Hoe verklaar je dat?quote:Op zaterdag 25 april 2015 21:31 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Je hoeft niet te gaan zuipen, maar je hebt heel lekkere drankjes.
Drink dagelijks bijv. een wijntje, goed voor de bloeddruk.
En gelijk heb je natuurlijk.quote:Op zaterdag 25 april 2015 21:33 schreef Der_Mann het volgende:
geen alcohol, geen drugs, geen sigaretten, drink zelfs geen koffie
#zostoeralsmaarkanzijn
en dan stik je in een borrelnootje en ben je ook doodquote:Op zaterdag 25 april 2015 21:33 schreef Der_Mann het volgende:
#zostoeralsmaarkanzijn
Die laatste twee heb ik ook nog nooit gedaan.quote:Op zaterdag 25 april 2015 21:33 schreef Der_Mann het volgende:
#zostoeralsmaarkanzijn
Haha, ik heb mijn grenzen. Verdeeld over 6 uur nog wel. Ben niet zo'n drinker.quote:Op zaterdag 25 april 2015 21:29 schreef Makoto het volgende:
[..]
4 hele wijntjes? In je eentje?
Oké, ik neem m'n woorden terug, ik ben onder de indruk.
Nee maar veel drinken is niet cool
ik doe het ook niet om gezondheidsoverwegingen, ik doe het omdat ik er geen behoefte aan hebquote:Op zaterdag 25 april 2015 21:33 schreef remi1986 het volgende:
[..]
en dan stik je in een borrelnootje en ben je ook dood
Toen ik stopte met roken (kreeg tintelende vingers, bleek niets met mijn bloedsomloop te zijn) werd mij verteld dat het goed is om bij het eten 1 of 2 wijntjes te drinken.quote:
Ook geen paracetemol?quote:Op zaterdag 25 april 2015 21:33 schreef Der_Mann het volgende:
#zostoeralsmaarkanzijn
Sjeeeuw meen je niet? Haha nee, is beter eigenlijk. Maar waarom dan zo brak?quote:Op zaterdag 25 april 2015 21:34 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Haha, ik heb mijn grenzen. Verdeeld over 6 uur nog wel. Ben niet zo'n drinker.
daar zou ik wel een premium voor willen betalenquote:Op zaterdag 25 april 2015 21:34 schreef richolio het volgende:
Het enige wat der mann drinkt zijn Swifts lichaamsappen
Neppe SE'erquote:
quote:Op zaterdag 25 april 2015 21:34 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Wat voor wereld eigenlijk als je het niet gebruiken van zooi moet verdedigen
Ging zes uur slapen en was half 10 al wakker. In de middag alleen nog een uurtje geslapen.quote:Op zaterdag 25 april 2015 21:35 schreef Makoto het volgende:
[..]
Sjeeeuw meen je niet? Haha nee, is beter eigenlijk. Maar waarom dan zo brak?
Tja. Deed jij het niet als je het verteld werd?quote:
Ooh leuk! Waar ben je heen geweest?quote:Op zaterdag 25 april 2015 21:37 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Ging zes uur slapen en was half 10 al wakker. In de middag alleen nog een uurtje geslapen.
Brak hoeft niet gelijk met drank te maken hebben.
je mag als SE'er gewoon drugs nemen waarvan je niet high kunt wordenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |