Mijn lichaam kan nog ene keer 5 dagen achter elkaar zuipen niet meer aan.quote:Op dinsdag 28 april 2015 11:02 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Lekker voor je lichaam, lekker voor je portemonnee.![]()
Same here. Ben vr,za,zo,ma flink aan de borrel geweestquote:Op dinsdag 28 april 2015 11:19 schreef Q. het volgende:
[..]
Mijn lichaam kan nog ene keer 5 dagen achter elkaar zuipen niet meer aan.Even detoxen.
Ik ben donderdag al begonnen. Ook vrijdag, zaterdag, zondag niet voor 03:00 in bed.quote:Op dinsdag 28 april 2015 11:20 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Same here. Ben vr,za,zo,ma flink aan de borrel geweest
quote:Op dinsdag 28 april 2015 11:31 schreef HarveySpecter het volgende:
Klopt. Daarom ga ik zo ook naar McDonalds
quote:Op dinsdag 28 april 2015 11:31 schreef HarveySpecter het volgende:
Klopt. Daarom ga ik zo ook naar McDonalds
Christus. Ik had zaterdag een verjaardag, geen drank op (wel twee stukken taart) en was om half drie thuis, om vier uur in bed, en was al de hele zondag total lossquote:Op dinsdag 28 april 2015 11:21 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ben donderdag al begonnen. Ook vrijdag, zaterdag, zondag niet voor 03:00 in bed.Dat ik nog leef is een wonder bijna.
Ik ga zo die Salsa Burger maar eens uitproberen.quote:Op dinsdag 28 april 2015 11:38 schreef Q. het volgende:
[..]
Damn, nu heb ik zin in een lekker vette quarter pounder maar dat past niet in mn dieet denk ik.
Schijnt tegen te vallen.quote:Op dinsdag 28 april 2015 11:41 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Ik ga zo die Salsa Burger maar eens uitproberen.
Ik voel me nog opvallend wakker, zeker gezien het feit dat ik vannacht ook matig heb geslapen door allerlei schreeuwberbers in de straat.quote:Op dinsdag 28 april 2015 11:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Christus. Ik had zaterdag een verjaardag, geen drank op (wel twee stukken taart) en was om half drie thuis, om vier uur in bed, en was al de hele zondag total loss
Gisterochtend had de buurman om tien uur 's ochtends visite die al lachend langs m'n slaapkamerraam liepquote:Op dinsdag 28 april 2015 11:43 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik voel me nog opvallend wakker, zeker gezien het feit dat ik vannacht ook matig heb geslapen door allerlei schreeuwberbers in de straat.
Dacht dat er bij mij voor het raam een overval gaande was, zo klonk het wel. Valt me nog mee dat ze niet op elkaar hebben geschoten, het zat er tegenaan.quote:Op dinsdag 28 april 2015 11:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gisterochtend had de buurman om tien uur 's ochtends visite die al lachend langs m'n slaapkamerraam liepNu is tien uur op zich een fatsoenlijk tijdstip om wakker te zijn, maar toch. Ik vind twaalf uur ook een fatsoenlijk tijdstip om wakker te zijn en dan voel ik me al schuldig als ik dan de rolluiken laat zakken.
Ga Skypen?quote:Op dinsdag 28 april 2015 12:10 schreef Samzz het volgende:
Serieus, internet werkt weer, maar de telefoon doet het niet.
Bahquote:
Die kan ik ook nergens meer vinden...quote:Op dinsdag 28 april 2015 12:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Bah. Milka had een vet lekkere met cookie dough vulling. Maar ik zie 'm nergens meer
.
De Bros is in de bonusquote:Op dinsdag 28 april 2015 12:38 schreef CherryLips het volgende:
Hou es op met dat geneuzel over chocola.
Die's viesquote:
Oldskoolquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |