. Maar denk dat ie er morgen wel is.
Herkenbaar, toen ik terug kwam van vakantie had ik nooit op gepaste tijden honger. Gelukkig was ik voorbereid en had ik in Brazilie eetlust opwekkende pilletjes gekochtquote:Op dinsdag 28 april 2015 20:38 schreef Juup© het volgende:
Nu is mijn vlees klaar in de oven, heb ik geen trek meer
Ik wil juist eetlustremmende pillen, maar alle pillen die ik noodzakelijk slik werken tegenovergesteldquote:Op dinsdag 28 april 2015 20:56 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Herkenbaar, toen ik terug kwam van vakantie had ik nooit op gepaste tijden honger. Gelukkig was ik voorbereid en had ik in Brazilie eetlust opwekkende pilletjes gekochtIk zat zo weer in het normale ritme.
3 uur 44 minuten, 344 kmquote:Op dinsdag 28 april 2015 20:50 schreef Juup© het volgende:
[..]
Als ik vanaf hier naar (ik neem even gewoon Cadzand) rijd:
[..]
Vanaf iets dichterbij waar ik opgegroeid ben:
[..]
Tot zover deze nutteloze info
Ach, ik heb een logeerkamer. Dus vrienden kunnen altijd blijven slapenquote:Op dinsdag 28 april 2015 20:56 schreef DrMarten het volgende:
[..]
3 uur 44 minuten, 344 km
Maar inderdaad mooi die kant op. Paar jaar geleden bij Zoutelande? Andere kant van de Westerschelde, over het strand gewandeld. Was niet vervelend
Ik had vorig jaar een periode dat ik alleen maar avondeten at, geen ontbijt of lunch. Ik had ze met het oog daar op meegenomen maar voor de jetlag werkte ze ook primaquote:Op dinsdag 28 april 2015 20:56 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik wil juist eetlustremmende pillen, maar alle pillen die ik noodzakelijk slik werken tegenovergesteld
Ik slaap wel in de auto of een hotelquote:Op dinsdag 28 april 2015 20:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ach, ik heb een logeerkamer. Dus vrienden kunnen altijd blijven slapen.
Dat scheeltquote:Op dinsdag 28 april 2015 20:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ach, ik heb een logeerkamer. Dus vrienden kunnen altijd blijven slapen.
Naast mijn woonplaats ligt een groot vakantiepark, dat komt vast goedquote:
Is het ook. Al mijn ouders komen komen ze ook het hele weekendquote:Op dinsdag 28 april 2015 21:01 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Dat scheeltDat op en neer rijden op 1 dag is redelijk veel. Ik moest alleen de volgende dag naar Friesland. Dus lekker mijn kilometers gemaakt dat weekend
quote:Op dinsdag 28 april 2015 21:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is het ook. Al mijn ouders komen komen ze ook het hele weekend.
Pfff, ik slaap ook halfquote:Op dinsdag 28 april 2015 21:08 schreef Juup© het volgende:
[..]
Oké, ik had al zo'n vermoeden maar aangezien ik niet helder ben vandaag miste ik het even,
Ik niet, maar ik had vanmiddag weer een "fijne" vlekken voor de ogen en knallende koppijn dag. Maar shit happens, OOIT gaat alles over.quote:
Migraine met aura?quote:Op dinsdag 28 april 2015 21:11 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik niet, maar ik had vanmiddag weer een "fijne" vlekken voor de ogen en knallende koppijn dag. Maar shit happens, OOIT gaat alles over.
"Gelukkig" alleen de vlekken en het caleidoscoop-effect , maar een aura heb ik nog niet gezien.quote:
'Gelukkig', idd. Ik heb één keer migraine met aura gehad. Ik heb de hele dag in een donkere kamer gelegen, kortsmisselijk van de pijn.quote:Op dinsdag 28 april 2015 21:22 schreef Juup© het volgende:
[..]
"Gelukkig" alleen de vlekken en het caleidoscoop-effect , maar een aura heb ik nog niet gezien.
Ik krijg die "aanvallen" alleen als ik onder zware stress sta of heb gestaan, of als mijn hoofd in overdrive raakt doordat ik teveel op mijn bordje krijg zeg maar.
Snap ik, als ik de vlekken krijg kan ik eigenlijk ook niets anders doen dan er voor te zorgen dat mijn ogen niets meer binnenkrijgen zeg maar. En dan eigenlijk ook nog een shitload aan paracetamol innemen, maar dat vertik ik meestal omdat ik al genoeg rommel slik.quote:Op dinsdag 28 april 2015 21:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
'Gelukkig', idd. Ik heb één keer migraine met aura gehad. Ik heb de hele dag in een donkere kamer gelegen, kortsmisselijk van de pijn.
Paracetamol helpt niet als ik migraine heb. Gelukkig heb ik het zelden.quote:Op dinsdag 28 april 2015 21:29 schreef Juup© het volgende:
[..]
Snap ik, als ik de vlekken krijg kan ik eigenlijk ook niets anders doen dan er voor te zorgen dat mijn ogen niets meer binnenkrijgen zeg maar. En dan eigenlijk ook nog een shitload aan paracetamol innemen, maar dat vertik ik meestal omdat ik al genoeg rommel slik.
En ja, ik ben stronteigenwijs.
Het helpt bij mij als koppijn komt opzetten, als ben ik dan al te laat met innemen. Ik moet het innemen als ik de vlekken krijg.quote:Op dinsdag 28 april 2015 21:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Paracetamol helpt niet als ik migraine heb. Gelukkig heb ik het zelden.
Ik voel het helaas niet opkomen. Ik word ermee wakker, de laatste keren iigquote:Op dinsdag 28 april 2015 21:33 schreef Juup© het volgende:
[..]
Het helpt bij mij als koppijn komt opzetten, als ben ik dan al te laat met innemen. Ik moet het innemen als ik de vlekken krijg.
Ik ben "blij" voor jou dat jij er zelden last van hebt
Snap hetquote:Op dinsdag 28 april 2015 21:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik voel het helaas niet opkomen. Ik word ermee wakker, de laatste keren iig. Dan kan ik alles wel afzeggen.
Veel plezier en trusten damequote:Op dinsdag 28 april 2015 21:39 schreef Samzz het volgende:
Goed, ik ga lekker tv kijken en daarna slapen.
Slechtquote:Op dinsdag 28 april 2015 21:40 schreef Juup© het volgende:
[..]
Veel plezier en trusten dame![]()
P.S.
Hoe staat het met internet?
Bombtrackquote:Op dinsdag 28 april 2015 21:39 schreef Juup© het volgende:
Ondanks de koppijn toch even wakker blijven.
YouTube die maar ff, ik zit (hang) mobiel.quote:
Nah geen zin inquote:Op dinsdag 28 april 2015 21:45 schreef ArTiC het volgende:
[..]
YouTube die maar ff, ik zit (hang) mobiel.
Ik heb nu een Duvel Tripel Hop voor mijn neus staanquote:Op dinsdag 28 april 2015 21:46 schreef Juup© het volgende:
[..]
Nah geen zin in![]()
Zeg pik, wanneer eens ergens een biertje drinken?
Daar heb ik niets aanquote:Op dinsdag 28 april 2015 21:48 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik heb nu een Duvel Tripel Hop voor mijn neus staan
Ik welquote:
quote:Op dinsdag 28 april 2015 21:50 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik wel
Maar we kunnen wel weer eens een terrasje doen toch?
Enschede, in een weekendquote:Op dinsdag 28 april 2015 21:51 schreef Juup© het volgende:
Heb jij een plek en/of datum in de gedachte?
Wil ik best doen, maar wil ArTiC ook aangezien ik het met hem over een terrasje doen hadquote:
quote:Op dinsdag 28 april 2015 21:56 schreef Juup© het volgende:
[..]
Wil ik best doen, maar wil ArTiC ook aangezien ik het met hem over een biertje drinken had
Met jou wil ik dat nog steeds, alleen moet ik wel de tijd hebben (is nogal een eindje weg) en geen dochter in huis e.d.. Maar ik heb jou beloofd dat dit fossiel eens wat met jou wil gaan drinken, en daar hou ik mezelf aan
Kan ik in principe niet, die zaterdag?quote:Op dinsdag 28 april 2015 21:56 schreef ArTiC het volgende:
Hier luie flikker
Volgende week vrijdagavond?
Eindje natuurlijk. Kan ik mooi treinen.
Heujquote:
Hoe laat?quote:Op dinsdag 28 april 2015 21:59 schreef Juup© het volgende:
[..]
Kan ik in principe niet, die zaterdag?
Sowieso, moet eerst trainen.quote:
OK, welk topic nemen we dan?quote:Op dinsdag 28 april 2015 22:05 schreef Juup© het volgende:
[..]
Zullen wij dit even buiten dit topic gaan houden?
Maar jij mag overigens ook wel deze kant opkomen hoor (graag zelfs (zonder wanhopig over te komenquote:
Ja, mijn huis. Neem je die leuke vriendin mee cue?quote:Op dinsdag 28 april 2015 22:07 schreef Juup© het volgende:
[..]
Maar jij mag overigens ook wel deze kant opkomen hoor, ik heb slaapplek zat zonder dat ik in jouw directe buurt hoef te zijn
Kom maar opquote:
Vraag het haarquote:Op dinsdag 28 april 2015 22:09 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ja, mijn huis. Neem je die leuke vriendin mee cue?
Dat deed ik eppoquote:
Kan je Pm weer eens niet beantwoorden. Waarschijnlijk je username ivm de mobiele layout. Ik fax je morgen wel terugquote:
Heeft eigenlijk altijd met de © te makenquote:Op dinsdag 28 april 2015 22:17 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Kan je Pm weer eens niet beantwoorden. Waarschijnlijk je username ivm de mobiele layout. Ik fax je morgen wel terug
Welke?quote:Op dinsdag 28 april 2015 22:09 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ja, mijn huis. Neem je die leuke vriendin mee cue?
Wel schattig hoorquote:Op dinsdag 28 april 2015 21:59 schreef Juup© het volgende:
[..]
Heuj![]()
Als ik iets afspreek kom ik dat ook na, tenzij de persoon waar ik het mee afspreek er geen zin meer in heeft
Maakt niet uit, kies er maar 1quote:
Doos© danquote:
quote:Op dinsdag 28 april 2015 22:41 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik vind t zo'n afknapper/klote ding die vraag.
Schattig hoor die serieuze reactiequote:Op dinsdag 28 april 2015 22:41 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik vind t zo'n afknapper/klote ding die vraag.
Ik ben allergisch voor de Engelse ziektequote:
Ken ik nietquote:Op dinsdag 28 april 2015 22:44 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik ben allergisch voor de Engelse ziekte
Sorryquote:
Dat blijktquote:
Ja maar jij spoort nietquote:Op dinsdag 28 april 2015 22:44 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik ben allergisch voor de Engelse ziekte
Dat ik op een ander spoor zit wil niet zeggen dat ik niet spoorquote:
Ik snap hem ook nietquote:
Dat is jouw mening (en stiekem ook die van mijquote:Op dinsdag 28 april 2015 22:48 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat ik op een ander spoor zit wil niet zeggen dat ik niet spoor
Ook niet dat je spoortquote:Op dinsdag 28 april 2015 22:48 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat ik op een ander spoor zit wil niet zeggen dat ik niet spoor
quote:Op dinsdag 28 april 2015 22:49 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dat is jouw mening (en stiekem ook die van mij).
Een spatie teveel ergensquote:
Je kunt veel over me zeggen, maar niet dat ik geen zelfkennis hebquote:Op dinsdag 28 april 2015 22:49 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dat is jouw mening (en stiekem ook die van mij).
Je spoort of je spoort niet. Geen 50 tinten grijs hierquote:
Soort taalnazi plusquote:
Ooooh, poeh heequote:
50 sporenquote:Op dinsdag 28 april 2015 22:52 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je spoort of je spoort niet. Geen 50 tinten grijs hier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |