Ik ben geen haar beter... heb alles gedaan, en doe nog dingen, waar ik van weet dat het niet slim is... Ik heb alleen maar respect voor jongens als Hermann....quote:
boksquote:Op zaterdag 25 april 2015 21:38 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Ik heb alleen maar respect voor jongens als Hermann
quote:Op zaterdag 25 april 2015 21:38 schreef Makoto het volgende:
[..]
Ooh leuk! Waar ben je heen geweest?
Daar heb je een punt!
Ik vind jullie twee jongelui wel iets leuks voor elkaar trouwens. Vreselijk genant natuurlijk als zo'n ouwe zak zich ermee bemoeit en zoiets zegt. Maar ik moet het toch even zeggen.quote:Op zaterdag 25 april 2015 21:37 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Ging zes uur slapen en was half 10 al wakker. In de middag alleen nog een uurtje geslapen.
Brak hoeft niet gelijk met drank te maken hebben.
jawel, moest toenstraks nog naar de diepvries in de achtertuin lopen om een zak fruit te pakkenquote:
Eerst concertje van Jack Garrattquote:Op zaterdag 25 april 2015 21:38 schreef Makoto het volgende:
[..]
Ooh leuk! Waar ben je heen geweest?
Daar heb je een punt!
Kun je ook wel waarderen.quote:Op zaterdag 25 april 2015 21:38 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik ben geen haar beter... heb alles gedaan, en doe nog dingen, waar ik van weet dat het niet slim is... Ik heb alleen maar respect voor jongens als Hermann....
maar goed, liedje
quote:Op zaterdag 25 april 2015 21:38 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je mag als SE'er gewoon drugs nemen waarvan je niet high kunt wordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 15 augustus 2015 16:17 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik vind jou - en dat bedoel ik echt niet zo kinderachtig of iets dergelijks - echt een leuk aandoenlijk kereltje. Vind jou iets leuks, gemoedelijks en tofs hebben.
succesquote:Op zaterdag 25 april 2015 21:40 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
jawel, moest straks nog naar de diepvries in de achtertuin lopen om een zak fruit te pakken
Wat een wereld, waarin je het gebruik van middelen moet verdedigen.quote:
godverdomme Frank, ik zit al maanden achter Dje en dan support je die nieuwequote:Op zaterdag 25 april 2015 21:39 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
[..]
Ik vind jullie twee jongelui wel iets leuks voor elkaar trouwens. Vreselijk genant natuurlijk als zo'n ouwe zak zich ermee bemoeit en zoiets zegt. Maar ik moet het toch even zeggen.
Ik ben oppervlakkig frank. Dat je dat onderhand nog niet weet?quote:Op zaterdag 25 april 2015 21:39 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
[..]
Ik vind jullie twee jongelui wel iets leuks voor elkaar trouwens. Vreselijk genant natuurlijk als zo'n ouwe zak zich ermee bemoeit en zoiets zegt. Maar ik moet het toch even zeggen.
quote:
Paracetamol is voor zwakkelingen die niet tegen pijn kunnen.quote:
Oke, cool cool!quote:Op zaterdag 25 april 2015 21:40 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Eerst concertje van Jack Garratt![]()
Daarna Rotown.
Tering dat is echt 20 jaar geleden dat ik dat voor het laatst hoordequote:
Hij kent jou nu, blijkbaar heeft ie een negatieve indruk.quote:Op zaterdag 25 april 2015 21:40 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
godverdomme Frank, ik zit al maanden achter Dje en dan support je die nieuwe
Geweldig nummerquote:Op zaterdag 25 april 2015 21:41 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Tering dat is echt 20 jaar geleden dat ik dat voor het laatst hoorde
geen tramadol slikkenquote:Op zaterdag 25 april 2015 21:41 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Paracetamol is voor zwakkelingen die niet tegen pijn kunnen.
ik doe niets anders dan normaal hierquote:Op zaterdag 25 april 2015 21:42 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hij kent jou nu, blijkbaar heeft ie een negatieve indruk.
Hij kan zich inderdaad goed verlagen naar haar niveau.quote:Op zaterdag 25 april 2015 21:39 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |