een verjaardagsschijtpartijquote:Op zaterdag 25 april 2015 18:19 schreef Toto69 het volgende:
Jongens, ik moet me toch een partijtje nodig schijten, man man man
Ik zeg overal waar ik kom dat ik 14 of 15 ben. Meestal geloven ze het op m'n lengte na wel, als ik me gladgeschoren heb.quote:Op zaterdag 25 april 2015 18:19 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Toen DjeDje werd geboren was ik ouder dan Toto nu is
quote:
Gelukkig zijn wij dat niet.quote:Op zaterdag 25 april 2015 18:18 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dat krijg je als je weinig originaliteit hebt
quote:Op zaterdag 25 april 2015 18:18 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
hey een chick, kom jongens, aanvallen
Van alles. Een bol van verwarring.quote:
quote:Op zaterdag 25 april 2015 18:53 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Van alles. Een bol van verwarring.
Maar nu ga ik lekker even allen lopen. Niet misdragen he, Jarige Job. Je mag dan 20 jaar zijn, je gaat nog gewoon ouderwets over de knie.
ok braddiequote:Op zaterdag 25 april 2015 19:08 schreef ChevyCaprice het volgende:
ik heb geen honger, maar ik stop me vol,
zal ik doen!quote:Op zaterdag 25 april 2015 19:12 schreef Der_Mann het volgende:
got a problem say that then, say that then, say that then
Ok, ik heb last van haaruitvalquote:Op zaterdag 25 april 2015 19:12 schreef Der_Mann het volgende:
got a problem say that then, say that then, say that then
volgens mij kun je daar geen last van hebben als je 0 haren op je kop hebtquote:Op zaterdag 25 april 2015 19:15 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ok, ik heb last van haaruitval
Dat is puur om jezelf van het leven te beroven.quote:Op zaterdag 25 april 2015 18:58 schreef Working_Class_Hero het volgende:
http://www.nu.nl/buitenla(...)-zich-in-strijd.html
Sta je daar met je pistool
Jezus
huhu lachen ja lachen ja, leuk hoor... nee lachen jo echt... GODVERDOMME KLOOTZAKquote:Op zaterdag 25 april 2015 19:15 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
volgens mij kun je daar geen last van hebben als je 0 haren op je kop hebt
Dat denk ik ookquote:Op zaterdag 25 april 2015 19:15 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dat is puur om jezelf van het leven te beroven.
quote:Op zaterdag 25 april 2015 19:16 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
huhu lachen ja lachen ja, leuk hoor... nee lachen jo echt... GODVERDOMME KLOOTZAK
wel lief dat ze hem nog een paar haartjes hebben gegevenquote:Op zaterdag 25 april 2015 19:19 schreef HPLC het volgende:
Van WCH is zelfs een stripfiguur getekend.
[ afbeelding ]
Wauwquote:Op zaterdag 25 april 2015 19:16 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Verstandig wanneer je zo goed bent als deze baas.
Mijn neus is groterquote:Op zaterdag 25 april 2015 19:19 schreef HPLC het volgende:
Van WCH is zelfs een stripfiguur getekend.
[ afbeelding ]
Wat een heldquote:Op zaterdag 25 april 2015 19:16 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Verstandig wanneer je zo goed bent als deze baas.
Ik heb het alleen nog nooit gedaanquote:Op zaterdag 25 april 2015 19:38 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
gezellig
http://www.haxball.com/?r(...)3420a9832a70988f451b
Oh ik ben niet zo goed hoorquote:
Piemolpics?quote:
Nog niet, maar sta op het punt het initiatief te nemen, men moet het ijzer smeden als het heet is tenslottequote:
ja koud gaat ook zo lastigquote:Op zaterdag 25 april 2015 19:46 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Nog niet, maar sta op het punt het initiatief te nemen, men moet het ijzer smeden als het heet is tenslotte
quote:Op zaterdag 25 april 2015 19:46 schreef Frank_Drebin het volgende:
Heeft die kale zich nog een beetje gedragen?
Hij noemt me steeds plofkop, zeg er wat van Frankquote:Op zaterdag 25 april 2015 19:46 schreef Frank_Drebin het volgende:
Heeft die kale zich nog een beetje gedragen?
Deel maar eens een lange ban uit.quote:Op zaterdag 25 april 2015 19:49 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Hij moet zich eens gaan gedragen.
hjb plofkopquote:Op zaterdag 25 april 2015 19:49 schreef Remqo het volgende:
[..]
Hij noemt me steeds plofkop, zeg er wat van Frank
Zeg maar tegen hem dat hij lijdt aan de zeikte van Hedel.quote:Op zaterdag 25 april 2015 19:49 schreef Remqo het volgende:
[..]
Hij noemt me steeds plofkop, zeg er wat van Frank
Meer haar op z'n zak dan op z'n schedel... hoe weet jij dat hij zo behaard is daar beneden ???quote:Op zaterdag 25 april 2015 19:50 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Zeg maar tegen hem dat hij lijdt aan de zeikte van Hedel.
Ik begin je nu puur zat te wordenquote:
Wij hebben een verleden.quote:Op zaterdag 25 april 2015 19:50 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Meer haar op z'n zak dan op z'n schedel... hoe weet jij dat hij zo behaard is daar beneden ???
Vandaag iddquote:Op zaterdag 25 april 2015 19:52 schreef remi1986 het volgende:
Toto ben jij niet jarig vandaag? Of gisteren? Iig nog gefeliciteerd!
Ik laat me nergens over uit. behalve dat WHC een heerlijk gladde minnaar is.quote:
WHV WHC wat doe je nou, zuiplapquote:Op zaterdag 25 april 2015 19:52 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik laat me nergens over uit. behalve dat WHC een heerlijk gladde minnaar is.
Een echte FOK!ker viert z'n verjaardag in een donkere zolderkamer.quote:
De V zit bijzonder dicht bij de C.quote:Op zaterdag 25 april 2015 19:53 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
WHV WHC wat doe je nou, zuiplap
quote:Op zaterdag 25 april 2015 19:52 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik laat me nergens over uit. behalve dat WHC een heerlijk gladde minnaar is.
Dan is het nog steeds WCHquote:Op zaterdag 25 april 2015 19:54 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
De V zit bijzonder dicht bij de C.
klotequote:Op zaterdag 25 april 2015 19:53 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Een echte FOK!ker viert z'n verjaardag in een donkere zolderkamer.
nee, ik ben lichamelijk helaas niet in staat om iets te vieren. Anders was ik lekker gaan karten/bowlen/poolen met wat kameraden.
Wij van WCH adviseren...quote:Op zaterdag 25 april 2015 19:54 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Dan is het nog steeds WCH
Zucht.quote:Op zaterdag 25 april 2015 19:54 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Dan is het nog steeds WCH
ah nog steeds herstellende van je operatie? Moeten we hier maar feestje bouwenquote:Op zaterdag 25 april 2015 19:53 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Een echte FOK!ker viert z'n verjaardag in een donkere zolderkamer.
nee, ik ben lichamelijk helaas niet in staat om iets te vieren. Anders was ik lekker gaan karten/bowlen/poolen met wat kameraden.
Jep, al 3.5 jaar...quote:Op zaterdag 25 april 2015 19:55 schreef remi1986 het volgende:
[..]
ah nog steeds herstellende van je operatie? Moeten we hier maar feestje bouwen
wat zeg je?quote:Op zaterdag 25 april 2015 19:55 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
HET WAS GEWOON FOUT FRANK, HOOR JE ME, FOUT
quote:Op zaterdag 25 april 2015 19:55 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
HET WAS GEWOON FOUT FRANK, HOOR JE ME, FOUT
KLB ZAL BRANDEN!!!! BRANDEN HOOR JE MEquote:Op zaterdag 25 april 2015 19:55 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Jep, al 3.5 jaar...
Uiteraard, er zijn rellen tussen Frank en WCH
Jouw billen gaan ook branden, Frank heeft soa's hoorde ik van Willoowquote:Op zaterdag 25 april 2015 19:56 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
KLB ZAL BRANDEN!!!! BRANDEN HOOR JE ME
plofkopquote:Op zaterdag 25 april 2015 19:56 schreef Remqo het volgende:
Zelfs met Frank erbij kan WCH zich niet gedragen
Biljartbalquote:
Da's kut.quote:Op zaterdag 25 april 2015 19:40 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Dat zeiden ze ook toen ik een keer ging pokeren
Vooral jij. Met je sekspraatjes.quote:
Ik zag zojuist dat je wat in FoBo heb gepost.quote:
Whehequote:
quote:Op zaterdag 25 april 2015 20:01 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Vooral jij. Met je sekspraatjes.
Vorige week alquote:Op zaterdag 25 april 2015 20:01 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik zag zojuist dat je wat in FoBo heb gepost.
wat vind je van de meesterwerken in mijn FoBo, Frank?quote:Op zaterdag 25 april 2015 20:01 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik zag zojuist dat je wat in FoBo heb gepost.
Ga niet in je fobo kijkenquote:Op zaterdag 25 april 2015 20:02 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wat vind je van de meesterwerken in mijn FoBo, Frank?
Ja, dat krijg je he. Met je sekspraatjes.quote:
Nu krijg je twee week banquote:
Bij dezequote:
Waarom?quote:Op zaterdag 25 april 2015 20:04 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]daar krijgen mensen bans voor he
Frank zo te zien ook nietquote:Op zaterdag 25 april 2015 20:02 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ga niet in je fobo kijken
Dat is geen banaanvraag, alleen een aankondiging. Jij echter vraagt wel een ban aan, dus banquote:
quote:Op zaterdag 25 april 2015 20:06 schreef Toto69 het volgende:
Jingle bells jingle bells jingle all the way, iedereen kan haxballen behalve h p l c
Ik reageerde net in jouw Fobo maar die dame boven mij. Daar moet je geen ruzie mee krijgen volgens mij... Kolere. Lijken we de klauwen van een leeuw of een tijger.quote:Op zaterdag 25 april 2015 20:06 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Geen probleem joh, ik loop maar te dollen.
Ha ha haquote:Op zaterdag 25 april 2015 20:08 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik reageerde net in jouw Fobo maar die dame boven mij. Daar moet je geen ruzie mee krijgen volgens mij... Kolere. Lijken we de klauwen van een leeuw of een tijger.
2/10quote:Op zaterdag 25 april 2015 20:06 schreef Toto69 het volgende:
Jingle bells jingle bells jingle all the way, iedereen kan haxballen behalve h p l c
NOOOOOOOOG GEFELICITEEEEEERDquote:Op zaterdag 25 april 2015 20:06 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Geen probleem joh, ik loop maar te dollen.
Wat een herrie.quote:
Omdat je twintig bent, alleen daarom kan het.quote:
't mag geen naam hebben.quote:Op zaterdag 25 april 2015 20:18 schreef Le_Professeur het volgende:
Die vent is echt zo fout als maar kan.
Je hebt toch altijd al moeite gehad om te blijven staan?quote:Op zaterdag 25 april 2015 20:20 schreef niels0 het volgende:
M'n ritme is echt naar Jan. Ik ga maar ff chinees halen.
Niet. Ik ga even wandelen want ik moet wel eten.quote:Op zaterdag 25 april 2015 20:21 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Je hebt toch altijd al moeite gehad om te blijven staan?
quote:
Jullie zijn allebei oud, ongeacht wie de oudste is.quote:
quote:Op zaterdag 25 april 2015 20:26 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ja? Vond hem altijd als een zestigjarige reageren
Zag 'm vandaag in NWS.quote:Op zaterdag 25 april 2015 20:28 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Scheelt niets, maar waar is ie
Je bent zo oud als dat je je voelt en gedraagt. Zo lang je gezondheid het toe laat hoef je voor je 75, 70ste nog niet 'oud' te worden/quote:
quote:Op zaterdag 25 april 2015 20:29 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik had hem een DM gestuurd maar geen antwoord
JEUH IK BEN 12quote:Op zaterdag 25 april 2015 20:29 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Je bent zo oud als dat je je voelt en gedraagt.
haha leuk topic weer vogeltjesdansquote:Op zaterdag 25 april 2015 20:30 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]dat vind ik zo'n kutuser
Met andere woorden; over 50 jaar ben ik nog steeds 12quote:Op zaterdag 25 april 2015 20:29 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Je bent zo oud als dat je je voelt en gedraagt. Zo lang je gezondheid het toe laat hoef je voor je 75, 70ste nog niet 'oud' te worden/
Daarom geven jou nog altijd een slabbetje om met eten, en is het schattig als je morst.quote:
quote:Op zaterdag 25 april 2015 20:31 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Daarom geven jou nog altijd een slabbetje om met eten, en is het schattig als je morst.
Ik hoor liever het origineel in plaats van dat boem boem bliepje bliepje.quote:
ik ken alleen deze van Dunequote:Op zaterdag 25 april 2015 20:32 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik hoor liever het origineel in plaats van dat boem boem bliepje bliepje.
Ik ken hem van Alphavillequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Had het snel verbeterd.quote:Op zaterdag 25 april 2015 20:35 schreef HPLC het volgende:
[..]
Nee hoor, want Remqo deed het met een f
quote:Op zaterdag 25 april 2015 20:37 schreef Frank_Drebin het volgende:
Zo, dat was eventjes peentjes zweten.
Ik heb de neiging om brillen op mijn stoel te laten liggen, kwam terug van zeiken en ging kennelijk op mijn leesbril zitten.
Zo'n akelige krak en het geluid van glas.
Even bang dat ik de scherven i mijn hol had zitten.
Maar niet voor mijn opmerkingquote:Op zaterdag 25 april 2015 20:36 schreef Remqo het volgende:
[..]
Had het snel verbeterd.
Deze ken ik weer van Guano Apes
quote:Op zaterdag 25 april 2015 20:36 schreef Remqo het volgende:
[..]
Had het snel verbeterd.
Deze ken ik weer van Guano Apes
Oh. Wil je nou dat ik je weer toevoegquote:Op zaterdag 25 april 2015 20:39 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Ik dacht trouwens dat je weer zou toevoegen want ik ging als "grap" wegXDXD
Waarom in godsnaam die teleurgestelde smiley?quote:
quote:Op zaterdag 25 april 2015 20:37 schreef Frank_Drebin het volgende:
Zo, dat was eventjes peentjes zweten.
Ik heb de neiging om brillen op mijn stoel te laten liggen, kwam terug van zeiken en ging kennelijk op mijn leesbril zitten.
Zo'n akelige krak en het geluid van glas.
Even bang dat ik de scherven in mijn hol had zitten.
Waar gaat dit over?quote:Op zaterdag 25 april 2015 20:41 schreef ChevyCaprice het volgende:
We hebben minstens 1 vrouw nodig in de Vieze praatjes chat anders praten we niet.
Ik heb vroeger veel met haar gespeeldquote:Op zaterdag 25 april 2015 20:41 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Waarom in godsnaam die teleurgestelde smiley?
Over die chat weet je nog dat was ergens met kerst. De enige die nog over zijn zijn ik en richolio en sporadisch djedjequote:
viespeukquote:Op zaterdag 25 april 2015 20:42 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik heb vroeger veel met haar gespeeld
MEN / Galgje #95
OH god ja... daar ben ik maar uitgegaan, ik vreesde strafbaar materiaal op mijn telefoonquote:Op zaterdag 25 april 2015 20:43 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Over die chat weet je nog dat was ergens met kerst. De enige die nog over zijn zijn ik en richolio en sporadisch djedje
tis maar waar je geil van wordtquote:Op zaterdag 25 april 2015 20:43 schreef HPLC het volgende:
[..]
Tja, de een gaat haxballen, de ander normaal ballen
Helaas is dat er (nog) niet gekomenquote:Op zaterdag 25 april 2015 20:44 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
OH god ja... daar ben ik maar uitgegaan, ik vreesde strafbaar materiaal op mijn telefoon
Ik zal er altijd met mijn gedachtes bij blijven.quote:Op zaterdag 25 april 2015 20:43 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Over die chat weet je nog dat was ergens met kerst. De enige die nog over zijn zijn ik en richolio en sporadisch djedje
Alles kan interessant zijn, zelf de meest saaie dingen.quote:Op zaterdag 25 april 2015 20:44 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Ik zal er altijd met mijn gedachtes bij blijven.
Wilde pic sturen. Maar is niet zo intressant gewoon van "lol kijk"
Ja, pas maar op voordat rich een dickpic stuurt..quote:Op zaterdag 25 april 2015 20:44 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Helaas is dat er (nog) niet gekomen
ik voeg je wel weer toequote:Op zaterdag 25 april 2015 20:44 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Ik zal er altijd met mijn gedachtes bij blijven.
Wilde pic sturen. Maar is niet zo intressant gewoon van "lol kijk"
Dickpicjequote:Op zaterdag 25 april 2015 20:45 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Ja, pas maar op voordat rich een dickpic stuurt..
Als ik niet zou zeggen dat het niet zo interessant is, dan hebben ze hoge verwachtingen..quote:Op zaterdag 25 april 2015 20:45 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Alles kan interessant zijn, zelf de meest saaie dingen.
wanneer zal ik je weer toevoegenquote:Op zaterdag 25 april 2015 20:46 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Als ik niet zou zeggen dat het niet zo interessant is, dan hebben ze hoge verwachtingen..
FRANKquote:
Relaxed manquote:Op zaterdag 25 april 2015 20:48 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik vind Eric Clapgod geniaal, maar dit nummer heeft mij nooit kunnen boeien
Eeuwig zonde.quote:Op zaterdag 25 april 2015 20:48 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
FRANK![]()
Dat is wel zo'n goede plaat... ROCK'N ROLL ANIMAL
RIPlieve Lou
quote:Op zaterdag 25 april 2015 20:50 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik bedoel dat het nummer relaxed is gekkie
Genieten van al het mooisquote:Op zaterdag 25 april 2015 20:49 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Eeuwig zonde..
Maar ja... Wat doe je er aan.
quote:Op zaterdag 25 april 2015 20:50 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Genieten van al het moois
Sowieso... Iggy, hoe lang zal hij nog meegaan
als het goed is zien we een hoop helden gaan
Wanneer jullie me missenquote:Op zaterdag 25 april 2015 20:48 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
wanneer zal ik je weer toevoegen
Eigenlijk zijn we wel de drie musketiersquote:
quote:
wat doe je hier dan?quote:Op zaterdag 25 april 2015 20:55 schreef niels0 het volgende:
Jesus. Je kunt hier echt in een paar seconden een vrouw versieren. Niet normaal meer. Kort rokje, alles op en aan.
WHUT WAARquote:Op zaterdag 25 april 2015 20:55 schreef niels0 het volgende:
Jesus. Je kunt hier echt in een paar seconden een vrouw versieren. Niet normaal meer. Kort rokje, alles op en aan.
Ramonesquote:Op zaterdag 25 april 2015 20:54 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Even heel wat anders
Hier was ik trouwens ook altijd fan van
Allemaal doodquote:Op zaterdag 25 april 2015 20:54 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Even heel wat anders
Hier was ik trouwens ook altijd fan van
Ja pixies is echt mijn lijfband, als 25 jaarquote:Op zaterdag 25 april 2015 20:56 schreef Frank_Drebin het volgende:
Deze kan WHC wel waarderen, weet ik zeker
quote:Op zaterdag 25 april 2015 20:58 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ja pixies is echt mijn lijfband, als 25 jaar
I Bleed
Ik heb collega's met 0 muziekkennis hieraan geholpen he, diep christelijke collega die al 15 jaar tegenover me zit laat mij muziek draaien de hele dag, want ik heb zo'n goeie smaak, als ie op vakantie gaat brand ik cd's voor hemquote:
Deze vind ik ook goed van Lou.quote:Op zaterdag 25 april 2015 20:58 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ja pixies is echt mijn lijfband, als 25 jaar
I Bleed
Dit kan ik trouwens ook wel waarderen.quote:Op zaterdag 25 april 2015 21:00 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik heb collega's met 0 muziekkennis hieraan geholpen he, diep christelijke collega die al 15 jaar tegenover me zit laat mij muziek draaien de hele dag, want ik heb zo'n goeie smaak, als ie op vakantie gaat brand ik cd's voor hemvoor in de auto
(tegenwoordig usb sticks)
usb sticks branden?quote:Op zaterdag 25 april 2015 21:00 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik heb collega's met 0 muziekkennis hieraan geholpen he, diep christelijke collega die al 15 jaar tegenover me zit laat mij muziek draaien de hele dag, want ik heb zo'n goeie smaak, als ie op vakantie gaat brand ik cd's voor hemvoor in de auto
(tegenwoordig usb sticks)
Wij moeten echt een keer meeten, plaatjes draaien en whisky drinkenquote:Op zaterdag 25 april 2015 21:01 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dit kan ik trouwens ook wel waarderen.
Mijn guilty pleasure is dus maidenquote:Op zaterdag 25 april 2015 21:01 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dit kan ik trouwens ook wel waarderen.
Dat plan staat al langer geloof ik. Helemaal geen verkeerd plan. Moeten we maar eens doen ja.quote:Op zaterdag 25 april 2015 21:03 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Wij moeten echt een keer meeten, plaatjes draaien en whisky drinken
quote:Op zaterdag 25 april 2015 21:04 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat plan staat al langer geloof ik. Helemaal geen verkeerd plan. Moeten we maar eens doen ja.
Fair of the Dark, GHhost of the Navigator. Maiden vind ik stiekem ook wel leuk.quote:Op zaterdag 25 april 2015 21:04 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Mijn guilty pleasure is dus maidendat was mijn eerste band die ik echt helemaal gaaf vond, ik was 12 ofzo
Jaquote:
You'll take my life but I'll take yours tooquote:
Number of the beastquote:Op zaterdag 25 april 2015 21:06 schreef vigilant7 het volgende:
i left alone, my mind was blank, i need the time to think to get the memeories of my mind
Dat concert van hun - zelfde als het concert van The Police, daar schijnen ze de beste concerten te geven - Rock in Rio is geweldig.quote:Op zaterdag 25 april 2015 21:06 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back
Live After Deathquote:Op zaterdag 25 april 2015 21:07 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat concert van hun - zelfde als het concert van The Police, daar schijnen ze de beste concerten te geven - Rock in Rio is geweldig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |