'Gelukkig', idd. Ik heb één keer migraine met aura gehad. Ik heb de hele dag in een donkere kamer gelegen, kortsmisselijk van de pijn.quote:Op dinsdag 28 april 2015 21:22 schreef Juup© het volgende:
[..]
"Gelukkig" alleen de vlekken en het caleidoscoop-effect , maar een aura heb ik nog niet gezien.
Ik krijg die "aanvallen" alleen als ik onder zware stress sta of heb gestaan, of als mijn hoofd in overdrive raakt doordat ik teveel op mijn bordje krijg zeg maar.
Snap ik, als ik de vlekken krijg kan ik eigenlijk ook niets anders doen dan er voor te zorgen dat mijn ogen niets meer binnenkrijgen zeg maar. En dan eigenlijk ook nog een shitload aan paracetamol innemen, maar dat vertik ik meestal omdat ik al genoeg rommel slik.quote:Op dinsdag 28 april 2015 21:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
'Gelukkig', idd. Ik heb één keer migraine met aura gehad. Ik heb de hele dag in een donkere kamer gelegen, kortsmisselijk van de pijn.
Paracetamol helpt niet als ik migraine heb. Gelukkig heb ik het zelden.quote:Op dinsdag 28 april 2015 21:29 schreef Juup© het volgende:
[..]
Snap ik, als ik de vlekken krijg kan ik eigenlijk ook niets anders doen dan er voor te zorgen dat mijn ogen niets meer binnenkrijgen zeg maar. En dan eigenlijk ook nog een shitload aan paracetamol innemen, maar dat vertik ik meestal omdat ik al genoeg rommel slik.
En ja, ik ben stronteigenwijs.
Het helpt bij mij als koppijn komt opzetten, als ben ik dan al te laat met innemen. Ik moet het innemen als ik de vlekken krijg.quote:Op dinsdag 28 april 2015 21:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Paracetamol helpt niet als ik migraine heb. Gelukkig heb ik het zelden.
Ik voel het helaas niet opkomen. Ik word ermee wakker, de laatste keren iigquote:Op dinsdag 28 april 2015 21:33 schreef Juup© het volgende:
[..]
Het helpt bij mij als koppijn komt opzetten, als ben ik dan al te laat met innemen. Ik moet het innemen als ik de vlekken krijg.
Ik ben "blij" voor jou dat jij er zelden last van hebt
Snap hetquote:Op dinsdag 28 april 2015 21:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik voel het helaas niet opkomen. Ik word ermee wakker, de laatste keren iig. Dan kan ik alles wel afzeggen.
Veel plezier en trusten damequote:Op dinsdag 28 april 2015 21:39 schreef Samzz het volgende:
Goed, ik ga lekker tv kijken en daarna slapen.
Slechtquote:Op dinsdag 28 april 2015 21:40 schreef Juup© het volgende:
[..]
Veel plezier en trusten dame![]()
P.S.
Hoe staat het met internet?
Bombtrackquote:Op dinsdag 28 april 2015 21:39 schreef Juup© het volgende:
Ondanks de koppijn toch even wakker blijven.
YouTube die maar ff, ik zit (hang) mobiel.quote:
Nah geen zin inquote:Op dinsdag 28 april 2015 21:45 schreef ArTiC het volgende:
[..]
YouTube die maar ff, ik zit (hang) mobiel.
Ik heb nu een Duvel Tripel Hop voor mijn neus staanquote:Op dinsdag 28 april 2015 21:46 schreef Juup© het volgende:
[..]
Nah geen zin in![]()
Zeg pik, wanneer eens ergens een biertje drinken?
Daar heb ik niets aanquote:Op dinsdag 28 april 2015 21:48 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik heb nu een Duvel Tripel Hop voor mijn neus staan
Ik welquote:
quote:Op dinsdag 28 april 2015 21:50 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik wel
Maar we kunnen wel weer eens een terrasje doen toch?
Enschede, in een weekendquote:Op dinsdag 28 april 2015 21:51 schreef Juup© het volgende:
Heb jij een plek en/of datum in de gedachte?
Wil ik best doen, maar wil ArTiC ook aangezien ik het met hem over een terrasje doen hadquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |