Whehe.quote:Op dinsdag 28 april 2015 20:24 schreef Juup© het volgende:
[..]
Zo denk ik er nu ook over, vroeger (ten tijde dat die strips uitgebracht werden) vond ik het wel leuk. Maar ik gooi ze niet weg, ik heb ook nog ergens een Klepzeiker muismat
Ik was (en ben) nu eenmaal een beetje provocerend, maar "vroeger" was dat helemaal erg. Ik conformeerde mezelf helemaal nergens aan, en schopte het liefst keihard tegen "heilige huisjes".quote:
Oké.quote:Op dinsdag 28 april 2015 20:32 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik was (en ben) nu eenmaal een beetje provocerend, maar "vroeger" was dat helemaal erg. Ik conformeerde mezelf helemaal nergens aan, en schopte het liefst keihard tegen "heilige huisjes".
Ik hoef geen specifieke locatie te weten, maar waar ergens ongeveer in de buurt ga jij in Zeeland wonen?quote:Op dinsdag 28 april 2015 20:24 schreef Samzz het volgende:
Ik ben blij, supertoffe spullen voor in m'n huis gevonden.
In de gemeente Sluisquote:Op dinsdag 28 april 2015 20:34 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik hoef geen specifieke locatie te weten, maar waar ergens ongeveer in de buurt ga jij in Zeeland wonen?
Jaquote:Op dinsdag 28 april 2015 20:35 schreef xBubbles het volgende:
Als je huisje klaar is, gaan we meeten hè Samzz?
Dan zoek je ook echt wel het meest uiterste puntje uit of niet?quote:
Klopt.quote:Op dinsdag 28 april 2015 20:38 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Dan zoek je ook echt wel het meest uiterste puntje uit of niet?
Een keer een bruiloft gehad in Renesse, en dan 's avonds nog weer naar huis. Tyfuseind
Mijne ook nietquote:
Ja hoor, ik hoef het precieze adres (nog niet) te wetenquote:
Klopt. En een prachtige omgeving. Ik ben hier helemaal op m'n plekquote:Op dinsdag 28 april 2015 20:41 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ja hoor, ik hoef het precieze adres (nog niet) te weten![]()
Maar wat DrMarten al aangeeft, het is wel het uiterste puntje van Nederland Zeeuws Vlaanderen
Mijn pakketje al 4 dagen nietquote:
En maar wachtenquote:23-04-2015 18:34:48 Zending is aangekondigd / bpost heeft de informatie ontvangen
27-04-2015 19:22:04 Belgium bpost heeft het zending in ontvangst genomen
27-04-2015 19:22:07 Belgium Pakket wordt behandeld
27-04-2015 19:23:03 Belgium Vertrek naar het land van bestemming
En dat is het belangrijkste, als jij jezelf maar goed voeltquote:Op dinsdag 28 april 2015 20:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Klopt. En een prachtige omgeving. Ik ben hier helemaal op m'n plek.
Ik zit bij Cadzand in de buurt.
Daaromquote:Op dinsdag 28 april 2015 20:43 schreef Juup© het volgende:
[..]
En dat is het belangrijkste, als jij jezelf maar goed voelt
Als ik vanaf hier naar (ik neem even gewoon Cadzand) rijd:quote:
Vanaf iets dichterbij waar ik opgegroeid ben:quote:2 u. 4 min.b191 km
Deze route doorkruist België.(Joh)
Tot zover deze nutteloze infoquote:1 u. 17 min. 94,8 km
Gedurende deze route moet u tol betalen.
Deze route doorkruist België (echt waar)
Hoezo moet je tol betalen via België?quote:Op dinsdag 28 april 2015 20:50 schreef Juup© het volgende:
[..]
Als ik vanaf hier naar (ik neem even gewoon Cadzand) rijd:
[..]
Vanaf iets dichterbij waar ik opgegroeid ben:
[..]
Tot zover deze nutteloze info
Ga ik wel van uitquote:Op dinsdag 28 april 2015 20:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijne ook niet. Maar denk dat ie er morgen wel is.
Herkenbaar, toen ik terug kwam van vakantie had ik nooit op gepaste tijden honger. Gelukkig was ik voorbereid en had ik in Brazilie eetlust opwekkende pilletjes gekochtquote:Op dinsdag 28 april 2015 20:38 schreef Juup© het volgende:
Nu is mijn vlees klaar in de oven, heb ik geen trek meer
Ik wil juist eetlustremmende pillen, maar alle pillen die ik noodzakelijk slik werken tegenovergesteldquote:Op dinsdag 28 april 2015 20:56 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Herkenbaar, toen ik terug kwam van vakantie had ik nooit op gepaste tijden honger. Gelukkig was ik voorbereid en had ik in Brazilie eetlust opwekkende pilletjes gekochtIk zat zo weer in het normale ritme.
3 uur 44 minuten, 344 kmquote:Op dinsdag 28 april 2015 20:50 schreef Juup© het volgende:
[..]
Als ik vanaf hier naar (ik neem even gewoon Cadzand) rijd:
[..]
Vanaf iets dichterbij waar ik opgegroeid ben:
[..]
Tot zover deze nutteloze info
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |