Leuk en lief is overratedquote:Op dinsdag 28 april 2015 16:49 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Maar hij is zo leuk en lief enzo. Ik hou 'm toch liever..
quote:Op dinsdag 28 april 2015 16:38 schreef Belsezar het volgende:
Pakketje wegbrengen naar de accountant, nieuw kantoor in een nieuwbouw gedeelte van de stad. GVD een uur rondgereden voor ik er was. Overal van die verroeste baggerpijpen op de weg waar stomstom niks van weet![]()
Vrolijkheid is definitief de deur uit toen ik de stomstom stem godvergeten !@$!@#$%%^^ ging noemen.
Echt niet!quote:
Op een of andere manier heb ik een ander beeld bij meneren die snoepjes uitdelenquote:Op dinsdag 28 april 2015 17:53 schreef CherryLips het volgende:
Ben net in zo'n bonbontoko geweestCadeautje voor een ander maar ik mocht ook snoepen van de aardige meneer
snoep van vreemden
Dat dusquote:Op dinsdag 28 april 2015 18:15 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Op een of andere manier heb ik een ander beeld bij meneren die snoepjes uitdelen
Je mocht iets snoepen van hem of mocht je van hem snoepen?quote:Op dinsdag 28 april 2015 17:53 schreef CherryLips het volgende:
Ben net in zo'n bonbontoko geweestCadeautje voor een ander maar ik mocht ook snoepen van de aardige meneer
snoep van vreemden
Kaasstengelquote:Op dinsdag 28 april 2015 18:28 schreef aeque het volgende:
[..]
Je mocht iets snoepen van hem of mocht je van hem snoepen?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 28 april 2015 18:48 schreef Juup© het volgende:
[..]M'n eten...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
Ik ben achteraf maar wat blij dat niemand mij kon horenquote:
quote:Op dinsdag 28 april 2015 19:05 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik ben achteraf maar wat blij dat niemand mij kon horen
Ik moet nog 1 uur wachten eer ik mijn eten klaar is. Wilde eigenlijk salade maken maar was groene paprika vergeten te kopenquote:
Leuk en lief is jou onbekend?quote:Op dinsdag 28 april 2015 17:31 schreef Barbusse het volgende:
Leuk en lief. Dat lijkt mij ook wel eens leuk...
Beetje tekort aan op het momentquote:
quote:Op dinsdag 28 april 2015 18:48 schreef Juup© het volgende:
[..]Waar zoek je op als je dit soort dingen vindtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Dat was het bij mij ook, als ik 10 keer heb gehoord sla hier links af waarbij de weg afgesloten is heb ik het wel even gehad met het ding.quote:Op dinsdag 28 april 2015 19:33 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik vloek ook wel eens tegen het navigatieding, vooral als ik al geïrriteerd ben door i.d.d. b.v. wegwerkzaamheden of omleidingen die niet bekend zijn. Of als er gewoon een persoon voor mij rijdt die ik het liefst van de weg zou duwen en dan nog eens naar de aanwijzingen van dat navigatiegeval moet luisteren.
Ik zoek niet, iemand vroeg een tijdje terug aan mij om een ranzig Klepzeikerplaatje dus heb ik uit een van de strips een pagina ingescandquote:Op dinsdag 28 april 2015 20:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waar zoek je op als je dit soort dingen vindt?
quote:Op dinsdag 28 april 2015 20:20 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat was het bij mij ook, als ik 10 keer heb gehoord sla hier links af waarbij de weg afgesloten is heb ik het wel even gehad met het ding.
Bah.quote:Op dinsdag 28 april 2015 20:20 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik zoek niet, iemand vroeg een tijdje terug aan mij om een ranzig Klepzeikerplaatje dus heb ik uit een van de strips een pagina ingescand
Ja.quote:
Zo denk ik er nu ook over, vroeger (ten tijde dat die strips uitgebracht werden) vond ik het wel leuk. Maar ik gooi ze niet weg, ik heb ook nog ergens een Klepzeiker muismatquote:
quote:Op dinsdag 28 april 2015 20:24 schreef Samzz het volgende:
Ik ben blij, supertoffe spullen voor in m'n huis gevonden.
quote:Op dinsdag 28 april 2015 20:24 schreef Samzz het volgende:
Ik ben blij, supertoffe spullen voor in m'n huis gevonden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |