Alles van maiden heeft een zeer klassieke achtergrond he, die gasten hebben allemaal gestudeerd, de zanger is pilootquote:
Oke.quote:Op zaterdag 25 april 2015 21:09 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
sorry maar ik kan de dag niet door zonder te kapen
HAHAHAHAHAHAquote:Op zaterdag 25 april 2015 21:12 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
HAHAHAHA
STEELPAN
HAHAHAHA
Mijn leidinggevende, die is dus die hard maiden fanquote:
Blindemanquote:
Je moeder?quote:Op zaterdag 25 april 2015 21:14 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
er is maar 1 persoon exclusief mijzelf op heel FOK! die dat weet
En wie is datquote:Op zaterdag 25 april 2015 21:14 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
er is maar 1 persoon exclusief mijzelf op heel FOK! die dat weet
Dezequote:Op zaterdag 25 april 2015 21:14 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Mijn leidinggevende, die is dus die hard maiden fanzijn favoriete plaat is Live after death, was de eerste cd die ik ooit kocht... we hebben een band zeg maar
Waarom wil je het mij niet vertellen?quote:Op zaterdag 25 april 2015 21:15 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ga ik niet zeggen omdat je hem/haar dan gaat lastigvallen
Ken je lonelyness of a long distance runner van maiden?quote:
ik wil zo weinig mogelijk van mijn persoonlijke leven op FOK! hebbenquote:Op zaterdag 25 april 2015 21:16 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Waarom wil je het mij niet vertellen?
Slimquote:Op zaterdag 25 april 2015 21:17 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik wil zo weinig mogelijk van mijn persoonlijke leven op FOK! hebben
quote:Op zaterdag 25 april 2015 21:17 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ken je lonelyness of a long distance runner van maiden?
lulquote:
Ben geen metal fan maar Maiden kan ik altijd wel waarderen.quote:
Geheim, hahahahahaha. En jouw naam dan? En waarom jij mijn naam weten wilt?quote:
Hoi Menno, ik ben Lars.quote:Op zaterdag 25 april 2015 21:20 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Ik heet Menno
zo hebben we dat ook gehad, boeit me geen fuck
Living on the edge, you go WCH!quote:Op zaterdag 25 april 2015 21:20 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Ik heet Menno
Demiquote:Op zaterdag 25 april 2015 21:20 schreef Makoto het volgende:
[..]
Geheim, hahahahahaha. En jouw naam dan? En waarom jij mijn naam weten wilt?
nu ga je gehackt wordenquote:Op zaterdag 25 april 2015 21:20 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Ik heet Menno
Hoi Demiquote:
Alleen is Drebin niet een bestaande achternaam in Nederland.quote:Op zaterdag 25 april 2015 21:22 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik heet Frank, ja ook in het echte leven.
Shockingquote:Op zaterdag 25 april 2015 21:22 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik zat toch met jou in dat whatsapp gesprek ooit met haan en nog een paar enzoquote:Op zaterdag 25 april 2015 21:20 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Ik heet Menno
Drebin niet nee.quote:Op zaterdag 25 april 2015 21:22 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Alleen is Drebin niet een bestaande achternaam in Nederland.
srsquote:Op zaterdag 25 april 2015 21:22 schreef Frank_Drebin het volgende:
Aloha! Hoe is het met jou?quote:
kloptquote:Op zaterdag 25 april 2015 21:22 schreef richolio het volgende:
[..]
Ik zat toch met jou in dat whatsapp gesprek ooit met haan en nog een paar enzo
You don't say!quote:
Dit is zeer beangstigend.quote:Op zaterdag 25 april 2015 21:23 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
srskoel hahaha dan klopt mijn mapje met links van jouw posts beter dan ik dacht
Ontmaskerd jongen, die piemelvergroting gaat niet door volgende week, ik zoek wel een echte nickquote:
Goed zo. Laat je niet kisten door die deugniet.quote:
Geen idee.quote:Op zaterdag 25 april 2015 21:26 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dat is toch die boeler met die aap in MGS4?
Ach, arme jij! Gisteren twee wijntjes gedronken?quote:Op zaterdag 25 april 2015 21:26 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Kan beter. Fysiek nog brak en lui, mentaal wel goedjes. Met jou?
Nee 4.quote:Op zaterdag 25 april 2015 21:27 schreef Makoto het volgende:
[..]
Ach, arme jij! Gisteren twee wijntjes gedronken?
Ja prima, alleen een beetje te lui om te bewegen.
Ik weet niet eens wat MGS4 is. Nu wel, maar ik wist het niet.quote:
4 hele wijntjes? In je eentje?quote:
Dank trouwens.quote:
Hahahahahhaquote:Op zaterdag 25 april 2015 21:29 schreef richolio het volgende:
Brak zijnDaar heb ik nou nooit last van. Maar dat zal wel komen omdat ik zo'n ongelofelijke baas ben.
Gister twee biertjes gedronken en ik stond gewoon om 11 uur op.
Over ene Drebin.quote:Op zaterdag 25 april 2015 21:29 schreef Frank_Drebin het volgende:
Geen flauw idee waar dit over gaat.
Kijk jongens dit is een echte bikkel.quote:Op zaterdag 25 april 2015 21:29 schreef richolio het volgende:
Brak zijnDaar heb ik nou nooit last van. Maar dat zal wel komen omdat ik zo'n ongelofelijke baas ben.
Ik weet niet meer hoeveel ik op had gister.quote:Op zaterdag 25 april 2015 21:29 schreef richolio het volgende:
Straight Edge XseX XvX HxCquote:Op zaterdag 25 april 2015 21:30 schreef Der_Mann het volgende:
nog nooit een druppel alcohol geconsumeerd
wel slimquote:Op zaterdag 25 april 2015 21:30 schreef Der_Mann het volgende:
Je hoeft niet te gaan zuipen, maar je hebt heel lekkere drankjes.quote:Op zaterdag 25 april 2015 21:30 schreef Der_Mann het volgende:
Hij is echt straight edge he die mooiboy.quote:
Hoe verklaar je dat?quote:Op zaterdag 25 april 2015 21:31 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Je hoeft niet te gaan zuipen, maar je hebt heel lekkere drankjes.
Drink dagelijks bijv. een wijntje, goed voor de bloeddruk.
En gelijk heb je natuurlijk.quote:Op zaterdag 25 april 2015 21:33 schreef Der_Mann het volgende:
geen alcohol, geen drugs, geen sigaretten, drink zelfs geen koffie
#zostoeralsmaarkanzijn
en dan stik je in een borrelnootje en ben je ook doodquote:Op zaterdag 25 april 2015 21:33 schreef Der_Mann het volgende:
#zostoeralsmaarkanzijn
Die laatste twee heb ik ook nog nooit gedaan.quote:Op zaterdag 25 april 2015 21:33 schreef Der_Mann het volgende:
#zostoeralsmaarkanzijn
Haha, ik heb mijn grenzen. Verdeeld over 6 uur nog wel. Ben niet zo'n drinker.quote:Op zaterdag 25 april 2015 21:29 schreef Makoto het volgende:
[..]
4 hele wijntjes? In je eentje?
Oké, ik neem m'n woorden terug, ik ben onder de indruk.
Nee maar veel drinken is niet cool
ik doe het ook niet om gezondheidsoverwegingen, ik doe het omdat ik er geen behoefte aan hebquote:Op zaterdag 25 april 2015 21:33 schreef remi1986 het volgende:
[..]
en dan stik je in een borrelnootje en ben je ook dood
Toen ik stopte met roken (kreeg tintelende vingers, bleek niets met mijn bloedsomloop te zijn) werd mij verteld dat het goed is om bij het eten 1 of 2 wijntjes te drinken.quote:
Ook geen paracetemol?quote:Op zaterdag 25 april 2015 21:33 schreef Der_Mann het volgende:
#zostoeralsmaarkanzijn
Sjeeeuw meen je niet? Haha nee, is beter eigenlijk. Maar waarom dan zo brak?quote:Op zaterdag 25 april 2015 21:34 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Haha, ik heb mijn grenzen. Verdeeld over 6 uur nog wel. Ben niet zo'n drinker.
daar zou ik wel een premium voor willen betalenquote:Op zaterdag 25 april 2015 21:34 schreef richolio het volgende:
Het enige wat der mann drinkt zijn Swifts lichaamsappen
Neppe SE'erquote:
quote:Op zaterdag 25 april 2015 21:34 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Wat voor wereld eigenlijk als je het niet gebruiken van zooi moet verdedigen
Ging zes uur slapen en was half 10 al wakker. In de middag alleen nog een uurtje geslapen.quote:Op zaterdag 25 april 2015 21:35 schreef Makoto het volgende:
[..]
Sjeeeuw meen je niet? Haha nee, is beter eigenlijk. Maar waarom dan zo brak?
Tja. Deed jij het niet als je het verteld werd?quote:
Ooh leuk! Waar ben je heen geweest?quote:Op zaterdag 25 april 2015 21:37 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Ging zes uur slapen en was half 10 al wakker. In de middag alleen nog een uurtje geslapen.
Brak hoeft niet gelijk met drank te maken hebben.
je mag als SE'er gewoon drugs nemen waarvan je niet high kunt wordenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben geen haar beter... heb alles gedaan, en doe nog dingen, waar ik van weet dat het niet slim is... Ik heb alleen maar respect voor jongens als Hermann....quote:
boksquote:Op zaterdag 25 april 2015 21:38 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Ik heb alleen maar respect voor jongens als Hermann
quote:Op zaterdag 25 april 2015 21:38 schreef Makoto het volgende:
[..]
Ooh leuk! Waar ben je heen geweest?
Daar heb je een punt!
Ik vind jullie twee jongelui wel iets leuks voor elkaar trouwens. Vreselijk genant natuurlijk als zo'n ouwe zak zich ermee bemoeit en zoiets zegt. Maar ik moet het toch even zeggen.quote:Op zaterdag 25 april 2015 21:37 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Ging zes uur slapen en was half 10 al wakker. In de middag alleen nog een uurtje geslapen.
Brak hoeft niet gelijk met drank te maken hebben.
jawel, moest toenstraks nog naar de diepvries in de achtertuin lopen om een zak fruit te pakkenquote:
Eerst concertje van Jack Garrattquote:Op zaterdag 25 april 2015 21:38 schreef Makoto het volgende:
[..]
Ooh leuk! Waar ben je heen geweest?
Daar heb je een punt!
Kun je ook wel waarderen.quote:Op zaterdag 25 april 2015 21:38 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik ben geen haar beter... heb alles gedaan, en doe nog dingen, waar ik van weet dat het niet slim is... Ik heb alleen maar respect voor jongens als Hermann....
maar goed, liedje
quote:Op zaterdag 25 april 2015 21:38 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je mag als SE'er gewoon drugs nemen waarvan je niet high kunt wordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 15 augustus 2015 16:17 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik vind jou - en dat bedoel ik echt niet zo kinderachtig of iets dergelijks - echt een leuk aandoenlijk kereltje. Vind jou iets leuks, gemoedelijks en tofs hebben.
succesquote:Op zaterdag 25 april 2015 21:40 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
jawel, moest straks nog naar de diepvries in de achtertuin lopen om een zak fruit te pakken
Wat een wereld, waarin je het gebruik van middelen moet verdedigen.quote:
godverdomme Frank, ik zit al maanden achter Dje en dan support je die nieuwequote:Op zaterdag 25 april 2015 21:39 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
[..]
Ik vind jullie twee jongelui wel iets leuks voor elkaar trouwens. Vreselijk genant natuurlijk als zo'n ouwe zak zich ermee bemoeit en zoiets zegt. Maar ik moet het toch even zeggen.
Ik ben oppervlakkig frank. Dat je dat onderhand nog niet weet?quote:Op zaterdag 25 april 2015 21:39 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
[..]
Ik vind jullie twee jongelui wel iets leuks voor elkaar trouwens. Vreselijk genant natuurlijk als zo'n ouwe zak zich ermee bemoeit en zoiets zegt. Maar ik moet het toch even zeggen.
quote:
Paracetamol is voor zwakkelingen die niet tegen pijn kunnen.quote:
Oke, cool cool!quote:Op zaterdag 25 april 2015 21:40 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Eerst concertje van Jack Garratt![]()
Daarna Rotown.
Tering dat is echt 20 jaar geleden dat ik dat voor het laatst hoordequote:
Hij kent jou nu, blijkbaar heeft ie een negatieve indruk.quote:Op zaterdag 25 april 2015 21:40 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
godverdomme Frank, ik zit al maanden achter Dje en dan support je die nieuwe
Geweldig nummerquote:Op zaterdag 25 april 2015 21:41 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Tering dat is echt 20 jaar geleden dat ik dat voor het laatst hoorde
geen tramadol slikkenquote:Op zaterdag 25 april 2015 21:41 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Paracetamol is voor zwakkelingen die niet tegen pijn kunnen.
ik doe niets anders dan normaal hierquote:Op zaterdag 25 april 2015 21:42 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hij kent jou nu, blijkbaar heeft ie een negatieve indruk.
Hij kan zich inderdaad goed verlagen naar haar niveau.quote:Op zaterdag 25 april 2015 21:39 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
[..]
quote:Op zaterdag 25 april 2015 21:40 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Sorry.,.. Sory....quote:Op zaterdag 25 april 2015 21:41 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Ik ben oppervlakkig frank. Dat je dat onderhand nog niet weet?
Dat kan ook negatief zijn. Of saai.quote:Op zaterdag 25 april 2015 21:42 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik doe niets anders dan normaal hier
Tuurlijk ken ik Cozmic!quote:Op zaterdag 25 april 2015 21:42 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Aangezien je in dordt woont ken je dat misschien niet?
Ken je in dordt Cozmic?
Waarom altijd zo denigrerend en negatief. Je begint echt vermoeiend en saai te worden.quote:Op zaterdag 25 april 2015 21:42 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hij kan zich inderdaad goed verlagen naar haar niveau.
maar als je dat wel zou doen dan moet je mij supporten uiteraardquote:Op zaterdag 25 april 2015 21:43 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
[..]
Sorry.,.. Sory....
Ik bemoei me er niet meer mee.
Natuurlijkquote:Op zaterdag 25 april 2015 21:44 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
maar als je dat wel zou doen dan moet je mij supporten uiteraard
je bent zelf een saaiquote:Op zaterdag 25 april 2015 21:43 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dat kan ook negatief zijn. Of saai.
Dat gehuppel achter DjeDje is ook een gebed zonder eindequote:Op zaterdag 25 april 2015 21:40 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Ik ga wel naar ONZ SC, mag ik tenminste tieten posten.quote:
Komt omdat je gemeen doet tegen Hermann, bro's before ho's G.quote:Op zaterdag 25 april 2015 21:44 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Waarom altijd zo denigrerend en negatief. Je begint echt vermoeiend en saai te worden.
Ehmm, juahh laatste tijd niet zo heel vaak meer. Maar ging er wel regelmatig een avondje poolen. Hoezo? Jij ook?quote:
als ik zou stoppen was het allemaal voor niets geweestquote:Op zaterdag 25 april 2015 21:45 schreef Remqo het volgende:
[..]
Dat gehuppel achter DjeDje is ook een gebed zonder einde
dat mag hier ookquote:Op zaterdag 25 april 2015 21:45 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik ga wel naar ONZ SC, mag ik tenminste tieten posten.
quote:Op zaterdag 25 april 2015 21:46 schreef Working_Class_Hero het volgende:
OK LUISTER
TEUN IS ZIEK, DIE LIGT DUS IN MIJN BED TE MEUREN
KAN IK OP HET LOGEERBED
GODVERDOMME
Daarom een slot op de slaapkamerdeur. Welke deur mag je zelf kiezen.quote:Op zaterdag 25 april 2015 21:46 schreef Working_Class_Hero het volgende:
OK LUISTER
KAN IK OP HET LOGEERBED
GODVERDOMME
Oh.quote:
Ik had je het hondenhok in getraptquote:Op zaterdag 25 april 2015 21:46 schreef Working_Class_Hero het volgende:
OK LUISTER
KAN IK OP HET LOGEERBED
GODVERDOMME
Deze vind ik ook echt heerlijkquote:
Maar om dan gelijk over niveau te beginnen, beetje sneuquote:Op zaterdag 25 april 2015 21:45 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Komt omdat je gemeen doet tegen Hermann, bro's before ho's G.
Ja Pet Shop boysquote:Op zaterdag 25 april 2015 21:47 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Deze vind ik ook echt heerlijk
Nee ik niet haha, ken wel wat mensen die daar vaak zijn.quote:Op zaterdag 25 april 2015 21:46 schreef Makoto het volgende:
[..]
Ehmm, juahh laatste tijd niet zo heel vaak meer. Maar ging er wel regelmatig een avondje poolen. Hoezo? Jij ook?
Ik dacht in die vochtige kelder van jequote:Op zaterdag 25 april 2015 21:47 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]waar denk je dat dat bed staat
quote:
Hahaha, wie dan? Misschien ken ik ze wel. Komen ze uit dordt?quote:Op zaterdag 25 april 2015 21:47 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Nee ik niet haha, ken wel wat mensen die daar vaak zijn.
Ja maar dan moet ik DjeDje eruit schoppen, is ook sneuquote:Op zaterdag 25 april 2015 21:48 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik dacht in die vochtige kelder van je
quote:Op zaterdag 25 april 2015 21:48 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
TR TR TR deze man heeft tieten gepost en dat mag hier niet
quote:Op zaterdag 25 april 2015 21:48 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
TR TR TR deze man heeft tieten gepost en dat mag hier niet
quote:
haha ga geen namen noemen hier, maar ja die komen zelf ook uit dordtquote:Op zaterdag 25 april 2015 21:48 schreef Makoto het volgende:
[..]
Hahaha, wie dan? Misschien ken ik ze wel. Komen ze uit dordt?
Ik ben het niet zelf hoorquote:
Ik vind het prima tetten.quote:Op zaterdag 25 april 2015 21:49 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik zie geen bewijs dat het gezonde zomertetten waren
Jammer van jequote:Op zaterdag 25 april 2015 21:49 schreef DjeDje het volgende:
[..]
haha ga geen namen noemen hier, maar ja die komen zelf ook uit dordt
Dan is het hondenhok een betere keuzequote:Op zaterdag 25 april 2015 21:48 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ja maar dan moet ik DjeDje eruit schoppen, is ook sneu
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |