Owquote:Op dinsdag 28 april 2015 15:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is niet dat ik echt ga slapen of zo he.
Ja. Maar toch, slapen isquote:
Lekkerquote:
Mwah, eerste keer dat het internationaal is, dus veel groter enzo.quote:Op dinsdag 28 april 2015 15:06 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ach, komt goed. Is toch niet de eerste keer dat je zo'n congres hebt?
En succes met verhuizen en geniet van het samenwonen
Sterkte. Heb je daarna wel even uitpuftijd?quote:Op dinsdag 28 april 2015 15:34 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Mwah, eerste keer dat het internationaal is, dus veel groter enzo.
En thanks
Nou, deze week dus nog knallen, t/m maandag congres, dinsdag zijn ze weer opgerot (het zijn veel Duitsers ookquote:Op dinsdag 28 april 2015 15:55 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Sterkte. Heb je daarna wel even uitpuftijd?
Sterkte en succes!quote:Op dinsdag 28 april 2015 15:59 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou, deze week dus nog knallen, t/m maandag congres, dinsdag zijn ze weer opgerot (het zijn veel Duitsers ookdus dan mijn vrijheid vieren
![]()
Dan 4 weken verhuisellende, terwijl ik mijn vervanger ook nog in moet werken.
Dán, als ik over ben, even bijkomen en werk zoeken, want dat komt er nu echt niet van.
Dus ja, stress
Hahaha ja. Ik zit een volgens mij nogal flee bag hotel dit weekend, dus dan kan ik 's avonds gezellig mijn ellende wegfokkenquote:Op dinsdag 28 april 2015 16:00 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Sterkte en succes!
Gelukkig is er altijd nog FOK om even bij te ontspannen
Je kan ons ook uitnodigen om samen met jou ons even flink te bezatten in de lobbyquote:Op dinsdag 28 april 2015 16:02 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hahaha ja. Ik zit een volgens mij nogal flee bag hotel dit weekend, dus dan kan ik 's avonds gezellig mijn ellende wegfokken
Daar krijg ik veel te weinig voor betaaldquote:Op dinsdag 28 april 2015 16:03 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Je kan ons ook uitnodigen om samen met jou ons even flink te bezatten in de lobby
Dan moet je snel een nodig woordje spreken met je baasquote:Op dinsdag 28 april 2015 16:04 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Daar krijg ik veel te weinig voor betaald
Naja ik ben er per 1 juni wegquote:Op dinsdag 28 april 2015 16:05 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Dan moet je snel een nodig woordje spreken met je baas
Hehe, dat geeft niks, ik weet ook geen fuck over jouquote:Op dinsdag 28 april 2015 16:07 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Oke.![]()
Ik ben vrij nieuw hier. Dus ik kan er niet veel aan doen dat ik niet op de hoogte ben.
Ik ben ook niet zo spannend.quote:Op dinsdag 28 april 2015 16:07 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hehe, dat geeft niks, ik weet ook geen fuck over jou
Wat is dat nou weer voor wijventechniek man?quote:
Ik ben ook een saai wijf hequote:Op dinsdag 28 april 2015 16:24 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor wijventechniek man?
Al een tijdje hoor. Vind ik stiekem heerlijkquote:
het zijn altijd die mannen hequote:Op dinsdag 28 april 2015 16:44 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Al een tijdje hoor. Vind ik stiekem heerlijk
Altijd!quote:
Maar hij is zo leuk en lief enzo. Ik hou 'm toch liever..quote:Op dinsdag 28 april 2015 16:49 schreef Godtje het volgende:
[..]
Die zou je weg moeten doen en je saaiheid weg doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |